piątek, 7 września 2012

Nadrabiam zaległości :D

W folderze „do napisania” od stycznia czekają moje zakupy z ebaya:D Bardzo na czasie:P Już chyba wspominałam, że w moim sklepach robótkowych, gdzie wg wielu z Was jest wszystko:P, jednak nie ma wszystkiego! A czego nie ma? Zestawów do xxx na halloween ani na wielkanoc. I właśnie te drugie znalazłam na ebayu w styczniu tego roku. Już je zawiozłam do Katowic i nawet wiem, gdzie się dokładnie znjadują, ale Wam nie powiem:P No i z oczywistych względów wszelkie prośby o wzory będą odmownie rozpatrywane:P


Święta coraz bliżej, nawet te wielkanocne:D


DSC00720


DSC00722


DSC00724


DSC00725


DSC00728


DSC00730


DSC00732


DSC00734


No i jak? Podobają się? :) Mnie bardzo:D


 


A teraz mykam na kanapę dokończyć mój nowy hafcik. Część z Was powiedziałaby, że jest walentynkowy:P Ale kichać to, właśnie miałam na niego ochotę! A Matkasowi bardzo się podoba:) Dzisiejszy podkład pod xxx to „Kill Bill Vol.2”. Wczoraj leciała pierwsza część i jak zwykle przy siekance crazy 88 musiałam odłożyć wszystko i z zapartym tchem obejrzeć całość:) Kocham ten film!!!!!!!!!!!


 


truskawki – Hafciki halloweenowo-jesienne czekają w kolejce:P Narazie co innego mam na kanwie:)


carse – Spartanskie kolczyki to kupiłam sobie specjalnie na kibicowanie naszym uniwersyteckim drużynom. Spartanin to nasza maskotka i kolczyki miały nawet hologram na opakowaniu:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/09/07 07:22:04
    Bardzo sie podobaja,te malenstwa sa urocze :) Koniecznie musze zerknac czy w moim sklepie robotkowym maja ta firme :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/07 07:51:41
    Sliczne , bo takie pastelki...mama


    truskawki2701
    2012/09/07 09:10:29
    Udane zakupki, to jajo całkiem przyjemne ;)


    Gość: , 193.200.51.*
    2012/09/07 10:12:29
    oo Kill Bill - u nas dziś w repertuarze i już rozmyślam cóż by w tym czasie xxx :)


    Gość: donka66, *.static.kolnet.eu
    2012/09/07 12:09:26
    Ale cudne zakupki :)


    ella1101
    2012/09/07 19:03:06
    Wszystkie sa sliczne. dziekuje za maila, mam nadzieje ze chorubsko cie oposcilo i czujesz sie lepiej.


    miekkie.kapcie
    2012/09/07 19:05:39
    Wielkanoc? U Ciebie to wszystko na opak ;P
    Aniu, ja zaglądam do Pieguchowa często, naprawdę.. a to że nie komentuję to nie znaczy, że Ciebie nie lubię ;) Bo chyba gdybym nie lubiła to czy pomyślałabym o Tobie tak jak pomyślałam..? No chyba nie ;) A tak, wierz mi albo nie wierz, kiedy zdobyłam te halloweenowe wzorki to już podczas ich zapisywania wiedziałam, że właśnie z Tobą koniecznie muszę się nimi podzielić! :) No i się podzieliłam. I się cieszę, że takich nie miałaś ;P
    A wracając do komentarzy to powiem Ci, że to drzewko na kolczyki to masz obłędne! Kocham listkowe rzeczy! Jesienne w ogóle! I drzewka Ci gratuluję :) A resztę też się u Ciebie miło ogląda.. chociaż czasami to szlag człowieka trafia, tak po prostu :P
    Pozdrawiam Cię ciepło z kapciowego świata
    Ania


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/07 20:11:22
    Chciałam Ci to na maila wysłać, ale nie znalazłam nigdzie, więc tutaj podam linki. Znalazłam na stronie decobazaar.pl, 4 naparstki, każdy za 15 zł. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale może się przyda,a może nie :) oto one:

    www.decobazaar.com/produkt-naparstek-kolekcjonerski-3496907.html
    www.decobazaar.com/produkt-naparstek-dla-kolekcjonera--3496902.html
    www.decobazaar.com/produkt-naparstek-kolekcjonerski-3496903.html
    www.decobazaar.com/produkt-naparstek-kolekcjonerski-3496906.html

    OdpowiedzUsuń