piątek, 11 lutego 2011

Z pudełka:]

Moje kolczyki przechowuję w różnych pudełkach i puszkach. Dziś zajrzymy co znajduje się w małym drewnianym pudełku:) Pudełko kupiłam w kwiaciarni zaraz koło mojego „domowego” cmentarza:P Z tej kwiaciarni mam więcej fajnych rzeczy. Pudełko od razu mi się spodobało i że ma sporo przegródek to wiedziałam, że będzie idealne na moje kolczyki! Pudelko ma pleksi, wiec wszystko ladnie widac w srodku:)


DSC03441


A co mamy w środku? Oczywiście kolczyki:P A większość z nich kupiona razem z mamą podczas naszych wypraw na giełdy minerałów! Wyprawy kawtowickie i gliwickie, bo super giełdy są organizowane nie tylko w Spodku, ale i na Wydziale Górniczym mojej ukochanej Polietchniki Śląskiej:) I tam z mamą też jeździłyśmy – tylko we dwie, pociągiem, mama biletem wycieczkowym, bo w weekendy takie można kupować. Matkas, pamiętasz te nasze wyprawy listopadowe? Nie myśl, że Cię ominą jak wrócę! I na pewno coś Ci fundnę w Wisience:D


Obie z mamą bardzo lubimy szkło weneckie:) I to nie będą ostatnie kolczyki z millefiori w mojej kolekcji:) Te dwie pary to są chyba ze Spodka:)


DSC03436


Białe perełki to moje pierwsze własnoręcznie zrobione kolczyki:) Mama będzie pewnie pamietać skąd miałam te perełki. Moja skleroza znowu daje się we znaki:( Ale coś mi się wydaje, że do jakiejś gazety je dawali? Granatowe drewienka na pewno z jakiejś „pierduśnicy”. Tak tata nazywa prasę kobiecą:P Co bardzo mi się podoba:)


Poprawka: mialam racje, Matkas ma lepsza pamiec! Perelki byly w lodach Carte D'Or. A drewniane kupilysmy na naszym targu:)


DSC03438


Kiedyś w Gliwicach na ulicy Zwycięstwa czyli całkiem niedaleko mojego starego wydziału był świetny sklep – Strefa niskich cen. Normalnie było to niebo dla wszystkich maniaczek kolczykowych, bransoletkowych, wisiorkowych, etc. Cała boczna (czyt. długa) ściana była zajęta biżuterią! A wszystko wisiało wg kolorów! Do tego miałam to (nie)szczęście, że sklep rano otwierali, więc czasem jeszcze przed zajęciami tam szłam. Kolczyki były tanie i ładne to i nakupiłam ich trochę:P


Czarne drewniane na pewno stamtąd. Zielone weneckie serca...? Skleroza:(


DSC03439


Z tego samego sklepu mam pomarańczową masę perłową. A kociaki z giełdy minerałów na polibudzie:) Pani miała sporo podobnych par, ale tylko ta miała koty w dwóch kolorach i dlatego je wybrałyśmy!


DSC03440


Poza giełdą na politechnice, zaliczyłyśmy też z mamą raz giełdę w Ruinach Teatru w Gliwicach. Ta była bardzo nastrojowa, bo wnętrze spalonego teatru jest niezwykłe:) Szkoda tylko, że tak cholernie zimno tam:( Wtedy jeszcze nie robiłam sama kolczyków, ale dwie dziewczyny sprzedawały koraliki i wykonywały z nich zaraz na miejscu kolczyki. Ja „zaprojektowałam” takie dwie kolorowe pary.


DSC03437


CDN...


 


Matkas, a dziś specjalnie dla Ciebie nasz plażowy przebój:) Oj, brakuje mi tego naszego wspólnego śpiewania w Grecji:( Z tego się też nie wymigasz!









 


W imieniu damar5, bo to w końcu od niej wszystko było, dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią notką:) Mam nadzieję, że nie zszokowałam Was moim wczorajszym stylem:P Dana, jej mama i moi rodzice mieli niezłą radochę czytając moje wypociny:P Oj, humor mi wczoraj bardzo dopisywał:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/02/11 08:42:41
    Az taka fanka kotow nie jestem ale te z kotkami sa urocze :)
    Poz.Dana


    haftowaneprezenty
    2011/02/11 09:12:40
    Ale extra pudełko. Też by mi się przydało na moje biżu, zwłaszcza, że wciąż mi sie robi tam bałagan. Ale w sumie teraz jak to piszę to mnie oświeciło :). Mam podobne pudełko, takie plastikowe co prawda, ale tez się nada. Kupiłam w IKEI i aktualnie trzymam tam różne mulinkowo-kolczykowe przydasie. A ma dużo regulowanych przegródek. Nie jest tak piękne jak Twoje, ale chyba pomoże mi w rozwiązaniu wiecznego bałaganu w mojej biżuterii. To muszę znowu podjechać i zakupić następnę. A czy ta skrzyneczka ma szybkę?


    anek-73
    2011/02/11 09:16:41
    Zgadzam się z Damar - te z kotami są urocze :) A na drugim miejscu te ostatnie - plasterkowe :)


    magdor2009
    2011/02/11 12:18:59
    Dla mnie, nie kolczykowej, najpraktyczniejsze z zestawu jest pudełko. Już ja bym tam coś upchnęła :) Pozdrawiam


    paga-tek
    2011/02/11 14:02:23
    Alez kolekcja, a czy nosilas te wszystkie kolczyki ktore posiadasz? :). Pytam bo niektorzy kolekcjonuja i nigdy nie nosza :P. Piekny zbior i pudeleczko tez sliczne.

    Pozdrawiam


    martinka123
    2011/02/12 12:17:41
    ja też uwielbiam szkło weneckie i nawet mam podobne kolczyki z pierwszego zdjęcia - te po prawej, bardzo ładne prace.

    OdpowiedzUsuń