poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Kijowo ;(

Az sie chce plakac;( Moj laptop jest w naprawie, bo wentylator jest do wymiany. Jakis tydzien temu zaczac buczec i zadne odkurzanie czy sprezone powietrze nie pomoglo. Dzis oddalam go do zdiagnozowania i okazalo sie, ze musze wymienic wentylator. Laptopa bede miec z powrotem w srode po poludniu, wiec do czwartku nie zobacze sie z rodzinika i to mnie najbardziej smuci:( Dobrze, ze przynajmniej mam dostep do netu w labie, wiec maile moge poczytac. I ze akurat nikt nie potrzebuje uv-visa (tzn. spektrometru), bo akurat na komputerze do niego podlaczonym urzeduje. Ale poza internetem i programem do uv-visa, to nie ma na nim zadnych programow. Zreszta wszystkie moje zdjecia sa na lapku:( Takze wpisy na blogu zawieszam do powrotu mojego ukochanego laptopa. Zreszta denerwuje mnie to pisanie bez polskiej czcionki! Czuje sie jak analfabetka:( Mam tylko nadzieje, ze limit pecha na najblizszy czas wyczerpalam! Bo juz w piatek laser powiedzial mi dosc i ostatnich 3 pomiarow nie zrobilam (ale powinno wystarczyc poprzednich), w sobote karta debetowa stwierdzila w kasie, ze jest niewazna, a jeszcze dostalam od kogos nieznajomego prezent! Po wyjsciu z zakupami ze sklepu w moim koszyku rowerowym znalazlam do polowy pusta butelke pepsi. Aaaa i od tygodnia remontuja w mojej okolicy tory kolejowe, wiec codziennie dwa razy tacham pod pacha moj rower! I tak sie wlasnie w weekend zastanawialam, dlaczego mnie kosci bola?


 


kinia_1979 - Dzieki:) Mnie o porzadkach nikt nie musi przypominac, wystarczy, ze pod koniec tygodnia musze robic duze kroki w pokoju, bo podloga zawalona:P


damar5 - No przeciez byla Wielka wyprawa to i zakupy duze! Szkoda, ze nie widzialas nigdy moich walizek - zapakowane maksymalnie i jeszcze te moje tegoroczne 5kg przemytu:P I moja torebka tez jest bardzo "mala"a ze nie ma na nia limitu wagi, to upycham co tylko do niej wejdzie:) Zawsze przed odlotem wszystkie przepisy dokladnie czytam i wiem, co i ile moge przewiezc, wiec wykorzystuje wszystkie opcje. Jak wrocilam z wakacji, to kupilam dwie prawdziwie amerykanskie poduszki (z flaga i stanami), to juz wiem, ze zalapia sie jako poduszki podrozne, czyli nie beda wliczone w normalny bagaz.


fiolqak - No czasem mam takie zrywy:P


paga-tek - I wykrakalas! Mam przymusow odpoczynek, bo na tym tymczasowym kompie nic nie ma, wiec zostaje mi tylko czytanie artykulow i walka ze snem! Czy Ty juz dawno nie bylas na zakupach? U mnie juz od czerwca sa w sklepach artykuly jesienne i wlasnie te zapachy tez mnie urzekaja:) Jesien to moja druga ulubiona pora roku, zaraz po lecie:) Natomiast od lipca w Hobby Lobby i od sierpnia w Michaelsie sa juz artykuly swiateczne! A takie zapachy tez lubie!

1 komentarz:

  1. anetakam0
    2010/08/09 22:33:45
    Aniu - czyżby nuta pesymizmu??? Prezentowa butelka była do połowy PEŁNA :)

    Uśmiechnij się .


    damar5
    2010/08/09 22:48:10
    A jednak :( przykro mi .Tak sobie tu do Ciebie znowu przylazlam hihihi,przyciaga ten Twoj blog jak magnez ,Ty przyciagasz :) i takie wiadomosci :(
    A ja sie juz przyzwyczailam do pisania bez polskich liter,nasz mozg i tak sobie dobrze radzi z czytaniem ;-) Wiem ,ze to calkiem nie jest poprawne ale wybaczalne :)
    To zycze laptopowi szybkiego powrotu do zdrowia :) a Tobie sle buziaki na oslode :) bo coz moge wiecej?
    Pozdrawiam O hihihi


    paga-tek
    2010/08/10 16:58:38
    Bylam w sklepie, ale zapachy nie sa jeszcze tak intensywne :P. Wszedzie juz porozwieszane dekoracje swiateczne i juz przeceny na 50% :). Klopotow z komputerem wspolczuje, ale zobaczysz nim sie obejrzysz wrocisz do wirtualnego swiata ;). Pozdrawiam


    Gość: a, 87.117.198.*
    2010/08/10 18:30:05
    Moja babka haftowała całe życie, więc haft krzyzykowy mam we krwi. Bardzo fajnie się czyta Twój blog. Pozdrawiam serdecznie
    a


    Gość: Beata, 79.175.240.*
    2010/08/10 19:40:40
    Dziekuję za wizytę ma mym blogu. a ja zazdroszczę Ci pracy we wspaniale wyposażonym labie . Życzę Ci aby po powrocie polska nauka Cię nie rozczarowała. Na pocieszenie dodam, że PŚ w Gliwicach pięknie się rozbudowuje. Pisz i zbieraj punkty IF.
    Używaj tej Hameryki i zawodowo, zakupowo i robótkowo. Pozdrawiam Beata
    batka-beata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń