sobota, 5 września 2015

Wyjazdowo-naparstkowo :D

Dzis cos widze na kilku blogach wpisy zakupowe, to i ja sie dolacze :D Jak juz wspominalam, bylam niedawno na kilku wyjazdach i naparstkow zdziebko przywiozlam ze soba. Poza tym pojezdzilam nieco pociagami. A to moje wspomnienia z 6 lat studiow na Politechnice Slaskiej, bo wtedy codziennie jezdzilam z Katowic do Gliwic:)


Z Warszawy nie przywiozlam naparstka, choc bylam dwa razy w sierpniu, ale cos innego z pasmanterii juz tak, wiec bede musiala zrobic osobny wpis zakupowo-przydasiowy:)


We Wroclawiu znalazlam tylko jeden ladny naparstek. Z krasnalami:) I jeszcze mnie pani obrazila, ze to ten z tanszych:P Bo ceramiczne tansze niz metalowe, a ja lubie ceramiczne! Drugi ceramiczny nawet ladniejszy byl, ale niestety ostatni i stukniety:(


DSC08215


We Wroclawiu bylam pierwszy raz w zyciu i bardzo mi sie podobal:) Moze uda sie tam jeszcze wrocic:)


DSC08218


Krasnali tez sporo spotkalam, choc nie szukalam:)


DSC08220


Wczoraj natomiast bylam w Lodzi. Tu juz nie bylo tak ladnie, ale tez bylam pierwszy raz w zyciu i wycieczka ciekawa. Trafilam az dwa naparstki:)


DSC08214


A drugi z Tuwimem:) Niedaleko za sklepem byla laweczka z nim i mam nawet zdjecie:)


DSC08228


Z drugiej strony taki jak wiele w Polsce, czyli z orzelkiem:) A takiego jeszcze nie mialam, wiec podwojny zysk!


DSC08230


Niedawno kupilam kolejny polski naparstek na dworcu w Katowicach:) A jeszcze dwa inne na mnie czekaja, ale tak sobie porcjonuje szczescie:P Dworzec mam blisko, a naparstkow sporo, wiec mi nigdzie nie uciekna.


DSC08226


Pod koniec sierpnia mielismy na rynku w Katowicach pierwszy jarmark staroci. Rynek mamy maly, wiec wielu sprzedajacych sie nie zmiescilo:P Naparstkow wypatrzylam sztuk 5, 3 ceramiczne i 2 metalowe, ale skusilam sie tylko na jeden. Oj, wybredna jestem:P


A ten jeden wybrany jest boski! Idealny dla mnie! Haftujaca heksa! Wiecie, ze juz go kiedys widzialam na ebayu? Miejscowosc, a wlasciwie jaskinie sa w UK, wiec troche droga byla przesylka i nie skusilam sie, a teraz za 5 zeta jest moj!!!!!!!


DSC08222


DSC08224


Na jarmarku byla tez jedna poleczka na naparstki. Stan kiepski, a pan sobie zyczyl 70 zeta. Dzien wczesniej, cornelka2 uslyszala 80 zl:P Szkoda, ze jarmark nie trwal jeszcze z tydzien, bo moze doszloby do 10 zeta:P


DSC07753


A dzis bylismy z Mackiem na targu staroci w Bytomiu. Wybieralismy sie juz od lipca, ale dopiero we wrzesniu sie udalo:P Lazilismy prawie 2h i trafilismy na tego samego pana i ta sama polke:P Ale juz nie pytalam o cene, bo mam podobna z paczki z Hameryki:P W zdecydowanie lepszym stanie:D


Z targu przywiozlam tylko jedna polke:) Zwykla, ale chyba jedyna dzis na tym najwiekszym na slasku targu staroci.


DSC08234


Pan mial tez ze 30 naparstkow, ale zaden mi sie nie podobal. Widzialam tez szklane, ale kazdy jeden byl walniety:(


Ale, ale! Nieoczekiwanie w Bytomiu na ul. Katowickiej, niedaleko Agory znalazlam sklep z pamiatkami i trafilam na mega wielki naparstek! Bombowy jest:)


DSC08206


Zeby tak jeszcze w moich Siemianowicach jakis wyprodukowali:) Moze kiedys sie doczekam!


No to wszystkie moje ostatnie lupy, lacznie z katowickim i domkiem z Hameryki, bo wszystkie sobie leza na polce nad moim lozkiem i je sobie ogladam:)


Clipboard01


Tyle tego, moze malo, ale z kazdego bardzo sie ciesze:)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Ciag dalszy testowania wkrotce!


 


Nitka - Mnie zajelo 7 lat kolekcjonowanie stempli i dziurkaczy:)


Kasiek - Duzo zdrowia dla mamy!


Onaella - Normalnie w empku rzadko kupuje. Zwykle zamawiam na empik.com i tylko odbieram w salonie, ktory mam na spluniecie:P Ceny zawsze nizsze, a za przesylke nie place, wiec mysle ze sie oplaca. Tak samo robie ze Swiatem Ksiazki. Matrasa mam tez niedaleko, ale tam kupuje tylko jak cos przecenia, a przeceniaja czasem calkiem niezle. Tak samo jest z tesco, Matkas juz nieraz kupila cos nowego w cenie jak w antykwariacie. Wszystkie ostatnie ksiazki Chmielewskiej mialam z tesco:) Zanim wyjechalam do Stanow to wiekszosc ksiazek kupowalam w antykwariatach, mialam wszystkie obcykane w Katowicach i Gliwicach. A z empikiem kilka lat temu mialam pewne szczescie w nieszczesciu. Zamowilam tacie na boze narodzenie prezent na empik.com i niestety nie dostarczyli na czas. W zamian dostalam kupon na znizke 30% na cale nastepne zamowienie, a ze od kilku miesiecy oszczedzalam stypendium na kolekcjonerskie wydania filmow Hitchcocka, trylogii Matrix oraz 3 czesci Wladcy Pierscieni to spromowalam sobie z tysiaca zlotych na 700 zeta:P Mysle, ze pozniej zalowali takiego zadoscuczynienia:P


vr1974vr - Dzieki za sugestie, ale mnie chyba odpowiadaja takie malo sztywne kartki:)


 

1 komentarz:

  1. raeszka
    2015/09/05 22:48:47
    Fajne te naparstki ale ten z czarownicą najlepszy :).

    Szkoda, że się nie spytałaś o cenę tej półki na naparstki. Ciekawa jestem po ile miał ja w Bytomiu :).

    Też chciałam jechać do Katowic na targ staroci ale okazało się, że jeszcze bliżej mnie też był ale była jedna wielka porażka. I choć był wcześniej, to już na ten z K-c straciłam zapał ...

    Hihi widzę, że rzeczywiście jesteś wybredna ale masz rację nie kupuj na ilość tylko jakość :).

    Skoro musisz najpierw znać przeznaczenie na haft, to zdradzę Ci, że ten tajemniczy w mojej zabawie jest z przeznaczeniem na powieszenie na drzwi. Narzuca, to sam schemat. Więcej nie powiem :).
    Może teraz się skusisz ;).


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/05 23:33:26
    mój naparstek mój... tez mam taki słodziutki... hi hi hi polecam teztarg staroci w Będzinie:) ale pewnie i tam tez juz byłaś :) Pozdrawiam cieplutko, a co do wczesniejszej zakładki- wzór fantastyczny ale wykonanie... hm... jakby to powiedziec... booooskie!!!


    Gość: Onaella, 213.205.252.*
    2015/09/06 00:42:51
    Zerknij w takim razie na aros.pl i nieprzeczytane.pl, myśle ze ceny Cie pozytywnie zaskoczą daj znac jak "wrażenia"


    damar5
    2015/09/06 08:14:30
    Piekne zdobycze i masz do nich nosa ,zawsze cos znajdziesz a mnie sie nie udaje :(
    We Wroclawiu bylam dawno temu ale wtedy to nawet nie slyszalam o istnieniu takich naparstkow a Twoj jest bardzo ladny :)
    Tuwim tez sliczny ale Heksa przebila wszystkie ,idealna i tak blisko :D
    Niech sie darza kolejne okazje :)
    Poz.Dana


    Gość: bluebru nete, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2015/09/06 14:56:46
    Fajna kolekcja. Używasz ich czasem, czy tylko stoją na pokaz? Pozdrawiam serdecznie :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/06 16:28:49
    Super, jakie tam mało! O każdym pięknie napisałaś. A wybredną trzeba być i nie będą się jakieś panie z sklepach "mądralować" ;) mnie także jedna sklepikarka prawie od antychrystów wyzwała, bo zapytałam w sklepie z dewocjonaliami o naparstki... :D Serdeczne pozdrowienia na koniec weekendu!


    Gość: Agata Adamocha, *.toya.net.pl
    2015/09/06 20:08:54
    Super kolekcja, z przyjemnością się ją ogląda ;-) Pozdrawiam


    Gość: Agata Adamocha, *.toya.net.pl
    2015/09/06 20:09:36
    Super kolekcja, aż miło się ją ogląda :-) Pozdrawiam


    lawendowakrainarobotek
    2015/09/06 21:41:16
    fajne naparstki :)
    a ile juz ich masz?


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/07 10:23:26
    Super zdobycze do kolekcji :-) ten z Wrocławia jest super i ten z Tuwimem :-) ale najpiękniejszy to domek z Grecji :-)
    Miałam naparstków nie zbierać... ale jakoś tak się porobiło, że półeczkę muszę kupić, bo jakoś tak szkoda by w pudełku leżały :-)


    kasiekas
    2015/09/07 12:53:29
    Mamcik dziękuje :)

    Piękną masz tę kolekcję, tak oglądam i archiwalne wpisy i chociaż sama nie zbieram i nie mam zamiaru(totalny brak miejsca) to tak sobie podziwiam i podziwiam, mam nadzieję, że uda mi się zdobyć dla Cię jakiś z Sandomierza i z Lublina, nie wzgardzisz - mam nadzieję :)


    cornelka2
    2015/09/08 08:45:39
    No super łupy zdobyłaś na tych wyjazdach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń