czwartek, 10 września 2015

Kanwa Tajlur z Hobberii :D

Koperta z Hobberii z produktami do testow byla pelna, wiec przygotujcie sie na jeszcze kilka testow z tego sklepu:) Dzis czas na kanwe Tajlur. Pamietam, ze kilka lat temu czytalam o niej na blogach, ale sama nigdy nie mialam mozliwosci jej wyprobowania. Teraz mam kilka kawalkow tylko dla siebie, a co najlepsze w roznych kolorach! Pani Beata z Hobberii uraczyla mnie kawalkami w roznych rozmiarach, ksztaltach i kolorach. Wiekszosc kanw w rozmiarze 14ct. Najbardziej kusi mnie ten losos, co na zdjeciu wyszedl jak roz:P Najmniejszy kawalek do testu np. czerwony ma wielkosc 20 x 25 cm, ale wiele jest wiekszych.


DSC07954


Z kanw dostalam tez cos fajnego:) Kanwy w kropeczki! W ofercie Hobberii wypatrzylam zestaw 4 roznych kanw w rozmiarze 10 x 15 cm, w tym dwie w kropeczki. Kosztuja 5,7 zl. W paczce dostalam wlasnie te dwie kropeczkowe i jeszcze dwie inne w kropeczki. Rozmiar 14ct. Producent nie jest podany na stronie. Strasznie mnie mecza, ale nie zuzyje ich na byle co! Musze wymyslic cos extra:D


DSC07952


Dlugo myslalam co tu wyhaftowac na kanwach Tajlur, ale jak juz wpadlam na pomysl na czerwona kanwe to poszlo szybko. W trzy dni mialam gotowy produkt:D


A wymyslilam sobie kolejna kartonikowa zakladke:P Pisalam Wam, ze nie poprzestane na jednej i dotrzymuje slowa! Wybralam wzor firmy Vervaco, sniezynki na czerwonej kanwie.


Jak zawsze przy nowej tkaninie, zaczelam od sprawdzenia czy jest rowna, czyli 10 kratek w kazda strone i suwmiarka. Test wyszedl bardzo pozytywnie! Idealnie rowna w obie strony, czyli xxx wyjda kwadratowe a nie prostokatne:) To lubie:)


DSC08377


Sama kanwa dosyc sztywna i chudsza niz amerykanska Charles Craft, do ktorej jestem przyzwyczajona. Charles Craft jest bardzo "miesista", a ta bardziej kartonikowa, czyli akurat do zakladki idealna:)


Przeliczylam sobie, jak zawsze, ile zajmie mi wzor na kanwie 14ct i wyszlo, ze akurat zmiesci sie na kawalku jaki mam! Kanwa miala 20cm, a zakladka miala byc dluga na 19cm! Jak w pysk strzelil :D


Policzylam sobie kratki na kanwie, odjelam wzor, podzielilam na pol i wyszlo, ze zapasu bede miala po 3 kratki na kazdym koncu. Mi pasuje:) Znowu ta moja oszczednosc w xxx :P


DSC08379


Muline dobralam ze zbiorow hamerykanskich, firmy Coats i wzielam sie do roboty. Najpierw pojawila sie pierwsza sniezynka:)


DSC08381


Pozniej druga:) Tu juz zaczelam sie nieco mylic. Niby prosty wzor, ale sniezynki nie sa symetryczne:P


Na koniec pierwszego dnia mialam dwie sniezynki! A tak parkuje igle na noc:P Dlatego przy kanwie plastikowej igla mi sie gubila:P


DSC08383


Drugi dzien zakonczylam z gotowa zakladka. Trzy sniezynki genau zmiescily sie wzdluz krotszego boku kanwy:D Hmm, spokojnie moglabym jeszcze ze 3 takie zakladki walnac :D


DSC08388


A dzis zabralam sie za wykanczanie. Stempelkow swiatecznych nie mam za wiele, a dziurkacz tylko jeden zimowy, wiec wybor nie byl trudny:P Zreszta jak mama tylko zobaczyla zakladke i powiedziala, ze jej sie bardzo podoba to wiedzialam juz, ze ja stracilam:P Oj, ta moja najwieksza fanka!


DSC08385


Razem wybralysmy ozdobniki, razem kupilysmy czerwony bristol w tesco, bo ten z bloku technicznego, jak widac powyzej, zbyt pomaranczowy:( I zabralam sie do roboty! Jeszcze tylko tasma dwustronna od Osobistego Ojca...


DSC08391


... i zakladka gotowa! Sniezynki troche nierowno, ale dopiero wprawiam sie w dziurkowanie:) Tata az z przerazeniem dopytywal sie co to za straszny dzwiek:P Musialam go uspokajac, ze juz ostatnia sniezynka i koncze:P


DSC08394


A od spodu dwa stempelki.


DSC08396


Sama wybralam sniezynke z serduszkami:) Wiecie juz, ze Matkas kocha serducha!


DSC08397


A mama wybrala sobie stempelek handmade:) Mnie tez sie podobal. W koncu edycja limitowana, bo tylko jedna sztuka:D


DSC08400


To jeszcze kilka zblizen na sniezynki :)


DSC08401


DSC08403


DSC08404


I te rozjechane sniezynki dziurkowane:(


DSC08405


Zakladka wyszla dluga, bo prawie 20 cm, ale mysle, ze bedzie Matkasowi dobrze sluzyc:) Tu akurat na mojej ksiazce:)


DSC08408


A jak Wam sie podoba?


 


Podsumowujac testowanie kanwy Tajlur ze sklepu Hobberia:


- polska kanwa!


- idealnie rowna, wiec krzyzyki kwadratowe:)


- sztywna


- szeroki wybor kolorow


- czerwony kolor bardzo zywy:)


- rozne rozmiary - 11ct, 14ct, 16ct, 18ct


- ceny przystepne, np. kawalek 20 x 25 cm kosztuje 2,9 zl


- kanwa dostepna w roznych rozmiarach, np. 10 x 15 cm (0,99 zl), 20 x 25 cm, 40 x 50 cm (5,9 zl), 50 x 60 cm (6,9 zl), 50 x 80 cm (7,9 zl), 50 x 100 cm (8,9 zl) lub z beli, szerokosc 160 cm (21-23 zl/mb)


 


Mnie polska kanwa Tajlur pozytywnie zaskoczyla:) Pamietam jeszcze kanwy, na ktorych zaczynalam haftowanie, na poczatku lat 90 i krzyzyki na nich wychodzily prostokatne:( A Tajlur jest porownywalna do zagranicznych kanw. W Stanach haftowalam glownie na kanwach DMC i amerykanskich Charles Craft i zdarzalo sie, ze DMC byla nierowna. Na pewno na kolejnych kawalkach kanw Tajlur cos wyxxx. Mam juz pewien pomysl na granatowa:D Tak sobie dzis myslalam, ze jakbym nie miala swoich zapasow amerykanskich to pewnie kupilabym sobie wszystkie mozliwe kolory Tajlur w tych najmniejszych kawalkach - 10 x 15 cm i poprobowala. Na moje male hafty bylyby idealne, a duzo bym nie wydala :D


 


Dziekuje sklepowi Hobberia za mozliwosc przetestowania kanw Tajlur!


 


A Wam za odwiedziny i komentarze:)


 


myszkowato - Mialas taki super wypasiony naparstek i nie dalas mi cynku??? Nieladnie:P Jak cos innego na Slasku znajdziesz, to daj znac:)


damar5 - Dzieki za zwrocenie uwagi na blad. W samym tytule:( Wstyd:(


MalgorzataZoltek - Mnie od lat wciaga magia kina. Co innego ogladac film w domu, a co innego w sali kinowej. Nie ma porownania:) Najchetniej chodzilabym co tydzien!


Kasia, cath79 - Zeby testowac trzeba wysylac maile do sklepow:) Troche zareklamowalam swoj blog i siebie, odpowiedzialam na kilka pytan i udalo sie:)


 

2 komentarze:

  1. Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/09/10 22:49:26
    Wyszywam na tych kanwach, nawet z tego sklepu :), bo kanwy DMC uważam za hafciarskie dresiarstwo. ;p


    Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/09/11 06:52:30
    Ależ pięknie Ci wyszła ta zakładka! I zapachniało Świętami... Cudnie!


    chwilo_trwaj
    2015/09/11 08:12:53
    o kurcze,
    teraz posłodzę : przy takiej testerce pewnie tym sklepom obroty wzrosna 100%, bo ja już mam ochotę kupić u nich te kanwy.

    Śnieżynki fajne. A kanwa nie strzępi się po naklejeniu? Dziurkowane śnieżynki wcale nie są krzywe. Ja tam nie nie widze.

    Z tymi zakupami to ja jeszcze poczekam, bo jak sama mówiłaś jeszcze będziesz coś testować.


    damar5
    2015/09/11 08:56:22
    Aaaaaa wiedzialam ,ze bedzie cudna! Twoja Mama jest szczesciara :) ja tez bym skradla :D
    Kanwa za taka cene i takiej jakosci to prawdziwy skarb ,kolory ma fajne a te kropeczki sa boskie :)
    Koniecznie musze wyprobowac ten material ,wiem ze moja mama go juz miala ale jakos specjalnie nie zwrocilam uwagi a to byl blad!
    Dzieki takim testom i Twojej rzetelnosci,bo przykladasz sie do tego testowania i nie ma Tobie rownych :), moge i poznac i nauczyc sie sie jeszcze czegos nowego :)
    Dzieki za fajny wpis :)
    Poz.dana


    vr1974vr
    2015/09/11 11:16:11
    Znowu śliczną zakładkę zrobiłaś i powtórzę się, bardzo mi się podobają te stempelki z tyłu, dodają charakteru i wyjątkowości :)


    Gość: MalgorzataZoltek, 93.107.254.*
    2015/09/11 12:42:09
    Kolejna śliczna zakładka. Oj kusisz mnie tymi pięknymi wzorami. Wcześniej dyńka teraz gwiazdki -takie klimaty kocham najbardziej. Rzeczywiście w Hobberii wybór kanw imponujący i ceny przystępne.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/09/11 13:11:31
    Anku , dzięks!!! mama


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/11 14:14:46
    Kiedyś z ciekawości kupiłam kilka kawałków kanwy Tajlur do testów.
    Jak dla mnie jest ona zbyt cienka, a co za tym idzie zbyt prześwitująca i ma zbyt duże dziurki. A czarny kolor nie jest idealnie czarny jak np. aida z Zweigartu.
    Ogólnie, jak na polską jakość jest ok. Widziałam gorsze:)
    Może za jakiś czas, jak będę miała więcej haftujących klientek, to zakupię ją do swojej pasmanterii. Ja muszę kupować dużą ilość metrów. Już rozmawiałam z panią z Tajlura.
    Te gwiazdki też haftowałam zeszłej jesieni, ale na czerwonej Aidzie 20ct. Piękne są. Wyhaftowałam ich kilka i nawet dwie udało mi sprzedać:) Jak będziesz kiedyś u mnie to Ci je pokażę, bo mam w sklepie.
    Superowy masz ten stempelek z limitowaną serią!!!


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/11 14:31:17
    Piękna.


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/11 15:47:44
    Wydaje się że ten wzorek jest dość prosty, ale pozory czasem mylą... Mnie się zakładka bardzo podoba, aż mi się zachciało taką mieć :)


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/11 16:11:33
    chyba się na tę kanwę skuszę skoro jest dobra twoim zdaniem :) czy mogłabyś w ramach uzupełnienia poświęcić po kawałeczku z czerwonej i białej i zobaczyć jak ona się zachowuje w praniu? białą bym sobie zamawiała do większych planowanych prac które trzeba będzie uprać i trochę bym się bała, żeby mi się nie zniszczyła w trakcie, a czerwoną z ciekawości proszę zamocz i zobacz czy farby nie puszcza, co?
    pozdrawiam i do usłyszenia :)
    ps. moja aida ma w nazwie lurex ale to zwykła metalizowana nitka w środku siedzi ;) a kolorki dobrane przez twórcę wzoru :P


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/11 16:40:59
    Rewelacyjne efekty testowania! Kolejna cudnej urody zakładka :-)
    Kanwy pastelowe w kropeczki już mnie kuszą!


    cornelka2
    2015/09/11 18:55:34
    Zakładka prześliczna i cieszę się ,że to dla mamy bo Ci zawsze kibicuje i doradza fajny wpis zrobiłaś pozdrawiam was serdecznie


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/09/12 19:25:01
    Zakładka baaaardzo mi się podoba. Twoje testy są bardzo dokładne i na wszystko zwracasz uwagę. To lubię!


    1_iwonan
    2015/09/13 15:44:44
    Zakładka wyszła Ci śliczna, nie dziwię się Twojej Mamie, że sobie ją "zaklepała" :) A o tej kanwie pomyśle, bo naprawdę Twój test wypadł wspaniale !


    xgalaktyka
    2015/09/14 07:26:17
    Ciekawy wpis...nie powiem , ja też z zainteresowaniem śledzę Twoje testy.
    Kanwę miałam ale tak jak Edytce , jakoś mi ona nie przypasowała gramaturą i wielkością oczek.
    Chociaż...tej w kropeczki chyba jednak spróbuję,bo jest naprawdę słodka.
    Fajny masz ten system zakładkowy ,prosty ,nieskomplikowanie i bardzo estetyczny ;)
    Uściski :D


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/09/15 00:57:17
    Jeszcze nie miałam w łapkach kanwy Tajlur - zadowolona jestem z Zweigarta, więc nie szukałam innej, ale zaintrygowałaś mnie. A Twoja zakładka to wymiata! Piękna jest!


    aeljot
    2015/09/17 20:16:40
    Kanwa w kropeczki - cudna :)
    Wzorek na czerwoną kanwę - śliczny.


    Gość: Magda, *.mf.gov.pl
    2017/02/13 10:48:15
    Dzień dobry :-)
    Cudne prace! Chciałam zapytać gdzie można znaleźć wzór gwiazdek wyszytych na zakładce na testowanej kanwie Tajlur???

    OdpowiedzUsuń