sobota, 22 września 2012

Nie wahałam się ani chwili :D

Weekend się zaczął, a na dworze pada:( Gnijemy w domu z Czerwonką. Liczyłam, że dziś nieco pohaftuje, bo od kilku dni nie miałam czasu, ale chyba nici z tego. Powód? Dziś z 3 sezonem wraca „Haven” !!!!!!!!!!!!! Chyba nie będę umiała się skupić na moich neonowych gwiazdkach na czarnej kanwie:P


A żeby Wam nieco umilić czas to pokażę kolejną gazetkę, co sobie w sierpniu kupiłam:) Spiracona na necie była jeszcze zanim pojawiła się w sklepach, ale tym bardziej upewniło mnie to w zamiarze zakupu. Rok temu specjalne wydanie Just Cross Stitch na halloween wyszło lepsze, ale i w tym roku nie wahałam się z zakupem:) Prawie wszystkie wzory z gazetki mi się podobają:) Kto od czasu do czasu kupuje gazetki xxx ten wie jaka to przyjemność usiąść na kanapie i pomacać oryginalną gazetkę a nie tylko wydruk:P


No to zaglądamy do środka! Ja do teraz mam pełno pomysłów, może i Wy się czymś zainspirujecie:D


DSC05383


DSC05385


DSC05388


DSC05390


DSC05391


DSC05394


DSC05395


DSC05398


DSC05400


DSC05402


DSC05404


DSC05406


DSC05408


DSC05410


DSC05412


DSC05414


Poduchę na pewno wyhaftuję:)


DSC05416


Pamiętacie materiał, który kupiłam na jej tył?


DSC03110


DSC05418


DSC05420


DSC05422


DSC05424


DSC05426


DSC05427


DSC05430


DSC05432


I jeszcze słów kilka o wydaniu świątecznym tej samej gazetki. Nie widziałam jej jeszcze w sklepie, ale już wiem, że nie kupię. Wzory kiepskie, aż żal wydawać 10$ :( Podoba mi się jeden wzór – z jemiołą. Zainteresowynym zawartością polecam ten link, można tu zobaczyć wszystkie wzory z środka.


JCS02012Ornie


 


U mnie jutro na kampusie kolejny mecz futbolu amerykańskiego:( Znowu będą korki i śmieci:(


Mykam zaparzyć dzbanek herbaty, a Wam życzę udanego weekendu! Jutro nie ma cały dzień padać, tylko głównie w czasie meczu(i dobrze im tak:P), więc ruszymy się gdzieś z Czerwonką:D







A nie! Jednak zrobiłam sobie kawkę:D Moja domowa wersja latte, taka bez automatu, a z czajnika elektrycznego i w jedynej wysokiej szklance jaką mam czyli do coca coli:P Warstw niestety nie da się za bardzo dopatrzeć, ale jak smakuje!!! :) Tylko mój herbaciany dzbanek smutny jakiś:P


DSC05533


Posypka czekoladowa i Piegucha very happy :D Choć ma taką szpetną łyżkę z lending center:P Dobrze, że była darmowa:P


DSC05536


A na opakowaniu kawka wygląda tak. Moje skromne, ale pyszne zapasy z Polski:) Lubię się rozpieszczać w niskiej cenie:P


kawa


 


Hmmm, chyba założę kalosze, wezmę duży parasol i przejdę się do spożywczaka, ostatnio powyciągali nieco akcesorii jesienno-halloweenowych:)


 


To teraz już żegnam się na serio! PA!

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/22 08:24:36
    Wszystko cudne , ja tez lubie te tematy i juz...mama


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/22 08:29:46
    Oj , jak brakuje mi tych naszych wspolnych kaw i herbatek...Anku - koncz , zbieraj zabawki i mykaj do domu - bo tutaj Twoje miejsce ....smutna mama


    damar5
    2012/09/22 09:09:50
    U mnie leje od wczoraj :( ale nie przeszkadza nam to za godzinke wybywamy ogladac nowa szkole :)

    Twoja gazetka tak szpetna ,ze az dech zapiera hihihi Macaj ,macaj moze cos z niej wymacasz w wolnym czasie :)
    A kawka? Mlask :)

    Poz.Dana


    koraliki_agi
    2012/09/22 09:39:21
    Bardzo miło przeglądać gazetki. I to nie tylko zaraz po zakupie. ja wracam też do nich później i z przyjemnością przeglądam od początku do końca. Wydanie na halloween ciekawe, zainteresowała mnie poduszka i zakręcona dynia. Ale w świątecznym numerze też parę wzorków mi się spodobało.


    Gość: doriss, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/09/22 10:22:51
    Czarne drzewo z nagrobkami super, dyniowa fioletowa mazaja też bardzo oryginalna. Zresztą dużo ciekawych obrazków, tylko żeby więcej czasu na hafcenie było.
    Pozdrawiam i życzę przebłysków słonecznych :)


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/22 15:52:28
    Halołinowych tematów, to akurat nie lubię, bo nie lubię się bojać :P Ale to fakt, że żywa gazetka to to nie to samo co wydruki :) A kawusia mniam, mniam, kawusi się nie bojam :D


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/09/22 16:02:28
    Ja też każdą nową gazetką się delektuję np. w fotelu. Uwielbiam to choć w większości już wiem co jest w środku :P A poducha będzię super! Materiał na tył trafiony w 100%!!!


    paga-tek
    2012/09/22 16:03:03
    Ta halloweenowa gazeta jest super. Rzeczywiscie macanie gazetki jest super w porownaniu do drukowanych wzorow :). A kawka pierwsza klasa :)


    ella1101
    2012/09/22 17:27:12
    Gazetki fajowe, halloweenowa juz mam a ta swiateczna nie najlepsza ale jest kilka wzorow ktore mi sie spodobaly wiec chyba sie na nia skusze. Czy u ciebie tez tak zimno jak u mnie 14 stopni i deszczowo?


    misia-be
    2012/09/22 19:58:22
    oj musze sprawdzić czy mam tą gazetke w swoich zbiorach :P moja mała/nie mała córcia zobaczyła własnie te czachy no i chyba mnie nie minie wychaftowanie ich :P a mi sie jeden z kotków spodobał :P ide szperać :D albo najpierw też sobie kawke strzele, taka samą jak Twoja :D:D tez je lubie :p


    truskawki2701
    2012/09/22 21:16:04
    Na chwilę człowiek wyjedzie i tyle zaległości bo Piegucha nadrabia zaległości ;P Gazetka z motywami na halloween super, parę sama chętnie bym wyhaftowała, ale może w przyszłym roku, w tym mam już parę w tym temacie także na razie styknie ;D Z bożonarodzeniowej też bym chyba parę wybrała, ale na razie mnie jakoś do BN nie ciągnie. Kardynałek - Pulpecik - śliczny! Chyba go Ci ukradnę ;P
    Co do kawy, to ja uwielbiam taką z ekspresu moich rodziców! Jest pyszna;D
    I tak jak Ty wolę papierowe gazetki niż te drukowane wzorki z nich;/ Ja to tradycjonalistka jestem w niektórych sprawach.

    Pozdrawiam, I.


    bk110
    2012/09/22 22:32:02
    Trzeci sezon Heven!!! Piegucha! toż to balsam na moje serce :-)
    I wcale się nie dziwię, że gazetkę kupiłaś


    Gość: mama3005, *.ip.xcore.pl
    2012/09/25 12:25:13
    schemat na poduche cudny.....sama bym go haftnęła

    OdpowiedzUsuń