wtorek, 8 lutego 2011

Podły...

...nastrój dziś mam:( Czuję sie jak ten Newtonek poniżej.


Wyhaftowany jakieś 2 lata temu, dwoma nitkami muliny DMC na białej 16 Charles Craft.


DSC02552


Może jutro będzie lepiej.


 









 


damar5 – Nie wiem czy wszystkim wychodzą krzywe xxx przy haftowaniu muliną lukrowaną? Mnie inne nie wychodzą, ale i tak bardzo lubię nią haftować:) No i jak dla mnie to są całkiem równe:P Większe zastrzeżenia mam do mulin metalizowanych. Ekspertem od humbugów to jesteś Ty! Ja tylko spełniłam prośbę Renaty. Szklanka jest z Lending Center:P Ale pewnie oryginalnie pochodzi z MC, nie wiem, bo ja tam chodzę tylko na kawę na moje urodziny. Odkąd przyjechałam do Stanów tylko jednego hamburgera zjadłam, jak padł mi twardy dysk i cały dzień nic nie jadłam, a o 19 to już prawie znałam wszystkie swoje wnętrzności:P


anek-73 – Tak, popastwię się jeszcze kilka razy:P


paga-tek – Jakbyś coś chciała z JoAnn to daj znać, chętnie Ci prześlę:) Zresztą u nich można też zamawiać przez internet.


aeljot – Dzięki za wyjaśnienie. Szkoda z Twoim blogiem, bo chętnie zaglądałam:( Ja więcej czasu tracę na przeglądanie blogów niż na pisanie własnego:P A biała coca cola to po prostu mleko:) Ja bez niego nie mogę żyć i poza śniadaniem, jeszcze wieczorem wypijam jedną lub dwie takie „małe” szklaneczki:D Gazowańce pijam tylko raz w roku, jak jedziemy do Grecji.

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/02/08 08:38:51
    Jutro na pewno będzie lepiej :)

    Ja się źle czuję już od wczoraj :( Wieczorem dostałam ćiśnienia ogromnego, poszłam wcześnie spać.... nerwy, nwerwy w pracy... ech... cieszę się jedynie na sobotę - jadę z koleżanką z pracy na superowe warsztaty do Wrocławia :) - rupieciarnia.com.pl/warsztaty/duze-warsztaty/album-walentynkowy/ - na dodatek do mojego ulubionego sklepu :) Będzie wytchnienie po ciężkim tygodniu :)


    lideczka102
    2011/02/08 09:03:37
    Bardzo,bardzo dziękuję za wzorek.A samopoczucie ma to do siebie,że prędzej,czy później się poprawia.Pozdrawiam :)


    damar5
    2011/02/08 09:05:49
    Wylaz z tego nastroju i to juz!!! Czekam na optymistyczne wiesci z innymi nie przylaz :)
    A Newtonek jest sliczny i raczej mnie rozwesela niz wprawia w ten Twoj nastroj ,nawet nie wypisuje tego slowa :) :)
    Wszystko bedzie dobrze :)
    Poz.Dana


    aeljot
    2011/02/08 09:47:52
    A ja się dałam nabrać,że to jakieś cuda wymyślili ;)

    Poprawy nastroju życzę :)


    renataa25
    2011/02/08 10:16:53
    Odganiam złe " poczuciesamo", tak mówię, jak mam złe samocpoczucie:)) Przesyłam duzo promyków słonka. Ja juz się poprawiłam i umiesciłam zdjecie dokończonego hafciki lutowego:)))


    blankac
    2011/02/08 10:39:24
    życzę lepszego nastroju, a hafcik jak dla mnie słodziutki :-)


    paga-tek
    2011/02/08 13:43:27
    Predzej czy pozniej nastroj Ci sie poprawi :). Czego bardz mocno zycze. Jakby nie bylo kazdy ma takie "zalamania".
    Misio jest slodziutki :).

    Pozdrawiam


    cornelka2
    2011/02/08 14:42:00
    misio nezbyt smutny więc chandra minie pozdrawiam


    magdor2009
    2011/02/08 15:46:57
    Hej, głowa do góry :)


    pkela_1
    2011/02/08 17:50:29
    Nie poprawi Ci pewnie nastroju ta informacja, którą widzimy na blogu zamiast piosenki Eweliny:
    "Ten film wideo zawiera treść od partnera Sony Music Entertainment, który zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich."

    Przesyłam Ci więc podwójne pocieszenie na odgonienie tego podłego.


    Gość: kasia, 89.204.242.*
    2011/02/09 00:45:45
    Mój dzień też był nieudany, z podłym humorem. Na szczęście już się kończy. Może jutro zaświeci słońce...

    OdpowiedzUsuń