środa, 30 września 2015

Fiołki i drewienka :D

Kolejny bambusowy hafcik gotowy:) Po niezapominajkach zabralam sie za fiolki, bo o nich tez marzylam! Tak jak w poprzednich haftach zdecydowalam sie na 3 nitki muliny.


DSC08861


Tu dla przypomnienia oryginal, zrobiony 2 nitkami i z brzydkimi przeswitami:( Moj ich nie ma:P


DSC08699


A tu moje wszystkie 4 hafciki:) Kolejny juz sie robi, ale nie powiem ktory. Mozecie zgadywac lub czekac na kolejna odslone:P Wpadlam w te hafciki po uszy, a wszystko przed Edyte! Dzieki za tyle radosci :)


DSC08863


Na koniec jeszcze uwaga do komentarza Jaglanej, ale moze i Was zainteresuje:)


W nastepnym numerze Cross Stitchera (nr 298) dodatkiem bedzie mini tamborek. Jeden, a wzorow bedzie az 4. Ten dodatek tez juz mi wpadl w oko:)


Clipboard01


Dla tych co nie chca kupowac calej gazetki lub chca sobie wszystkie 4 wyxxx polecam zajrzec na strone Pasmanterii Internetowej HaftiX! Otoz podobne mini tamborki mozna tam kupic! Nawet mam jeden w domu. W pierwszej paczce do przetestowania z HaftiXu dostalam kilka fajnych drewienek i caly czas mysle jak je wykorzystac, bo szkoda mi cokolwiek z nimi zrobic. Wole nieco dluzej pomyslec, ale nie zalowac. W HaftiXie sporo wiecej drewienek, a wlasciwie tzw. polproduktow, wszystkie do obejrzenia tu. A taki mini tamborek kosztuje 5,25 zl.


DSC08926


Musztardowa kanwa, ktora robi za tlo bedzie do pewnego halloweenkowego haftu:)


A teraz przypomnialo mi sie, ze rok temu tez byl taki mini tamborek jako dodatek do Cross Stitchera (nr 285), wiec wiecej wzorow do inspiracji:)


Clipboard012


No chyba, ze ktos ma ochote na cala gazetke, to tez mozna kupic w HaftiXie:) Tylko 27,30 zl (tu), a w empiku dzis widzialam za 49,90zl :( Skad empik bierze te bandyckie ceny????


Dobra koniec tego dobrego, bo niektore czytelniczki zaczynaja sie skarzyc, ze przeze mnie maja ochote na zakupy:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)


 


Jaglana - Dla mnie wybor ramkotamborkow jest spory, bo sa w roznych ksztaltach i rozmiarach, sa nie tylko drewnopodobne, ale i czerwone i biale. Jak przyjechalam do Stanow w 2008 roku to byly tylko te drewnopodobne, a pozniej i one zniknely, wiec to co w Polsce to dla mnie calkiem sporo:) I co? Mini tamborki sa i u nas:)


cinka26 - Mnie sie jeszce jeden maly hafcik Satsuma Street podoba, ale tym razem na czarnej kanwie:)


anna-kalinska - Zawsze tak mierzylam suwmiarka, bo nie chcialam miec niespodzianek w czasie robienia kolczykow.


mpgoga1983 - Oj, teraz masz tyle wzorow i inspiracji w gazetkach, ze chyba znajdziesz cos do tego tamborka:)


xgalaktyka - Odgapiaj:)


maggy7911 - Profilo trafilam pierwszy raz we Wloszech w Coopie i wpadlam po uszy:) Jedyny minus to jezyk! Nie znam wloskiego, a tu duzo do poczytania, a ja lubie czytac gazetki xxx :(


damar5 - Pani redaktor, dziekuje za poprawki :)


edytag - Dzieki Tobie tez mam wiosne na kanwie:) Pokazuj jak najczesciej lezaki, bo jestem pewna, ze wypadna jeszcze lepiej niz domki! Mnie sie bardziej podobaly wlasnie lezaki jak pokazywalas zakupione zestawy:P


pakma - Marianne to chyba hiszpanska wersja mojej ukochanej Susanny, wiec nie dziwie sie:)


Basia - Nawet w tesco sa takie muliny:)


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/10/01 08:49:14
    wczoraj mnie rozgrzalas a dzis mi zapachnialo i juz tesknie do wiosenno-letniej pogody z tymi cudnymi kwiatkami :)
    Dzieki 3 nitkom hafty sa zywsze i lepiej sie prezentuja niz te zaproponowane :)

    Te mini tamborki sa swietne ,robinek wpadl mi w oko :) a i inne drewienka cudne ,chyba sie tez zaczne na Ciebie skarzyc :P
    Poz.Dana


    cornelka2
    2015/10/01 08:50:17
    Super są te zestawy wchodzą Ci naprawdę prześlicznie pozdrawiam


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/01 09:27:36
    Ale będzie fajna ozdoba na ścianie - komplet takich kwiatów w pięknej oprawie, bo nie zwykłej drewnianej ramie, tylko takiej ładnej, delikatnej bambusowej :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/10/01 10:26:29
    Bardzo się cieszę, że mogłam Ci sprawić tyle radości. Kilka tych zestawów miałam odłożonych specjalnie dla Ciebie już w zeszłe wakacje, ale do mnie nie wpadłaś:)
    Czekały dłużej:)
    Wiedziałam, ze te mini tamborki już były w CS, ale nie mogłam sobie skojarzyć z jakim haftem. Dzięki za przypomnienie. Gdzieś ten gratis mam u siebie.


    mpgoga1983
    2015/10/01 10:28:32
    Dość, że mam ochotę na zakupy to jeszcze dzięki Twojemu komentarzowi pod moim wpisem z CS mam ochotę zacząć wszystkie hafty na raz!! ;)
    Twoje hafciki z kwiatuszkami dużo ładniejsze! 3 nitki robią swoje bez dwóch zdań.
    Ciekawa już jestem całości kolekcji - oprawionej i powieszonej :D


    vr1974vr
    2015/10/01 10:38:49
    Tych prześwitów może tak nie widać na żywo, tylko flesz je wydobywa...
    Drewniane minirameczki są śliczne, a z Ciebie szczęściara, że masz ich aż tyle u siebie :)


    iwonan_1
    2015/10/01 11:29:23
    Trzy nitki gorą, też nie lubię prześwitów ! Na pewno wykorzystam drewniany tamboreczek który dostanę z CS, ale na jaki wzorek to jeszcze nie wiadomo... :)


    Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/10/03 00:14:17
    Wolę kolory takie jak zielony czy niebieskie. Ramkotamborki takie można było kupić u nas 12 -15 lat temu a potem zaniknęły gdzieś. Te drewniane to raczej do decoupage'u, najpierw wypróbuj to zobaczymy czy się nadają do haftów. ;p


    renataa25
    2015/10/03 08:13:32
    To ja, to ja skarżę. Znowu ślinka mi cieknie. Nie wiem czemu te gazetki są takie drogie?:(


    gosiazoltek
    2015/10/04 21:08:14
    Byłam w mojej pasmanterii sprawdzić czy nie mają tych kwiatuszków w bambusikach ale niestety nie. Ogólnie cieńko u nich z mini zestawami. Więcej takich na poduszki z włóczką. Nawet plastikową kanwę muszę sprowadzać z kraju. Pani zrobiła wielkie oczy jak jej pokazałam arkusz plastikowej.

    OdpowiedzUsuń