niedziela, 6 lutego 2011

Hobby Lobby :]

Jak tylko założyłam blog obiecywałam, że pokażę jak wyglądają tutejsze sklepy robótkowe. Obietnica nabrała już mocy urzędowej, zdjęcia zrobione w lipcu doczekały się wreszcie obróbki i dziś nadszedł ten dzień:P Tym bardziej, że dziś też wpadłam na chwilkę do Hobby Lobby.


 Mój pierwszy sklep robótkowy jaki odkryłam po przyjeździe do Stanów to było właśnie Hobby Lobby. Pamiętam, że odkryłam go w niedzielę, w czasie przejażdżki rowerowej. W niedzielę Hobby Lobby jest zamknięty, ale tytuł brzmiał tak obiecująco, że podjechałam pod sklep i zaczęłam oglądać co tam jest za szybami. Buzia zaraz mi się uśmiechnęła i jak tylko mogłam to wróciłam. Od tego czasu minęło ponad 2,5 roku i do dziś, pomimo odkrycia JoAnn i Michaelsa, pozostaje moim ulubionym sklepem robótkowym:) Wracam tam bardzo często, czasem tylko pooglądać półki:P


Moje Hobby Lobby jest dość spore, choć drugie, które odwiedzam raz do roku w lecie, jest chyba jeszcze większe. I mam to (nie)szczęście, że bardzo blisko do niego mam:P Z domu jakieś 20-25 minut na rowerze, a z wydziału jeszcze bliżej – 10 min:) W zimie jak bywam zdesperowana to potrafię nawet na piechotę dojść w jakąś niecałą godzinę.


DSC02705


Zdjęć zrobiłam sporo, ale i tak nie sfotografowałam całego sklepu. Dziś przejdziecie się ze mną po sklepie, dokładnie tak jak ja  to robię przy każdej wizycie, czyli pokażę Wam moje ulubione działy.


No to zaczynamy! Zaraz po wejściu do sklepu kieruję się w lewo, gdzie ciagle jest coś nowego, bo zaraz na wejściu są działy sezonowe. Od zeszłego tygodnia panuje już wielkanoc, ale w lipcu akurat pokazały się motywy bożonarodzeniowe. Wszystko można znaleźć na tych półkach, ale mnie zawsze najbardziej interesują wstążeczki i guziczki:) Oto zeszłoroczne zestawy guziczkowe.


DSC02748


Następnie kieruję się na ścianę na wprost wejścia, gdzie znajdują się największe przeceny, tzw. clearance. Tu rzeczy są z różnych działów – czasem są uszkodzone, a czasem po prostu nikt ich nie chciał kupić i dlatego przecenili. Na takiej właśnie przecenie kupiłam kiedyś zestaw do haftu za 1,5$ oraz moje dwie granatowe podróżne torby DMC, małą za 7$ a drugą wiekszą za 10$. Bardzo tanio mnie wyszły, bo dolar wtedy był po 2 zł:P Obie już w Katowicach, więc zdjęć brak:(


DSC02707


Zaraz obok jest moja ulubiona raja z guziczkami i ćwiekami:)


DSC02708


Na końcu której znajdują się małe rolki wstążeczek, niby do scrapbookingu, ale wiadomo co ja z nimi robię:P


DSC02710


Mijam kilka kolejnych raj i trafiam do raju:) Tutaj rządzą koraliki i korale:) I prawie co dwa tygodnie jest obniżka 50%. Trzy razy przymierzałam się do tych zdjęć, bo ciągle ktoś się tu szwędał:P


Korale są najróżniejsze – bardziej lub mniej naturalne, sporo jest też mojego ulubionego szkła weneckiego.


DSC02740


DSC02739


Są też ktyształki ala Swarovski.


DSC02742


Mnie najbardziej interesują malutkie koraliki:)


DSC02743


A z drugiej strony są już plastikowe koraliki.


DSC02741


I narzędzia do robienia biżuterii.


DSC02737


A naprzeciwko najróżniejsze druciki, sznureczki, żyłki, etc.


DSC02744


Dwa kroki dalej zaczyna się raja z elementami do tworzenia biżuterii:) Można tu znaleźć prawie wszystko czego dusza zapragnie – bigle, druciki, kółeczka, etc, a wszystko w różnych kolorach, rozmiarach i rodzajach.


DSC02735


DSC02736


Po takiej rozpuście kieruję się na kolejny koniec sklepu, gdzie znajdują się następne półki ze wstążkami. One też co dwa tygodnie kosztują 50% mniej:)


DSC02711


DSC02713


Na ścianie obok stoją dwa stojaki z nitkami firmy Coats.


DSC02714


A zaraz obok stojak z kolejnymi guziczkami:)


DSC02715


Od tych stojaków juz całkiem niedaleko do raju dla hafciarek! Na dole przedziałki z mulinkami DMC. Można macać i wybierać do woli! I nikt nie bije po łapach jak w polskich sklepach:P


DSC02716


Powyżej mulin skromny, ale ciekawy wybor nożyczek:) Ja już mam trzy pary tu kupione:)


DSC02717


Obok wiszą igły, różne przewlekacze do nitek, oraz koraliki Mill Hill.


DSC02718


Dalej są kolorowe kordonki.


DSC02720


Mulinki w paczkach i bez, nitki do needlepointu, nawet jest trochę szpulek i nitek kreinik a także mulina z pamięcią DMC.


DSC02721


DSC02722


Dalej na wieszaczkach są kanwy i inne materiały do haftu. Wybór niestety słaby:(


DSC02723


DSC02724


A nad nimi znajdują się już bardziej wymyślne formy do haftu – śliniaczki, ręczniki, narzuty, ale też i plastikowa kanwa w arkuszach.


DSC02725


Są też gotowe zakładki z koronkami, podkładki pod ciepłe garnki, podkładki pod mysz...


DSC02726


A na prostopadłej ścianie kolejne przeceny! Tu często można znaleźć mocno przecenione mulinki i zestawy do haftu!


DSC02727


Skręcając w kolejną raję można dostać zawrotu głowy! Ale tylko podczas pierwszej wizyty:P Jest to raja z zestawami do haftu, wybór  spory, szkoda tylko, że prawie nic nowego się nie pojawia:( Od 2,5 roku wisi właściwie to samo:(


Najpierw wyłaniają się duże zestawy.


DSC02728


DSC02729


Mnie zawsze najbardziej ciekawią te do zrobienia portmonetek czy etui na okulary:)


DSC02731


Trochę dalej i już mniejsze i całkiem małe zestawy.


DSC02732


A po drugiej stronie mamy najróżniejsze tamborki – okrągłe i kwadratowe. Chyba we wszystkich dostępnych rozmiarach. Dla mnie zupełnie bezużyteczne:P


DSC02733


A na koniec kierujemy się do kasy! To już najmniej przyjemna część wizyty:( Ale po przyjściu do domku można rozpakować nasze nowe skarby j pomacać je, należy tylko omijać spoglądanie na paragon:P


I to już wszystko:) Prawda, że miło w Hobby Lobby? Co tydzień też na ich stronie www pojawiają się różne kupony, więc samemu też można sobie zrobić promocję:)


Powoli robi się ciemno, więc mogę zaczynać dzisiejsze haftowanie:)


 


Dziękuję za kolejne komentarze:) A już myślałam, że będę mieć spokój, jak na zaległe odpowiedziałam:P


Widzę, że najbardziej podobają się serduszkowe kolczyki:) A ja dziś chodziłam w granatowych!


 


kasia – Czyli nie tylko ja mam dość Kubusiów Puchatków:P Oj, jak ja nie znoszę tej durnej bajki:P

2 komentarze:

  1. magda.madziula
    2011/02/06 00:12:51
    wow!! wow!! wow!! ja bym wyszła pewnie z pustym portfelem z takiego sklepu. Dzięki Ania za pokaz - zaspokoiłaś moją ciekawość "jak to tam w amełyce wygląda".
    Teraz sobie pomyślałam że chyba jeszcze bardziej - aczkolwiek kurcze nie wiem sama - zwariowałabym z radości w sklepie patchworkowym :)


    chica111
    2011/02/06 00:18:28
    Hej !
    No raj poprostu. Gram w totolotka i jak wygram otworzę taki sklep w POlsce - ale chyba tylko w warszawie by się to opłacało.
    Dzięki za zdjęcia.
    Iza N-P.
    www.golddust.pl


    paga-tek
    2011/02/06 01:50:18
    Hobby Lobby to tez byl moj pierwszy sklep robotkowy. Jak do niego weszlam to niemoglam wyjsc z podziwu ile tam jest wszystkiego. Naszczescie byl ze mna maz, a on nie lubi dlugo przebywac w sklepach wiec musialam szybko nacieszyc oko ;). Teraz jezdze sama i mam spokoj :P. Uwielbiam Hobby Lobby, bo maja najwiekszy wybor wszystkiego (przynajmniej u mnie tak jest). Maja tez duze przeceny np. koralikow na ktore teraz czesto poluje :P. Co do haftow to u mnie jest zdecydowanie slabiej z zaopatrzeniem. Dokladnie tak jak piszesz wzory sa caly czas te same, ale i tak zawsze je ogladam :P.

    Pozdrawiam


    Gość: joasia, *.lv.lv.cox.net
    2011/02/06 04:25:17
    Udało mi się nawiedzić moje tutejsze Hobby Lobby, ale dopiero za drugim razem. Pierwszy raz wybrałam się w niedzielę właśnie, a tam na drzwiach kartka - we let our customers worship God with their family members. Ze zdziwienia az zapomniałam zrobić zdjęcia tego komunikatu. Asortyment taki sam. Podobnie zresztą do Michaels i JoAnn. Na wschodnim wybrzezu jest jeszcze A C Moore, tez super sklep. Jak tam pogoda?


    agatowe_pole
    2011/02/06 08:25:03
    Wczoraj przeczytałam tego posta i doznałam szoku :D Toż to istny raj. Nie dziwię się, że często tam zaglądasz, ja pewnie spędziłabym tam cały dzień :D Dzięki za zdjęcia, naprawdę, do wczoraj nie wiedziałam co mnie omija :D


    edyta350
    2011/02/06 08:46:57
    Raj!!! Po prostu raj. No ja bym tam majątek straciła. A wyjście do takiego sklepu to już byłaby prawdziwa wyprawa, taka na cały dzień.
    Pozdrawiam


    Gość: m-ka, *.eimperium.pl
    2011/02/06 08:58:01
    umarlam z zachwytu ;)
    chyba zmienie plany wakacyjne i zamiast odkladac na gorace plaze to bede odkladac na bilet do stanow i wizyty w takich sklepach ;)


    Gość: m-ka, *.eimperium.pl
    2011/02/06 09:00:01
    chica111 - a co do takiego sklepu w polsce to nie tylko w warszawie, śląsk tez by byl bardzo obiecujacym rynkiem :)
    mowie na podstawie swojej wlasnej i kolezanek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kinia_1979
    2011/02/06 09:17:11
    No to się zdołowałam..."słaby wybór tkanin" - haha dobre, jakby w jakimś polskim sklepie był taki, to by wszystkie mowiły, ze rewelacyjnie zaopatrzony ;O)
    Nic więcej nie powiem, bo człowieka szlag trafia, ze u nas nic podobnego nie ma...


    magdor2009
    2011/02/06 11:09:39
    Cóż za niesprawiedliwość losu, że u nas nie ma takiego raju. Cudowny sklep.


    damar5
    2011/02/06 11:55:41
    Podobnie jak kolezanki padlam z wrazenia :P "Slaby wybor" chetnie przygarne hehehe
    Nawet zestawu pewnego sie dopatrzylam :)
    Nie lubie Cie od dzis ,za ten wpis :P
    Poz.Dana :)


    aeljot
    2011/02/06 12:50:06
    Pokazałaś prawdziwy raj. Ach jakby się chciało zajrzeć chociaż i na żywo pooglądać takie cuda. Dobrze masz tam w tej Hameryce ;)


    damar5
    2011/02/06 15:05:31
    A ja tu tak sie jeszcze wtrace :) Bo widze ,ze aeljot sie tu wpisala :) Moja Droga dlaczego Twoj blog nie istnieje? Stalo sie cos? Czy tylko ja go nie widze ? Odezwij sie prosze :)
    Poz.Dana

    P.S. Jaki nieciekawy sklep :P


    ulikop
    2011/02/06 15:27:46
    clearance - to mnie zszokowało! Dużo i jak elegancko poukładane. Powiadasz mały wybór kanw?! Zapraszam na swoje śmieci. Tu dopiero zobaczysz nie tylko mały, ale wręcz szczątkowy wybór. No, ale to inne sieci, może dlatego tak ubogo w towar i skąpo w promocjach. Hobby Lobby to bajka z innego świata, w moim niedostępna. Zwyczajnie brak!


    anek-73
    2011/02/06 19:14:29
    Widzę, że postanowiłaś się na mnie we wstrętny sposób popastwić, tak? Nie dość Ci, że takie kolczyki pokazujesz, to jeszcze ten sklep? No powiedz - co ja Ci takiego złego zrobiłam, że tak okrutnie mnie traktujesz, co?

    Buuuuuu...... Ślina mi cieknie po dywanie.... dlaczego u nas nie ma takiego sklepu? Nawet bym te 100 km do Wrocławia jeździła, ale niechby był :(


    agulka77
    2011/02/06 21:07:12
    Prawdziwy raj!!! Dlaczego u nas takich nie ma? Przed świętami jak chciałam kupić mulinę DMC, bombki styropianowe i parę innych drobiazgów musiałam zwiedzić trzy pasmanterie - na dodatek odległe o 60 km od mojej miejscowości :(


    fagusia
    2011/02/06 23:02:06
    Niesamowity sklep - faktycznie raj - całe dnie bym tam spedzała i majatek wydawał.. :)
    a tak z ciekawości - ciekawa jestem , czy te kwadratowe tamborki to takie jak mozna w Hobby Studio ( 23x 23 cm 47 zł ) kupic i w jakiej cenie sa ...?


    martinka123
    2011/02/06 23:29:08
    fantastyczny ten sklep, musieliby mnie chyba z niego wynosić :)


    gentiana
    2011/02/06 23:34:27
    To już mam cel wyjazdu za ocean. W Warszawie to chyba wszystkie pasmanterie należałoby zgromadzić w jednym miejscu... by powstał taki świat magii.


    adzia1313
    2011/02/07 05:54:33
    Umarłam...
    Już drugi raz nie przeczytam i nie pooglądam tego posta bo mi żal...


    renataa25
    2011/02/07 10:58:11
    Nigdy nie moglam zrozumiec pojęcią zakupoholizm!!! Wpuście mnie tylko raz do takiego sklepu i bede przypadkiem nie do wyleczenia!!!! Ciekawa jestem czy w Polsce znajdziemy w jenym sklepie 1/10 tego co w Hobby Lobby.??


    zakreconamysia
    2011/02/07 12:11:03
    Jeju, jaki wielgachny sklep, wszystko w jednym miejscu i taki wybór, och byłabym częstym gościem ;o)


    Gość: PAKMA, *.brutele.be
    2011/02/07 17:27:17
    No same cuda !!! Ja tez chce taki sklep!!!


    beatrix73
    2011/02/08 17:47:11
    O mój Boże. To niesamowite, i tyle promocji... Powtórzę za kimś - słaby wybór tkanin - w mojej pasmanterii wisi skrawek kanwy, jeszcze kiepskiego gatunku i nic poza tym.
    Jeszcze spodobało mi się - że można wszystko pomacać i nikt nie da po łapach - to prawda, w Polsce absolutnie nic nie można dotknąć, koraliki i cekiny może podać tylko sprzedawca, nic nie wolno dotykać.To naprawdę niesamowite, taki sklep... marzenie.


    elmateba
    2011/02/08 21:03:43
    Dziękuję za interesującą podróż ,którą mogłam odbyć za Twoim pośrednictwem -wszystko super- tylko szkoda ,że nie dla mnie .Ale widzę to Twoimi oczami i się cieszę .


    Gość: KraKra, *.adsl.inetia.pl
    2011/02/09 15:30:52
    ochh, cudowne :P

    ann_margaret
    2011/02/13 20:13:14
    Oglądam i oglądam - normalnie robótkowy raj! I jeszcze te przeceny:)

    OdpowiedzUsuń