poniedziałek, 24 maja 2010

Starość nie radość, śmierć nie wesele

Tak zawsze mówi moja mama. A nastrój mam taki, a nie inny, bo mam od kilku minut urodziny. Żeby być dokładnym 27. Mama zawsze na moje specjalne życzenie piekła mi czarne ciasto z kremem kokosowym:) Czarne ciasto upiekłam, ale że ani nie mam makutry ani wprawy w robieniu kremu, mam kupny. I jakoś musi mi to wystarczyć. Ale jutro już będzie lepiej – zobaczę się z rodzinką i dostanę tonę prezentów (bo byłam taka grzeczna, nie? :P). A za kilka lat spełni się moje marzenie i znowu będę w domu. Ale najpierw mały szczegół – Ph.D. :P A żeby zobrazować akuratnie co dziś świętuję i czego sobie życzę – archiwalne hafty z Newtonkami! Oba miały być dla mamy, ale zgodziła się przyjąć tylko różową dziewczynkę, a absolwenta mi zwróciła! Bo powiedziała, że to ja się będę w przyszłości bronić, a nie ona! Bezczelna, jak zwykle, ale się zgodziłam:P

DSC01132

A po dzisiejszym wyjściu na festiwale jestem czerwonoskóra! Ale to i dobrze, bo muszę się trochę podpalić przed wyjazdem do Grecji, w końcu nie mam czasu na bieganie w cieniu. Wakacje krótkie, a rodzinka już pewnie będzie czarna, więc nie mogę odstawać:)
Jestem też po ostatnim odcinku Lost i nie wiem co powiedzieć. Nie tego się spodziewałam, co wcale nie znaczy, że było  to kiepskie zakończenie.

Dziewczyny, odnośnie muliny z pamiecią dziś krótko, bo dłuższy post planowałam kiedy indziej (zawsze mi pomieszacie w planach:P Jest to po prostu drut owinięty nitką. Oczywiście się tym nie wyszywa, chyba że ktoś jest zdesperowany:D Jak spojrzycie na ulotkę, to ta nowa mulina jest wykorzystana do napisu love oraz kilku zawijasków czyli nowego rodzaju backstitchy. CDN....

1 komentarz:

  1. drugi-pingu35
    2010/05/24 07:05:25
    Wszxystkiego najlepszego :) A hafciki są śłiczne :) Czy mogłabym uśmiechnąć sie o wzorki ewentualnie? mój mail pingus1@windowslive.com


    obsesjakasiulka
    2010/05/24 07:57:58
    Sto lat, sto lat!!! Wszystkiego najlepszego równolatce!!!


    damar5
    2010/05/24 08:40:13
    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze :) Poz.Dana


    magda.madziula
    2010/05/24 13:18:26
    wszystkiego naj naj naj lepszego - żeby marzenia o powrocie do domu ziściły się szybko (choć wiadomo ze wyżej d... się nie podskoczy) i żebyś miała masę czasu na robótki i samorealizację :)


    anek-73
    2010/05/24 13:19:24
    Najlepsze życzenia! I o starości nic tu nie mów! Ja za kilka miesięcy będę 10 lat więcej obchodziła :P


    anetakam0
    2010/05/24 14:13:26
    Starość nie radość, śmierć nie wesele - GŁUPOTA NIE NOWINA - to resztka przysłowia naszego :)

    STO LAT STO LAT
    NIECH JEJ GWIAZDKA POMYŚLNOŚCI...
    NIECH POD STOŁEM ZAŚNIE!!!


    ulikop
    2010/05/24 17:08:22
    Wszystkiego Najlepszego!


    aeljot
    2010/05/24 18:04:36
    Wszystkiego najlepszego :)

    A przede mną 3 ostatnie odcinki LOST. Dobrze, ze nie zdradzasz co i jak to będę mieć niespodziankę i pewnie trochę nerwów.


    haftowaneprezenty
    2010/05/24 19:58:42
    No to Sto Lat, Sto Lat :)
    Ah kiedy to było jak miałam 27 lat. Już nawet nie pamiętam co wtedy robiłam :P


    pkela_1
    2010/05/24 20:23:58
    Jaka starość, dziewczyno!!! (wiem, co mówię, bo mam większy bagaż latek).
    Jeszcze wszystko przed Tobą, w związku z czym życzę Ci wszystkiego najlepszego.
    STO LAT
    Ściskam urodzinowo
    Ela


    kate2023
    2010/05/24 22:57:23
    Wszystkiego najlepszego, STO LAT!
    Kasia- Kate2023


    paga-tek
    2010/05/24 23:03:51
    Wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen!!!


    bajka_bk
    2010/05/25 09:25:27
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Spełnienia wszystkich marzeń!

    Pozdrawiam
    Wierna "podczytywaczka" Barbara :)

    www.krolestwo-bajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń