niedziela, 9 września 2012

Wydało się :P

Dziś będzie wpis chwalipięcki:D Taki na maxa :P Dostałam w tym tygodniu od joaisent i titanii maile ze zdjęciami mojej najnowszej publikacji:) Dziewczyny mieszkają w UK, więc mają najszybszy dostęp do nowych gazetek xxx. Z moją niecierpliwością nie mogłabym wysiedzieć w US czekając aż i do mojego sklepu trafi wyczekiwany numer:( Teraz już mogę spokojnie czekać do pażdziernika, bo zwykle u mnie jest miesięczny poślizg:(


A czym chciałam się pochwalić? A publikacją w najnowszym 96 numerze Cross Stitch Gold!!!!!!! Aaaaaaaa! Żeby zachować porządek,wspomnę tylko, że jest to moja 13(!!!!!) publikacja:D


csg96


Nie wiem, które zdjęcie lepsze, a że obie dziewczyny sprawiły mi wielką radość to wrzucę dwa:P Szczęścia nigdy dość:D


Od joaisent.


Clipboard02


I od titanii.


Clipboard01


Dziewczyny dziękuję Wam bardzo! I od razu zdradzę, że mój drugi kalendarz też się pojawi w prasie fachowej:P Nie wiem w którym numerze, ale w piątek dostałam maila od Cross Stitch Collection, że będą publikować! Także jakby co, to od razu ładnie i grzecznie proszę o zdjęcia:D


A teraz co ja tam napisałam? I zaraz dowiecie się, co się wydało:P


Hmmm, chyba już coraz lepiej piszę po angielsku, bo nic nie zmieniali:) Tylko wycięli kilka zdań, ale przy moim wodolejstwie to nie takie trudne:P


Cytat z pieguchy:P


„W zeszłym roku postanowiłam wyhaftować kalendarz ponieważ zawsze podziwiałam hafciarki, które poradziły sobie z takim wyzwaniem. Uwielbiam nowoczesne wzory, więc wybrałam znaczkowy kalendarz Lizzie Kate. Zamiast oprawiać każdy miesiąc osobno czy haftować wszystkie na jednym kawałku kanwy, zdecydowałam się zrobić z nich pinkeepy. Chociaż haftowałam dla siebie, mamie tak się spodobały, że teraz ozdabiają jej dom.


W przyszłym roku planuję zacząć haftować kolejny kalendarz Lizzie Kate – Flip it blocks. Mam już pomysł, żeby zrobić z niego magnesy na lodówkę. A jako dłutoterminowy projekt, którego realizacja zajmie mi pewnie kilka lat, spróbuję wyhaftować kolejne kalendarze tak żeby w przyszłości w każdym pomieszczeniu w moim domu był jeden kalandarz.”


Hannah z redakcji tak mi odpowiedziała: „Wesoły styl Lizzie Kate bardzo dobrze współgra z Twoim twórczym wykończeniem, Anna. Mogę się założyć, że Twój kolejny projekt będzie równie zachwycający.”


Ale się cieszę:D Przynajmniej trochę radochy mam w ten czas choroby!


Wrzucę Wam jeszcze oryginalne zdjęcia, które robiłam w lipcu w Katowicach:) Dopiero w te wakacje wszystkie miesiące znalazły się na jednym kontynencie:D


DSC02553


Zdziwiłam się, że nawet zdjęcie tyłów wrzucili do gazetki:)


DSC02556


Może teraz te z Was, które zaczęły ten kalenadarz będą miały motywację, żeby go ukończyć? Szkoda, że w wielu przypadkach ten projekt skończył się kolejnym UFOkiem w szafie:(


No i wydało się, że planuję wyhaftować trzeci kalendarz Lizzie Kate:) Wiele z Was i jego zaczęło haftować, ktoś tam zorganizował SAL i chętnych było sporo. Hmmm, tylko jakoś z miesiąca na miesiąc coraz mniej tych kalendarzy na blogach:( Co do mnie, to myślałam o tym kalendarzu już jak haftowałam dwa poprzednie, wzór zaraz zdobyłam dzięki pomocy dziewczyn z forum gazetowego i tak sobie czeka od 2011 roku. A czeka ze względu na dwie rzeczy. Po pierwsze – po dwóch kalendarzach wyhaftowanych w 2011 roku miałam dość kalendarzy na długo!!!!!!!!!! W końcu mi przeszło:P A po drugie – nie miałam takich ładnych metalowych przywieszek jak w oryginale:( Ale, ale! Rok temu dostałam trochę przywieszek od damar5. A ostatnio kupiłam kolejne na ebayu:) Obecnie mam już wszystko w głowie opracowane, wiem jak mają kalendarze wyglądać, wiem dokładnie jak je wykończę i w grudniu zabieram się za pierwszy miesiąc! :D


 


Jutro pierwsze zajęcia ze studentami, a ja nadal przypominam wrak człowieka:( No nic, trzeba być silnym! Mykam zrobić sobie kolejną herbatę z cytryną i miodem! Pa!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Lubie otaczać się miśkami i już mam kolejne w planach i to nie tylko Fizzy Moon, ale i inne popularne miśki, które jeszcze nie doczekały się mojego xxx:)


 


pagatek, alexls – Nie wiem dlaczego, ale jak już choruję to na amen:( A Chicago coraz bliżej:(


jusine_mala – Ależ Justyna, ja do Ciebie zaglądam i czytam każdy nowy wpis:)


pakma - Hihihi, pamiętam Twojego miśka i złamane igły, i nawet publikację w gazetce:)


 


Anonimowy gościu, jeśli już masz do mnie prośby to przynajmniej podpisz się imieniem. Nie będę pomagać komuś, kto się nawet nie umie przedstawić.

2 komentarze:

  1. Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/09 21:47:19
    Huhuhu, gratulacjonen ;) Kurcze, a jak ja przeglądam te gazetki w empiku, to akurat nic Twojego nie ma :/ Ale sprowadzają chyba tylko dwa tytuły i jeszcze cenę narzucają, że włosy dęba stają :P No to czekamy na dalsze publikacje :)


    truskawki2701
    2012/09/09 21:55:20
    Gratuluję! No i należało się bo strasznie pracochłonne te kalendarze ;P Gratuluję jeszcze raz ;)


    fiolqak
    2012/09/09 22:02:09
    ależ jestem z Ciebie dumna:) Brawo kochana!!! bardzo się cieszę


    iss-ola
    2012/09/09 22:09:06
    Super! SERDECZNIE GRATULUJĘ!

    mój kalendarz również "ku końcowi" :)

    od razu proszę o zgodę,
    chciałabym skopiować zdjęcie kalendarza z Twojego bloga,
    jak już zakończę to swoje wiekopomne dzieło :)

    ps. moje ukończone miesiące już są magnesami na lodówce...
    pssss... ale o tym w finale :)


    damar5
    2012/09/10 06:39:15
    Gratuluje :) Jestem dumna z Ciebie :) Ten kalendarz jest tak fajny ,wypieszczony i fantastycznie wykonczony ,ze nie dziwie sie i opublikowali to cudo :) :)

    No a ja sie ciesze ,ze moglam sie przyczynic choc troche do kolejnego projektu hihihi ,jesli jeszcze cos Ci bedzie potrzebne to wal jak w dym :)


    Jeszcze raz gratulacje Dana


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/09/10 08:54:21
    Gratuluję publikacji! A wszystkie miesiące kalendarza wspaniale razem się prezentują! Kalendarz jest boski! Nabieram ochoty na takowy. Jeszcze żadnego nie mam :P


    joaisent
    2012/09/10 09:21:44
    jeszcze raz gratuluję! oczywiście będę sprawdzać czy cię nie publikują znowu!


    aeljot
    2012/09/10 09:33:30
    Kolejne chwalipięctwo :P
    Gratulacje, miłe wyróżnienie. Nie dziwię się, że pokazali i tyły robótek bo ładnie je wykończyłaś a do tego i materiały są radosne i kolorowe.


    haftyska
    2012/09/10 10:05:21
    fiu-fiu! jesteś już rozpoznawalna! :) gratulacje!


    Gość: Plichcia, *.hsi4.kabel-badenwuerttemberg.de
    2012/09/10 10:11:16
    Gratulacje, dimna jestem z Ciebie jak zwykle :).
    Pozdrawiam :D


    OdpowiedzUsuń
  2. truskawki2701
    2012/09/10 10:15:42
    Ciekawi mnie to... wiesz może jakie wymiary mają Te wafelki? xD


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/09/10 10:39:08
    Super wyglądają wszystkie kalendarze razem!
    Kolejne mega gratulacje!


    Gość: Agnieszka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/09/10 10:49:12
    Gratuluję kolejnej publikacji!
    Pięknie Ci wyszedł ten kalendarz :)

    Pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/10 12:45:16
    Congratulation...Gratulacje..Jestem z Anka dumna...I prosze o jeszcze / kilka stron..../ A o co biega- to wiemy...mama


    misia-be
    2012/09/10 13:47:20
    Gratulacje :D powinni Cie zaprosić do regularnej współpracy :D


    Gość: carse, *.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2012/09/10 13:59:36
    Oj, nie dziwię się, że opublikowali Twój kalendarz, prezentując go i od frontu, i od tyłu ;) Całość jest piękna, kolorowa i pozytywnie nastraja, a poza tym widać, że włożyłaś w jego wyhaftowanie dużo pracy i uczucia. Cudo! Jeszcze trochę i mnie zmotywujesz do haftowania wzorów Lizzy Kate, a z tym powinnam się jednak trochę wstrzymać, bo mam ostatnio naprawdę dużo zajęć, no i wolę jednak nie mnożyć ufoków ;)
    Pozdrawiam i gratuluję jeszcze raz :)


    paga-tek
    2012/09/10 14:00:50
    Ale super wiadomosc!!! Gratuluje:) Wszystkie miesiace razem wygladaja niesamowicie. Teraz i mnie naszlo zeby taki zrobic :P


    anna-kalinska
    2012/09/10 14:10:16
    Gratuluję kolejnej publikacji! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i siły do realizacji kolejnych projektów.
    Pozdrawiam.


    pakma
    2012/09/10 14:24:58
    Nie dziwie sie, ze opublikowali Twoj kalendarz, bo prezentuje sie naprawde rewelacyjnie!!! Swietny pomysl mialas z tymi wafelkami :) Sa takie kolorowe i kazdy z nich ma swietnie dobrane dodatki :)
    Gratuluje i zycze kolejnych publikacji!!!!


    svea1
    2012/09/10 14:35:45
    Gratulejszyn! Tył wygląda równie zachęcająco jak przód. Zrobiłabym sobie taki kalendarz świąteczny, gdyby mi się tylko chciało. Ale...znalazłam fajny alfabet w jednej ze starych gazet, to może chociaz sobie napis świąteczny machnę


    haftytiny
    2012/09/10 15:27:30
    Gratuluję kolejnej publikacji i fajnych koleżanek:)))) kolekcja imponująca!


    arabeska291
    2012/09/10 21:29:37
    gratulacje. :) wszystkie "miesiące " razem wyglądają naprawdę imponująco i nawet ostatnio zastanawiałam się,czy nie zabrać się za ten kalendarz,ale póki co staram się nie pomnażać ufoków i kończę, a później zaszaleję


    damar5
    2012/09/10 21:43:59
    Wpadlam poogladac jeszcze na duzym kompie ,fantastyczne te wafelki :) :)
    Gratuluje jeszcze raz :)
    Poz.Dana


    fagusia
    2012/09/10 23:28:57
    piegucha gratuluje 13 publikacji :))hafty fajnie wyglądają , ale dopasowanie materiałów z tyłu to juz dla mnie mistrzostwo - nie dziwie sie , że i to zdjęcie dodali :)
    a co do materiałów- zazdroszczę kolekcji :) I w związku z nimi mam pytanie. Wiem , że kupujesz w JoAnn , a ja teraz mam możliwość kupienia tam materiałów przez koleżankę(a raczej jej męża ) . Niestety na stronie ich sklepu obłędu można dostać i nie potrafię zredukować swojej listy materiałów - stanełam na 18 pozycjach i juz . Na stronie ceny podane za yard ...mnie by i pół urządziło , byleby 300 zł tam nie zostawić ..:( Czy wiesz może jak tam sie kupuje materiały ? Mozna bez problemu po pół yarda kupowac ? Mogłabyś cos doradzić , pomóc ? Jak nie na blogu to na fagusia@gazeta.pl Proszę ...:)


    ella1101
    2012/09/10 23:56:47
    Serdecznie gratuluje, twoje hafty sa sliczne i zasluguja na publikacje - niech oczy calego swiata podziwiaja Twoje dziela. Misiaczek z poprzedniego postu tez fajowy, podziwiam cie za cierpliwosc do tych malenkich kreseczek. Przesylam duzo cieplych usciskow zebys wyzdrowiala i podroz do Chicago byla przyjemna.


    emade76
    2012/09/11 07:12:09
    Gratuluję :) Publikacji i kalendarza :) Kalendarz bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń