czwartek, 27 maja 2010

Dla rodzicków:)

U mnie w domu dzień matki to podwójne święto, ale nie dlatego, żeby tacie nie było przykro, ale ponieważ to dzień jego urodzin:) No i Maciek i ja zawsze musimy kupować dwa prezenty:P W tym roku postanowiłam uszczęśliwić rodziców moimi xxx. Dla taty wybrałam motyw grecki:) Całość zajęła mi jeden wieczór. 3 nitki muliny DMC, niebieska kanwa 14 DMC. Hafcik maciupci, bo ma tylko 3,5 x 6 cm.


DSC02088


Dla mamy trochę bardziej poszalałam. Jako miłośniczce sera z dziurami, przyrządziłam serek! Ale zanim skończyłam, wkradła się do niego mała myszka i zaczęła wyrównywać dziury! Kolory dobierałam na oko, a haftowałam na żółtej 14 Charles Craft 3 nitkami DMC.


Widok z góry na wcinającą myszkę:)


DSC02061


Kuperek z ogonkiem, który powstał z muliny – po prostu zaplotłam warkoczyk.


DSC02063


I z boczków.


DSC02064


DSC02062


Oraz z dołu.


DSC02065


Schemat pochodzi z Les chroniques de frimousse. I tu niestety się rozczarowałam:( Jak już wszystko wyhaftowałam wedle schematu i zaczęłam zszywać, okazało się, że brakuje 1,6 cm!!!!!!


DSC01948


No i musiałam całą boczną część zacząć od początku! Jakoś sobie poradziłam, ale zniechęciłam się do kolejnych wzorów z tego blogu:( Teraz mam nauczkę, że zanim wytnę kawałki kanwy i wszystko wyhaftuję do końca, muszę dokładnie policzyć czy wszystko się zgadza i nie będzie niespodzianki podczas zszywania. Ulepszyłam też trochę oryginalny wzór – moja myszka ma backstitche, bo w oryginale nie bardzo się wyróżniała z serka, plus dodałam jedną małą dziurę z boku, bo po przedłużeniu tej części był kawałek bez haftu i wyglądał dosyć łyso.


Rodzicom prezenty się spodobały i z tego się najbardziej cieszę! Choć lubię też haftować tylko dla siebie:P


 


damar5 – Rodzinkę zobaczę na żywca dopiero 19 czerwca:( Kwiatków nie będę haftować, bo ogólnie nie lubię obrazków z kwiatkami, ale jak coś stworzę „z pamięcią” to się pochwalę. Na razie jednak mam zupełnie inne plany xxx:)


kinia_1979 – Dziękuję za życzenia:) Co do zakupów - zawsze pozostaje internet! Ja też najlepsze zakupy robię przez internet, bo w tutejszych sklepach rzadko coś się nowego pojawia.


ann_margaret – Dziękuję. Już od samego początku wiem, że serial był lekko oparty na książkach Goodkinda. Żadnej jeszcze nie miałam w ręce, ale pewnie kiedyś po nie sięgnę. W ciągu roku jedyne co czytam, to książki i artykuły naukowe. Ale na wakacje mam już nowe książki, które rodzice mi kupili i już nie mogę się doczekać Godziny czarownic Anne Rice, bo to jedna z moich ulubionych pisarek:)


aeljot – Czyli nie tylko ja tak mam:P Ale i tak lubię oglądać różne seriale i nie zrezygnuję z tego, bo kiedy indziej bym haftowała? A w Stanach jest o tyle fajnie, że w lecie w tv też lecą nowości! Każda stacja ma kilka letnich seriali, więc nie jest jak w Polsce, gdzie całe lato lecą powtórki. Już nie mogę się doczekać na nowe serie Leverage i Psych:)  

1 komentarz:

  1. kinia_1979
    2010/05/27 09:18:45
    Super prezenty, ale myszka poprostu rewelacja.
    Chyba sobie taką zrobie na poprawę humoru :0)


    damar5
    2010/05/27 10:48:55
    Tez sie przymierzalam do tej myszki :) Tobie wyszla rewelacyjnie ,motyw grecki sliczny tak jak na poprzednim breloczku ,wlasnie mi przypomnialas ,ze mialam haft dwustronny znowu pocwiczyc :) Dziewczynka i nie lubi kwiatkow ;-) ? Ok, czekam niecierpliwie na to co stworzysz pamieciowo :) Poz.Dana


    ewkaka19
    2010/05/27 15:55:53
    serek z myszką jest rewelacyjny.


    paga-tek
    2010/05/27 18:14:19
    Sliczne prezenty, a myszka jest przeurocza :)


    olenka_ja
    2010/06/13 09:02:12
    Wooow po raz pierwszy widzę tak genialny wzorek!! myszka jest nieziemska!!

    OdpowiedzUsuń