wtorek, 17 sierpnia 2010

Przyleciały!!!!

Na miotłach, dwie kolejne heksy! Mam przyjemność przedstawić Wam Mavis, która trafiła do mnie na początku sierpnia.


DSC02890


Oraz Ethel, która dziś do mnie zawitała!


DSC03004


Spisałam sobie wszystkie wiedźmy, jakie posiadam, a mam ich już 11, wg numerów zestawów i wyszło mi, że jeszcze przynajmniej jednej mi brakuje. Szkoda tylko, że nie umiem namierzyć firmy, która je wypuściła w świat:(


Ethel przyleciała sama, natomiast Mavis przygarnęła po drodze kilku kolegów:) Aukcja była zbiorowa i chcąc nie chcąc wzbogaciłam się o pozostałe zestawy do xxx.


Aniołek do wyhaftowania na brązowej plastikowej kanwie.


DSC02891


Pierniczek też do haftowania na brazowej plastikowej kanwie.


DSC02892


Rodzinka bałwanków również na plastiku.


DSC02893


Oraz coś dla gospodyń domowych! Prawdziwa definicja!


DSC02894


Po notce z ostatnią częścią wielkiej wyprawy oberwało mi się od mamy:P Tzn. uświadomiła mi moją wielką sklerozę i przypomniała, że nie pokazałam dwóch najnowszych par kolczyków, które kupiłam w poprzedni weekend.


Pierwsze są czarne, tylko bigle srebrne, ale zaraz je zmienię na czarne. Oj, jak ja lubię się cała ubrać na czarno!


DSC03005


Drugie są jeansowe z metalowymi łańcuszkami, takie na ostro!


DSC03006


DSC03008


Czegóż Ci Chińczycy nie wymyślą, nie? I jeszcze moja mała kolekcja kolczyków w kupie! Odkąd w czerwcu wywiozłam kolejne kolczyki do domu, nie mam żadnej nowej puszki, więc kolczykom pozostał mój wielkanocny koszyczek:P


DSC03010


 


damar5 – Cieszę się, że chociaż Ciebie zainteresowała moja relacja z Festiwalu:) Przynajmniej przy każdym poście mogę znaleźć Twój komentarz:P Do dziś pamiętam moje tytki:) Bo miałam aż trzy, a nie jak wszystkie dzieci jedną. Pierwszą miałam jak Maciek szedł do pierwszej klasy, drugą jak szłam do zerówki, a trzecią jak sama zaczynałam szkołę, hihi:) Te dwie pierwsze były małe, ale ta ostatnia już akuratnych rozmiarów:)

1 komentarz:

  1. Gość: Lucyna, 85.222.87.*
    2010/08/17 07:24:00
    Śliczne te Twoje zdobycze XXX.


    malgorzata-p17
    2010/08/17 07:56:46
    zestawy fajne! ale zapachniało już u Ciebie świętami - te pierniczki, aniołek!!!!! moja córa też lubi czarny kolor- mam zamiar zrobić jej niespodziankę w formie kolczyków suwakowych:)


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2010/08/17 09:02:27
    Przeczytałam cały twój blog wczoraj (dopiero co się na niego natknęłam) i jestem zachwycona ogromem pomysłów i pięknych prac (w szczególności te przepiękne biscornu!) !
    Już dodałam sobie w czytniku twój blog i żadnego wpisu nie przegapię :)
    Piękne wiedźmy :) starałam się coś na ich temat wyszukać, ale zupełnie mi nie idzie, przydałoby się chociażby znać kraj z którego pochodzą albo artystę...

    chyba masz to co większość krafterek- manię kupowania dopóki jest dostępne bo potem nie będzie już możliwości kupienia, a mocy przerobowej starcza na malutką część tego co zdobywamy :) nie mówię, żeby to było złe, mi osobiście to nie przeszkadza w niczym :)

    Pozdrawiam serdecznie!


    damar5
    2010/08/17 09:02:39
    Bo ja lubie takie klimaty,tutaj tez chodze posluchac sobie grajkow jak mamy festyny :)
    Zawsze sie smieje bo taakkk falszuja i nawet ja to slysze mimo drewnianych uszu hihihi
    Heksy sa swietne ,chcialabym widziec fluorescencyjna w ciemnosci :) moze sie zdecydujesz na wyszycie Ktorejs i mi pokazesz :) Pierniczek jest uroczy i aniolek tez :)
    Poz.Dana


    anek-73
    2010/08/17 09:50:14
    Dobra Kobieto, nie bądź wołoduchem (określenie z Chmielewskiej :P) i rzuć czasem linkiem jakimś do miejsca, gdzie wirtualnie te cuda nabywasz! Wszystkiego Ci przecież nie wykupimy! Najwyżej połowę :P :P :P


    kinia_1979
    2010/08/17 10:45:35
    Zakupy super, te czarownice są rewelacyjne, a zestawiki świąteczne pierwsza klasa.
    Ostatnio mam problem z komentarzami i wpisami u siebie z racji braku mojego komputerka. A te inne jakieś takie wolne, ze zanim się zaloguję to już zapominam co miałam napisać ;)
    A naprawa jeszcze potrwa...najprawdopodobniej gdzieś do 9 września :(
    jak ja wytrzymam....


    paga-tek
    2010/08/17 15:42:43
    Widze ze szybko wypelniasz puste miejsca nowymi zdobyczami :). Jak zwykle pieknosci, kolczyki sa super zwlaszcza te drugie, takich nigdzie nie widzialam. Dziekuje tez za namiar na czarownice :)


    ewaiwiki
    2010/08/17 23:15:23
    Hmmm, a do mnie nie chcą przylecieć ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń