poniedziałek, 24 września 2012

Wymarzony i wyśniony :D

Koniec z zajawkami, czas na „zjawkę”:P


Już dobrze nie pamiętam, ale zdaje się, że w 2009 roku a może i w 2008 zobaczyłam na necie takie cudo!


pilka


Wzór pochodzi z numeru 32 nieistniejącej już australijskiej gazetki The Gift of Cross Stitching. Schematu bezskutecznie szukałam od tego czasu.


Później przyszedł czas na zakup kolorowych kanw, które były wg mnie idealne do tego projektu. Kupiłam je już kilka lat temu na ebayu:)


DSC04572


I tak czekały w szufladzie komody, aż 20 sierpnia znalazłam wzór!!!!!!!! Niedługo później zaczęłam haftowanie:) Łatwo nie było, bo pieciokąty nie bardzo lecą wzdłuż kanwy, ale od czego jest znikający mazak? :) Z oszczędności tak wyglądała moja praca w trakcie:D Oj, nie miałabym serca marnować tych cudnych kanw i wywalać później resztek do śmieci.


DSC04829


Schody niestety już tu się zaczęły:( Mój ulubiony mazak już chyba się mocno zestarzał, bo zamiast zniknąć po 2-3 dniach znikł dopiero po niecałych dwóch tygodniach. W tym czasie wzięłam się za inne hafty. A jak skubaniec znikł wyprasowałam wszystkie kawałki. Bo przecież nie będę zmieniać nawyków i niepotrzebnie prać moich prac:P


DSC04874


I nie tracąc czasu zabrałam się za zszywanie:) Pierwsze 6 pięciokątów zszyłam wg schematu kolorystycznego z gazetki, ale już motywy sama wybrałam, tak żeby do siebie mniej więcej pasowały:)


DSC04897


Ze zszywaniem nie było problemów, aż...


DSC04901


DSC04902


DSC04907


....aż nie zabrałam się za drugą część. Znowu zszyłam wg instrukcji kolorystycznej.


DSC04899


Ale musiałam wszystko spruć, bo po zszyciu z drugą częścią te same kolorki sąsiadowałyby ze sobą:( A nie to sobie wymarzyłam! Chciałam, żeby te same kolorki były po przeciwnych kolorach piłki! W końcu robię coś takiego pewnie jedyny raz w życiu to ma być idealnie! :) Dobrze, że w miarę szybko kapnęłam się w błędzie w gazetce. Kurka, nie lubię takich niedociągnięć wydawniczych:(


DSC04913


Główka pracuje, więc wyszło tym razem dobrze:)


DSC04970


Kolejny problem, już nie uwieczniony “na kliszy” miałam ze wstążką, bo tak ją początkowo wszyłam, że elementy dookoła były do góry nogami, tzn. jakbym już powiesiła gotową piłkę. Ale znowu myśl – „raz w życiu” przebiegła mi przez głowę. Nieco poprułam i za drugim razem już dobrze wszyłam i wszystkie pięciokąty dookoła wstążki były w dobrym kierunku:)


DSC04974


Reszta to już był pikuś:) Lubię zszywanie moich form 3D:) A tu było to proste, bo jeden z nielicznych razów zszywałam w kolorze innym niż kolor kanwy:D (Wczoraj zszywałam czarne kratki czarną muliną:P To było większe wyzwanie:P)


No i sama się pochwalę, że piłka wyszła idealnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak, nic bym w niej nie zmieniła! Jest boska i już! I jest tylko moja:) Rodzinka może się nią pobawić, ale nie oddam nikomu:P Docelowo piłka będzie wisiała na choince w Katowicach:)


DSC05473


No i jak widać wiele z Was zgadło co to będzie:) Gratuluję! Nagród nie będzie:P


Pewnie się pośmiałyście czytając jakie problemy sobie sama stworzyłam w czasie powstawania piłki, ale lubię jak moje prace są bliskie tego, co sobie w głowie wyobraziłam:) Zawsze wolę trochę więcej czasu poświęcić na myślenie, niż później być niezadowolona z efektu. A tu jestem cały czas pod wrażeniem:) Oj, jaka ja dziś jestem nieskromna:P


Motywy też bardzo mi się podobają:) Mam łośka!


DSC05474


Zajączka!


DSC05476


Wiewiórkę:)


DSC05478


I kruka:D Oraz dwa bardzo symetryczne gwiazdko-kwiatki (lepiej je widać na zdjęciu przed zszyciem)


DSC05480


Ojej, nie umiem jej schować i cały czas ją macam:)


A jaka duża wyszła moja piłka?


DSC05484


DSC05491


Uwielbiam jak skończona praca jest dokładnym odzwierciedleniem tego co miałam w głowie jak tylko pierwszy raz zobaczyłam dany wzór:D Też tak macie?


Od wczoraj piłka ma (nie)stety konkurencję:P Dokończyłam coś, co powstało z neonowych gwiazdek i jestem tak samo szczęśliwa i dumna jak przy piłce:D Ale Wy sobie nieco poczekajcie na „zjawkę”:P W końcu nie będę Was za bardzo rozpieszczać:P


No nic, mykam jakoś pożytecznie wykorzystać ostatnie godziny niedzieli:D


 


nuriko – Nie, na lnie narazie nie będę haftować. Listki powstaną na kanwie. Galerii na picasie nie mam, jestem wierna gazecie. A jak czegoś szukasz u mnie na blogu to polecam wyszukiwarkę – zaraz pod zegarem i licznikiem:) Sama z niej często korzystam:D I nie marudź, że mam za dużo wpisów, nie lubię takich komentarzy:P


truskawki – Szału nie ma jak ktoś nie ma własnych pomysłów, a tylko odgapia:P


edytag74 – Z plakatami to chyba ogólnie ciężko, bo tutaj też nie widziałam żadnych reklamujących DMC, Dimensions, Janlynn czy Bucillę. Chyba produkty hafciarskie są po prostu dla tych, co wiedzą czego szukają:P I koniecznie pokaż co w tym roku wymyślicie z córką na halloween:)


barbaratoja – Bo każdy ma inny gust i bardzo dobrze:)

2 komentarze:

  1. niteczka_0
    2012/09/24 00:41:22
    Aniu, sliczna pileczka! Wprost urocza!


    paga-tek
    2012/09/24 02:26:29
    Ale super!! Nawet sobie nie wyobrazalam, ze bedzie taka fajna :)


    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/09/24 02:54:46
    Fantastyczna piłka! Jestem przekonana ze to żelazny kandydat do kolejnej publikacji!

    Pozdrawiam!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/24 06:41:41
    Wygląda superaśnie :D Nie spodziewałam się, że będzie aż tak duża ;) Miło tak zrobić coś wyśnionego :) A już doskonale rozumiem uczucie, kiedy znajdzie się wzór od dawna wymarzonej rzeczy :) Gratulacjonen :D


    cornelka2
    2012/09/24 07:22:08
    No i trafiłam cieszę się ,że Ci tak pięknie wyszło i pokuszę się zrobię też sobie ale nie teraz bo inne mam do zrobienia pozdrawiam


    damar5
    2012/09/24 07:32:18
    Super kolorowa :) slicznie zszyta i wogole mozesz byc dumna :) Do gazety z nia niech gwiazdorzy :):)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/24 09:45:34
    Oj , ale ladna bedzie nasza choinka- szkoda tylko , ze nie w tym roku - ale poczekamy ....Pilka - rewelka!!!!mama


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2012/09/24 09:46:12
    Ok. spróbuję wyszukiwarkę :P Piłka boska, widzę, że jesteś wierna kanwie i nie szukasz lnu ;) Pozdr


    damar5
    2012/09/24 09:52:28
    Przyszlam na duzego kompa poogladac jeszcze raz :) , Twoja pileczka jest o wiele sliczniejsza niz ta gazetowa :) ten wzor wyszyty czarna mulina na tych energetyzujacych kolorach jest cudowny :)
    Slicznie!!!!!!!
    Poz.Dana


    iss-ola
    2012/09/24 10:24:46
    piłka super, podziwiam!
    mogę xxx ale nikt nie zmusi mnie do zszywania... :)


    isana_haft
    2012/09/24 10:36:22
    Twoja piłka jest dużo fajniejsza niż ta, na której się wzorowałaś. Te białe motywy wydają się jakieś mdłe. Kolorowe już lepiej, ale to czarne wyglądają super. Kawał dobrej roboty! :)


    truskawki2701
    2012/09/24 13:39:25
    Hahaha xD To mi dokopałaś xD Szału nie ma bo mamy inny gust, i każdemu podoba się coś innego. Twierdzisz, że wszyscy od Ciebie odgapiają? Śmiesznie to brzmi, bo po blogowym świecie chodzi się po to aby się inspirować ;P
    A piłka świetna ;) Chociaż tu też dużo Twojego pomysłu nie ma, prawda? Wszystko załatwiła gazetka ;P


    lorena24
    2012/09/24 13:45:38
    Piłka jest idealna:)


    OdpowiedzUsuń
  2. edytadzik24
    2012/09/24 15:29:26
    Aniu piłka wyszła WRĘCZ IDEALNA cudo :) ja bym z materiału nie zrobiła a co dopiero z kanwy :) przepięknie wygląda...!
    Miłego tygodnia :)


    ella1101
    2012/09/24 15:48:18
    Pilka BOMBA! Naprawde fantastyczna kolory kanw sa super.


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/09/24 18:12:06
    Łoł! Nie wpadłabym na to, że taką pilkę można zrobić! Zdolna bestia z Ciebie!
    Fajna bomka na choinkę lub ozdoba do powieszenia.


    Gość: ksiemzniczka, *.ip.netia.com.pl
    2012/09/24 19:44:05
    ZARĄBALISTA!!!!


    1_iwonan
    2012/09/25 09:03:35
    Cudo, cudo, cudo. Najbardziej podobają mi się te kolorowe kanwy i wzór kruka:) A to zszywanie... PODZIWIAM!!!


    joaisent
    2012/09/25 10:27:19
    no to teraz będę Twojej piłki szukać w gazetach:)


    Gość: magin, *.btk.net.pl
    2012/09/25 11:52:47
    Piłka świetna!!! Nie wiem czy poradziłabym sobie z poskładaniem tego w całość :) nerwy by mi pewnie puściły przy jakiejś pomyłce i całość wylądowałaby wiadomo gdzie.....
    Podziwiam Twoje wszystkie prace 3D - jednym słowem ZAWODOWSTWO!
    Pozdrawiam!
    Uwielbiam Twoje relacje zakupowe z dużą ilością fotek :)


    4.mar.chewka
    2012/09/25 13:13:01
    Udalo ci sie lepiej zszyc ta pilke niz w zrobili ci to ci z tej gazety. Brava!!


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/09/25 14:28:44
    Piękna piłeczka ! Już sobie wyobrażam ile nerwów by mnie kosztowało wykonanie takiej pracy... Ale Ty Aniu podeszłaś do tego jak naukowiec. Gratuluję!


    haftytiny
    2012/09/25 14:34:13
    no nie, padłam i leżę !!!!! jak wstanę to się odezwę;)


    barbaratoja
    2012/09/25 17:13:06
    Od rana zastanawiam się co napisać... po prost, świetna jest;-)


    labores_pariunt_honores
    2012/09/25 17:56:02
    Aniu!

    dziękuję Ci za życzenia! nie byłam świadoma wpisywania tych obrazków, już usunęłam, faktycznie musiało to być kiepskie kilka razy pisać to samo

    jak Ty to robisz, że wiedziałaś o poduszce lawendowej? :))))) oczywiście oryginalnie jest to pomysł na poduszkę, ale wielkość się zgadza!- więc to chyba w założeniu miał być mini-jasiek ;)

    co do Twoich prac to podziwiam od bardzo dawna, a wykonanie jest pomysłowe i dopracowane :))) (troszkę trzeba posłodzić, przecież od tego mamy blogi! :P no i się należy przecież :P)

    pozdrawiam!


    aeljot
    2012/09/25 18:12:11
    Pochwała Ci się należy bo cudnie wyszła ta piłka. Kolorowa kanwa wygląda super. No i kto by dał radę takiemu wyzwaniu jak nie Ty :)


    ann_margaret
    2012/09/27 18:11:21
    Super, że udało Ci się zrealizować marzenie:) Te kolorowy kanwy są fantastyczne! I to nic, że miałaś trochę problemów przy zszywaniu - najważniejsze, że masz pracę taką, jaką sobie wymyśliłaś:)


    arabeska291
    2012/09/27 22:43:47
    prxydałaby mi się taka do pracy, na odstresowanie, ale ja z zszywaniem elementów w jakąś 'kupę' zawsze mam problemy


    fiolqak
    2012/09/28 06:51:17
    ha:) wiedziałam, ze cos fantastycznego wyczarujesz:)ale tak fantastycznej piłki się nie spodziewałam, brawo

    OdpowiedzUsuń