piątek, 28 stycznia 2011

One-nighter:)

Kolejna praca wykonana w styczniu, w dodatku w jeden wieczór! Jest to mój pierwszy pendibulle, czyli potocznie nazywany przeze mnie wahadełkiem:) Wzór gwiazdy betlejemskiej nie był specjalnym wzorem do wahadełka, ale jest narożny, więc wiedziałam, że się nada. Do samego końca czyli zszywania nie wiedziałam, czy wystarczający zapas kratek zostawiłam i czy wogóle uda mi się zeszyć tego pendibulla. Ale udało się:] Nie bardzo wiedziałam też jak przymocować wstążeczkę, ale chyba nieźle wyszło. Jak już skończyłam pracę, to znalazłam na necie jak w inny sposób można przymocować wstążeczki, więc na następny raz wypróbuję. Bo to na pewno nie będzie moje ostatnie wahadełko! O nie:P Pomysł zaczerpnęłam z blogu Borduurblog. A wzór gwiazdy betlejemnskiej pochodzi z książki Sama Hawkinsa „520 Christmas Cross-Stitch Designs”. Wzór miałam bardzo słabej jakości, ale dla chcącego nic trudnego i przy pomocy zwykłej linijki udało mi się dorysować sobie linie i wzór zrobił się od razu czytelniejszy:) Haftowałam na kremowej 18 Charles Craft, bo dalej zwalczam białą kanwę:P dwoma nitkami własnoręcznie dobranej muliny, bo prześwity też zwalczam:P Wstążka jest bordowa.


I oto moje małe cudo:P Skromna nie będę, bo bardzo mi się podoba:]


DSC04910


DSC04912


Wzór był asymetryczny i dlatego z jednej strony zawijaski schowały się w zgięciu. Ale tak miało być:P


DSC04913


DSC04914


I jeszcze ujęcia na mojej szałowej śmietnikowej lampie:P Tutaj w Stanach jest taki świetny zwyczaj, że rzeczy niepotrzebne i w dobrym stanie ludzie zostawiają przy śmietnikach:)


DSC04915



DSC04916


fiolqak – Eeee, ja się z takiego powodu nie obrażam:P Ewentualnie lekko ochrzaniam:P


damar5 – No i zapomniałam się zapytać skąd przywieszki, ale jutro się dowiem:)


renataa25 – To czekam na Twoją wersję kalendarza:) Mój luty już od wczoraj gotowy. Teraz tylko czeka na sesję fotograficzną:P


ania_niki10 – Aniu, chętnie Ci prześlę wzory do kalendarza, tylko podaj maila:) Na blogu nigdzie nie widziałam adresu:(


magdor2009 – Za Mamusie to mogłabym oberwać:P Tak to tylko mój brat się zwraca do mamy, jak chce być niemiły:( Matkas to, jak już pisałam, moja największa fanka, doradca oraz najlepsza przyjaciółka:) My to się nigdy nagadać nie możemy:) Nawet teraz na skypie to potrafimy gadać bez przerwy godzinami! W święta to chyba na raz siedziałyśmy z prawie 5h:P Z osobistym ojcem też mam dobre relacje:)

1 komentarz:

  1. fiolqak
    2011/01/28 07:24:31
    a ochrzaniaj ile chcessz:-)ja i tak pierwsze co robię codziennie rano to zaglądam najpierw na Twojego bloga:-)a co...kawka i przegląd musi być:-)
    a dla mnie wzorki kalendarza z kociakami też sie znajdą?
    Wisior piękny,a gdzie Ty te wszystkie gadżety przechowujesz?apartamentowiec pewnie już jest za mały co?Pozdrówki;)


    damar5
    2011/01/28 08:48:07
    Sliczne wahadelko :) Szybko i przyjemnie prawda?
    Bardzo mi sie podoba :)
    Poz.Dana


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/01/28 09:02:23
    niesamowity wzór! ja niestety teraz same duże rzeczy mam na tamborku, bo ikonę, i żaglowiec DIM zaczęłam 2 dni temu, dla męża na urodziny ma być, więc do końca kwietnia muszę się z nim uporać. chyba, że wykończę kilka malutkich wzorków i wreszcie poddam je oprawie to i u mnie będzie co oglądać ;)
    pozdrawiam
    aga


    renataa25
    2011/01/28 09:25:49
    Niesamowita jesteś. Kolejna jak ja to nazywam CUDNA zawieszka!!!!
    Jesli chodzi o kalendarz to jestem na etapie drukowania wzorków:)))


    Gość: ania_niki10, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/01/28 14:50:22
    To mój mail: ania_faltyn@poczta.onet.pl


    edyta350
    2011/01/28 21:51:49
    Oj szalejesz w tym roku z haftami. Dopiero pierwszy miesiąc a u Ciebie już ich tyle powstało. Przynajmniej pooglądać sobie mogę :) Pozdrawiam


    magdor2009
    2011/01/28 21:59:26
    Ale Ty masz obroty :) Super wisiadełko


    anek-73
    2011/01/29 09:53:45
    Słitaśne jest to cudo :P
    A ja przyznam się, że wcale rano nie zaglądam - tylko wtedy, jak czytnik pokaże :P

    OdpowiedzUsuń