niedziela, 23 września 2012

Kolejna gazetka :)

W sobotnie popołudnie postanowiłam pochwalić się moim kolejnym zakupem gazetkowym. Cross Stitch & Needlework numer wrześniowy, który kupiłam już w lipcu:P Uwielbiam halloween i jesień:D


Sowa z okładki jest bombowa!


DSC05349


DSC05353


Hmmm, właśnie przyszedł mi do głowy pomysł na wykorzystanie tego okrągłego motywu:D


DSC05354


Małe wzorki to zawsze moja ulubiona część tej gazetki:D


DSC05357


Kolejna haftowana ramka, która podoba mi się bardziej niż obrazek w niej:P


DSC05360


Coś do punch needle.


DSC05362


No comments, bo i tak wiecie co o tym myślę :D


DSC05364


Mój number one z tego numeru! Już, już i zabiorę się za ten hafcik, choć mam na niego własny pomysł:) Kanwa już włożona w gazetkę:D


DSC05366


DSC05370


DSC05372


Kartki dla “zaawansowanych” hafciarek:P


DSC05374


I nawet koń się znalazł:) A ja znam jednego miłośnika koni:D


DSC05376


Badziew straszny:P


DSC05378


I tegoroczna kolekcja ornamentów świątecznych:) Podobają mi się te kolorki, takie mało tradycyjne:D W kolejnych dwóch numerach dalsze 6 ornamentów.


DSC05380


A co jeszcze zwróciło moją uwagę w tym numerze? Oczywiście reklama:P Śliczne sortery do mulin!!!!!!!!!!! Szkoda tylko, że ceny mniej śliczne;( A liść jest boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DSC05350


I super ilustracja do felietonu na końcu numeru:) A felieton wbrew pozorom nie o wiedźmach, a o własnym stylu haftowania, czyli czymś do czego zachęcam od dawna:) Wszelkim zasadom w xxx mówię zdecydowane nie:P


DSC05382


To tyle na dziś! Mykam pozszywać moje neonowe gwiazdki:) Wczoraj udało mi się dokończyć ostatnie:)


A w niedzielę postaram się wrzucić zdjęcia mojego wymarzonego i wyśnionego haftu:) Zobaczycie, kto zgadł a kto nie, co powstało z 12 kolorowych kawałków:)


 


Miało dziś lać, a słońce świeci jak szalone:D Pomimo 14C poszaleliśmy z Czerwonką po okolicy :D Nie ma to jak super kurtka od Osobistego Ojca:) Dzienks, tata!


 


Pa!!!!!!!!!


 


truskawki – Nieładnie:(


bk110 – Oj, też się cieszyłam na Haven:) Pierwszy odcinek oki, ale liczę, że kolejne będą jeszcze lepsze:) No i trochę łatwiej będzie czekać na powrót Walking Dead!!!!!!!!! :)

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2012/09/23 02:43:09
    Ale super wzory sa w tej gazecie juz kilka wpadlo mi w oko :) U mnie tez straszyli deszczem, a bylo dzis 29 stopni i ani kropli deszczu...


    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/09/23 05:12:40
    Rowniez skusilam sie na ten numer i takze mam ochotę na kilka wzorkow:) Mam nadzieje ze cos ruszy u mnie z haftem, bo po ostatnieej wizycie w Michaels uzupelnilam zapasy muli i kanw. Teraz czekam na wolne;)

    Milej niedzieli!


    damar5
    2012/09/23 08:56:23
    O tak ! te liscie wyszywaj bo sa sliczne :) no i kilka wzorow tez fajnych :)

    Poz.Dana


    lorena24
    2012/09/23 10:31:26
    Super gazetka:)
    Czarownice na końcu są rewelacyjne:)


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2012/09/23 12:27:25
    Podobają mi się szczególnie niebieskie ornamenty i oczywiście jesienne listki (ale te chyba na drobnej kanwie trzeba typu len? )
    Newtonki u Ciebie widziałam, pamiętam takiego z serduchem :) Przed zaczęciem tego chciałam przejrzeć u Ciebie Twoje Newtonki, żeby przyjrzeć się backstichom, ale masz bardzo dużo postów... a w picasie też ich nie ma :(
    Na misie TT czaje się , podobnie jak na koty Margaret Sherry, ale właśnie backstiche mnie odstraszają... :/


    truskawki2701
    2012/09/23 13:28:28
    Czemu nieładnie? ;>
    Fajne są niektóre wzorki, ale szału nie ma.


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/09/23 13:35:21
    Super sowa! Właśnie wyhaczyłam w internecie gazetkę. A te haftujące czarodziejki! Bomba!! Mogłabym mieć taki plakat na sklepie w okolicach heloween! Wogłóle to chciałam mieć jakiś plakat reklamowy np. zapytałam o takowe firmę DMC. Mnie się to w głowie nie mieści ale oni nic takiego nie mają!!!! Nie ma jak reklamować ich produktów w sklepie. No ciężko;P
    A ta zawartość słoiczków jest ekstra. Ja z córką (jeszcze jak chodziła do podstawówki) co roku przygotowywałyśmy coś z okazji heloween. Było to z reguły małe spotkanie dla jej najbliższych kolezanek na które przystrajałyśmy jej pokój w różne nietoperze i pająki. piekłyśmy różne ciasteczka. Ostatnie jekie pamiętam to były paluchy czarownicy z pazurem z migdałów :D Szalone jesteśmy! U nas ogólnie to tak słabo z heloween, tylko my coś zawsze robimy:P Znajomi się już przyzwyczili i nie dziwi ich nic co wymyślimy bo my tak po prostu już mamy :D
    Dzięki za trzymanie za mnie kciuków! Podziękuj tacie! Pozdrawiam!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/23 13:40:17
    Znowu straszą :P Ale zauważyłam fajny chafcik ze świnią :D i bałwanka :D Z niecierpliwością czekam na odsłonę tajemniczej pracy :D


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/23 13:52:50
    Super wzorki..Oj, bedzie sie dzialo...mama


    barbaratoja
    2012/09/23 18:30:43
    Najbardziej podoba mi się metalowy stojaczek, te ptaki już nie, tylko zasłaniają to co śliczne (dla mnie;-)
    Słoje na Halloween są cudne!
    Jak mogą ci się nie podobać "jelenie na rykowisku" przecież to taki typowo polski obrazek.
    Dla mnie nie liść a motylek jest the best.
    Jak widać ile osób tyle opinii o gazetce;-)

    OdpowiedzUsuń