wtorek, 15 września 2015

Wena 5/2015

Najnowszy numer Weny na wrzesien-pazdziernik mam juz od jakiegos czasu w domu. Kupilam jak tylko zobaczylam w kiosku:)


DSC08339


A w srodku zaczynamy od reklamy nastepnego numeru:) Kuraki w czapeczkach juz skads znam, ale i tak mi sie podobaja. A reszta tez ciekawa, jakos nie ma na tym zdjeciu niczego na czego widok bym sie krzywila:P


DSC08341


Mega hafcik z NY. NY odwiedzilam kilka lat temu, zakochac sie w nim nie zakochalam, raczej wrecz przeciwnie. Rozmiar haftu za wielki jak dla mnie:P Przynajmniej na dzien dzisiejszy:P


DSC08343


Jesienne kotki i dynie. Chyba wolalabym same dynie, te kotki za slodkie jakies.


DSC08344


Na frywolitkach sie nie znam, ale ladnie wyszly na zdjeciu. Prosty (przynajmniej z wygladu) i elegancki wzor:) Mnie sie podoba, ale raczej nie wykonam sama.


DSC08347


Ozdabianie butelek ostatnio bardzo modne. Mnie neca fartuszki z haftami, a tu propozycja dla niexxx. Hmmm, fajny pomysl, ale wolalabym zeby bardziej przypominaly ubranka niz koszyczki. W Stanach widzialam takie japonskie/chinskie sukienki na butelki i byly bardzo fajne:) Moze te tez da sie przerobic na prawdziwe ubranka? Nie wiem, sama jakos nie mam okazji do dawania butelek, wiec narazie nie bede probowac.


DSC08349


I powod dla ktorego kupilam ten numer! Ostatnie morsko-wakacyjne mini hafciki:) Musialam je miec!


DSC08351


Makramowe bransoletki juz od dawna podziwiam na roznych blogach i nawet zastanawialam sie jak sie je robi, a teraz mam odpowiedz. Perelki nie podobaja mi sie, ale moze wreszcie rozgryze o co chodzi z makramowymi ozdobami:)


DSC08353


Uwielbiam wszelkie szale! Od dawna. A tu pomysl jak samemu ozdobic xxx szal! Hmm, chyba skorzystam:) Kiedys samodzielnie ozdabialam torebki, wlasnie wczoraj robilam porzadki i sobie o nich przypomnialam. Moze czas na ozdabianie szali? :)


DSC08355


A tego to nie rozumiem????? Maslo w magazynie robotkowym? Mam nadzieje, ze to jakas chwilowa pomylka i nigdy wiecej nic takiego sie tu nie pojawi:( Jakbym chciala o zarelku to kupilabym inny magazyn:(


DSC08357


Ozdabianie swetrow xxx. Motyw strasznie badziewny, nie lubie roz. Ale technika moze sie kiedys przydac, czemu nie? Choc obecnie jakos nie wyobrazam sobie chodzenia w tak ozdobionym swetrze, ale "ugly sweaters" robia sie coraz modniejsze na BN, wiec... moze w przyszlosci:)


DSC08358


Hmm, jablka to moje ulubione owoce, techniki nie znam, ale wydaje mi sie proste do zrobienia. Nie wiem, o takiej poduszce jakos marzyc nie bede:P


DSC08361


Nie ma gazetki bez kwiatkow:P Tym razem z bibuly. Ja dziekuje, ale jak ktos lubi:)


DSC08363


Ha! Juz wspominalam o tym na blogu! Chyba nowa moda. Maxi xxx, tym razem w wydaniu dywanowym. Ciekawa nowosc, a ja lubie takie nieco inne wykorzystanie xxx i haftowanie na malo tradycyjnych materialach. Choc tu chyba zrobilabym taki dywanik na sciane nad lozkiem, zeby sie mozna bylo opierac o to niebrudzac sciany:)


DSC08365


Halloweenki to moje ulubione motywy, ale te niebardzo moje:( Choc i tak cieszy, ze w polskich gazetkach juz sie nie boja tych motywow:) Przeciez nasze Dziady i wywolywanie duchow umarlych chyba jednak straszniejsze niz amerykanskie wesole przebieranki na halloween :D


DSC08367


Pamietam takie obrusy u mojej babci, ale ja mowie zdecydowane nie:( Nie lubie takich ozdob w domu, wole nowoczesnosc!


DSC08369


Zabka niby wesola, ale jakos mnie nie zacheca. Zreszta nie umialabym jej zrobic.


DSC08371


I na koniec dynki. Jakos malo tradycyjne:( Wolalabym cos bardziej jesienno-halloweenowego.


DSC08373


Ogolnie jak widac nowa Wena zdecydowanie gorsza niz poprzednie dwa numery. Z gotowych propozycji na pewno wyxxx jakies morskie mini motywy. Co do reszty to tylko po modyfikacjach. Kolejny numer wydaje sie, ze bedzie lepszy, wiec bede wygladac go w kiosku:)


 


Na koniec cos, o co dwie z Was sie pytaly. Testowanie w sklepie Kokardka.pl. Dostalam wczoraj maila, ze uruchamiaja Klub Testerow Kokardki! O tym jak sie zapisac i jakie trzeba spelnic wymagania, poczytacie wiecej tu. Powodzenia! Jesli chodzi o mnie to licze na dalsza wspolprace, bo i ja i sklep Kokardka jestesmy zadowoleni:) Chyba dzieki/przeze mnie ten klub uruchamiaja:P Czuje sie mile winna!




Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


raeszka - Nie wiedzialam, ze mieszkasz w Lodzi:) Czasu mialam niewiele, wiec wlasciwie tylko Piotrkowska przeszlam i trzeba bylo wracac na dworzec. Jakies pasmanterie mialam na liscie spisane ze strony DMC, ale tej na Piotrkowskiej nie bylo:( A Ty jaka znasz?


edytag - Hmm, chyba tylko Ty taka uczciwa jestes, bo we Wroclawiu w jednej pasmanterii widzialam te same zestawy z ramkami po 19 zeta/sztuke i sie przerazilam:( I jeszcze mnie wlascicielka, starsza pani obrazila, ze przeciez mozna sobie samemu dobrac muliny i kanwe, a zestawy to dla leniwych. Mam nadzieje, ze niedlugo Cie z Mackiem znowu odwiedzimy:)


koraliki_agi - Pisalam, ze tasme lniana kupilam na ul. Surowieckiego:P

1 komentarz:

  1. Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/09/16 00:22:30
    Z tego co zobaczyłam najbardziej podoba mi się domek przy plaży. Co do makramy mam mieszane uczucia... Poprzedni numer dla mnie był beznadziejny dlatego nie kupiłam. Nad tym się zastanowię.


    Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/09/16 00:25:47
    Żabka też może być fajna. Na którymś z blogów widziałm dynie malowane w biało-czasne pasy i całość kompozycji w takich kolorach wyglądała bardzo ciekawie.

    Do testów się raczej nie nadaję. :)


    cornelka2
    2015/09/16 09:00:49
    Dziękuję Kochane za życzenia i prezenty ale miałam niespodziankę .Wszystko cudne różyczka już zrobiona teraz coś innego wyciągnę ,a rameczka to radość dla moich oczu lubię takie jeszcze raz dziękuję!!!!!!! pozdrawiam wszystkich


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/16 09:30:13
    A mnie się ten obrus mega podoba, piękny wzór w ananasy :) Co prawda u mnie by raczej miejsca nie znalazł, ale wiem komu by się taki spodobał :)


    Gość: Aszka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/16 09:58:27
    Te morskie motywy są prześliczne! Poduszka jabłko też mi się podoba choć nadałabym jej nieco inny kształt. Chyba pognam do kiosku po Wenę :)


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/16 10:10:47
    Muszę do kiosku pognać... Nigdy nie wiadomo co się przyda :-)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/16 12:30:31
    Rzeczywiście z kotkami trochę przesadzili :D


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/16 14:03:18
    A mnie się ten sweterek z różą podoba :)
    Fajnie by pasował do mojego sklepu. Oczywiście ja w nim:)
    Kotki takie słodkie, że aż mdli. Żabka fajna, ale takiej nie potrafię zrobić. Motywy morskie są ok. Szydełkowy obrus też piękny, ale poza moim zasięgiem:)
    Gazetki na pewno nie kupię, ale dzięki za prezentację.


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.77.202.*
    2015/09/16 15:58:03
    Wena jakoś nigdy specjalnie nie przypadła mi do gustu. Tutaj jedynie podkładki fajne ale niestety nie znam się na frywolitce.


    taminacodzien
    2015/09/16 19:19:19
    Najbardziej podobają mi się mini hafciki morskie, można je wykorzystać na wiele sposobów. Super, że mogę u Ciebie popodgladac polskie gazetki, będę wiedziała po które warto wysyłać rodzinkę.
    Pozdrawiam gorąco


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/16 21:50:38
    Nie wiedziałam, że jest taka gazetka. Gdzie ją kupiłaś? Ja jej chyba nie widziałam jeszcze a może nie wiedziałam, że ona jest o hafcie i innych robótkach...


    vr1974vr
    2015/09/17 14:26:22
    Mało udany ten numer. Jedynie przemawia do mnie ten dywan i te kolorowe dynie (myślałam, że skoro lubisz nowoczesność, to i one Ci przypadną do gustu...). W polskiej gazetce zmarnowali stronę na jakiś amerykański "plakat".
    A przecież mogli to coś przerobić na serię z symbolami polskich miast (dla przykładu super by wyglądały żurawie z morskiego portu, czy jakieś fabryki z Łodzi, czy szyb kopalniany, albo Spodek - tylko takie realne właśnie).
    Tak, to chyba za Twoją sprawą Kokardka uruchomiła program Tester :)


    vr1974vr
    2015/09/17 14:29:13
    Jeszcze raz się przyjrzałam tym dyniom, może rzeczywiście trochę za bardzo jabłkowe są ;)


    raeszka
    2015/09/19 16:55:49
    Oj, ja już dawno nie kupiłam żadnej gazetki. Teraz korzystam z czeluści internetu :).

    Kotki z dyniami rzeczywiście słodziaki ale mi one nie przeszkadzają :).

    Frywolitkowe podkładki są super ale ja niestety nie potrafię robić na szydełku ...

    Z morskich motywów najbardziej podoba mi się ten z latarnią :).

    Jak dla mnie babciny obrus jest super ;).

    Reszta gazetki taka sobie ...

    Hihi a skąd pomysł, że mieszkam w Łodzi ... mówiłam o Żorach :).

    OdpowiedzUsuń