niedziela, 30 września 2012

Podsumowanie 3 miesięcy!

Czyli co też kupiłam od początku lipca do końca września:) Wiem, że czekałyście na ten wpis:P No nic, przynaję się bez bicia – poszalałam! I to ostro:P W następnych miesiącach będę musiała bardziej nad sobą panować:(


Ale zacznę od bomby, którą wczoraj dostałam! Taka oto paczka czekała na mnie w piątkowe popołudnie przed drzwiami wejściowymi do mojego apartmanetu:) Tak właśnie postępuje UPS i nikt nic nie kradnie:)


DSC05720


Dopiero po 4 latach w Stanach trafiłam na sklep DMC online:P A może wcześniej go nie było? Nieważne! Trafiłam i padłam! Wystarczyło, że weszłam na closeout i zobaczyłam takie przeceny, że długo przecierałam oczy ze zdumienia:P A jeszcze dłużej byłam w szoku jak zobaczyłam moją wymarzoną torbę od DMC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I to za 13$!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!! Musiałam ją mieć:)


DSC05650


Jak wygląda w środku to chyba najlepiej jest pokazane na opakowaniu.


DSC05651


Śliczna czerwona!!!!!!!!! Wczoraj cały wieczór ją macałam:)


DSC05660


Może nie jest pełna, ale nieco przydasiów też dołożyli:)


DSC05654


Nie wiem jeszcze co zrobię z tymi głupimi plastikowymi bobinkami i naklejkami, ale rzeczy do punch needle na pewno wykorzytam:) Biały materiał plus wzory do naprasowania.


DSC05655


DSC05657


Drugie na co się skusiłam to boski zestaw do xxx! Jedyne 5$ :D Będzie cudnie wyglądał w mojej kuchni:)


DSC05636


W zestawie jest len, mulinki oraz guziczki i koronka. Nie wiem czy wykorzytam koronkę, ale reszta mi się podoba:)


DSC05638


DSC05640


Wzór jest w 3D:)


 DSC05642


Bo  ściereczki haftuje się osobno i dopiero przywiesza do obrazka:D


DSC05644


DSC05646


Guzik – słoik i kokardka z muliny na słoiku obok:)  Zakochałam się:P


DSC05648


Jeśli pooglądacie ofertę w sklepie to zrozumiecie jak bardzo się opanowałam, żeby nic więcej nie kupić:P


Jak przyjechałam do Stanów w 2008 roku to w Joann i Hobby Lobby na święta sprzedawali pełno takich małych zestawów do xxx. Niestety w tym roku już nigdzie ich nie widziałam:( Ale na ebayu ich pełno, część w dobrej cenie, część w kiepskiej:( Ale wypatrzyłam i udało mi się kupić kilka zestawów na które miałam chrapkę od dawna!


DSC05662


DSC05664


DSC05666


DSC05668


DSC05670


DSC05672


DSC05674


DSC05676


W Joann trafiłam na kanwy w taśmach:) Kolorki jesienne:) Każda taśma ma 3.6 m długości!


DSC05587


O guziczku testowym już Wam pisałam. Powstał na szybko, bo na przecenie zauważyłam paczki z guzikami, przypinkami i magnesami:) Musiałam przetestować zanim kupię kolejne. I tak skusiłam się na te paczki:)


DSC05589


Jak już zdradziłam w jednej z ostatnich publikacji, przymierzam się do kolejnych kalendarzy. Tym razem będą bardziej przywieszkowe niż guzikowe. A że przywieszek nie miałam to je kupiłam. Oczywiście na ebayu! Firmy, która je produkowała niestety już nie ma:( Ale kilka paczek znalazłam:) I to w bardzo przystępnej cenie:D


DSC05592


DSC05594


A tu moje zdobycze:)


DSC05596


DSC05598


DSC05598


DSC05603


DSC05605


DSC05607


DSC05610


DSC05612


No i mam jeszcze przywieszki od damar5:) Dana, dzięki!


DSC05614


Na ebayu nadziałam się też na kolejnego miśka od DMC:) Ten był w jeszcze lepszej cenie niż poprzednie:D


DSC05632


Czasem żałuję, że tak dobra jestem w znajdywaniu okazji na ebayu:(


DSC05634


W normalnych sklepach też nieźle sobie radzę:D Dziś w Michaelsie znalazłam sporą kupkę filcu:)


DSC05616


W wielu kolorkach:) A zwykle sprzedają je pojedyńczo.


DSC05620


Cena tak mnie poraziła, że już nie wypuściłam z łapek:D Jak widać dziś je rzucili na wyprzedaż, więc miałam szczęście, że pierwsza je dorwałam:P (Do dziś denerwuje mnie ich sposób zapisywania daty - kto to widział dawać miesiąc przed dniem? Gdzie tu logika? Gdzie chronologia?)


DSC05618


Ostatnio zaopatrzyłam się też w niezbędne materiały:)


DSC05682


DSC05684


DSC05685


DSC05688


DSC05690


DSC05692


Czarny sztruks, który mnie później zainspirował do haftowania neonowych gwiazdek na czarnej kanwie:)


DSC05713


DSC05716


DSC05718


Aaaa! Na ebayu dorwałam zestaw do haftu płaskiego! Myślę, że sobie jakoś poradzę, choć nigdy go nie próbowałam:) Po prostu nie mogłam zapomnieć o tym liściu i z niecierpliwością czekałam na koniec aukcji:)


DSC05706


Zestaw od Dimensions, podobny do Daydreams czyli z szybką i passepartout. Tylko liść do wyhaftowania.


 


DSC05708


W Joann i Michaelsie zaopatrzyłam się w trumny:D Mam co do nich niecny plan:P


DSC05710


DSC05696


Kupiłam sobie też brokatowe kardynałki:D Dana, nie popluj ekranu:P


DSC05680


Od kilku lat co jesień obserwowałam ciekawy wieszak w moim hipermarkecie. W tym roku stwierdziłam, że poraz 5 nie jestem w stanie powiedzieć nie:P


DSC05698


Wieszak jest na biżuterię, ale pomyślałam, że moje hafty też można na nim wyeksponować:D


DSC05700


Wstążka z walmarta! Oj, będzie idealna do kolejnych makatek kuchennych!


DSC05678


Odchodząc od tematyki hafciarskiej, pokażę jeszcze kilka rzeczy:)


Przypinka do marynarki:) I wreszcie kardynałek taki jak je tu widzę – jak jest ciepło i na drzewach liściastych. Tylko kwiaków brakuje:P


DSC05712


Wspominałam niedawno, że w moim spożywczaku wystawili rzeczy jesienno-halloweenowe:)


Na moim kampusie najpopularniejsze zwierzątka to wiewiórki:) To teraz mam własny kubek z jedną z nich:)


DSC05629


Skusiłam się też na małe dynie, które mogą służyć do eksponowania haftów:)


DSC05702


DSC05704


Wiecie jak lubię kupony:P, to nie zdziwi Was ten kubek:D Wiem, wiem, że jest różowy, nawet jakby był pomarańczowy to bym go kupiła:P Bo jest boski!!!!!!!!!!!!! I będzie mi zawsze przypominał moje kuponowe przygody w Stanach:D Jego też kupiłam na kupon:P Taki kupon wart 5$ z całkowitych zakupów:)


DSC05626


Z Chicago poza pamiątkami typowo turystycznymi przytachałam kociołek:) Jako prawdziwa heksa musiałam mieć własny:D


DSC05622


Nawet nóżki ma:D


DSC05624


Ostatnio szczęście do mnie wraca:) Wczoraj załapałam się na darmowy lunch w moim banku plus kubek, ale jego Wam już oszczędzę:P Po drodze znalazłam kartę na autobus, ważną do 31 grudnia, a w tym roku stwierdziłam, że nie będę jej kupować:P Także 40$ w kieszeni:D Nie mogę jej nikomu zwrócić, bo tutaj one są bezimienne:( A nieco później zaczepiła mnie jakaś obca kobitka tylko po to, żeby mi powiedzieć, że fajnie jestem ubrana:) Poprzednio tylko jak byłam w moim długim czarnym skórzanym płaszczu to mnie ludzie zaczepiali i mówili, że się w nim zakochali:P O znalezionych wszystkim monetach nie wspominam już, bo byłoby za nudno na blogu:P


A dziś załapałam się na dwie koszulki przed meczem futbolu na kampusie. Później pojechałam wykorzystać kupon na darmowy napój w kawiarni:) Mamy jesień, a w Stanach kojarzy się ona z jabłecznikiem do picia:) Więc wzięłam cider z lodem:) Mniam!!!!!!!!! Słońce dziś świeciło jak szalone, przynajmniej 20C było, więc smakował zabójczo:D Zanim zdąrzyłam zrobić zdjęcie, już pół wychlapałam:P


DSC05585


To był dobry dzień:) Sobota to mój ulubiony dzień tygodnia:) Zawsze szalejemy z Czerwonką, żeby nam w niedzielę nie było smutno, że już trzeba się przygotować na nowy tydzień pracy i nieco odpocząć siedząc na tyłku:P


Ostatnie dni mijają mi w zawrotnym tempie:( Nauki coraz więcej, więc i coraz dłuższe przerwy między wpisami na blogu.


To mykam do nauki, a Wam życzę miłej niedzieli!


 


Dzięki za komentarze z gratulacjami:) Z każdej publikacji do dziś cieszę się jak głupia:) I później ludzie się dziwnie na mnie patrzą na wydziale, bo chodzę z bananem na twarzy:D


 


truskawki2701 – Iwona, jak tak Cię męczy i denerwuje moja osoba to po co do mnie zaglądasz? Ja dzięki Matkasowi zaczęłam kasować z ulubionych blogi osób, które tak na mnie działają i za każdym delete odczuwam wielką ulgę:) Ciebie już skasowałam kilka dni temu, więc rób co Ci się podoba, bo mnie to już nie obchodzi, zaglądać nie będę. I proszę mnie już nie obrażać, bo uprzedzam, że takie komentarze będę kasować. W końcu to mój blog i nie muszę tolerować takiego zachowania. Dyskusję z Tobą uważam za zakończoną, nie mam na nią ani czasu ani ochoty.


carse - :) No nie czuję się winna, wcale:P Uwielbiam jesień, bo moje seriale wracają z nowymi sezonami:) Supernatural wraca już w najbliższą środę! A jutro pierwszy odcinek drugiego sezonu Revenge! Wczoraj siedziałam i ledwo haftowałam na nowym odcinku Haven:P A w październiku moje uwielbiane Walking Dead!!!!!!!!!!! Oj, kocham seriale!!!!!!!! :) To dzięki nim tak dużo haftuję:P

4 komentarze:

  1. Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/09/30 10:11:16
    No to Kobieto faktycznie zaszalałaś na całego! Świetna torba. Jeszcze czerwonej to ja nie widziałam. Fajne rozmieszczenie kieszonek na przdasie w trakcie podróży z haftem. Ja mam dużą kremową torbę podróżną, ale jeszcze nigdzie z nią nie podróżowałam ;P
    Wszystkie Twoje zakupy mi się podobają i też by mi się sprzydały, no może odpuściłabym sobie te brokatowe kardynałki :D Świetne kolory są tej taśmy do haftu, przywieszki-debeściarskie, trumny też ekstra! No co tu wymieniać wszystko mi się podoba!!!
    Gratuluję kolejnej publikacji!! Jakoś wczoraj byłam strasznie zajęta(sprzątałam zapuszczony przez tydzień dom i szalałam na ogrodzie) i nie prawie nie zaglądałam do internetu. Fajna nagroda. Mulinek nigdy za dużo :D
    Pozdrawiam!


    jusine_mala
    2012/09/30 10:44:29
    Ale nieziemskie zakupy :) Najbardziej jestem zachwycona wszystkim co ma kardynałki :P Chociaż tak jak piszesz to względem tego co jest na haftach i nie tylko myślałam, że to takie zimowe ptaki, a tu się okazuje, że wcale nie :D Jutro zaczynam akcje ratunkową dla moich haftów - w sumie cztery są w takim złym stanie i chyba faktycznie zadusiły się w tej folii :( Resztę przełożyłam w bardziej oddychające miejsce :P Czekam już na następne notki - miłej nauki :* Aaa i pozdrów p. Matkasa :)


    damar5
    2012/09/30 12:03:33
    Buuuuuuuu jakie to wszystko piekne ,szczegolnie te malenstwa do haftowania :) Materialy tez boskie i ten dimensionowski "plaski" lisc mmmmmm
    Brokatowe kardynalki powalajace hihihi

    Superowe zakupy zazdroszcze ale na link nie klikam bo mam stracha hihihi
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/30 13:47:32
    Powiem krotko - rewelka!!!! mama


    ella1101
    2012/09/30 14:32:29
    WOW! Zakupy fajowe, jak ogladam to ciesze sie z Toba.Pozdrawiam.


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/30 17:35:55
    Jacie, ale to wszystko fajowe :D Zestaw kuchenny i liść sama bym chętnie wykonała :D Punch needle też bym chciała zrobić, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej igły :/


    malgorzata-p17
    2012/09/30 19:19:24
    super zakupy!
    aż dech zapiera:)!!!
    pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. chica111
    2012/09/30 22:12:38
    Super zakupy - uzbiera Ci się niezła kolekcja. Pewnie marzy Ci się specjalny robótkowy kącik.


    cornelka2
    2012/10/01 07:21:42
    Ekstra zakupy , jeśli się ma okazję to tylko kupować pozdrawiam


    aeljot
    2012/10/01 09:20:01
    O ludzie, ile tego masz. No ale jak sama napisałaś to zdobycze z 3 m-cy.
    Fajnie móc korzystać z okazji i kupować za kupony. Rób to póki mozesz i gromadź zasoby na wykorzystanie po powrocie do kraju ;)


    Gość: mama3005, *.ip.xcore.pl
    2012/10/01 09:44:08
    ale super zakupy! aż ślinka cieknie...
    jak ty kobieto będziesz żyć po powrocie do kraju? tu nie ma takich sklepów z kuponami...
    pozdrawiam. Lidzia
    p.s.
    mam pytanko: mogę zerżnąć jeden hafcik? ten ludzik na zielonym jest taki słodki......


    haftystelli
    2012/10/01 09:52:36
    Kubek kuponowy bardzo ładny, nawet różowy. A te nożyczki to tak craftowo można potraktować. ;-) Mnie po głowie chodzi inny kubek - w kształcie dyni. I do tej chwili byłam pewna, że widziałam go u Ciebie, ale teraz zaczyna mi coś świtać, że to było u Emigrantki. Masz kubek dyniowy?


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2012/10/01 10:08:01
    super zakupy! normalnie zaraz przejrzę ten sklepik i mam nadzieję, że do polski nie wysyłają, bo mnie ostatnio kuszą zakupy wszelakie, a pieniędzy niestety nie przybywa :(
    ale poślinić przez monitor sobie chociaż mogę. te trumienki fajne, ciekawa jestem co z nich zrobisz, bo ja jakoś jeszcze nie mam pomysłu, a bardzo lubię takie różne nietypowe kształty ozdabiać :)
    kardynałki rządzą! coraz bardziej mi sie podobają rzeczy z nimi :)
    no i kubeczka, a raczej kociołka zazdroszczę. nie dość, że pojemny to i kształt niebanalny :)

    pozdrawiam i zmykam sprzątać zanim znowu popołudnie nastanie :)
    aga


    misia-be
    2012/10/01 10:36:54
    nie mogę normalnie! mega zakupy :P wszystko ładnie pięknie ale mnie ciastek rozwalił! jest po prostu boski! no i jak się w nim nie zakochać :P i od razu z wieszaczkiem... mmmm... super! oj musze odświerzyc swoje konto na ebayu to może trafie na takiego bo normalnie to mi sie bedzie teraz po nocach śnił :P


    OdpowiedzUsuń
  3. bk110
    2012/10/01 11:01:29
    Zakupy... normalnie mi mowę odebrało
    Bardzo mi się podoba ta kanwa w taśmie. Bajeczne kolory jesieni
    A jak nie wiesz co zrobić z sorterami i karteczkami DMC to chętnie przygarnę :-)


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2012/10/01 14:22:50
    Rzeczywiście rzadko komentuję ale czytam wszystkie Twoje posty.Uwielbiam je.Wczorajszym postem byłam zachwycona i oglądałam go parę razy.
    Torba DMC i materiały są cudne.Zestawy też zachwycające.Ten kuchenny zabrałabym Ci natychmiast.Różowy kubek z nożyczkami jest uroczy a do tego mój ulubiony kolor.Pozdrawiam serdecznie.


    paga-tek
    2012/10/01 15:03:09
    Ja od dzis nie zagladam do Ciebie :P. Normalnie jak ogladam te rzeczy to mam zrywy z krzesla, zbey jechac szybko do sklepu :P. Niestety nie moge!! Musze sie powstrzymac co jest baaardzo trudne :(. Ten filc jest cudowny, takich kolorow jeszcze nie widzialam w moim Michaelsie. Trumny sa czadowe, musze je miec - koniecznie!! No i teraz sen mam zglowy bedzie za mna chodzil ten post przez tydzien :P


    4.mar.chewka
    2012/10/01 15:32:00
    No tos nakupowala, zakupy przydasiowe to jedyne po ktorych sie nie ma wyrzutow sumienia, zawsze ciesza.
    Ja naklejek z numerkami DMC uzywam do patyczkow, czesto uratowaly mi zycie, etykietka z numerem sie zgubi a naklejka zostanie, do tego ja mam mnostwo muliny 4m i taka ma etykietki mniejsze, ktore na patyczku sie nie mieszcza.


    OdpowiedzUsuń
  4. koraliki_agi
    2012/10/01 18:40:20
    Zakupy rewelacyjne. Czemu ja nigdzie nie mogę znaleźć taśm-kanw w takich rewelacyjnych kolorach. Znalazłam ciekawego liścia do wyszycia, teraz tylko szukam czasu, żeby go wyszyć. Pozdrawiam


    magda.madziula
    2012/10/01 20:11:58
    trumny mnie rozwaliły, aż się boję (i ekscytuję) co z nimi wymyśliłam. Tylko Domę uprzedziłaś żeby nie zapluła monitora no i ja zaplułam swój ... kardynałki kicz nad kicze ale jakie słodziaki :) A co to jest ten cidr? Bo ja Cidr odkryłam w tym roku ale jako napój alkoholowy - najbardziej polubiłam gruszkowy :)


    gentiana
    2012/10/01 20:47:29
    Zakupy warte podziwiania.
    Brawo.
    Czy widziałaś schemat układu okresowego pierwiastków?
    www.artfire.com/ext/shop/product_view/RobinsDesign/4927788/periodic_table_of_the_elements_counted_cross_stitch_pattern_pdf

    Hmm ostatnio wyczyny moich dzieci z układem pierwiastków zaczęły mnie nęcić.


    arabeska291
    2012/10/01 20:53:53
    dynie i zestaw kuchenny cudne, zakochałam się :) oj a ja mecze moje Ufoczki powoli bo powoli ale jednak... chciałam dodać,że to przez Ciebie mam wyrzuty sumienia co do Ufoków i je kończę. Dzięki za twój Ufoczy doping


    Gość: Plichcia, *.hsi4.kabel-badenwuerttemberg.de
    2012/10/01 22:13:44
    Anka !!!! Padłam trupem tak z 3942935 razy z zazdrości czywiście pffff.... Zaraz piszę do znajomych w USA czy by mi mogli kupić cosik w tym sklepie on-line, bosz padnę ciśnienie mi skoczyło a tu po 22:00....
    Ale wiesz, jak tak pozytywnie zazdroszczę, nie morderczo ;-).
    Pozdrawiam :D


    Gość: Monika B., *.gorzow.mm.pl
    2012/10/02 07:27:16
    Zakupy godne podziwu! Same wspaniałości. Zaszalałaś na maksa, ale kto by się nie skusił przy takich okazjach???
    Trumienki mnie rozwaliły... ciekawe jak je wykorzystasz??
    Pozdrawiam :))


    pakma
    2012/10/02 09:14:04
    Ale sie obkupilas :) Strasznie podobaja mi sie te male zestawy do wyszycia, musze tez poszperac w sieci :)
    Pozdrawiam!!!


    1_iwonan
    2012/10/02 09:15:42
    Ale cudowności!!! Można oszaleć ze szcześcia...
    Muszę stanąć w obronie "głupich plastikowych bobinek" :) Może i są głupie, może gną i miętoszą niewinną mulinkę itd. ale jaką piekną maja nazwę! "Bobinka" czy to nie brzmi rozkosznie?? Prawie jak "puszorki" dla kota... ale w tym miejscu, nie o tym.. Ja bobinki kocham i już:):)
    A wracając do zakupów i sklepu DMC, to myslałam, że mi serce pęknie, kiedy przeczytałam, że nie wysyłają do Polski (why????)... ceny są super i złamałbym mój zkaz kupowania nowych zestawów do haftu, ktory sobie sama narzuciłam, oj złamałbym...
    Gratuluję Ci Piegucho nastepnej publikacji, ale sama powiedz kogo oni mają drukować, no kogo, jak nie Ciebie, Mistrzu??


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/10/02 12:05:18
    Ojej! Ile zakupów! Nie mam teraz czasu, ale po południu wpadnę jeszcze raz pooglądać na spokojnie. Zauważyłam, że kupiłaś sobie taki sam kuchenny zestaw DMC, jak ja. Mam go już ze dwa lata i jeszcze się za niego nie zdążyłam zabrać ;).Ja też musiałam go mieć jak tylko go ujrzałam. Pozdrowienia!


    iskierka_duszy
    2012/10/02 15:41:43
    Torba ....ach brak słów. Ja bym chciała ten mniejszy egzemplarz ale muszę przyznać że jest strasznie droga na razie pozostaje mi pomarzyć. Zakupy rewelacyjne. Sama mam ochotę spróbować ten haft punch needle. Wzór 3d rewelacyjny nie dziwie się że go kupiłaś. Sama nawet bez zastanowienia dokonałabym jego zakupu. A te małe zestawy są boskie :)


    ann_margaret
    2012/10/03 14:52:18
    Uwielbiam takie posty u Ciebie!! Ale wspaniałości!! Ten sampler kuchenny też jest na mojej liście "do kupienia":)
    A za tym DIMkiem z listkiem muszę się koniecznie rozejrzeć, bo jest śliczny:)) U Ciebie to zawsze jakieś nowości wypatrzę:))

    OdpowiedzUsuń