niedziela, 13 września 2015

Nie tylko testy :P

Zeby nie bylo, ze tylko testuje:P Troche zakupow tez robie:D Znacznie mniejsze niz w Stanach, ale tez radosne:)


W sierpniu wybralismy sie cala rodzinka na wycieczke do Zor, Cieszyna, Skoczowa i Bielska. Jedna fajna pasmanterie trafilam w Cieszynie, ale mieli to co kupilam 4 lata temu:D Pisalam tu. Ale juz w Bielsku nie zawiodlam sie na pasmanterii na glownej ulicy:) Wiedzialam, ze stamtad nie wyjde z pustymi lapkami! Kupilam wymarzony zestaw z ramka od DMC. Byl co prawda bezcenny, ale dzieki temu potargowalam sie i kanwe w tasmie mialam prawie za darmo:P


Cudny kwiat wisni! Czy ktos ma jeszcze te zestawy? Sama mam tylko 3 a zaluje, ze nie wiecej:( Moze ktos chce sie podzielic? Wzorem lub calym zestawem? Chapis czyli ja, chetnie przygarnie lub sie wymieni na cos innego:)


DSC08437


Kanwa w tasmie z zoltym brzegiem tez z Bielska:) Jeszcze wakacyjna:) A druga tasma to chyba len? Kupiony w Warszawie, juz po moim tescie lnu DMC. Jednak az tak sie nie zrazilam:P


DSC08461


Przyjrzalam sie, pomacalam, pamietalam ta tasme z blogu Agnieszki i kupilam:) Dlaczego? Bo jakos rowniejszy splot niz testowane DMC i grubsze, wiec nie bedzie przezroczyste. Poza tym podoba mi sie kolor i zloty wzorek z brzegu:) Ale nie pytajcie co to jest i w jakim rozmiarze, bo nie mam pojecia!


DSC08462


W Warszawie nieco bardziej poszalalam:) Przed wyjazdem przeczytalam swoja wlasna relacje sprzed kilku lat (tu i tu) i ruszylam do 4 sklepow. Dlaczego nikt mi nie dal znac, ze pasmanterii pod dworcem centralnym juz nie ma??? Szkoda, bo podobala mi sie! :( Tasme powyzej kupilam na ul. Surowieckiego.


Ale najpierw trafilam do Soho na ul. Sniadeckich. Pamietalam, ze podobaly mi sie tam zestawy z dziewczynkami Sarah Kay, ale kosztowaly wtedy 22 zeta/sztuke. Tym razem byly przecenione na 8,5zl, wiec kupilam wszystkie:) Nie ma jak wpuscic Pieguche do sklepu, wykupi wszystko:P


DSC08424


DSC08429


DSC08431


DSC08433


Najbardziej podoba mi sie ta, taka chlopieca:D


DSC08435


I tyle tego stolecznego szalenstwa:P Bo na Madalinskiego ceny mnie tak przerazily, ze skrzywilam sie bardzo i wyszlam bez niczego. We Wroclawiu trafilam na jedna pasmanterie, ale nic nie kupilam. Natomiast w Lodzi ani jednej nie nawiedzilam:(


W kochanych Katowicach bardziej szalalam:D Najpierw po chyba 5 lat myslenia i zastanawiania sie, weszlam odwaznie do jak zawsze wrogo nastawionych pan w pasmanterii na ul. 3 maja i poprosilam o zestaw z wystawy. 


DSC08438


Od razu widac, ze dlugo czekal bo az zdazyl wyplowiec:P Porownajcie sobie przod z tylem:D Dana myslala, ze Losiek jest fioletowy:P A on jest bezowy, tylko przod tak wyplowial:P Nawet ozdobna kartka z koperta nie daly rady sloncu:P


DSC08440


A w srodku metalizowana mulina i opalizujaca kanwa! Ach, jeszcze na takiej kanwie nie xxx :D


DSC08443


DSC08446


A tu lupy z Lnu na ul. Jana (muliny:) oraz pasmanterii obok Supersamu (cieniuta wstazka satynowa - 3mm). Poszalalam, ze hej!!!!!! :D


DSC08465


Na 3 maja trafilam tez na kubek z moja idolka:) Mala Mi jak zywa! Z kubka nie pije, raczej sluzy mi jako "organizer" na zegarki i spinki:P Stoi na stoliku nocnym i kilka razy dziennie moge sie wpatrywac w ta urocza facjate:]


DSC08421


A tydzien temu w Bytomiu, a dokladnie w Pepco w Agorze trafilam na cudna ramke! Nie moglam bez niej wyjsc:D


DSC08423


W paczce z zestawami do testowania z Kokardki byly tez dwa zamowione zestawy. Za nie juz sama zaplacilam. Wymarzony od wielu lat zestaw jesienny z serii czterech por roku.


DSC07894


Ten drewniany domek-rameczka skradl moje serce!


DSC07898


Jeszcze w maju jak bylam w Stanach mieli wszystkie 4 pory roku, teraz juz zimy brakuje. Najpierw chcialam wszystkie kupic, ale w lecie musialam zmienic plany. Wszystkie wzory mam z Kramu z robotkami, wiec chyba je sobie wyxxx i bede wymieniac w ramce co sie pora roku za oknem zmieni. Chyba niezly pomysl, co? :) A kanwa podmalowana.


DSC07900


Drugi zestaw byl na przecenie i tez mi sie od jakiegos czasu podobal:)


DSC07913


Ten ma podmalowane tlo, wiec tylko kwiatki i doniczke sie xxx. To chyba jeden z tych zestawow co mowia, ze daje efekt 3D, nie?


DSC07917


Na koniec jeszcze tegoroczny katalog z DMC, z ktorym wyszlam z pasmanterii w Bielsku! Oj, szkoda, ze mam tak daleko do tej pasmanterii:(


DSC08471


A co mi sie podoba? Wybredna jestem, wiec niewiele:P


Opalizujace kanwy! Choc Jaglana twierdzi, ze kanwy DMC to hafciarskie dresiarstwo:P Wy tez tak myslicie? Sporo w Stanach na nich xxx, bo glownie one byly w sklepach i w cenach przystepnych:)


DSC08473


Nadal wymarzone, odkad je zobaczylam kilka lat temu, nozyczki w kwiatki:D


DSC08475


A tu ciekawostka. Pisalam ostatnio, ze w Stanach igly DMC sa w zielonych opakowaniach. A w domu znalazlam pudelko, ktore dostalam kilka lat temu od Edyty - zolte. Te hamerykanskie to niby gobelinowe (tapestry), a te polskie zolte to niby do haftu krzyzykowego. Porownalam igly rozmiar 28 z obu pudelek i co? I to samo:D Po kiego grzyba tak cuduja z opakowaniami????


DSC08476


Z zestawow spodobala mi sie wiewiorka no i moze te porozaste obok:D


DSC08480


Natomiast malutkie zestawy z misiem TT to fajny pomysl, ale wydaja mi sie jakies niedorobione:( Misie to po prostu szare plamy:( Pewnie chcieli zaoszczedzic na ilosci odcieni szarosci, ale wyszlo kiepsko:(


DSC08482


Maskotki! Moglabym miec je wszystkie, zwlaszcza loska! A jeszcze bardziej te co byly w letniej promocji w DMC! No, ale nie mozna miec wszystkiego. Choc duzo mam:P Chapis pelna geba ze mnie:D


DSC08484


I cos nowego, co tylko na reklamach widzialam. Zestawy kreatywne z tamborkami!


DSC08486


Duzo sie tu dzieje, ale dosyc proste projekty, wiec wydaje mi sie, ze mozna sobie cos takiego samemu stworzyc z zapasow domowych:)


DSC08487


I jeszcze na koniec muliny Prism, ktore namietnie kupowalam w Stanach:) Uwielbiam wszelkie "przechodzone" muliny, czyli cieniowane i multikolorowe!


DSC08490


A juz na sam koniec ksiazki! Wiele lat temu kolega ze studiow zarazil mnie Swiatem Dysku Terry'ego Pratchetta. Wpadlam po uszy. Marcin pozyczyl mi kilka swoich ksiazek, na kolejne trafilam w osiedlowej bibliotece, ale pozniej wyjechalam do Stanow. Marzylo mi sie, ze kupie wszystkie w mojej ulubionej ksiegarni komiksowej/antykwariacie Imago w Katowicach. Ksiegarnie zamkneli niestety, a wlasciciel byl bardzo sympatyczny:( Ale pojawila sie nowa kolekcja kioskowa! Wlasnie ze Swiatem Dysku i to w fajnych wydaniach w twardej oprawie! Musialam sie skusic:D Pierwszy tom kosztowal 9 zeta, kolejne juz 17zl, ale co dwa tygodnie da sie przezyc:) No i dzieki tej kolekcji bede miala calosc w jednym spojnym wydaniu:) Uwielbiam te ksiazki, smiechu jest sporo w trakcie czytania:D


DSC08493


Hmmm, w sobote kupilam jeszcze 3 muliny Ariadny w Katowicach, ale nie bede Was juz zameczac ich widokiem:P Rozgryzlam, ze wlasnie Len ma je najtaniej, bo po 1,4 zl, inne pasmanterie w Katowicach (na ul. Jana i na Wojewodzkiej juz po 1,45 zl:P) Takze to tyle tego szalenstwa zakupowego z sierpnia i wrzesnia:D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


chwilo_trwaj - Nie, kanwa sie nie strzepi. Jakos tak przez lata zauwazylam, ze najbardziej strzepia sie miekkie kanwy, a te sztywne juz nie tak bardzo.


edytag - Jakosc, kolor i wielkosc dziur w kanwie zalezy od producenta. Ze Zweigartem nie mialam wiele do czynienia, bo nie bylo jej w Stanach w sklepach, tylko na ebayu. Sporo natomiast haftowalam na DMC, Charles Craft, MCG, Fabric Flair czy jakis innych niefirmowych. Czarny czarnemu nierowny i powiedzialabym, ze kazda firma ma wlasny odcien, innych kolorow rowniez. Najwieksze dziury spotkalam w DMC 14ct. Ogromne:( Charles Craft natomiast byla bardzo miesista, grubiutka i idealna do form 3D. DMC natomiast czesto byla ciensza i czesto nierowna, dlatego raczej jej nie uzywalam do niczego w 3D, bo glupie biscornu byloby nierowne:( Porownujac Zweigart marmurkowy, ktory testowalam w lecie i Tajlur, to wlasnie Zweigart byl bardziej nierowny niz Tajlur. Tajlur byl idealnie rowny, w Zweigarcie przy 10 kratkach byla roznica 0.5 mm, w przypadku kolczykow to juz raczej sporo:( Fajnie, ze mamy na rynku rozne firmy i kazdy moze znalezc to co mu bedzie odpowiadac:) Dobrze, ze napisalas o gwiazdkach, bo tak mi sie wydawalo, ze je u Ciebie w lipcu widzialam, ale nie umialam znalezc na blogu, wiec nie bylam pewna czy to jakies zwidy nie byly:P


fejferek - Prac ani moczyc kanwy nie bede, bo nie jest mi to do niczego potrzebne, a taka kanwa pozniej wyglada jak z gardla wyjeta, wiec po prostu mi zal marnowac:( Wiem, ze techniki prania tez sa rozne, widzialam juz na blogach maczanie w zimnej wodzie, delikatne pranie reczne a czasem i z przerazeniem ogladalam gotowanie! Wiec chyba trzeba by przetestowac kazda technike zameczania kanwy osobno:P


 

2 komentarze:

  1. raeszka
    2015/09/13 21:22:55
    A to Ci niespodzianka byłaś w miejscowości, w której mieszkam :).
    I tak czytałam i czytałam, bo myślałam, że może znalazłaś jakąś fajną pasmanterię, bo ja znam tylko jedną i muszę jeździć do rodziców, bo jest w niej drogo i nic nie mają ... Ale nie odwiedziłaś żadnej ....

    Zrobiłaś bardzo fajne zakupy i nie tylko hafciarskie :).

    Książek Świata Dysku nie znam ale grałam w grę i jest rewelacyjna :).
    Z tego co pamiętam właściciele tej gry mają jakąś specjalną książkę z tej serii, gdzie są opisane wszystkie postacie.


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/13 21:30:33
    Ależ masz tempo Kochana, pozazdrościć! Nie mogę się napatrzyć! Kiedy Ty masz czas na to wszystko?! :) Zakochałam się w dziewuszkach w czepkach :) Pozdrowienia!


    damar5
    2015/09/13 22:20:36
    O jakie fajne te zestawy z Sara i ta przecena!
    Kwiat wisni swietny,lniana tasma przecudna,
    podmalowanym kanwom stanowczo mowie nie bo sobie z nimi nie radze ale obrazek z ramka bardzo,bardzo ladny i pomysl z wymianka swietny!
    aaa biala rameczka jest boska!!
    Rewelacyjne zakupy ,niech sie ciagle takie darza:)
    Poz. Dana


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/14 00:41:50
    wpis odnotowałam, jedną "kapeluszkę" wydziergałam, katalog widziałam i nic w sumie mnie nie urzekło na tyle, bym powiedziała- muszę to mieć :) A TT to zgadzam się, jedna wielka szara plama z akcentem kolorystycznym:) Jutro i tak ponownie będę musiała odczytać Twój wpis bo juz póxno..mózg nie ogarnia wszystkich Twoich nowości ;) Zapraszam częściej do agory!!! Hi hi hi....


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/14 12:12:42
    A mnie się tam dość dobrze na kanwach DMC haftuje :P
    Ja się nad tą opalizującą zastanawiałam jak wybierałam materiał do wyhaftowania róż dla rodziców, w końcu jednak zdecydowałam się na kanwę ze srebrną nitką :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/14 14:50:44
    Zakupy, a w szczególności te upragnione, zawsze cieszą !
    U mnie byłaś za krótko, bo też dostałabyś katalog DMC i te zestawy w ramkach DMC., ale jakoś się nie zgadałyśmy. Zestawy mam za free:) W sumie dla kupujących mulinę DMC, ale dla Ciebie specjalnie zostawiłam. I zapomniałam:) Dostaniesz kolejnym razem. Dziwne, że te zestawy gdzieś sprzedają. Ja dostałam je z wieszakiem DMC i były do rozdania. Widać gdzieś i na gratisach zarabiają:) Super:)


    cornelka2
    2015/09/14 18:51:13
    Zakupy zrobiłaś ,że no no dziewczynki w czapeczkach superowe a co do tch nitek metalizowanych ,nie robi się nimi dobrze . Myszka mi kupiła takie dwa zestawy świąteczne msakrę miałam pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. lawendowakrainarobotek
    2015/09/14 20:48:37
    śliczności :)


    koraliki_agi
    2015/09/14 21:29:27
    Świetne zakupy. Ramka-domek skradła moje serce. Ale najbardziej zazdroszczę Ci lnianej taśmy. W której warszawskiej pasmanterii ja znalazłaś? Wykupiłam ją ze wszystkich pasmanterii w Szczecinie, a w zapasach został mi już tylko kawałeczek.


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/09/15 00:51:02
    Fajne zakupki, i jakie spore! Ramka-domek bardzo ciekawie się prezentuje, a za misiami TT nie przepadam. Taśmę aidową kiedyś chciałam wyhaftować i naszyć na ręczniki, ale niewygodnie mi się na niej haftowało i w końcu nie dokończyłam. Może wykorzystać ją na zakładki? Sama nie wiem.


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/15 14:47:09
    to mnie zaskoczyłaś! przecież jeszcze w maju kupowałam nici w pasmanterii pod dworcem... nie chcesz pomoczyć skrawka to nie, sama sobie przetestuję ;) a ta taśma lniana ze złotym brzegiem fajna, ale nie wiem do czego bym jej miała użyć :( do uslyszenia!


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.78.215.*
    2015/09/15 21:08:12
    Ciekawe zakupy. Podoba mi się taśma lniana. Sama zamówiłam ale zwykłą kanwę. Rameczka z Pepco śliczna. Jesienna chatka oczywiście w moim guście.


    aeljot
    2015/09/17 20:15:39
    Miałam kiedyś książeczkę DCM z wzorem tego kwiatka. Niestety bez ramki ;)
    No i tego reniferka mam na koncie . Wyszywałam baaardzo dawno temu ale pamiętam, że metalizowana mulina bardzo mnie wymęczyła . Myślę jednak, że dla Ciebie nie będzie to taki problem.


    1_iwonan
    2015/09/20 11:08:37
    Zakupy fajne ! Najbardziej podobają mi się główki dziewczynek, a nożyczki DMC w kwiatuszki mam - są śliczne :)


    Gość: Gentiana, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2015/09/22 19:05:43
    Piegucho kochana dziś popędziłam pod dworzec i jest pawilon 57 do tego ze zmianą w wystroju i asortymencie jak dla mnie na plus.

    OdpowiedzUsuń