sobota, 12 lutego 2011

Dla Zmarzlaka:)

Matkas, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Kocham Cię bardzo i już nie mogę się doczekać aż się zobaczymy i wyściskamy:) Pamiętaj, że to coraz bliżej!


Tak jak Ci obiecałam, mam coś specjalnego dla Ciebie:) Nie chciałam, żebyś musiała te kilka godzin do mojego wstania czekać, a na skypie to już tak dobrze, nie będzie widać:( Dlatego teraz trzy z obiecanych prezentów, a jutro rano sobie wybierzesz czwarty:]


Zacznę od inspiracji. Wiem, jak lubisz serduszka a także pastelki, więc jak sobie przypomniałam o tych wzorach z zeszłorocznego wydania Cross Stitch Crazy,wiedziałam, że są idelane dla Ciebie:) Chciałam wyhaftować oba serca, ale niestety nie spodziewałam się, że dziubanie tak długo mi zajmie. Nic straconego, „materiału” mi jeszcze zostało, więc jak oczy odpoczną wezmę się za drugie:) Zeza chyba nie widać, choć czasem pod koniec dnia oczy bolały trochę.


Clipboard01


Długo myślałam co Ci w tym roku wyhaftować i podczas wizyty w spożywczaku przypomniało mi się jak rozmiawiałyśmy o hafcie na zaparzaczu:) Wiem, mówiłam, że zacznę do tego okrągłego, ale na półce leżał taki serduszkowy, więc nie gniewaj się:) Kupiłam go w zeszłym tygodniu i zaczęłam dziubać w dniu śnieżycy, normalnie nie mogłam się opanować! Musiałam zobaczyć, czy uda mi się wyhaftować cokolwiek na nim. Gdyby się nie udało, to musiałabym wymyśleć inny prezent. Ale udało się. Następne dni spędzałam głównie na nauce na egzamin, ale już w piątek ruszyłam pełną parą z haftem. Wczoraj udało mi się skończyć i dziś rano po naszej rozmowie szybciutko zrobiłam zdjęcia:) Wiesz, że później wzięłam ze sobą aparat na wydział i znowu się rozpraszałam, bo musiałam pooglądać zdjęcia. I taka radość mnie rozpierała, że coś takiego dla Ciebie zrobiłam:) Mam nadzieję, że spodoba Ci się, bo jak nie... to się policzymy:P


Matkas, oto Twój nowy zaparzacz:) Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawować:P


DSC05101


DSC05102


DSC05103


DSC05083


Pewnie zastanawiasz się jak się haftowało? Raz lepiej, raz gorzej. W niektóre dni zupełnie nie miałam problemów z kolejnymi krzyżykami, w inne nic mi nie szło i musiałam szybko kończyć. Poza tym musiałam się przerzucić na igłę do koralików, bo  te do xxx były za duże:( Trochę dziwnie haftowało się 5cm igłą, bardzo cieniutką. No i jej ostry koniec często mnie dziabał:( Ale dałam radę, bo wiedziałam, że to dla Ciebie! To była najlepsza z możliwych motywacji:) Dla porównania na zdjęciu najmniejsze igły do haftu krzyżykowego.


DSC05104


Może nie wszystkie krzyżyki są równe. No i kilka razy pomyliłam się we wzorze. Kilka razy prułam, ale nie wszystko dało się i nie wszystko dałam radę wypruć. Na szczęście wzór jest niesymetryczny i nic nie widać:D Choć i tak wiem, że nie lubisz jak pruję, ale czasem nie mogę się powstrzymać:P Są też lekkie prześwity, ale na igłę i tak ledwo udawało się nawlec jedną nitkę muliny. Niemniej jednak jestem bardzo zadowolona jak wyszło:)


Oto kilka zbliżeń na Twój prezencik! Jak widać druga część czeka na drugie serce:)


DSC05084


DSC05085


DSC05087


Na zdjęciach może się wydawać, że to są półkrzyżyki, ale zapewniam, że są to pełne krzyżyki:)


DSC05088


DSC05089


DSC05090


DSC05091


DSC05092


A co było najtrudniejsze? Zakańczanie nitek! Normalnie musiałam to robić przy pomocy pęsety! Zwłaszcza jak nitka się platała i musiałam ją ucinać:(


Mam nadzieję, że Ci się podoba:)


A inspiracją do haftu na metalu były te właśnie „hafciki”. Któraś z dziewczyn pokazywała je na forum gazetowym już dawno temu.


Później mama Dany, Pani Kornelia, wyhaftowała różę na sitku. Ile razy miałam załamkę i myślałam, że nie dam rady to patrzyłam na ten haft i mówiłam sobie: „da się, więc i tobie się uda!”


A co jeszcze mam dla Ciebie? Dwie bransoletki! Pierwsza z JoAnn.


DSC05094


DSC05100


A druga z mojego ulubionego spożywczaka:) I co? Nie jest to jeden z Twoich ulubionych kolorów?


DSC05095


DSC05096


DSC05097


DSC05098


Czwarty prezent na wizji za kilka godzin. Udanych urodzin i do zobaczenia!


 


A Wy, moi czytelnicy pewnie się zastanawiacie dlaczego mama to zmarzlak? Ano właśnie dlatego, że urodziła się w lutym! Normalnie cały rok jest jej zimno! Nadal się z tatą zastanawiamy jak można się urodzić w takim kijowym i zimnym miesiącu jak luty? Normalnie tragedia:P Ale i tak wszyscy w trójkę, kochamy naszego zmarzlaka! Na szczęście reszta z nas – tata, Maciek i ja urodziliśmy się w najlepszym miesiącu pod słońcem, w maju:) Nam już nie jest zimno:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/02/12 08:42:18
    Wszystkiego dobrego ,duzo zdrowia i pociechy z Rodzinki ,Pani Mamo :) :) zyczy Dana

    Anka,fachura jestes ,moje sitka dalej w pudle leza i czekaja ,az sie nad nimi zlituje a Ty tak slicznie dalas sobie rade.Swietne serducho Ci wyszlo :)
    Reszta prezentow rownie cudna ,fajnie miec taka Corke madra i zdolna :):)

    Cos tylko z tym zmarzlakiem mi nie pasuje bo ja tez majowa a mnie ciagle zimnooooo ,nic tylko sie przeprowadzic na cieple wyspy ;)

    A jak juz sie dalam do pisania to odpowiem Ci tu : z tymi moimi ,nielubianymi,kolorami jest tak ,ze jako ubranie albo dodatki do ubioru sa nie do zaakceptowania no chyba ,ze to bardzo malenki element jest :) Przy aucie mi nie przeszkadza,ladnie sie prezentuje moj Zuczek :) :) i czerwony kolor nie jest az tak nielubiany jak roz czy fiolet :) A lawenda ?Tez fioletowa a ja uwielbiam :) Troche pokrecone ale tak to jest juz ze mna ,pokrecona od urodzenia hehehe
    Poz.Dana


    magdor2009
    2011/02/12 08:56:19
    Zdróweczka i wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin dla Mamy:) Prezenty cudne, herbaciane serducho jest mistrzowskie. Pewnie łapki bolą, ale warto tak podłubać.

    Muszę się z Tobą zgodzić w kwestii narodzin. Ja też jestem majowa i to jest cudowny czas na urodziny :))) Pozdrawiam


    nasza.zuzia
    2011/02/12 09:19:20
    Bajeczny zaparzacz


    magda.madziula
    2011/02/12 11:03:30
    Pani Mamo wszystkiego naj naj, dużo zdrowia no i żeby jak najszybciej zrobiło się cieplej :)

    Ania jesteś szalona z wyszywaniem na tym siteczku :) szczena mi opadła i musiałam odejść od komputera i poszukać jej bo się skubana z wrażenia potoczyła hen hen.
    Nie wiem jak Twoja mama ale ja to bym szkodowała zanurzyć takie cudo w herbacie :)
    Podziwiam Twój upór w wyszywaniu igłą koralikową na czymś takim :)


    labores_pariunt_honores
    2011/02/12 11:49:42
    Hej, niesamowity pomysł z tym sitkiem! Zresztą zauważyłam już wcześniej przeglądając Twojego bloga, że miewasz oryginalne pomysły :D Dodałam sobie Ciebie w linkach żeby podpatrywać nowe idee :)))))
    Pozdrawiam
    Labores


    renataa25
    2011/02/12 15:22:28
    Złóż mamie najserdeczniejsze życzenia!!!!1000 lat w zdrowiu i szczęściu. Prezenty sa urocze i bardzo pomysłowe!!! Podziwiam za wytrwałość!!


    paga-tek
    2011/02/12 16:27:45
    Wszystkiego naj dla Mamy , zdrowia, szczescia oraz pselnienia najskrytszych marzen!!!

    Prezent jest niesamowicie piekny. Aniu Twoja mama jest szczesciara, ze ma taka wspaniala corke :)


    isana_haft
    2011/02/12 21:20:36
    O kurczę, ale musiałaś się napracować!! Podziwiam! Taki zaparzacz to ja bym powiesiła na jakieś honorowe miejsce w kuchni, a nie do herbaty ;)
    Ja też się urodziłam w maju, a moja mama w lutym. Zatem wszystkiego dobrego dla Twojej mamy :)


    anek-73
    2011/02/12 21:28:39
    Piękne :)


    adzia1313
    2011/02/13 15:06:50
    Na moim blogu czeka na Ciebie wyróżnienie, zapraszam po odbiór. Pozdrawiam:)


    Gość: Magiczna Fabryka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/02/13 16:15:32
    Prześliczne prezenty! A haftowanie na sitku normalnie nas powaliło :o W życiu czegoś takiego nie widziałyśmy! Mama pewnie zadowolona! Życz jej samych ceipłych dni w roku i pogratuluj zdolnej córy! Hafty robisz mistrzowskie!


    ann_margaret
    2011/02/13 20:10:19
    Zaparzacz jest niesamowity, miałaś niesamowity pomysł!!
    Proszę, przekaż spóźnione życzenia ode mnie dla swojej mamy, przede wszystkim dużo ciepła:) Oby do wiosny!


    tychna
    2013/02/23 17:44:16
    @_@
    wow! przepiękna praca!
    w życiu bym nie wpadła na to by wyszywać na zaparzaczu!
    genialne i piękne!

    OdpowiedzUsuń