niedziela, 30 maja 2010

Sierotka Marysia :(

Tak się od dziś czuję:( Rodzinka pojechała dziś na wakacje, więc przez najbliższe trzy tygodnie nie mam co włączać skype’a. Obiecali do mnie codziennie dzwonić na dwie minuty, ale co to jest w porównaniu z ponadgodzinnymi a czasem i dłuższymi rozmowami na skypie. To ja ich namówiłam na długie wakacje i bardzo się cieszę, że mnie posłuchali, ale...


Nudzić się jednak nie zamierzam, mam już zaplanowane atracje na najbliższe weekendy, a w ciągu tygodnia i tak siedzę całymi dniami na wydziale. Dziś szalałam na moim rowerze – wyszłam z domu o 10 a wróciłam o 18 i ten cały czas spędziłam na rowerze (z krótkimi przerwami na ulubione sklepy:). Na dworze dziś był znowu upał – 29 st. C, więc znowu się trochę przypaliłam:P Żel aloesowy w ciągłym użytku od powrotu, ale jutro i tak ruszam na podbicie nowych terenów! A oto moja bryka – Czerwonka (bo tak go nazwałam:)


DSC01706


No, ale miało być xxx, a ja znowu nie na temat:D Wyhaftowałam już dosyć dawno, bo przed zeszłymi wakacjami, dwa kolejne Newtonki (mówiłam, że je bardzo polubiłam). One też wyglądają na smutne i opuszczone, tak jak ja:( Jeden ze wzorów nazywa sięnawet dosyć akuratnie, bo Need a hug. Jak wszystkie Newtonki, haftowałam na białej 16 Charles Craft, dwoma nitkami DMC, a tła jedną nitką.


DSC01133


Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale ilekroć haftuję półkrzyżykami nitka strasznie mi się plącze. I jest to jedyna część Newtonków, której nie cierpię haftować.


 


Zapomniałam ostatnio napisać, który z pierścionków jest nowy. Ten największy:P


 


kinia_1979, ewkaka19, paga-tek – Dzięki:)


damar5 – Dana, bo Ty nie wiesz, ale ja jestem chłopczykiem pod przykrywką:P Zawsze lubiłam tacie pomagać i najlepsze prezenty jakie od niego dostałam to własna wiertarka oraz zestaw śrubokrętów:D Z młotkiem to już od wieków jestem zaprzyjaźniona:P A jednym z pierszych zakupów w Stanach była skrzynka z narzędziami. Przy rowerze sama wszystko robię, z czego jestem bardzo dumna. A jedyne kwiatki jakie lubię to konwalie i niezapominajki.

1 komentarz:

  1. pkela_1
    2010/05/30 08:57:19
    Jak widać są różne frakcje, bo ja szczególnie lubię półkrzyżyki.
    Trzymaj się sierotko.
    Ela


    damar5
    2010/05/30 09:54:15
    Tesknota za Rodzinka - skad ja to znam ,przytulam mocno :) Newtonki sa sliczne mimo ,ze takie smutne.
    Ty nie wygladasz na chlopczyce zaskoczylas mnie calkowicie ,mlotki,srubokrety wiem jak wygladaja czasem uzywam tych drugich ale zeby przy rowerze cos zrobic,wielki respekt.Uwazaj na to slonce ,nie przypalaj sie za mocno i za czesto.U nas juz po ladnej pogodzie :( Udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń