wtorek, 18 września 2012

WOW czyli jestem w szoku!

Jestem w szoku od tygodnia:P W zeszły wtorek w ramach odzyskiwania straconej przez choróbsko i antybiotyk formy, pojechałam do Joann i Michaelsa. Zakupy, za które mnie damar5 prawie potępiła:P, były małe – jedna gazetka i jedna fioletowa mulinka. Muliny nie będę Wam pokazywać, w końcu bez przeasady, ale gazetkę Wam pokażę:)


Na półce w Joann zobaczyłam takie coś i prawie padłam ze śmiechu:D


DSC04918


Dla większej siły rażenia zbliżenie!!!!!!!!!!!!!!


DSC04920


Chyba jeszcze nigdy nie widziałam dodatku do amerykańskiej gazetki:P A co było gratisem? Zaraz padniecie:P


DSC04923


Nie, nie Mona Lisa:P Mulinka od firmy Sullivans oraz schemat na zakładkę:) WOW! Poszaleli:P


DSC04928


Mulinki już widziałam w Hobby Lobby – pokazywałam w jednym ze sklepowych wpisów, ale jakoś nie miałam okazji kupić, to teraz mam jedną sztukę do wypróbowania:) Nie wiem czy wszędzie, ale u mnie były tylko czarne mulinki. Jak widać to egipska bawełna:)


DSC04938


Ale najciekawsza jest druga banderolka:P Nieźle się reklamują, co?


DSC04930


Wiem, że ten numer Just Cross Stitch już od dawna był spiracony w sieci, ale ja czasem jednak kupuję wersje papierowe. Zawsze wychodzę z założenia, że jak w jakiejś gazetce jest kilka lub kilkanaście fajnych wzorów, to taniej i wygodniej ją kupić niż drukować:) No i dlatego kupiłam ten numer:) A co w środku?


Obrazek z okładki już jest fajny:) Zwłaszcza haftowana ramka, którą może wyhaftuję, tylko będę musiała wymyślić jak zapełnić jej środek:D


DSC04932


Serce z łatek? Bomba!!!!!!!!!


DSC04941


Amerykańskich samplerów nie lubię:( Zwłaszcza tych z motywami religijnymi.


DSC04944


Ale ten samplerek już jest o wiele ciekawszy, bo...


DSC04946


... są tu różne różniaste ściegi:) Mnie najbardziej podobają się dynie!


DSC04947


Kociołek spodobał się Matkasowi:D


DSC04949


Pierwsze eleganckie dynie już rok temu były. Ciekawe czy za rok ciepną trzeci obrazek do kolekcji?


DSC04952


Mnie natomiast jak zwykle zaciekawiły reklamy:P Hmmm, długopis z miejscem na haft? :D


DSC04954


Ten obrazek bardzo mi się podoba:) Znacie już moje domowe kruki:D


DSC04955


Ponieważ jest to coroczne wydanie halloweenowe, nie mogło zabraknąć odpowiednich wzorów, choć w tym roku jakoś mało ciekawe:(


DSC04958


Hmmm, a ten obrazek można rozłożyć na kilka mniejszych:D


DSC04959


Tu jakaś tegoroczna seria, bo w każdym numerze wzór jednego domku dają.


DSC04962


Na koniec futerał na małe nożyczki:) Mnie najbardziej podobają się nożyczki i chyba z którejś kolejnej wypłaty je sobie zamówię:) Tylko jeszcze nie wiem w jakim kolorze? Może w moim ulubionym? :D


Przód futerału.


DSC04964


Tył.


DSC04966


I środek. Chyba coś odgapię, bo w głowie już mi się pomysły wykluwają:)


DSC04968


Kurka, uwielbiam jak po jednym oglądnięciu gazetki mam pełno pomysłów! To jest chyba najlepsze w kupowaniu gazetek! Ootatnio jak zaglądam do brytyjskich gazetek to takie badziewia są, że aż mina mi rzednie:( A tu taka amerykańska niespodzianka:D


Zdjęcia słabe, bo robiłam je jak wieczorem wróciłam ze sklepu:P




W piątek kupiłam jeszcze inną gazetkę amerykańską:) Jak będziecie grzeczne to się pochwalę, bo jeszcze nie widziałam jej zawartości na necie. Aaaa, chyba jeszcze kilku innych gazetek nie pokazałam? Hmmm, zaległości się mnożą, a Wy i tak narzekacie, że nie nadążacie za moimi wpisami:P Nieładnie! Będzie kara!!!!!!


 


Dziś miałam bardzo pechowy dzień, aż straciłam rachubę w ilości nieszczęść, ale nie dam się! Anka jest silna i nic jej nie złamie!!!!!!!!!!!!!! Dlatego taki wpis w ramach relaksu i odreagowania niegatywnych emocji:)


 


Co do nowych haftów, jeszcze Was pomęczę:P Nie, nie powiem, czy ktoś zgadł, a jeśli tak, to co to są te moje dwie nowe prace:P O nie! Czarna praca prawie się kończy, a kolorowa, wymarzona i wyśniona czeka na zdjęcia. Aaaa, jeszcze 3 inne prace czekają na pokazanie:P Wena mnie ostatnio prześladuje:P

1 komentarz:

  1. Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/09/19 01:17:28
    Bardzo fajna gazetka :) Sampler kocio-dyniowy i obrazek z krukami podobają mi się zdecydowanie najbardziej ;]


    damar5
    2012/09/19 07:02:34
    No i znowu damar hihihi co to za niedobra dziolcha jest :P
    Gazetka calkiem,calkiem :) ale mnie sie juz nic nie podoba ;-) bo i tak czasu i checi na xxx jakos nie mam :( Banerek kociowo-dyniowy sliczny i te eleganckie dynie chyba ladniejsze od zeszlorocznych :)
    Gratisik powalajacy :)

    Nieszczesciom mowie sio a na efekty Twojej weny chetnie spojrze :) :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/09/19 09:16:52
    Fajny kociolek- mama


    isana_haft
    2012/09/19 10:25:43
    Aj, jakie fajne wzorki. Czarna mulina zawsze się przyda, ja ostatnio troszkę jej zużyłam. Pozdrawiam!


    cornelka2
    2012/09/19 12:15:29
    Fajna gazetka lubię oglądzć takie cudności pozdrawiam


    barbaratoja
    2012/09/19 12:51:24
    Łatane serce... śliczności!


    haftyska
    2012/09/19 13:20:31
    jak dla mnie rewelacja! właściwie wszystke pokazane przez Ciebie wzory mi się podobają i chętnie bym się wzięła za ich haftowanie :) szczególnie podoba mi się Halloween banner Sampler! po prostu wymiata! no i futerał, świetny! jeszcze nie mam żadnego, więc mogłabym sobie taki sprezentować :)


    Gość: bk110, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/09/19 13:39:59
    No nie...gazetka wygląda rewelacyjnie
    idę poszukać w necie coby kupić :-)


    paga-tek
    2012/09/19 13:41:23
    Halloweenowych wzorow nigdy za wiele :). Co do mulinki. Skoro to egipska bawelna to musi byc super jakosci. Moj maz kupil sobie w Egipcie koszulke wlasnie z takiej bawelny i pomimo, ze bylo to 12 lat temu wciaz jest jak nowa....


    chica111
    2012/09/19 15:33:25
    Hej !
    U nas tez chwilowo (mam nadzieję) jest pechowo.
    Wzorki fajne zwłaszcza te eleganckie dynie.


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/09/19 16:40:34
    Jakie fajne jesienne kolory :D Mi najbardziej podoba się obrazek z okładki :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/09/19 16:42:00
    Gazetka nawet calkiem, całkiem. Najbardziej podoba mi się samplerek, eleganckie dynie no i kruki. Hmm i tak sobie myślę, że do mojego małego igielniczka dokombinuje taki sznureczek do zawiazywania jaki jest na zdjęciu z futerałem na nożyczki. W końcu po rozłożeniu wygląda jak mój igielnik. Zainspirowałam się :D


    fiolqak
    2012/09/20 07:57:57
    Kruki, igielnic, przesliczne, ale najbardziej to dynie mi sie podobają. Ja jestem grzeczna i następna gazetke tez chcę oglądnac:)


    emade76
    2012/09/20 10:07:48
    Super wzory. Ramkę wykorzystałabym jako brzeg serwety lub bieżnika. Na jesienny stół jak znalazł.


    ann_margaret
    2012/09/20 14:27:20
    Super wzorki! Najbardziej podobają mi się: eleganckie dynie i seria z domkami. Fajnie sobie pooglądać nowości gazetkowe:)
    Jak najmniej pechowych dni życzę!

    I pokazuj efekty tej weny, no...:D


    taminacodzien
    2012/09/20 15:44:14
    Ciekawa gazetka, dla mnie najlepsze są eleganckie dynie :) No ciekawa jestem jakie jeszcze gazetki pochowałaś i nie chcesz pokazać :) uwielbiam jak jest dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń