środa, 9 lutego 2011

Sierpniowe zakupy:P

Kupione w sierpniu, a zastosowanie znajdą w grudniu:P  Prawdziwa Hameryka! Znalezione na ebayu, wylicytowane i od razu zawiezione do Katowic. Dlatego mi też pozostaje jak narazie tylko oglądanie zdjęć:P


4 łapki z Charles Craft. Jak znajduję takie fajne rzeczy to zaraz się zastanawiam czemu wszystko co fajne skończyli produkować zanim przyjechałam do US?


DSC02880


DSC02881


DSC02882


DSC02879


I kolejny przykład potwierdzający moją teorię – kolczyki do haftowania! Dobrze, że jest ebay:) Nie dość, że można kupić takie „starocie” to jeszcze w cenie kilkukrotnie niższej niż w sklepie:D Wszystkie to wymysł firmy Needleform. Pierwsze trzy pokryte 24 karatowym złotem.


DSC03174


DSC03173


DSC03170


DSC03169


Czwarte pokryte srebrem:)


DSC03168


To już moje kolejne zakupy z karatami:P W maju pokazywałam pierwsze kolczyki i zakładki. A zaraz sobie pobuszuję po ebayu i zobaczymy co nowego wystawili:P


 


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze:) Humor nadal miałam dziś podły, aż... nie dostałam maila od Osobistego Ojca:) Trzymajcie kciuki, bo moje marzenie chyba się spełni w przyszłym tygodniu!


Z wieści pogodowych - słońce dziś świeciło jak szalone, dobrze, że mam fotochromy w brylach, bo inaczej bym oślepła. I taki typowy michigański mrozek był, bo jedyne -18 st. C. Ale trzeba się cieszyć, bo śnieg nie padał! Jutro ciąg dalszy mrozu:(


 


anek-73 – Wiem, co to nerwy, bo ostatnio mam tak samo:( Udanego wyjazdu i czekam na relację:) U mnie też zapowiada się miły weekend, bo ... będę liczyć podatki:) Tak, nie żartuję, cieszę się bardzo, bo policzę ile mają mi zwrócić:P Tutaj najpierw Ci ściągają podatki z pensji, a później dostajesz co nieco z powrotem:)


pkela_1 – A to mnie zdziwiłaś, bo u mnie wszystko normalnie się wyświetla. Czasem lepiej być w Hameryce:P


agnecha – Nie, nie próbowałam jeszcze podwójnego krzyżyka. Ciekawy pomysł, ale mnie się podoba to co mi wychodzi z mulinami metalizowanymi:)

1 komentarz:

  1. alexls
    2011/02/09 05:34:28
    Witaj Aniu! Dawno nie mialam mozliwosci umieszczania komentarzy, ale teraz powoli to nadrobie:) Odwiedzam Cie regularnie i podziwiam wszystkie prace.
    Zycze poprawy nastroju i szybkiego nadejscia wiosny. U nas troszke lepiej i dzis po raz pierwszy od dawna udalo mi sie wyjechac samochodem do pracy, a po powrocie znalezsc przyzwoity parking nie wymagajacy "odkopania".
    Pozdrawiam:)


    zakreconamysia
    2011/02/09 08:16:47
    Jejku, ale cudeńka można znaleźć na tym eBayu ;o) może i ja konto tam sobie założę ;o)


    kinia_1979
    2011/02/09 09:36:11
    Łapki fajowe...natchnełaś mnie, zeby samemu sobie takowe zrobić...przecież to skomplikowane nie jest ;O)
    A jak sie w sklepie nie ma, trzeba sobie jakos radzić. Kolczyki super...szczególnie śnieżynki.
    Ja chyba mam jakąś obsesję na punkcie gwiazek...i motylków :)


    damar5
    2011/02/09 09:43:26
    Super pomyslowe zakupy ,musze Mame podenerwowac zeby takie lapki poszyla :) rewelacyjne sa :)
    Kolczyki tez fajne juz mnie ciekawi jak je wyszyjesz :)
    Poz.Dana


    paga-tek
    2011/02/09 17:47:30
    Ojej, toz to same cudenka. Jestes mistrzynia w wyszukiwaniu pieknych rzeczy :). Ja nie mam cierpliwosci i czasu :(.

    Pozdrawiam


    anek-73
    2011/02/10 12:01:28
    Superowe te kolczyki są! Próbowałam na e-bayu szukać, ale jakoś takich fajowskich rzeczy nie znajduję :(

    OdpowiedzUsuń