niedziela, 20 lutego 2011

Straciłam chęci:(

Do haftowania, do blogowania... I nie wiem kiedy wrócą:( Ostatni raz igłę miałam w ręku w zeszłą sobotę albo niedzielę i wcale mnie do niej nie ciągnie:(


W tym tygodniu jedynie mam chęci na kino. Na kampusie kilka dobrych filmów, to i ruszyłam się wieczorem z domu. W czwartek byłam na przedpremierowym pokazie „The Adjustment Bureau”. Trochę dziwny ten film i muszę się jeszcze zastanowić co o nim myślę.


the-adjustment-bureau-movie-poster


Wczoraj wreszcie doczekałam się na „The Social Network”. Odkąd wiem, że dobre filmy będą puszczać na kampusie za jedyne 2$ zrobiłam się skąpa i wolę trochę poczekać niż iść do normalnego kina i płacić 4$. Wiem różnica zawrotna, ale to zawsze 2$, które mogę wydać na xxx:) Film mi się podobał. Po pobycie w Stanach nic mnie nie dziwi, więc i hasło z plakatu wydaje się prawdziwe, zwłaszcza tu, gdzie ludzie wiele poświęcą dla własnego sukcesu. Jak jesteś potrzebny to jesteś najlepszym przyjacielem, a jak już nie jesteś do niczego potrzebny to znikasz z ich życia. Najbardziej mnie kiedyś rozbawiła sytuacja z Lending Center. Tu wszyscy na dzień dobry pytają „how are you”, ale już odpowiedzi nikt nie słucha. I tak właśnie na pytanie wolontariusza z Lending Center młody chłopak odpowiedział, że „Źle”. Na to pan wolontariusz „To dobrze”. Normalnie wryło mnie w podłogę!


The-Social-Network-movie-poster-David-Fincher


A dziś byłam na komedii “Morning Glory”. Pośmiałam się i na 1,5h zapomniałam o wszystkich problemach:)


morning_glory_ver3


Za tydzień też będzie kilka ciekawych filmów na kampusie, więc na pewno kopnę się na dwa lub trzy z nich:)


 


Agatonka – Ciepło było w Michigan. Teraz zima jednak wraca, od dziś znowu wskoczyłam w kurtkę zimową, bo kilka stopni mrozu było. Jutro już tradycyjne – 10 st. C. Przynajmniej śniegu nie ma, wszędzie zielona trawa, a słońce świeci jak szalone, więc mogę sobie pośmigać na rowerze:) I coś czuję, że wiosna najpierw przyjdzie do Polski:(


damar5 – Ściana rzeczywiście niebieska:) W małym pokoju zajmowanym przeze mnie i Maćka. Osobiście tapetowana:P W moim własnym M na pewno jeden pokój będzie miał niebieskie ściany, to już postanowione! Rzeczywiście, jak mi zwórciłaś uwagę to każdy coś zbiera:P A jeszcze i tak wszystkich kolekcji przed Wami nie odkryłam.


cornelka2 – Słoneczniki bardziej mi się spodobały, bo lubię te kwiaty. Róży nigdy nie lubiłam, a od kilku lat źle mi się kojarzą, więc tym bardziej ich nie lubię:( Ale i tak obie Pani prace na sitkach są imponujące:)


paga-tek – Oj, nie przesadzaj z tą ilością moich prac. Miałam spore przerwy i niedużo ich powstało:( Mam jeszcze kilka prac, których nie pokazałam, ale jak tak dalej pójdzie z moją weną to chyba szybko poznacie te moje koślawce:P


ulikop – Świstak się jednak nie postarał, zima po dwóch dniach ciepła wróciła:( Niech przynajmniej śnieg nie wraca, bo jak znowu to białe zobacze to się zdenerwuję.

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/02/20 09:09:06
    Nie przejmuj się - chęć wróci :) Wiele razy miałam takie okresy i wracałam po nich do haftowania z jeszcze większym zapałem i nowymi pomysłami :)


    damar5
    2011/02/20 09:31:50
    Ty juz w tym roku tak sie namachalas igla ,ze jeden lub dwa tygodnie odpoczynku zasluzenie Ci sie naleza :) Checi wroca a tymczasem rob reklame filmow :) bede wiedziala na co mam zwrocic uwage :) Takie filmy niestety rzadko w kinie ogladamy bo nie mamy do Kogo Mlodego podrzucic :( Czekam wtedy na wypozyczalnie i Duzy robi mi kino :) Podejrzewam ,ze Jego pokoj by Ci sie spodobal :) :)
    Poz.Dana


    magdor2009
    2011/02/20 12:02:51
    Każdy artysta ma kryzys :) Nie przejmuj się. Może z filmów wyrwiesz jakąś inspirację.
    A co do amerykanskiego "hałarju" to faktycznie jest to zwrot bez sensu. Uprzejmość z kategorii "i tak mam gdzieś Twoje samopoczucie, ale pożycz 10 dolców"
    Oglądając filmy obserwuj wystroje wnętrz, na pewno złapiesz jakąś inspirację :)
    Pozdrawiam


    Gość: Gemma, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/02/20 13:37:42
    Witam Cię
    Chcę powiedzieć, że nasze "dzień dobry", też przecież nie oznacza naszej woli wobec rozmówcy - niech ma dzisiaj dobry dzień. Nic nas to nie obchodzi czy szczęśliwie spożytkuje swoje 24 h. I gdzie w tym wszystkim jest Kultura ? Za to jest kultura pozorów. Oto nasz świat: co innego mówię, co innego myślę.
    A Anglicy to jeszcze co innego piszą, hi hi hi.


    ann_margaret
    2011/02/20 19:04:36
    Może potrzebujesz chwili odpoczynku od haftowania? Za to później, jak wrócisz do hobby, to będzie frajda:)


    isana_haft
    2011/02/20 20:52:05
    Daj sobie trochę czasu, a niedługo wszystko wróci do normy. Mnie jakoś brak słońca nie zachęca do działania...
    Lubię czytać Twoje opinie nt. filmów, bo potem wiem co warto oglądać :)
    Trzymaj się cieplutko :)


    paga-tek
    2011/02/21 02:03:47
    I u mnie checi tez brakuje. Nie wiem co sie dzieje :(. Wpadlam jakis dol i nie moge sie z niego wydostac :(

    OdpowiedzUsuń