niedziela, 13 lutego 2011

Pominięta czy się nie podoba?

W piątek zamieściłam dwa wpisy na blogu, jeden z prezentami dla Matkasa a drugi z zakładką, którą dostała pagatek. Trochę się zdziwiłam, że nikt, nawet mój osobisty podmilanek damar5, nie skomentował wpisu. Już myślałam, że się nie podoba, ale mama mi wczoraj mówiła, że pewnie nie zauważyłyście tego drugiego wpisu. Dzisiejszy komentarz Dany potwierdził przypuszczenia mamy. Więc jeśli nie widziałyście, to zapraszam dwa wpisy poniżej, gdzie pokazałam zakładkę dwustronną wyhaftowaną dla Agaty:) A może jednak się pomyliłam i po rpostu się Wam nie podoba?:P


Wpis z zakładką:)


 


Mama już wczoraj prosiła mnie, żeby podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe:) Dziękuję!

1 komentarz:

  1. olalu7
    2011/02/13 19:31:40
    Czy mogłabym się dowiedzieć jaka jest dokładna firma produkcji niebieskiego kuferka?


    ann_margaret
    2011/02/13 19:54:22
    Ha! A ja miałam przerwę w blogowaniu i widzę, że sporo postów do przeczytania i skomentowania mi się zebrało u Ciebie:)


    damar5
    2011/02/14 13:41:11
    Ja sie przyznalam uczciwie ,nie widzialam tego wpisu :(
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń