wtorek, 18 stycznia 2011

Hafciarskie:)

Obiecywałam kolejne naparstki i dziś czas je pokazać:) Wszystkie oprócz ostatniego kupione w październiku. Moja radość była wielka jak je tylko zobaczyłam na ebayu. Takich hafciarskich naparstków jeszcze nigdzie nie widziałam! A teraz są częścią mojej małej kolekcji:) Zdjęcia robione w sobotę w środku dnia, ale i tak jakoś kijowo wyszły:( Nie przewidziałam, że tkanina „zafarbuje” naparstki.


Najpierw znalazłam na ebayu ten z pomidorkiem:)


DSC04848


DSC04851


DSC04849


Później zaczęłam przeglądać inne naparstki tego samego sprzedawcy i natknęłam się na ten z metrem:)


DSC04853


DSC04854


Niestety z jednej strony jest lekko uszkodzony rysunek:( Ale i tak go lubię:)


DSC04852


Jak już kupiłam oba naparstki zamailowałam do sprzedawcy z pytaniem, czy nie ma jeszcze innych hafciarskich i po poszukiwaniach okazało się, że tak! Tym właśnie sposobem stałam się właścicielką trzeciego naparstka! Z manekinami! Na zdjęciu jeden, ale na całym naparstku jest ich aż trzy – wszystkie takie same.


DSC04855


Po kilku dniach naparstki trafiły w moje łapki, a w paczuszce… znalazłam jeszcze jeden!!!!!! Ten był darmowy:P Metalowy i też niestety lekko uszkodzony:( Ale i tak słodki:]


Tu ma nożyczki:)


DSC04860


Tu złoty naparstek:)


DSC04859


A tu szpulkę z zieloną nitką.


DSC04861


DSC04862


Z jednej strony ma niestety dziurę:( Nawet nie wiem co tam było, ale już myślę jak zagospodarować tą wolną przestrzeń:)


DSC04858


Na koniec wymarzony naparstek z Alaski! W zeszłym tygodniu go kupiłam i już stoi na półeczce z innymi:)


DSC04846


Mam jeszcze chrapkę na kilka naparstków z ebaya, ale czekam na specjalną okazję. W końcu droższe prezenty nie mogą być kupowane tak od niechcenia:P


 


Jak pisałam poprzedni wpis nawet nie spodziewałam się takiego odzewu! Dziewczyny, bardzo mnie zaskoczyłyście Waszymi komentarzami nt mojego kalendarza:) Hafcik prosty to nie myślałam, że aż tak się spodoba:P Dziękuję! Kolejne miesiące będę pokazywać na początku danego miesiąca.


koraliki_agi – Zajrzałam do Ciebie i bardzo fajny Twój kalendarz:) Byłam taka ciekawa, że znalazłam resztę obrazków, które będziesz haftować:) Ciekawa jestem tylko jak je będziesz haftować? Na jednym kawałku materiału? Mój kalendarz jest użytkowy, więc mi zależy, żeby wyhaftować każdą część na czas, tak żeby cały miesiąc wisiały na ścianie. Bo co mi po kalendarzu w szufladzie?


damar5 – A odgapiaj:P Ja jestem bardzo zadowolona z kalendarza, od razu weselej w moim apartamencie:) Mama już widziała kolejne miesiące i najbardziej jej się podoba luty:) Ale ona nie jest obiektywna, bo urodziła się w lutym:P I tak wiadomo, że maj będzie najładniejszy:P


fejferek – Dużo zdrowia!


isana_haft – Mnie tam angielskie napisy nie przeszkadzają:P I tak ostatnio sporo myślę po angielsku, aż się pukam w głowę, że coraz więcej moich myśli jest po angielsku a nie po polsku.

1 komentarz:

  1. Gość: Magiczna Fabryka, *.128.35.242.static.crowley.pl
    2011/01/18 08:12:46
    Naparstek z pomidorkiem :) No bomba! Wszystkie są bardzo oryginalne :) Ciekawe do jakiej liczby dojdziesz? A ile już masz? Pozdrawiamy :)


    damar5
    2011/01/18 08:53:23
    Sliczniutkie :) nawet z tymi felerami :) Moje z ptaszakami tez nie sa idealne:)
    Ba! Maj musi byc najladniejszy :) Szczegolnie pieknie go ozdob :)
    Poz.Dana


    anek-73
    2011/01/18 19:30:12
    Rewelacyjne!

    To kółko "puste" to nie jest czasem tamborek? :P


    Gość: joanita, 80.51.64.*
    2012/12/03 17:59:01
    Witaj. Jestem zauroczona Twoją kolekcją naparstków. Też zbieram, ale daleko mi do Ciebie. Mam gorącą prośbę. Czy mogę się uśmiechnąć o te dwa wzory krzyżykowe naparstków? To moje następne hobby. Próbowałam kupić wzór DMC, ale napisano, że wycofano go z oferty. Stokrotki znalazłam, ale z kolei niezbyt wyrażne. Nie mam swojego bloga, ale moje prace można obejrzeć na forum www. nasze-hafty.pl pod nikiem joanita. Byłabym dozgonnie wdzięczna. Pozdrawiam


    Gość: joanita, 80.51.64.*
    2012/12/03 18:12:41
    Zapomniałam podać swojego maila g.joanna@op.pl

    OdpowiedzUsuń