poniedziałek, 14 lutego 2011

Bez okazji:P

Dziś będzie dalej o prezencikach! Po pierwsze czwarty prezent dla mamy. Jak wspominałam musiała sobie go sama wybrać. Opcje miała dwie, ale dokonała właściwego wyboru, bo mnie ostała się ta, która mi się bardziej podobała:P A o co chodzi? O kolejne torebki:P Wiem, mamy z mamą hopla na ich punkcie:D I znowu obie Levis’owskie i obie z mojego ulubionego sklepu Tuesday Morning!


Pierwsza jest nieco nietypowa, ale właśnie podejrzewałam, że dlatego się Matkasowi spodoba:) Matkas bardzo lubi krateczki i to takie pastelowe:) Ja aż takich słodkich torebek nie lubię:P


DSC05119


Z tyłu nieco mniej ciekawa:P


DSC05120


Ale za to jakie ma fajowe ucho!


DSC05125


No i że mama podjęła właściwą decyzję, mnie dostała się taka mała torebka. Zwykle lubię duże, ale przecież czasem przydają się małe, nie? Np. do teatru nie pójdę z wielkim workiem:P


DSC05123


Nie tylko torebki mamie pozazdrościłam:P Tak bardzo spodobała mi sie bransoletka z koralikami, że poszłam przedwczoraj do spożywczaka i sobie też kupiłam jedną:D W moim ulubionym czarnym kolorze!


DSC05108


Wczoraj wieczorem jak się żegnałyśmy z mamą na skypie, ona bezczelnie się mnie podpytywała co teraz będę haftować. Pomysłów mam ostatnio sporo, więc wszystkie je mamie wymieniłam. No i wymusiła na mnie, żebym wyhaftowała kolejne kolczyki, które mi po głowie chodziły od miesięcy! I co ja biedna miałam zrobić, jak taki rozkaz dostałam? Mamy trzeba słuchać, więc chcąc nie chcąc wzięłam się za haftowanie:P


A co miałam w planach? Kolczyki z serduszkami:) Już rok temu wyhaftowałam dla mamy kości z tymi samymi serduszkami. Tym razem postanowiłam zrobić do kompletu kolczyki. Kanwa ta sama – czarna 16 Charles Craft, mulina też ta sama – czerwona satynowa DMC. Rozmiar tylko tym razem mniejszy:P Sześciany mają jakieś 11 mm:) Powstały z tak małych kawałków kanwy, że nie musiałam ich nawet wypychać niczym, bo dwie kratki zapaśnej kanwa naokoło wzoru wystarczyły.


DSC05105


Dodałam do nich jeszcze czarne długie bigle z Hobby Lobby i kolczyki były gotowe:) Bardzo ostatnio polubiłam haftowanie satynową muliną. Śliczny połysk ma i prace od razu wyjatkowe się wydają:)


DSC05106


DSC05116


Kolczyki miały być dla mnie, ale mamie tak się spodobały, że właśnie bez okazji je dostała:) Prezent walentynkowy dostanie jutro!


Tacie też coś dziś dałam bezokazyjnie. Niestety tata w naszym domu jest najbardziej pokrzywdzony, bo musi najdłużej czekać na swoje urodziny:( Dlatego dziś dostał małego konika do kolekcji:) Bo tata jako wielki miłośnik koni, ma kolekcję figurek końskich. Ten mały konik też do niej dołączy. Tata, czekaj też na przesyłkę ode mnie, bo coś tam dla Ciebie jest:) A konik jest zrobiony całkowicie z bibułki:)


DSC05117


Dziś mama nic na mnie nie wymusiła i sama muszę zdecydować co teraz będę haftować:(


 


Na koniec chciałam się pochwalić wygraną w konkursie u Izy! Jakoś w candy nigdy nie mam szczęścia, ale z konkursami to już bywa inaczej. U Izy już drugi raz wygrałam! Poprzednim razem nie miałam bloga, ale teraz już się pochwalę:)


 


Chciałam też bardzo podziękować za wszystkie wyróżnienia jakie ostatnio mi przyznałyście:) To bardzo miłe, ale nie będę ich zamieszczać na blogu ani przekazywać dalej. Największą radość mi sprawicie zostawiając komentarze:)


 


damar5 – Mój osobisty podmilanku, na Ciebie zawsze mogę liczyć z komentarzami:) Dzięki:)


ann_margaret – Jak mam wenę to piszę, a że ostatnio sporo prac powstaje to częściej piszę:)


olalu7 – Domyślam się, że chodzi Ci o niebieski kuferek z Rossmana? Nie mam pojecia jaka to firma, ale widziałam je tylko w Rossmanie. Co jakiś czas wracają do oferty, więc musisz po prostu cierpliwie czekać. A nie! Teraz mi się przypomniało, że podobny kuferek widziałam w Grecji w markecie Atlantik, więc może gdzieś je jeszcze sprzedają?

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2011/02/14 02:10:21
    Wow, kolczyski sa super. Podziwiam za wytrwalosc dlubania przy takich malenstwach. Mulina satynywa rzeczywiscie nadaje uroku. Torebki tez fajne, szkoda ze u mnie w Tuesday Morning jest tak ubogi asortyment :(. Konik sliczny pokazalam corci i odrazu uslyszalam "mamo, kupisz mi takiego" :P.

    Pozdrawiam


    damar5
    2011/02/14 08:53:36
    Ojej ,najpierw pozachwycam sie nad kolczykami bo takie cudne :) Satynka tak slicznie polyskuje ,ze chyba rzuce wszystkie plany i wyszyje w koncu tego motyla :) :)
    No i ta czerwien wcale mi nie przeszkadza :) :)
    Torebki urocze ale masz racje i Twoja jest ladniejsza ;-)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2011/02/14 08:54:56
    prześlicznoty jak zawsze


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/02/14 10:17:57
    podobają mi się obie torebki :) wpisy oba widziałam, ale nie miałam czasu na komentowanie w weekend, bo goście wpadli niezapowiedziani i od soboty wieczorem do niedzieli po południu siedzieliśmy grając w WOWa, scrabble i karciany monopol :D
    kolczyli mogę bezczelnie zgapić? bo są cudne!
    PS. siostrę napuszczę na ciebie, żeby sobie twoją kolekcję kolczyków pooglądała :)
    pozdrawiam
    aga


    Gość: kasia, 89.204.231.*
    2011/02/14 11:12:41
    To prawda, że kolczyki piękne. Aniu, czy starczy Ci dni w roku, żeby zaprezentować swoją kolczykową kolekcję zakładając codziennie jedną parę?

    OdpowiedzUsuń