wtorek, 4 września 2012

Nowości z Hobby Lobby! - część 3

Aaaaa! Sporo filcowych tworków jest na wieszakach:) Matkas, jak coś Ci się widzi to mów! Kupię Ci z przyjemnością:)


DSC02813


DSC02814


DSC02815


DSC02816


DSC02817


DSC02818


DSC02819


DSC02820


DSC02821


DSC02822


DSC02823


Spodobały mi się też filcowe torby i kosmetyczki:) Aaaa, z recyclu są!


DSC03993


DSC03995


DSC03998


DSC04001


DSC04003


DSC04008


DSC04009


I jeszcze jedna inspiracja! Zakochałam się w tych pufach i może uda mi się takie odtworzyć we własnym wymarzonym mieszkanku:)


DSC03841


Z rzeczy nierobótkowych, ale ozdobnych. Kardynałek z drewna:) Leciutki jest, więc to jakieś specjalne drewno.


DSC04336


I akcesoria rowerowe:P Tylko nie rozumiem dlaczego są na dziale ozdób męskich, bo zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Bardzo żałuję, ale na zawsze zostaną tylko w strefie zdjęciowej:(


DSC04039


DSC04040


DSC04042


I co? Przeżyłyście? :)


No i teraz chyba zrozumiecie te moje przytyki, jak piszecie, że będzie „dużo” zdjęć, a jest ich raptem kilka:P


 


Dobrze, że dziś wolne, bo inaczej nie miałabym czasu ani sił na tak długi wpis. Zamiast na wydziale pracuję więc w domu i w ramach relaksu zrobiłam ten wpis:) Na wielu zdjęciach macie ceny, nie chciało mi się ich wycinać, bo jak robię zdjęcia to przy podjęciu decyzji cena odgrywa ważną rolę:P A Wy przynajmniej zobaczycie ile co kosztuje. Oczywiście nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje nic w normalnej cenie i zwykle czeka albo na przecenę sklepową – co tydzień nowa oferta. Albo sam sobie robi obniżki – w Hobby Lobby na stronie www co tydzień pojawia się kupon na 40%. Można wykorzystać jeden kupon na dzień, ale jak ktoś ma czas to może codziennie przyjeżdzać i 6 takich kuponów w ciągu tygodnia użyć. Hobby Lobby to jedyny sklep robótkowy w okolicy, który jest zamknięty w niedzielę.


 


Uchomisia – U mnie też nie ma M.Sherry, bo w sklepach tylko amerykańskie zestawy do xxx:(


damar5 – Ale jaja! To Laclik jest idealny dla mnie, bo ząbkuję od jakiegoś czasu:P W Grecji kapnęłam się, że wykluwa mi się pierwszy ząb mądrości:P


taminacodzien – Korepetycje z ebaya? Już były u mnie na blogu – tu!


pagatek – Eee, to Twoje dziewczynki jakieś dziwne! Ja dopiero w liceum pozbyłam się więkości zabawek, nawet moich lalek Barbie. Dałam biednym dzieciom i do dziś nie żałuję. Zostawiłam sobie tylko kilka ukochanych zabawek:) Ale jak byłam mała, to niczego nie dałabym mamie, żeby się pozbyła:(

1 komentarz:

  1. alexls
    2012/09/04 03:12:12
    Zglaszam sie jako pierwsza zasliniona;) Strasznie mi sie spodobaly nozyczki:) Ja chce do Michaelsa, a nie mam jak sie wybrac w najblizszym czasie:(

    Ale z tym braniem sie na przeczekanie i przeanalizowanie to masz racje. Choc z drugiej strony moze lepszy bylby sposob, jakie kobietki stosuja na ubrania - kupic a potem oddac. Czesto jest tak, ze jak jednak cos juz chcemy kupic, to tego w sklepie nie ma lub w nie takiej cenie jakbysmy chcieli.

    Ja tak zrobilam ostatnio z torebka w H&M. Kupilam bo mi bardzo pasowala do wlasnie zakupionych sandalkow. W domu poprzymierzalam przy lustrze do ubran i co? I powedrowala do sklepu. Moze innym lepiej posluzy!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/04 06:31:29
    No to uczta dla oka od samego rana :D Uwielbiam wpisy o nowościach robótkowych :D Może w Polsce też kiedyś otworzą się takie sklepy :)


    haber89
    2012/09/04 08:22:20
    O matko, ale fajne rzeczy. Szkoda że nie mam takiego sklepu pod ręką. Chociaż może to i dobrze bo z wypłaty nie zostałoby mi nic


    damar5
    2012/09/04 08:38:42
    Nic a nic nie wpadlo mi w oko ,wszystko brzydkie :P,bardzo slabiutko sie postarali :P

    Jak dobrze ,ze nie mieszkam w Hameryce hihiihi ,ja nie potrafilabym wybrac co kupic a czego nie ,wiec szczerze gratuluje zdrowego rozsadku :)

    No to gratulacje na pierwszy zabek :) :) mam nadzieje ,ze wypilas za jego zdrowie ;-)
    Poz.Dana


    Gość: Ania, *.cdma.centertel.pl
    2012/09/04 09:44:24
    Cuda! Jak zobaczyłam wnętrze tego sklepu, to padłam. U nas w pasmanteriach, to taki smutny widok. A tam światło, przestrzeń. Trzeba się mocno za portfel trzymać:)


    truskawki2701
    2012/09/04 10:16:17
    Bomowe nowości! Dla mnie fenomenalne są guziki świąteczne i babeczki, pudełko na igły to niebieskie z bobinkami i oczywiście sówka no ozdobienia! W gąszczu tasiemek widziałam z kardynałkiem... Zamierzasz kupić czy już leży w twoich półkach? ;) Mnie podobają się sówki i zegary. A co do zegarka, który kupiłaś - rewelacyjny, jak spojrzysz na niego od razu myślisz o Polsce, a raczej rodzince. Te nowe mulinki zapowiadają się dość ciekawie, fajowe kolorki się wydają, ciekawe jak w użyciu się sprawdzają. Szkoda, że ogranicza Cię bagaż bo takie piękne rzeczy tu są. Zresztą ja już obśliniłam laptopa jak widać po komentarzu ;P Dzięki za tą notkę, lubię oglądać co tam masz w sklepach ;)


    joaisent
    2012/09/04 10:41:26
    no ładnie - nie ma to jak zaserwować sobie ślinotok z rana! ale Ci zazdroszczę takich sklepów!


    drugi.maurycjusz
    2012/09/04 11:07:15
    o rany! muszę mojego Mena przygwoździć, aby kupił mi taką filcową galanterię kosmetyczkowo-torebkową:) bombastic! zresztą koraliki też:)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/04 12:35:53
    Pufy i kardynalek z drewna + ozdoby typu rowerowego - to co mi sie podoba...I tu zazalenie - dlaczego brak zdjec z serii Koralikowo....Mama


    svea1
    2012/09/04 13:20:49
    Przeżyłyście:) I od razu widzę, że my to w tyle za Murzynami, ani takich sklepow, ani takich cen, wszystko wychodzi drożej:/


    haftyska
    2012/09/04 15:55:13
    aż chce mi się krzyczeć: God bless America! :)


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/09/04 21:28:43
    O rany! Co za urodzaj! Szczęka mi opadła :P


    haftowaneprezenty
    2012/09/06 14:46:23
    Przez Ciebei zaśliniłam cały monitor. :)
    Ale chciałam się zapytac o te filcowe torebki. Czy możesz mi powiedzieć w jakich to cenach? Bo strasznie mi się podobają i nie wiem, czy nie chciałabym jakiejś sobie zakupić.
    Napisz mi proszę może na majola, żebyś nie musiała zaśmiecac sobie cenowo bloga.
    Mój mail znasz, ale napiszę dla pewności: oczywiscie@wp.pl

    Dzięki
    Michalina

    OdpowiedzUsuń