niedziela, 15 sierpnia 2010

Wielka wyprawa cz.3 – ostatnia!

Nadszedł czas na ostatnią część zakupowej relacji z wielkiej wyprawy! Tytuł trochę nieakuratny, bo z tydzień po wyprawie dokupiłam „kilka” drobiazgów, ale pokażę je razem, a co!


Było już krzyżykowo, było guzikowo a dziś zdecydowanie wstążkowo i kolczykowo! I znowu promocje oraz kupony ruszyły do akcji:)


Zacznę od wstążek. Tematyka zróżnicowana, bo na mnie pora roku nie ma wpływu, jak coś zimowego mi się podoba w lecie, to to kupuję:P


DSC02851


DSC02852


DSC02856


Na wstążki mojej ulubionej projektantki musiałam się skusić:) Mam już kilka zestawów do haftowania Debbie Mumm, nawet mój ulubiony kubek do herbaty z cytryną i miodem jest jej projektu. A teraz mam już też kilka jej wstążek:)


DSC02857


W tych opakowaniach mało wstążek, ale cena 50 centów jest ok. Szkoda tylko, że są to specjalne wstążki do scrapu, bo od razu z taśmą samoprzylepną, ale ja już z takimi miałam do czynienia i potrafię je przerobić na zwykłe:P


DSC02858


DSC02859


Ponieważ już znacie moją słabość do kolczyków, nie powinna Was zdziwić kolejna porcja zakupów. Jak tylko zobaczyłam kolorowe bigle, druty, kółeczka, etc. do wyrabiania kolczyków nie mogłam wyjść bez nich. A dodatkowo były przecenione o 50%, więc portfel trochę mniej cierpiał:P I już je nawet zaczęłam wykorzystywać. Właśnie dwie ostatnie pary xxx kolczyków mają kolorowe bigle i druty! Od teraz moje kolczyki są weselsze, bo już mnie nieco znudziły srebrne lub złote wykończenia:(


Najpierw te z połyskiem.


DSC02862


DSC02864


DSC02863


Ale chyba bardziej podobają mi się matowe. I nie myślcie, że kupiłam we wszystkich kolorach! Nie tknęłam nawet różowych i białych, bo nie znoszę tych kolorów:(


DSC02871


DSC02872


DSC02873


DSC02874


DSC02875


Między wizytą w Joann a Hobby Lobby, odwiedziłam też kilka sklepów ciuchowych i hypermarket, dzięki czemu zwiększyłam „nieco” moją „małą” kolekcję kolczyków:P


DSC02839


DSC02840


DSC02841


Jeśli ktoś nie poznaje, to tutaj zastosowanie znalazł zwykły zamek:)


DSC02842


Te srebrne muszę nieco przerobić, tzn. pozbyć się tych szpetnych „brylancików”.


DSC02843


DSC02844


DSC02845


DSC02846


DSC02847


No to tyle! Koniec i kropka, a kolejna część za rok! Bo wielka wyprawa jest imprezą doroczną:) Inaczej mogłabym zbankrutować! A tego nie chcemy:P


 


paga-tek – Dzięki:) Ja ubóstwiam kolczyki i nie mogłabym bez nich żyć:) W każdym uchu mam kilka dziur i planuję kolejne! Ja też już powoli przyzwyczajam się do zachowań Amerykanów. Tym razem jednak bardzo mi zależało, aby laptop był szybko nareperowany, bo nie miałam na czym pracować, a przede wszystkim nie mogłam pogadać z rodzinką:( A te rozmowy dużo mi dają, dzięki nim jakoś tu daję radę:)


damar5 – Podmilanek! Widzisz, Ty wyszywasz mega sampler, a ja dłubię maluszki:) Bo takie prace najbardziej lubię! I moja mama też lubi małe rzeczy, więc chyba to po niej odziedziczyłam:) Humor mam zwykle dobry, nawet jak jestem zmęczona, to roznosi mnie i tryskam humorem, ale jak już się wkurzę, to lepiej się do mnie nie zblizać. I chyba jeszcze na długo mnie zapamiętają w punkcie naprawy! A co, ja się nie dam robić w bambuko!


ewaiwiki – Dzięki! Miałam sporo radochy przy tym kursiku:) Mam nadzieję, że zachęci kogoś do xxx kolczyków!

1 komentarz:

  1. anek-73
    2010/08/15 07:38:07
    Jad z zazdrości kapie aż na podłogę... JA TEŻ CHCĘ! I wstążki cudowne, i te kolorowe zestawy do kolczyków.... pierwszy raz widzę i zakochałam się w nich bez pamięci... i te kolczyki w końcu - te z zamkiem chyba nawet zrobię.... No nie przeżyję tych Twoich zakupów...

    malgorzata-p17
    2010/08/15 11:21:17
    fajne zakupy! mojej córce przypadłyby do gustu te kolczyik isuwakowe!


    barbaratoja
    2010/08/15 11:21:31
    Ostatnie Twoje wpisy czytam i przeglądam jak katalog najlepszego sklepu;-)))
    Najlepszego... bo większość i ja bym kupiła.i


    magda.madziula
    2010/08/15 11:41:44
    mania zakupowa jest chyba wpisana w mózgi maniaczek robótkowych. Ja jak czasami siądę i pomyślę ile kasy mam w materiałach do robótek i że nie wiadomo kiedy to przerobię to normalnie aż skóra się jeży, a następnego dnia potrafię i tak kupić następną rzecz czy na jeszcze jedną napalić się w sieci. Ale to jest urok bycia maniaczką - no nie :)
    Czy ja już wspominałam że moim marzeniem jest wycieczka po amerykańskich sklepach robótkowych? - moim zdaniem powinni organizować specjalne wycieczki po najlepszych podwieźć do sklepu zaczekać, zapakować zakupy do bagażnika i wieźć do następnego hihi - oczywiście najlepiej po wygranej w totka, żeby nie było że dałabym radę teraz hihi.


    damar5
    2010/08/15 13:05:57
    No piekne zakupy :) W tym moim, nowo -odkrytym sklepie nie ma polowy co w Twoim posiadaniu hihi.Nie moge miec wszystkiego ,musze sie cieszyc z tego co mam :) A z Twoimi zakupami teraz bede miala zdecydowanie pod gorke ;-) Kolczyki cudne,do tych serc te brylanty zdecydowanie nie pasuja ,masz racje trzeba przerobic :) zamkowe jednak przebily wszystko :) ,ludzie to maja dopiero pomysly :) Poz.Dana


    ewkaka19
    2010/08/15 13:19:24
    Normalnie szczena opada. Chyba ze sto razy od początku do końca przeglądałam ten wpis, aby chociaż się napatrzeć


    paga-tek
    2010/08/15 18:24:50
    Same pieknosci. Zawsze cos w sklepach pieknego wypatrzysz :).

    OdpowiedzUsuń