sobota, 8 września 2012

Z miłości do pluszowych miśków :D

Powstał nowy hafcik:) Wzorów czekających w kolejce mam pełno, ale tym razem zdecydowałam się na misia Fizzy Moon. To już mój drugi hafcik z tym musującym miśkiem:) Pierwszy do obejrzenia tu.


Tak jak i w pierwszym hafciku, zdecydowałam się wyhaftować miśka na jasnofioletowej kanwie zakupionej na ebayu. Jest to 16ct, więc haftowałam dwoma nitkami muliny DMC. Przed krechami misiek już się wyłaniał z kanwy:)


DSC04826


A później już był tylko bardziej uroczy:D


DSC04839


Wykończyłam go w ulubiony dla mnie sposób:) Dodałam fioletową wstążeczkę, którą ostatnio pokazywałam. Od spodu ta sama kanwa już bez niczego.


Krechowanie zajęło mi cały wieczór i po dwóch miśkach TT stwierdzam, że Fizzy Moon to większe wyzwanie!


DSC04841


Miały być jeszcze french knoty na oczkach (białe) i brązowe na środkach białych kwiatków, ale to co widzicie tak mi się spodobało, że nie chciałam już nic „ulepszać” i zostało bez knotów.


DSC04845


W rogu, jak we wszystkich moich poduszeczkach, przyszyłam malutkiego motylka zakupionego z innymi motylkami w Walmarcie.


DSC04842


DSC04847


DSC04849


DSC04851


DSC04853


Dla “wielbicielek” mojego drzewka jedno zdjęcie:D Widzicie jak kocham miśki? :]


DSC04832


 


A co tam, wkleję dla porównania poprzedniego musującego miśka:)


DSC05568


I teraz Wam powiem, że nie wiem który mi się bardziej podoba:P 


 


Dziękuję za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia:) Staram się, ale choroba też się stara:(


 

1 komentarz:

  1. gentiana
    2012/09/08 23:03:19
    Dzięki Piegucho za komentarz. Czarne cudo poszło w świat - bo tak mam, iż gdy haftuję to myślę o kimś kogo tym obdaruję.
    Dziękuję Ci pieknie za komantarze na mojm skromym "blogku".
    Zdrowiej abyś mogła mieszać w kolorach muliny i kolbach.


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/08 23:11:18
    Cudny miś :) Z takimi misiami dookoła to szybko wyzdrowiejesz :) ja właśnie oślepłam od bakstichowania małego aniołka, więc nie wiem jak będzie dalej z haftowaniem :P Kuruj się kuruj :)


    paga-tek
    2012/09/09 02:30:53
    Przesliczne sa te miski. Uwielbiam je i mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie jednego wyhaftowac.
    Jeszcze Cie trzyma to chorobsko? Widac ze jakies upierdliwe jest bardzo, bo nie chce odpuscic :(. Juz juz doszlam do siebie, ale tak na pozegnanie dostala mi sie chrypa :(


    damar5
    2012/09/09 09:05:42
    Cudny ,mnie ten bardziej sie podoba niz poprzedni moze dlatego ,ze wiecej kwiatkow wkolo niego i jeszcze motylka mu do towarzystwa cieplas :) A ja nie mam takich miskow a fajniutkie sa :)
    Backstiche widac ,ze bardzo pracochlonne ale dla takiego efektu warto!
    I dzieki za zdjecie z drzewkiem wiedzialam ,ze do pozowania bedzie rewelacyjne :)
    Poz.Dana


    truskawki2701
    2012/09/09 10:19:16
    Oba są słodkie ale moje serce podbił ten nowy ;) Śliczne te misiaki, nigdy takiego nie popełniłam jeszcze;/ Chyba czas to zmienić ;) Zdrowiej , zdrowiej ;D


    jusine_mala
    2012/09/09 11:04:14
    Misio jest cudny :) Ja do tej pory zrobiłam dwa z tej serii :P Kochana bardzo lubię do Ciebie zaglądac, ale po tych ostatnich notkach ze sklepów to po prostu się rozchorowałam :D Co z tego że odłożyłam sporo kaski na przydasie jak u nas jest wielkie nic ;/ Chociaż i tak jest lepiej niż nawet dwa lata temu :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*


    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/09/09 14:34:07
    Misie są przeurocze! W "nowszym" perfekcja wykonania po prostu rozkłada na łopatki!

    Choróbsko faktycznie jakieś zjadliwe, bo Cie stanowczo za długo trzyma:( Zdrowiej Aniu!

    Miłej niedzieli!


    arabeska291
    2012/09/09 14:41:29
    fajny misiaczek,taki słodziak :) taka misiowa zawieszka bardzo by mi pasowała do torebki,ehhh.... ja po jednym TT stwierdziłam,że nigdy więcej bo backstiche mnie wykończyły


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/09 14:49:08
    A misiolek jest na " brudno rozowej ' kanwie w/g mnie i jest fantastyczny - mama


    Gość: , *.interkar.pl
    2012/09/09 17:00:22
    misiolek superaśny :) aniu, mam prośbę do Ciebie, otóż chciałabym zamówic przez ebaya ta biżuterię z miejscem za hafcik, ale nie mam pojęcia jak tego szukać po angielsku, dam sobie radę ze sprzedawcą ale nie mam pomysłu jak to nazwać, czy mogłabyś mi podpowiedzieć, po jaką nazwą tego szukać ??? byłabym bardzo wdzięczna :)


    pakma
    2012/09/09 17:55:16
    Walcz, dzielnie walcz!!! :D
    Misiek fajowy, tez takiego wyszywalam, ale tradycyjnie go w kartke wsadzilam. Ja na konturach dwie igly zlamalam, bo oczywiscie szkoda mi bylo czasu na szukanie igly z ostrym czubkiem :)
    Pozdrawiam!


    aeljot
    2012/09/09 18:13:57
    Słodziak :)


    cornelka2
    2012/09/09 19:19:10
    Fajniste te misiaczki a na drzewku wygląda przecudnie pozdrawiam


    haftytiny
    2012/09/10 16:15:50
    ja tam nie będę wybierać, który ładniejszy, bo oba cudne!!!

    OdpowiedzUsuń