piątek, 14 stycznia 2011

Z całego świata:)

Niedawny wpis pewnej Ani z Kłodzka przypomniał mi, że nie pokazałam Wam jeszcze moich naparstkowych zakupów! A jest co pokazać, bo moja mała kolekcja wzbogaciła się w październiku o kilka nowych okazów:) Okazów z całego świata, a w dodatku niedrogich:P W czasie jednej z wizyt w Tueady Morning nadziałam się na nową przecenę – w małych woreczkach pakowane były po kilka sztuk naparstki. Już nie pamiętam ile dokładnie za nie dałam, ale było to tylko kilka $$$ za woreczek. Nie mogłam się opanować i kupiłam kilka woreczków:P Moja radość była wielka, a po przyjściu do domu i rozpakowaniu dowiedziałam się skąd są moje nowe naparstki!


Napartek ze starym Indianinem wydawał mi się pewniakiem – na pewno jest amerykański!


DSC04028


A tu niespodzianka, bo jest prosto z UK!


DSC04029


Kolejna niespodzianka to konik morski.


DSC04026


W Grecji byłam już 18 razy, a to jest mój pierwszy naparstek stamtąd:P I do tego musiałam go kupić w Stanach:P W tym roku już uważniej będę ogladać sklepy w słonecznej Elladzie:)


DSC04027


O podróży do Japonii nigdy nie marzyłam.


DSC04035


I już nie muszę jechać, bo mam napartek z kraju kwitnącej wiśni:D


DSC04036


Kolejne dwa naparstki pochodzą z Filipin:)


DSC04033


DSC04034


Drugi filipiński napastek z przodu.


DSC04041


I z tyłu:)


DSC04042


DSC04043


Mam też piękny naparstek z masą perłową.


DSC04039


Który to przybył do mnie aż z Tajlandii!


DSC04040


Kolejne trzy naparstki nie wiedziałam skąd są, ale poszukałam na ebayu i okazało się, że są z Chin! A jakże! Przecież nie mogłoby zabraknąć wyrobów małych rączek:) Tak zawsze moja babcia mówiła na wyroby chińskie.


Pierwszy jest z dwoma pandami.


DSC04031


DSC04032


Drugi ma tylko jedną pandę.


DSC04037


DSC04038


A trzeci jest z kaczuchami.


DSC04044


DSC04045


DSC04046


Ostatni napartek nie wiem skąd jest, ale i tak dołączam go do kolekcji!


DSC04030


Zdjęcia robiłam jeszcze w październiku, tylko jakoś zapodziały się na lapku:P Mam jeszcze kolejne naparstki do pokazania, ale poczekam aż jeden specjalny trafi do mojej skrzynki i wtedy wszystkie sfotografuję:)


 


Cieszę się, że poziomka Wam się spodobała:) Miło czytać takie komentarze, jakie u mnie zostawiacie:) Wczoraj ze skrzynki wyciągnęłam bow makera, więc teraz już spokojnie mogę się zabierać za kolejne poziomki:) Dziękuję bardzo za komentarze i odwiedziny!


 


zbojka – Nowy projekt to kalendarz. Wzory takie jak lubię, bo łatwe, szybkie i przyjemne, a do tego z guziczkami i wstążkami:) Styczeń i luty już są, zaraz zabieram się za marzec. Z kwietniem poczekam aż w sklepach pojawią się materiały wielkanocne.  Zdjęcia ostatnich prac porobię w weekend, przy słoneczku i wtedy będę miała co pokazać na blogu:)


fejferek – Dziękuję! Na pewno zajrzę na Twój blog zobaczyć co tam dla mnie przyszykowałaś:) Wreszcie ja się poślinię przed ekranem:P


drugi.maurycjusz – A skąd wiesz? Najpierw spróbuj, to nic trudnego robić hafty w 3D!


renataa25 – To moja pierwsza poziomka, więc nie mam doświadczenia, ale podstawą jest półokrąg z kanwy. Jeśli inny wzór zmieści się, to pewnie też wyjdzie z niego poziomka:) Po prostu po zszyciu musisz otrzymać stożek, inaczej nie ma poziomki:(


damar5  - Nadstaw się...KOP!!!!!! Na specjalne życzenie:P Mam nadzieję, że pomoże:) Wiesz, że ja teraz muszę czymś zająć myśli, dlatego tak zapierniczam z igłą. Pewnie za chwilę mi się znudzi i Ty będziesz szybsza w haftach:)


Magiczna Fabryka – Nie, truskawki tu są w pudełkach:P Tylko pewnie nie smakują jak truskawki. Jabłek jeszcze nie znalazłam o smaku jabłek:( Takie uroki mieszkania w Stanach. Ale i tak, jakby ktoś nie wiedział, to tu jest wszystko najlepsze:P


isana_haft – Dziś i we wtorek studenci byli oki, ale głównie ja gadałam – nie lubię takich zajęć:( Jacy są, okaże się w przyszłym tygodniu, jak zaczniemy eksperymenty!

1 komentarz:

  1. zbojka
    2011/01/14 07:02:41
    Piękne te naparstki, swoją drogą ja też zbieram :) Mój najpiękniejszy pochodzi z Paryża pokazywałam go kiedyś na bloxie jeszcze, ale przy okazji pewnego hafciku pokaże go niedługo jeszcze raz, bo bardzo go lubię :) I ciekawa jestem tego kalendarza pokaż chociaż kawałeczek :P Pozdrawiam Cię Aniuś cieplutko


    damar5
    2011/01/14 09:19:49
    Ale kolekcja!! Wszystkie ladne ,jeszcze predzej w tej Hameryce dostaniesz niemiecka produkcje niz ja! Trzeba Ci bedzeie juz domek-polke kupic by prezentowac ladnie te drobiazgi :)
    Kop sie przydal ,ruszylam z kreskami :)
    Poz.Dana


    kinia_1979
    2011/01/14 15:14:13
    .....zazdroszczę...naprawdę.
    Takie cuda.
    Już pal licho z ceną, ale taka ilość...u nas kiepsko i w tej kwestii :(


    isana_haft
    2011/01/14 22:08:42
    To dla mnie jest sztuka - namalować coś pięknego na tak małej powierzchni! Hobby interesujące, ale do mnie (na szczęście!) nie przemawia. Chyba dlatego, że już za dużo tych "maneli", gdzież bym to trzymała... :)
    Szkoda, że wśród tych egzemplarzy nie było czegoś polskiego ;)


    Gość: , *.adsl.inetia.pl
    2011/01/15 01:37:56
    wszystkie są piękne, ale mi najbardziej przypadł do gustu ten z masą perłową, jest piękny :)


    edyta350
    2011/01/15 19:58:45
    Rewelacyjna jest ta poziomka z poprzedniego postu.
    A tutaj przesyłam link do poszperania. Mo ze coś wpadnie Ci w oko chomikuj.pl/beatek.ok/Hafty+krzy*c5*bcykowe/dzieci*c4*99ce/Barbara+Ana+-+Hoppy+Easter+Bunny,111456754.pat


    anek-73
    2011/01/16 12:46:18
    Cuda! U nas nie ma takich "woreczków szczęścia" :( Naparstki kupuję przeważnie w Cepelii albo przy okazji pobytu w jakimś miejscu.... ale w niektórych nawet nie słyszeli o ozdobnych naparstkach :/ albo mówią, że jestem pierwszą osobą, która pyta o coś takiego :/

    OdpowiedzUsuń