środa, 2 lutego 2011

Uziemiona :(

Jutro czeka mnie przymusowy areszt domowy. W Michigan zapowiadają śnieżyce, silny wiatr i niskie temperatury. Po raz pierwszy od ponad 30 lat mój uniwersytet będzie zamknięty z powodu pogody. Wszyscy pracownicy naukowi mają nie pojawiać się w pracy! Autobusy nie będą jutro kursować. Ja już siedzę w domu i z niepokojem spoglądam za okno:( Śniegu ma spaść koło 10 - 16 cali, temperatura ma spaść do -16 st. C, ale z powodu wiatrów o prędkości 42 km/h odczuwalna temperatura będzie o wiele niższa:( Od teraz do czwartku rano nigdzie się nie ruszam, nawet ze śmieciami czy do skrzynki pocztowej. I mam nadzieję, że w czwartek rano uda się wszystko odśnieżyć, bo inaczej będę się przedzierać przez zaspy:( Ciekawe czy uda mi się otworzyć drzwi od apartamentu? Wyjście mam od razu z living roomu na dwór, więc może być ciekawie. Mnie się jednak nie śpieszy, bo najpóżniej na 12:40 muszę być na wydziale, bo wtedy zaczynam uczyć. Już dziś wiele sklepów pozamykali wcześniej z powodu pogody. Są jednak dwa plusy tej sytuacji. Po pierwsze mam cały dzień na naukę na egzamin, a po drugie zjem normalny obiad, świeżutko przyrządzony, a nie odgrzewany z mikrofali:)


Pozdrawiam wszystkich z zimowego Michigan! Byle do wiosny! Jeszcze tylko dwa miesiące!

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/02/02 10:00:41
    Byle do wiosny ,mowisz?a tymczasem u mnie tez snieg spadl :( szyby w aucie tak zmrozone ,ze bez plynu do odmrazania bym ich nie obdrapala:( paskudnie:(
    Trzymaj sie dzielnie,ucz sie pilnie i daj czasem znac ,ze zyjesz :)
    Pozdrawia szczesciara Dana :)


    chica111
    2011/02/02 11:31:52
    Hej !
    No to trzymaj się i zakuwaj. Oby prognozy okazały się nie trafione. Pokazałyabyś jak będzie wyglądal cały kalendarz.
    Pozdrawiam IZa N-P.


    magda.madziula
    2011/02/02 11:37:23
    trzymaj się ciepło i nie ucz się cały czas - trochę porobutkuj może hihi :)


    ann_margaret
    2011/02/02 12:00:14
    Oj, warunki pogodowe niefajne, oby do wiosny:) Dobrze, że umiesz znaleźć plusy takiej sytuacji:)
    Pytałaś się u mnie na blogu, skąd się dowiedziałam o tych małych zestawach do haftu płaskiego: nie wiedziałam, tylko wpadłam do pasmanterii po cokolwiek:D i akurat się napatoczyło:))) Podobno te zestawy mają być w najnowszym katalogu DMC, no zobaczymy...

    Dużo ciepła życzę:)


    ulikop
    2011/02/02 15:50:58
    moja mała już drugi dzień ma odwołane zajęcia w szkole. Nieszczęśliwie biblioteka też nieczynna. Nie ma co poczytać. I to jest nieszczęście małoletniej, brak książek do czytania.
    Choć u nas śniegu mniej, a rządzi marznący deszcz. Cudne lodowiska na drogach. Część wsi całkowicie zaniedbana, bez pługów i solniczek. makabra. Siedź zatem spokojnie w mieszkanku, zajmij się przyjemnościami i zachwycaj z ciepłego tym co za oknem...
    Zestawy do haftu płaskiego widziałam ostatnio w A.C.Moor.
    serdeczności


    isana_haft
    2011/02/02 21:42:07
    Mogłam wcześniej przeczytać i złapać trochę dzisiejszych promieni słonecznych do słoika :) Oby ta pogoda szybko się poprawiła :)


    malgorzata-p17
    2011/02/03 18:35:25
    dobrze że chociaż masz dostęp do netu:) w TV dziś pokazywali co się u was dzieje-szok!

    OdpowiedzUsuń