środa, 23 września 2015

Gratisy :D

Ktoz ich nie lubi? :) Ja bardzo! Ostatni tydzien obfituje w nie! Zaczelo sie w piatek. Rodzicki pojechali na szkolenie w zwiazku z zakladem, ktory moj tata prowadzi. Dlugo ich nie bylo, troche nowej wiedzy uzyskali i jak zwykle wrocili z gratisami:) Wiekszosc dla taty do pracy i tak ma byc, ale i ja sie na cos niecos zalapalam. Zawsze sie ciesze na takie szkolenia, bo zwykle tata mi przywozi koszulki, noze tapeciarskie, olowki stolarskie (uwielbiam!), zapalniczki, notesy, etc. A raz nawet swietna kurtke wiatrowke dostalam, ktora przez 7 lat wiernie sluzyla mi w Stanach:) Na rower byla niezawodna! Tym razem zalapalam sie na cos jeszcze! Kiedys malowalam drewniane sztucce, pozniej zapalalam miloscia do malowania tamborkow, a teraz mam i to i to, ale ulubione farby zostaly na polkach w Joann w Michigan:( Ale, ale, od piatku mam maly zestaw farb i olejow do powierzchni drewnianych! Tata czegos takiego do podlog nie uzywa, wiec specjalnie dla mnie zebrali z mama! Juz nie moge sie doczekac az cos przemaluje:)


DSC08687


Kolorkow sporo, ponoc byly jeszcze zielony i zolty, ale i tak sie ciesze z takiej ilosci i wyboru! Tym razem to firma HartzLack zasponsoruje moje testowanie, a nie zadna pasmanteria internetowa:P Dotad znalam tylko ich lakiery bezbarwne, ktore uwielbiam w macie, wiec nie moge sie doczekac az cos nowego wyprobuje!


DSC08689


DSC08691


Czekam jeszcze na wene i musze dokupic cos do malowania, pedzelek lub gabke, a na razie moje zdobycze czekaja w pudelku po pysznych lodach :P


DSC08685


To byl piatek. A w sobote zaciagnelam biednego Macka na kolejna, druga juz wizyte w Pasmanterii Inspiracja Edyty! Musialam uzupelnic zapas czarnej kanwy, a poza tym Edyta pisala mi, ze cos na mnie czeka, cos wymarzonego:) Zakupki trudne, bo tyle fajnych rzeczy na polkach, ze chcialoby sie wszystko kupic:( Ale cytujac Matkasa, a wlasciwie jej haslo na koniec kazdej gieldy mineralow: "zawsze musi zostac cos na nastepny raz". I tak wybralam co musialam miec, a w pamieci zapisalam liste zakupow na nastepna wizyte, bo ze tam wroce to jest pewne jak w banku!


DSC08693


Jak widac kupilam jeszcze kanwe 20ct w odcieniu granitowym. To ta sama, ktora jest na zakladce z kotem, ktora otrzymalam w czasie ostatniej wizyty u Edyty:) No i sznureczek do jednej takiej heksy oraz mulina potrzebna do pewnego testowania:P


DSC08695


A co Edyta dla mnie miala w gratisie? Moje wymarzone zestawy DMC z bambusowymi rameczkami! Marzylam o nich od wielu lat! Jedna uszczesliwila mnie annmargaret kilka lat temu, a druga kupilam w sierpniu w Bielsku. Dwie inne zostawilam w pasmanterii we Wroclawiu, bo byly za drogie, a ile widzialam na ebayu i pukalam sie w glowe z powodu cen przesylek do Polski to szkoda gadac. Edytka miala dla mnie nie jeden, ale az szesc zestawow!!!!!!!! Biedny Maciek w dalszych wedrowkach po Bedzinie i Czeladzi musial patrzec jak macam je jak Gollum pierscien we Wladcy Pierscieni:P


DSC08697


W kazdym zestawie sa zdjecia wszystkich pozostalych zestawow, wiec wiedzialam jakie sa w kolekcji i po cichu liczylam, ze moze dostane chociaz jeden z tych najbardziej wyslinionych:P Dostalam az dwa z nich:)


Najbardziej podobaly mi sie fiolki! I je mam!!!!!!


DSC08699


I niezapominajki! Moje ulubione kwiatki:)


DSC08701


Podobal mi sie tez irys, ale juz mam do niego wzor od niezawodnej annmargaret:)


A pozostale zestawy od Edytki tez fajne!


DSC08703


DSC08705


Najmniej te z bambusem mi sie podobaja, wiec chyba jeden z nich zamienie na ten wysliniony irys:) Zreszta nie lubie az tak bambusow, bo wiem jakie z nich chwasty:( Potrafia niezle zarastac moja ukochana Grecje:(


DSC08707


DSC08709


Edyta, dziekuje bardzo za spelnienie mojego wieloletniego marzenia:) No i strzez sie, bo jeszcze nieraz do Ciebie wrocimy z Mackiem! :D


Dzis natomiast spotkala mnie kolejna radosc:) Znacie juz moja slabosc do Weny. Na nieszczescie niedawno zajrzalam na ich strone internetowa (tu) i zaczelam przegladac okladki starych wydan. Tak jak i Tami pisala u mnie w komentarzu, dziewczyny z Polski rzadko pokazuja polskie gazetki, a sama wiem jak bylam w Stanach spragniona takich wpisow/recenzji:( No i nawet nie wiedzialam co mnie ominelo i nie moglam poprosic Matkasa o zakup. Zalozylam watek na forum gazetowym i Teresa sie do mnie odezwala. Miala w swoich zasobach szukane przeze mnie gazetki! Podalam adres i juz dzis moge macac gazetki! Teresa, dziekuje bardzo za sprawienie mi radosci! Paczuszka dla Ciebie juz sie szykuje:)


DSC08718


Gazetki wybieralam po okladkach, ale jak je dzis przegladalam to padlam, bo w srodku jeszcze sporo fajnych wzorow!


W tym numerze podobaly mi sie zawieszki/ozdoby choinkowe!


DSC08720


Ale w srodku znalazlam tez wesole reniferki:)


DSC08724


Fajny kalendarz adwentowy!


DSC08726


Sporo malenstw do oprawy w tamborki! A taka forme oprawy kocham nad zycie:D


DSC08728


Te wymarzone z okladki zawieszki! Na pewno je wyxxx! Tylko musze sie zastanowic na czym.


DSC08730


Jeszcze inne ozdobki tamborkowe. Powiem, ze zdziwilam sie jak zobaczylam szydelkowe ozdoby oprawione w tamborki. Swietnie to wyglada, nie?


DSC08732


Na kolejnej okladce zauroczyly mnie aniolki! Kiedys juz Wam moja kolekcje aniolkow pokazywalam:) Ta milosc nie przeminela:P


DSC08734


Pierwszy aniolek:)


DSC08736


I drugi:) Nawet mam do niego upatrzona muline, wiec pojdzie na ruszt jako pierwszy :D


DSC08738


A tu aniolek wykonany haftem przewlekanym! Oj, kusi mnie taki haft od lat.


DSC08740


Piekna gwiazda betlejemska! Uwielbiam te kwiaty:) A tu widze, ze kolekcja kwiatowa liczyla wiecej wzorow.


DSC08742


Kolejne numery sa na drugie swieta. O ile na BN bardzo wiele wzorow mi sie podoba, o tyle wiekszosc wzorow na wielkanoc jest badziewna:( A moze ja jestem zbyt wybredna?


Jak tylko zobaczylam ta okladke to wiedzialam, ze musze miec wzory do baranka i zajaczka! Musze, bo sie udusze :D


DSC08744


A w srodku jeszcze uciekajace kuraki! Super wesole :D


DSC08746


Tym razem inna kolekcja kwiatowa!


DSC08748


I dwa slodziaki! Juz obejrzalam wzor i legende i nie uwierzycie, ale one sa haftowane mulinami DMC color variations! I jeszcze na mojej ulubionej kanwie - DMC ciemny len! Ha! Mam i muliny i kanwy tu w Polsce :D


DSC08750


Na ostatniej okladce usmiechaly sie do mnie kolorowe kuraki :D


DSC08752


A w srodku niespodziewane a jakie fajowe wesole zajaczki! Zakochalam sie!


DSC08754


I okladkowe kuraki! No i jak mialam im sie oprzec? No jak?


DSC08756


Mnie tu sie podoba wszystko:) Matkasowi najbardziej guzikowe marchewy:D


DSC08757


Ten obrazek nam obu wpadl w oko:)


DSC08760


I jeszcze swiateczne piramidki:P


DSC08762


Boskie gazetki! A do nich dolaczona byla jeszcze kartka od Teresy. I to nie byle jaka, ale recznie robiona! Obie z mama zastanawiamy sie ile czasu zajelo jej zrobienie, ale efekt jest super! Dziekuje bardzo:) Z tej techniki jeszcze nie mialam przyjemnosci nic na zywca ogladac, a jest co podziwiac:)


DSC08764


DSC08766


DSC08767


Tyle radosci od tylu osob:) Dziekuje!


A jakby ktos inny mial na zbyciu polskie gazetki to chetnie przygarne lub sie na cos innego wymienie:) Jakby co to piszcie na poczte gazetowa (piegucha).


 


A Wam dziekuje za sprawianie mi radosci odwiedzinami i komentarzami:) Dzieki!


 


edytag - Tez mam ten nawlekacz od DMC :)


daga313 - Witam serdecznie:) 

1 komentarz:

  1. Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/09/24 07:37:19
    O rety, no to masz pole do popisu i piękny zestaw do nowych szaleństw!
    Śliczne te nieduże obrazki, ważka piękna!


    Gość: ela-haft, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2015/09/24 10:06:48
    Ania! Nie wiem od czego zacząć mój komentarz! Po pierwsze to zastanawiam się kiedy Ty znajdziesz czas na te haft co wpadły Ci w oko! Powiem Ci że niektóre i mi się spodobały. Ale dzięki Tobie przypomniało mi się że ja również mam jakieś numery Weny. Muszę poszukać. A jeszcze wspomnę że uwielbiam czytać Twój blog, a jeszcze teraz jak wpisy pojawiają się tak często to codziennie zaglądam :) Pozdrawiam i czekam na jakieś nowe hafty :)


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/24 10:12:09
    Te farbki mają przepiękne kolorki :)
    A jeśli chodzi o wene to podobają mi się bardzo te dwa obrazki:
    fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3885115,2,29,DSC08750.html

    Czy mogłabym bardzo poprosić o skan schematów? Są cudowne a szczególnie zajączek czy króliczek :) Ja mam słabość do króliczków, uwielbiam je...

    A zakupy widzę udane, gratisy powinni wszędzie dawać, w każdej pasmanterii jak się robi większe zakupy... Tyle razy kupowałam już i nigdy niczego nie dostałam. W internetowych także, zamawiałam już wiele razy i nic :( Teraz nudzić się nie będziesz tyle zestawów, fajna ta pasmanteria.
    Ja kupuję raczej w Katowicach a i jedną jeszcze zlikwidowali :( Coraz mniej jest tych stacjonarnych niestety :(


    damar5
    2015/09/24 10:25:48
    Super gratisy i niespodzianki :)
    Znajac Ciebie z tych gazetkowych wzorow powstana cuda do ktorych bedziemy wzdychac :)
    Zestawy z rameczkami sa super ,nic tylko siadac i xxxx :)
    Czekam na pierwsze efekty :)
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/24 11:05:27
    U Edyty są gazetki do kupienia, archiwalne... w fajnych cenach :) w kąciku przy sofie ;)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/24 11:06:22
    To faktycznie miałaś udany tydzień!
    W każdej gazetce można coś dla siebie znaleźć:)


    mpgoga1983
    2015/09/24 13:11:14
    Mam tą Wenę z 2013 z kurczakami :) Już kiedyś się przymierzałam do wyhaftowania zajączków z okładki, ale na przymiarkach się skończyło..
    Z tym macaniem to całkowicie Cię rozumiem :D Ja już nie mogę spokojnie wysiedzieć gdyż w sobotę mam dostać od brata 3 gazetki angielskie! (nigdy przenigdy nie zaglądam do nich od razu - celebracja następuję wieczorem kiedy mam już spokój! Ha ha) A do kwiatuszków w hafcie coś nie mam serca.. Choć spodobał mi się storczyk :) Ciekawa jestem co wykombinujesz z farbkami..


    Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/09/24 13:14:06
    Nie wiedziałam, że jesteś zaintersowana takimi hafcikami bo mogłam Ci oddać.


    bebezet
    2015/09/24 14:30:41
    No kochana, ale poszalałaś... baranek i zajączek urocze!!


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.77.237.*
    2015/09/24 14:41:15
    Świąteczne wydania Weny całkiem udane. Podobają mi się aniolki i baranek z zajączkiem. Ciekawy odcień grafitowej kanwy.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/09/24 20:13:33
    Brawo , gratisy są super!!!! Zawsze!!!! mama


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/09/24 21:32:36
    Gratisy są super!
    Niektóre z tych gazetek mam u siebie :) Tyle fajnych wzorów, a czasu zbyt mało, aby wyhaftować wszystko, co się spodoba.


    cornelka2
    2015/09/25 18:45:29
    No gratisy super szczęściar jesteś bo Ja jak byłam to mi się nie dostało a szkoda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń