sobota, 15 maja 2010

Dla osobistego ojca:]

Żeby nie było, że go nie kocham i nie xxx dla niego:P A właśnie dziś sobie mailowaliśmy we dwójkę, bo mama jest chora i tata musiał przejąć jej obowiązki. Oboje jesteśmy bliżniakami i często są zgrzyty, ale i tak bardzo się kochamy:) Tata był zawsze ze mną w najważniejszych momentach mojej edukacji. To on mnie zawoził i czekał pod drzwiami przy dwóch moich obronach:) A do dziś też mi wypomina jak siedzieliśmy w samochodzie pierwszego dnia egzaminów wstępnych do liceum i powiedziałam, że nie idę i już! Z tatą byłam w Warszawie jak zdawałam dwa egzaminy GRE,  wymagane przy składaniu papierów na doktorat w Stanach. I to tata mnie odbierze z lotniska w Atenach w czerwcu:) Na co już się oboje cieszymy!Jak już wiecie moją największą fanką jest mama, ale tata też się powoli przekonuje. Oprócz greckiego obrazka, który był wspólnym prezentem dla rodziców na gwiazdkę oraz greckiego breloczka, wyhaftowałam dla taty dwa mniejsze obrazki z końmi. Bo konie to miłość taty od czasu studiów, gdy zamiast wf-u jeździł konno. Pierwszy obrazek był prezentem na zeszłoroczną Wielkanoc. Mnie samej też się zawsze bardzo podobał obrazek Equestrian duo firmy dimensions. Nie miałam oryginalnego zestawu, więc haftowałam zamiennikami DMC. Po raz pierwszy przy tym właśnie obrazku spotkałam się z wyszywaniem jednego krzyżyka nitkami z różnych mulin, co daje bardzo ciekawy i fajny efekt.    


DSC01007


Drugi obrazek  wyhaftowałam tacie na zeszłorocznego Mikołaja. Jest trochę mniejszy, ale też bardzo mi się podoba.


DSC01505


 


Powinnam dodać, że wpis był też częściowo zainspirowany konikami Agaty z Pagatkowego blogu:)


A od jutra biorę się za kartony i może wreszcie dokopię się do moich xxx oraz kabla do aparatu, bo te zdjęcia znalazłam na kompie:) Ale z braku laku, taka pofalowana kanwa musi Wam wystarczyć:P


 


damar5 – Z aklimatyzacją nie mam problemów, już od pierwszej nocy ciężko mi wstać z łóżka, czyli po staremu:P Nowy apartament jest podobny do starego, bo na całym kampusie wyglądają one mniej więcej tak samo. Mam nadzieję, że Ty też coś szybko znajdziesz. Powodzenia!

1 komentarz:

  1. kamala86
    2010/05/15 09:22:31
    Pofalowane czy nie i tak wyglądają pięknie. Przyznam ze konie w wykonaniu Dimensions sa najcudowniejsze :)


    aeljot
    2010/05/15 10:00:19
    Piękne hafty.


    chica111
    2010/05/15 12:52:56
    Hej !
    U mnie jest podobnie - relacje ojciec - córka. Też jesteśmy spod tego samego znaku zodiaku (dwa wodniki - dwoje przekornych indywidualistów) i podobnie jak Twój Tata Mój też ma swoje hobby-pasję życiową a jest nią wędkowanie. Mój Tata żartuje, że najcenniejszą rybką jaką złapał to Moja Mama na złoty haczyk ;) i tak do tej pory się go uczepiła, że odczepić się nie może ;). Ja sobie obiecuję już od dwóch lat, że dla Taty wyszyję w prezencie jakiś motyw wędkarski. Mam już upatrzony wzór i przygotowane materiały tylko muszę się wziąć i zacząć to realizować. Pozdrawiam IZA.
    www.golddust.pl


    barbaratoja
    2010/05/15 14:16:20
    Koniki jak żywe!!!


    paga-tek
    2010/05/16 03:27:35
    Cudowne, Twoj tata napewno jest z Ciebie dumny :).


    damar5
    2010/05/16 16:47:05
    Szkoda ,ze nie dla mnie bo sa cudowne :) Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń