czwartek, 6 maja 2010

Full of energy!

Tak się właśnie czuję, więc korzystam i robótkuję! Ale mi się rymło:P Wczoraj nie próżnowałam i najpierw zrobiłam dwie pary korali. Nic wymyślnego, ale takie właśnie najbardziej lubię. I w moich dwóch ulubionych kolorkach:)


DSC01913


Trochę też podziurkowałam i na obrazku powoli wyłania się liść. Punch needle to naprawdę mało wymagająca technika, dlatego właśnie zaczęłam ten obrazek jak się uczyłam. Ale że prosta, to i trochę nużąca, więc dłużej niż 1h nie mogę nad nią siedzieć.


DSC01914


Na koniec wzięło mnie na przeglądnięcie wydrukowanych wzorów i tak natknęłam się na jeden, o którym już dawno myślałam. Obecnie prezentuje się tak, ale mam nadzieję, że do weekendu skończę:) Pierwszy raz haftuję na żółtej kanwie i bardzo mi się podoba – jest taka radosna!


DSC01912


 


drugi-pingu35 – A ja ubóstwiam różne kolczyki! Teraz oprócz kupnych, mam też swoje własnoręcznie wykonane! A pomysłów na kolejne mam jeszcze kilka:)


chica111 – Z braku modelki, zdjęcia nie będzie:P Już kilka lat temu usłyszałam od mojego profesora, że nie mam urody miss polonia. Co wg niego miało być komplementem – że niby powinnam dołączać własne zdjęcie do CV, bo będą mnie brać na poważnie.  Ale kolczyki już wypróbowane – radośnie żyją własnym życiem na moich uszach:)


damar5 – No strasznie się czułam zaniedbana! Po prostu przesadziłaś! A tak na poważnie, to trochę się martwiłam co tam u Ciebie, ale nie miałam za bardzo czasu na maile. Cieszę się, że wracasz do blogowego życia  i że z babcią też dobrze! A apartament już wybrałam i pomimo, że w obecnym bardzo mi dobrze, to już nawet cieszę się na nowe miejsce i nowych sąsiadów!


aeljot – Tu się różne dziwne rzeczy dzieją! A studenci sa nienormalni, że tak grzecznie siedzą! Chyba nigdy się nie przyzwyczaję do tego kraju, ale to dobrze, bo nigdy nie chciałam tu zostać.

1 komentarz:

  1. damar5
    2010/05/06 14:18:26
    Te niebieskie sa piekne bo to moj ulubiony kolor :) Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń