poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Pracowicie

Tak właśnie spędziłam zeszły tydzień. Od wtorku do piątku pracowałam na laserze, czyli w pracy siedziałam długo, czasem nawet do 20. Po przyjściu do domu nie miałam już siły na nic, tylko do gotowania się przymuszałam, bo pusty i burczący żołądek to nie jest to, co lubię! W związku z tym niestety nie udało mi się zeszyć kolczyków do kursiku dla Was, ale w tym tygodniu się poprawię. Laser przejmuje kolega z Indonezji, a ja będę obrabiać moje wyniki, co jest bardzo fascynujące:P Taka ich uroda, że dopóki nie zrobi się wszystkich to nie wiadomo co wyszło, a po drodze ręka od myszki, a plecy i tyłek od siedzenia mocno bolą:( W weekend też byłam porządnicka i robiłam porządki w moim apartamencie. Bardzo chciałam zamieścić kilka wpisów na blogu, bo mam kilka zaleglych, ale sił brakowało. Dlatego dziś  dla Was na osłodę mały miś, który też ostro pracuje! Hafcik wykonałam z okazji dnia pluszowego misia. Chciałam z niego zrobić poduszeczkę z materiałem z tyłu, ale jakoś nie złożyło się i jest jaki jest. Motyw jesienny, bo takie lubię! Kanwa 18ct owsiankowa plus pojedyńcza nitka muliny DMC.


DSC02341


 


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! Kolejną część zakupów z Wielkiej Wyprawy zamieszczę w tym tygodniu!


ulikop – Jeśli chodzi o guziki w guzikach, to u mnie kilka miesięcy temu były też czarne i czerwone, które oczywiście nabyłam:) Czyli takie guziki pojawiają się co jakiś czas i może jeszcze trafisz na inne kolory:)

1 komentarz:

  1. kinia_1979
    2010/08/09 09:30:14
    Super misio. Mnie to by się taki przydał w kuchni ;) żeby przypominal ze należałoby posprzątac ;)


    damar5
    2010/08/09 10:02:10
    Nie mysl sobie ,ze teraz nie bede pisac :) Bede,bede :)
    Misio slodki i przystojny :) Az szkoda ,ze taki nieskonczony.
    To jeszcze nie koniec tych zakupow???? Ja myslalam ,ze juz nam wszystko pokazalas,jak Ty z tym wszystkim wrocisz ? Ale kupuj i pokazuj bo widzisz ,ze my tu wszystkie mamy z tego radoche :)
    Bylam smiecia zostawilam a teraz znikam ,ciezki dzien dzis bedzie :(
    Poz.Dana


    fiolqak
    2010/08/09 11:41:31
    fajniutki misiek, pracowita kobietko, pozdrawiam


    paga-tek
    2010/08/09 15:22:31
    Mam nadzieje ze po ciezkich dniach pracy nadejda dni lzejsze i odpoczniesz... Misio jest super. A ja juz tesknie za jesienia jak patrze na tego misia to az mi sie przypominaja zapachy jesieni i w sklepach te wszystkie zapachowe swieczki rowniez przypominajce o tej porze roku mmmm ale sie rozmarzylam :)

    OdpowiedzUsuń