wtorek, 25 maja 2010

DMC desire!

Czyli inna nazwa memory thread, a po mojemu muliny z pamięcią! Już dawno zauważyłam ją na necie, a w kwietniu po raz pierwszy macałam:P Wypatrzyłam na ebayu dwa zestawy do wyrobu biżuterii, które bazowały na tej nowości i je kupiłam. A zestawy są całkiem niezle, bo mają muliny metalizowane oraz koraliki. Jako miłośniczka biżuterii, nie mogłam przejść obok takiej nowości obojętnie! Oba zestawy mają wszystko co potrzebne do wykonania wisorka oraz cztery dodatkowe instrukcje do wykonania bransoletki, kolczyków, breloczka albo broszki.


Pierwszy zestaw jest srebrny, a ja bardzo lubię srebrną biżuterię:)


DSC01864


W środku dwa rodzaje muliny.


DSC01868


I aż pięć instukcji do wykonania różnych rodzajów biżuterii. Oprócz „tytułowego” wisorka bardzo podobają mi się kolczyki.


DSC01869


Drugi zestaw jest w kolorze zgniłej zieleni.


DSC01865


Tutaj o wiele więcej mulin (zwykła, metalizowana oraz z pamięcią) i nawet koraliki:)


DSC01866


Znowu pięć instrukcji! I te kolczyki! Oj, chyba się na nie skuszę:P


DSC01867


Jak widać nowa mulina jest bardzo przydatna do tworzenia biżuterii, ale można ją też wykorzystać do haftu. Jak przeczytałam w ulotce, można ją wiele razy formować, można do niej użyć narzędzi do wyrabiania biżuterii a na koniec trzeba ją przyszyć do obrazka pojedyńczą nitką zwykłej muliny. Specjalnie dla Was zbliżenie na darmowy schemat z ulotki. Te grube linie to właśnie miejsca, gdzie trzeba przyszyć mulinę z pamięcią.


DSC02078


A oto zbliżenie na mój nowy zakup! Dostałam 40% kupon do Hobby Lobby i kupiłam pierwszą mulinę, w kolorze fuksji. Jak widać na zdjęciu ma ona lekki połysk i jest miła w dotyku. Nie próbowałam jeszcze nic z nią robić, ale jak cos wymyślę, to podzielę się pierwszymi wrażeniami.


DSC02077


A tu dwie strony, gdzie można poczytać i pooglądać nową mulinę. A także ściągnąć kilka darmowych projektów.


Desire memory thread


Color Infusions


 


Dziś od rana mam bardzo dobry humor! Widziałam się z rodzinką na skypie dwa razy, dostałam ładne prezenty (nie krzyżykowe, ale i tak bardzo trafione!). Tata mi dziś uświadomił, że 27 lat temu jak się urodziłam on miał 27 lat:) I wspominali z mamą jak szybko się urodziłam i nikt w rodzinie nie mógł uwierzyć, że jestem dziewczynką! A ja bardzo się śpieszyłam na świat, żeby Maciek już nie był sam:) No i musiałam być dziewczynką, bo takie ładne imię na mnie czekało – Ania. Już tydzień temu dostałam śliczną kartkę urodzinową od rodzinki! Oni wiedzą, że ubóstwiam misie!


DSC02060


Przy drugim spotkaniu dmuchałam przy rodzince świeczkę na cieście. W sklepie nie było akurat dwójki, ale i tak nie zamierzałam jej kupować:P Krem kokosowo-orzechowy jest też brązowy, więc zlewa sie z ciastem. Jest to marna podróbka ciasta mojej mamy, ale i tak mi smakuje.


DSC02083


Na koniec zrobię coś, czego jeszcze wcześniej nie robiłam! Ujawnię się! Ale tylko w części:P Kupiłam sobie sama prezent urodzinowy, a jest nim srebrny pierścionek. A oto moja łapka z czterema starymi i jednym nowym pierścionkiem. Ciekawe czy ktoś zgadnie, który jest nowy? Paluszki mam lekko krzywe, ale prostować nie będziemy, bo je lubię:P


DSC02079


Druga łapka wypada słabo, bo tylko jeden pierścionek, ale że jestem praworęczna to przy pisaniu większa ilość mi przeszkadza. A ten jest wyjątkowy, bo kiedyś należał do mojej mamy:)


DSC02080


 


Chciałam dziś zacząć zmniejszać zdjecia z festiwali (a jest ich ponad 70!), ale złapałam gumę w tylniej oponie:( Sama zmiana dętki już nie zajmuje mi dużo czasu, bo 10 minut (choć to dopiero trzeci raz), ale dojście do pompki to już 35 minutowy spacer. Trochę się w czasie spaceru opaliłam, a później nie chciało mi się wracać do domu i musiałam się przejechać! Ostatnio nie mogę się oderwać od mojego roweru, najchętniej jeździłabym cały dzień! Z tego to powodu musicie jeszcze trochę poczekać na relację:(


 


A z ciekowostek amerykańskich... Kilka osób z grupy złożyło mi dziś życzenia... na facebooku! Choć się dziś widzieliśmy i siedzieliśmy przez kilka godzin w jednym pokoju i nawet „cześć” od nich nie usłyszałam! To jest właśnie prawdziwa Hameryka!!!!!!!!!


 


Dziewczyny, dziękuję bardzo za wszystkie życzenia:)


 


aeljot – Wiem, że też jesteś fanką Lost i nie mogłam Ci zrobić takiego świństwa i napisać co się działo w finale. Choć muszę stwierdzić, że się ostatnio mocno rozczarowałam ogladając finałowe odcinki wielu seriali, a chyba najbardziej w przypadku Chirurgów. Coś mi się wydaje, że za dużo seriali w swoim życiu obejrzałam i już mnie mało dziwi. Jedyny serial, który ostatnio oglądałam z otwartą buzią od poczatku do końca każdego odcinka to Legend of the Seeker i bardzo żałuję, że to już koniec:(

1 komentarz:

  1. damar5
    2010/05/25 09:28:13
    Ale "smaczne" te zestawy :) Ciekawa jestem jak sie ta "pamiecia" wyszywa ,az mnie juz korci ;-)
    Nie wiem ,ktory nowy ale ten na malym i ten na kciuku sa bardzo ciekawe a i ten na prawej rece calkiem,calkiem.
    Dziekuje za zyczonka :) Poz.Dana
    P.S. No to sie usmialam bo ja myslalam ,ze to juz do Grecji lecisz jak wczoraj napisalas ,ze zobaczysz sie z Rodzinka.Cos mi sie pokrecilo, ach ta starosc hihihih


    kinia_1979
    2010/05/25 10:00:23
    Oj spóźniłam się...życzę Ci samych przyjemnych dni, wspaniałego pobytu w Grecji, samych pozytywnie zdanych egzaminów i mnóstwa czasu na robótki.

    A mnie znowu się nóz w kieszeni otwiera jak patrzę na zaopatrzenie naszych sklepów...wrrrr....
    Zestawiki super!


    damar5
    2010/05/25 11:55:45
    Sciaglam sobie motylka z linka ,ktory pobralas ,jest wspanialy a ta "pamiecia" fantastyczny efekt 3D mozna uzyskac.Dosc grube to jest przynajmniej na zdjeciach sie tak wydaje. Zrob te kwiatki, plissss a pozniej mnostwo zdjec popstrykaj ,przynajmniej tyle przyjemnosci z tego bede poki co miala :)) Poz.Dana


    ann_margaret
    2010/05/25 14:19:21
    Ale nowości pokazujesz! Zrób szybko coś z tej biżuterii, pokaż jaki efekt będzie:)

    A co do serialu Poszukiwacz prawdy - szczerze polecam cały cykl książkowy (autor: Terry Goodkind), obecnie jest 11 tomów, więc jest co czytać:))
    Pozdrawiam!


    Gość: , *.bilgoraj.mm.pl
    2010/05/25 18:29:54
    Śliczne zestawy, kolczyki rzeczywiście wyglądają najbardziej zachęcająco :)

    Bardzo ładne pierścionki. Najbardziej podoba mi się ten w połowie wskazującego palca. Ale który nowy...hmmmm trudno powiedzieć.

    Z serialami to chyba tak jest, ja też często potrafię przewidzieć co będzie dalej. Może za dużo ich obejrzałam, jak Ty, a może po prostu nie wymyślają nic nowego ;)


    aeljot
    2010/05/25 18:31:15
    Wyżej to ja niezalogowana ;)


    malgorzata-p17
    2010/06/04 09:09:14
    witaj! dzięuję za wpis i zapraszam częściej:) fantastyczne rzeczy pokazujesz:) a jak wykorzystałaś tę mulinę z pamięcią:)ciekawa jestem efektów:)

    OdpowiedzUsuń