wtorek, 15 lutego 2011

W serducha:)

Walentynki, nie lubię tego święta:( Ale zawsze to kolejna okazja, żeby dać i dostać prezenty:) Z rodzinką już rano się obdarowaliśmy i humor od razu lepszy:) Nie będę Was zamęczać wszystkimi prezentami, bo nie ma to być blog o wszystkim, ale pokażę Wam co dałam mojej mamie:) Biscornu zrobiłam już dawno, bo w listopadzie, ale umyślnie je schowałam do lutego. Docelowo miało być prezentem urodzinowym, ale wymyśliłam zaparzacz, więc biscornu zostało na walentynki. Wzór ostatnio bardzo popularny na blogach, ale jak go wybierałam w listopadzie to wszędzie na blogach panowały motywy bożonarodzeniowe:P A dla mnie to był po prostu pierwszy wzór z teczki ze wzorami do biscornu, który mi się spodobał:) A że ma serduszka to wiedziałam, że się Matkasowi spodoba:) Pierwszy raz haftowałam na bordowej kanwie (14ct Charles Craft) i bardzo mi się spodobało:) Mamie zresztą też, bo powiedziała, że ta kanwa byłaby dobra na kolczyki:P Widzę już, że jeśli mi się skończą pomysły na hafty, to mama coś wymyśli:) Haftowałam białą satynową muliną DMC, dwoma nitkami. Jak większość kanw Charles Craft ta też była bardzo sztywna i niestety mulina często zahaczała mi o brzegi:( A przy mulinie satynowej to najgorsza rzecz jaka może się zdarzyć, bo wtedy trzeba brać nowy kawałek muliny. Po dwóch wieczorach biscornu było wyhaftowane. Zostało jeszcze wybranie odpowiedniej wstążki, tym razem przerabiałam scrapbookową wstążkę na zwykłą, bo musiałam odkleić taśmę z jej spodu:( Z guziczkami poszło łatwo, takie ala koronkowe wybrałam. I co mi się rzadko zdarza, postanowiłam dodać koraliki:) Zwykle koraliki nie pasują mi do moich haftów, ale tu wydawały się idealne:)


A oto i bordowe biscornu:)


DSC04306


DSC04307


DSC04309


DSC04310


DSC04311


DSC04312


DSC04313


DSC04314


 


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:)


 


fejferek – A proszę bardzo, odgapiaj:P Ostatnio coraz więcej osób chce ode mnie odgapiać! Powinnam chyba pobierać opłaty:P Co do kolczyków, to mam jeszcze zdjęć na wiele wpisów:D


kasia – Według moich obliczeń to mam już ponad 300 par kolczyków, więc nie wiem czy na wszystkie dni w roku by mi starczyło:P Ale przecież przede mną jeszcze wiele lat noszenia kolczyków, bo nie zamierzam pozbywać się uszu:P


beatrix – Taśma na zakładkę to zwykła taśma aidowa, którą kupiłam kilka lat temu w pasmanterii w Zabrzu. Popytaj w Twojej pasmanterii, pewnie mają schowaną:P Już rok temu, jak publikowałam kurs haftu dwustronnego wiele dziewczyn pisało, że spróbuje. I nic! Tylko Michalinie (haftowane prezenty) się udało zrobić jedną zakładkę, ale pisała, że strasznie się męczyła. Dla mnie haft dwustronny to duża przyjemność, bo bardzo latwo się nim haftuje:) Mam nadzieję, że Tobie się uda:)

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/02/15 07:04:06
    Cudowny jest wzór tego biscornu! Dostałam takie od Edy dwa lata temu - cieniowaną bordową na czarnej kanwie :)


    beatrix73
    2011/02/15 09:02:58
    Biscornu piękne. Nie wiem, czy byłaby możliwość poprosić o wzór? (beatrix73@gazeta.pl)
    Co do zakładki dwustronnej to obiecuję oczywiście, że spróbuję - tak napisałaś, że moja ambicja będzie mnie ścigać. Żeby mi wyszło, bo dam plamę. Mam taką taśmę i też na niej wyszywam, ale jest cienka. Może tylko na zdjęciu wydaje mi się, że Twoja jest grubsza - nie wiem. Spytam w pasmanterii.
    Pozdrowionka.


    damar5
    2011/02/15 09:16:58
    Idealne!! Pieknie prezentuje sie satyna na tym bordowym kolorze :) Guziki i koraliki dobrane ,cale biscornu rewelacja! :)
    A ja dalej uwieziona :(
    Poz.Dana :)


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/02/15 11:49:19
    Absolutnie przepiękna praca. Wszystko takie dopracowane. Jestem pełna podziwu!

    www.plichcia.blogspot.com


    cornelka2
    2011/02/15 13:28:25
    Ale przepiękne wszystko dobrane idealnie wspaniałe pozdrawiam


    isana_haft
    2011/02/15 13:46:25
    Ta mulina daje piękny efekt. Śliczne jest to biscornu! Do tego koraliki i guziczki... :) A co do tych zakładek, to mam gdzieś kawałek takiej taśmy, muszę go odszukać i spróbować, może coś sklecę ;)


    paga-tek
    2011/02/15 14:11:56
    To biscornu jest cudowne. Wykonalas je perfecyjnie i wszystko tak pieknie dopasowane...

    Pozdrawiam


    ella1101
    2011/02/15 15:36:34
    Biscornu super, kolory fajowo pasuja. Ale ja ci zazdroszcze twoich sklepow, u mnie tylko Michael's i w dodatku z bardzo malym wyborem do haftu. Pozdrawiam.


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/02/16 11:07:04
    wiedziałam, że nie wszystko pokazujesz :P
    biscornu jest prześliczne, aż mnie naszła ochota na zrobienie sobie nastepnego, tylko wzorek jakis fajny muszę znaleźć i zabieram się do pracy :)
    no i czekam na obiecany wpis z kolejnego sklepu- mam ochotę się troszkę poślinic do ekranu :)
    pozdrawiam
    aga


    alexls
    2011/02/16 13:27:10
    Przepiekne biscornu. Bardzo mi sie podoba wykonczenie - prawdziwie "koronkowa" robota!
    Pozdrawiam:)


    pkela_1
    2011/02/16 14:53:18
    W sprawie haftu dwustronnego - ja spróbowałam od razu, po opublikowaniu Twojej instrukcji. Spróbowałam, ale nie powstała z tego żadna całość, więc nic nie pisałam u siebie. Chciałam móc pochwalić się gotową pracą.
    Teraz, po Twoim przypomnieniu, jednak pokażę próbkę.
    Pozdrawiam


    fiolqak
    2011/02/16 22:35:34
    ach, znów cudo, mnie juz brak słów, by Ci ciągle miodzić. Pani Matkas musi być dumna z Córeczki:-)


    cyberjulka
    2011/02/17 14:39:10
    Ale słodziak Ci wyszedł!:) Piękna praca!


    mamidana
    2011/02/18 21:30:53
    Prześliczne :) Aż mi słów brakuje.


    ann_margaret
    2011/02/20 18:48:16
    Cudny wzorek, przepięknie Ci wyszło to biscornu:)

    OdpowiedzUsuń