wtorek, 11 września 2012

Dotarły bez problemu!

Wczoraj pisałam Wam o publikacji, a już dziś nagrody dotarły do Katowic:) Po wszystkich przygodach z zaginionymi moimi nagrodamiw drodze do US i głupim tłumaczeniem wydawnictw, że na tej trasie są problemy, postanowiłam podawać katowicki adres i dziś właśnie Rodzicki pokazywali mi nagrody na skypie:) Ale się cieszę! :D W Goldzie byłam już raz publikowana, ale wtedy jako star letter i dostałam spory zestaw do xxx (ten). A tym razem już „byłam” jako zwykły list i nie wiedziałam co wygram. A nagroda okazała się bardzo fajna! Dostałam 8 metalizowanych mulin Madeira. Tata przesłał mi skany moich nagród:) A to cwaniak z niego:P Tatik, dzięki!


Kolorki całkiem, całkiem:D


mulinki1


mulinki2


No i obowiązkowy list z gratulacjami i info, że w nr 96 jest mój list.


list


I za taką sprawność w wysyłaniu nagród lubię Cross Stitch Gold:) Poprzedni zestaw też jakoś w tydzień doszedł do Stanów:) Przyznam się, że m.in. dlatego to do nich wysłałam mój kalendarz:) A po niesponsorowanej publikacji w Cross Stitcherze, chyba już nic poza ich wzorami nie będę do nich wysyłać:( Jednak są gazetki i „gazetki”:P


 


Dziękuję za wszystkie gratulacje:) Fajnie,że się cieszycie razem ze mną:)


 


Pozdrowienia od zdrowszej, ale zachrypnietej Redaktor Pieguchy:P


 


Uchomisia – Eeee, aż tak popularna nie jestem, żeby być ciągle w każdej gazetce:P


damar5 – I wzajemnie:)


joaisent – Niezła z Ciebie wtyka:P Dzięki!!!


truskawki – Nie wiem:( Nie pamiętam wymiarów, a nie mam jak teraz sprawdzić.


carse – Eeeee, wzory Lizzie Kate są zwykle małe, więc jak Ty chcesz z tego UFOka zrobić? :P

1 komentarz:

  1. Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/09/11 04:25:04
    Ania! Przede wszystkim ciesze sie ze piszesz - "zdrowsza"! Gratuluje publikacji i tak pieknej nagrody! Kolorki faktycznie wysmakowane i wiem ze nie pozwolisz im sie zmarnowac:)

    Przepieknie sie prezentuja te wafelki razem , na jednej stronie prasy fachowej. Czyli tam gdzie ich miejsce;)

    Chrypie juz dziekujemy!

    Dobrej nocy!


    damar5
    2012/09/11 06:59:28
    Fantastyczna nagroda ,wierze ,ze bedzie rownie fantastycznie spozytkowana :)
    Oby jak najwiecej tak udanych publikacji ,szczerze Ci zycze :)
    I natychmiast "wylaz" z tego chorobska!!! nie mozesz zasmarkana do Chicago jechac (jej ale Ci zazdroszcze)
    Zdrowiej,zdrowiej :)
    Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/11 07:51:10
    Gratulacje- mama


    cornelka2
    2012/09/11 08:24:25
    GRATULACJE!!!! kolejnej nagrody muliny fajne pozdrawiam


    truskawki2701
    2012/09/11 09:19:24
    Super, że zdrowiejesz ;) Bo niedługo wyprawa do Chicago ;)
    Gratuluję nagrody! Fajniutka, ja tych mulinek nigdy w rękach nie miałam ;(


    pakma
    2012/09/11 09:48:57
    Fajnie, ze prezent trafiony! Mi tez podobaja sie te muliny i fajnie sie nimi wyszywa.
    Wiem, ze to niemozliwe, ale chyba sie zarazilam .... od wczorajszego wieczora gardlo mnie boli i zaczynam sie zle czuc.... Chorobsko dopadlo i mnie :(


    haftyska
    2012/09/11 13:27:19
    wygrana super, przyjemne kolorki, raz jeszcze gratuluję!


    paga-tek
    2012/09/11 13:37:27
    Super nagroda i to jak szybko doszla :)


    Gość: fejferek, *.home.aster.pl
    2012/09/11 18:38:02
    zdrówka życzę!
    i gratuluję kolejnej publikacji, w 100% zasłużona!
    pozdrawiam
    aga


    robotkoweroznosci
    2012/09/11 19:13:22
    Jak co publikację - szczerzę gratuluję :) Ciekawe jak się będzie szyło metalizowana Madeirą. Co do zawieszek, mogę Ci jedną miarkę podarować, mam ich aż 5 :D Jak coś to można mnie naleźć na gosha76@gmail.com ;) I dałabyś już spokój z tym chorowaniem, wystarczy Ci :D :D :D Zdrówka życzę ;)


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/11 22:04:35
    W sumie, to powoli może powinnaś myśleć o własnej książce na temat haftu :D A tak w ogóle to miło, że Polskę w Świecie tak dobrze prezentujesz :D Kończę, żeby za dużo lukru nie było :P


    arabeska291
    2012/09/11 22:38:53
    fajna nagroda, tez bym talie przygarnęła


    fiolqak
    2012/09/13 07:42:35
    Nagroda zajefajna:) Ja jak dostałam takie nici od jednej pani z "niemców" to cieszyłam się jak gwizdek- nie miałam jeszcze takich. A do tego wykorzystuje je nie tylko do xxx- także do tych innych moich pierdułek, są świetne. Szkoda , że miałam tylko złote - i do tego, że szybko się kończą:)


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/09/14 00:29:16
    Podobają mi się te kolory,szczególnie zieloności :)
    A ufokiem nie byłby żaden z wzorków Lizzie Kate, mam pod ręką inne rzeczy, które powinny zostać skończone wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń