środa, 5 września 2012

Nowości z Michaelsa! – część 1

W folderze ze zdjęciami z Michaelsa jakieś 250 zdjęć, ale coś mi więcej z nich się załapało do wpisu niż wczoraj. Niektóre rozmyte, ale często jak zawitałam do Michaelsa to i bateria i miejsce na karcie mi się kończyły i robiłam pojedyńcze zdjęcia nowości. Teraz niestety jestem unieruchomiona i nie pojadę do sklepów. Coś mnie łapie, węzły chłonne mam powiększone i ledwo zipię, ale rano pani doktor stwierdziła, że jestem okazem zdrowia i mam się zgłosić za miesiąc jakby coś było gorzej:( A może najlepiej się zgłosić jak już będę umierać? :P No nic, sama się wykuruję, bo innej rady nie ma – jak nie muszę się ruszać na zajęcia to siedzę w domu i pocę się. Aroma w mieszkanku zabójcza, więc nie będę Was do siebie zapraszać:P Ledwo dotuptałam do domu z kaloszami w ręce, bo rano lało i pojechałam busem. Ale o kondychę trzeba dbać i na piechotę wróciłam. Ciuchy do wykręcania, ale cytryny kupiłam w spożywczaku i to najważniejsze!


Dobrze, że wczoraj poobrabiałam zdjęcia, to i dziś zrobię kolejny ślinotokowy wpis:P To chyba jedyna przyjemność na jaką mam siły:( Dziś 138 zdjęć:P


Dziwiłam się jak kilka miesięcy temu w Michaelsie pozbywali się prawie całej oferty od DMC, dziś już nie ma ani jednej kanwy:( Już wiem o co chodziło, wprowadzali swoją firmę. Tak przynajmniej sama wywnioskowałam, bo niegdzie indziej nie widziałam nic od „Loops & Threads”. Googlowałam, ale nic nie znalazłam, więc chyba mam rację.


DSC02824


Mnie najbardziej zaciekawiła (czyt. rozdziawiła moją buzię najszerzej) ta część ściany:D


DSC02892


To teraz pokażę co tu nowego – najpierw będzie zdjęcie opakowania, a później zdjęcie zastosowania – hafty są niebieskie, w każdym opakowaniu znajdują się darmowe wzory na hafty ze zdjęcia.


Duże poduszki


DSC02893


te z pomarańczowymi kwiatkami


DSC02894


Poduszka – wałek


DSC02895


DSC02896


Bieżnik na stół


DSC02897


Tylko dlaczego oszpecili go koronką? :(


DSC02898


Podkładka pod talerz i serwetka


DSC02899


DSC02900


Baner


DSC02901


Po kiego grzyba dawali ten chwościk? :(


DSC02902


Poduszki kwadratowe


DSC02903


DSC02904


Poduszeczka do zawieszenia na drzwi, ścianę, etc


DSC02905


DSC02906


Poduszka na obrączki.


DSC02907


DSC02909


Zaczynamy lacliki:P Będzie ich do wyboru kilka modeli:D


DSC02910


DSC02911


W trzech kolorach – róż, niebieski lub biały.


DSC02912


Hmmm, nie wiem co to jest – słownik podaje, że ma to służyć do czkania:P Hmm, chyba czkające dziecko tym się wyciera:P A może ktoś ma lepsze pomysły? :)


DSC02913


DSC02914


Też w 3 odcieniach.


DSC02915


Ręcznik z kapturkiem. Hmmm, młode mamy pewnie coś takiego znają, dla mnie to nowość:P


DSC02916


DSC02917


DSC02918


Kapelusik.


DSC02919


DSC02920


“Pielucha”, a właściwie coś co się nakłada na pieluchy. Mnie to jakieś niehigieniczne się wydaje, ale może jestem dziwna:(


DSC02921


DSC02922


Mały laclik.


DSC02923


DSC02924


DSC02925


I ździebko większy.


DSC02926


DSC02927


DSC02928


To mnie powaliło na kolana!


DSC02929


DSC02930


A jeszcze bardziej wzór do wyhaftowania! Koniecznie kiedyś kupię!


DSC02931

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/09/05 07:05:20
    No to ladnie sie firma DMC urzadzila :) Fajne nowosci wprowadzila ,niestety te dzieckowe jak dla mnie niepraktyczne :( Szmatka do czkania to to raczej nie jest ale bylas blisko hihihi po jedzeniu dziecku musi sie przeciez hepnąć zdrowo ,kladziesz szmatke na ramieniu glowe dziecka na szmatce i chodzisz i chodzisz, i czekasz na to upragnione "hep" jak juz nadejdzie czesto zdarza sie ,ze cosik sie uleje a szmatka ma za zadanie uchronic Twoje ubranie ,ot taki pozyteczny gadzet :) :)
    Woreczki fajne i poduchy, i to to na oczy rewelacyjne :) Na paru wstazkach tez zawiesilam oko :)
    No zdrowiej mi tam ,Ty juz siebie sama znasz i wiesz co sobie zaaplikowac albo i nie ,wiec rob tak ,zebys za dlugo w lozu nie lezala :) :) ZDROWKA Ci zycze :) i zglos sie jak wstaniesz bo sie bede nerwowac.
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/05 07:46:11
    Leczymy sie...Nakladka na oczy do spania - fantastyczna - mama


    Gość: Plichcia, *.hsi4.kabel-badenwuerttemberg.de
    2012/09/05 09:44:09
    Kuruj się koniecznie!!! A te gadżety dla dzieci fantastyczne :).
    Pozdrawiam :D


    ella1101
    2012/09/05 12:35:58
    Znowu same cudenka moze nie zabardzo praktyczne ale fajnie popatrzec. Damar wyprzedzila mnie z wytlumaczeniem tego burp cloth a co do recznika z kapturkiem to fajnie ale nie praktyczne wielkoscia, nie da sie obwinac bobasa sa male.


    4.mar.chewka
    2012/09/05 13:12:20
    Do czytania twoich postow czasami trzeba uzywac slownik gwary slaskiej :), bo dla mnie slowo laclik jest obce. Co do tych gotowych przedmiotow do haftowania to ja osobiscie za nimi nie przepadam. Wyhawtowalam w zyciu kilka sliniakow(laclik) i jeden recznik ten z rogiem aidowym i powiedzialam -nigdy wiecej. Dluzej sie naszukalam haftu, ktory by sie tam zmiescil i mi sie podobal, niz bylo samego haftowania. Teraz najpierw haftuje a potem szyje z tego przedmiot. Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia


    iskierka_duszy
    2012/09/05 14:04:22
    Z jednej strony ciesze się że w Polsce nie ma takich sklepów bo chyba nie pohamowałabym się z zakupami, a z drugiej strony ...ach takie fajne rzeczy istny raj :)


    paga-tek
    2012/09/05 14:58:15
    No wkoncu cos u Ciebie rzucili ciekawego na polki. Choc przyznam, ze kanwy DMC, zwlaszcze te ze wzorkami bardzo mi sie podobaly. Ciekawa jestem jak u mnie sprawy sie maja. Dzis jade do Hobby Lobby.
    Wiesz ze mnie tez cos bierze od 2 dni, jakies przeklete chorobsko :(. Zycze zdrowka!!!


    fiolqak
    2012/09/05 19:13:09
    Juz się poprawiam:P za taki opieprz to nadrobię choć połowę- hahaha
    Ale kochana jak ja mam komentować jak za każdym razem "rozdziawiam" gębę i ślinię się?
    Bo ja nawet , co ja gadam nigdy! takich wspaniałości hafciarskich nie dotykałam, a co dopiero miałam:):)

    OdpowiedzUsuń