poniedziałek, 7 września 2015

Senna sówka z Kokardki!

Juz z miesiac temu dostalam paczke ze sklepu Kokardka.pl. Musialam sie nieco wyplatac z innych testow, ale jak juz zaczelam zestawy z Kokardki to wpadlam po uszy!


A w paczce dostalam trzy zestawy do haftu do wyprobowania, kazdy nieco inny.


Byla wlasnie tytulowa sowka z zestawu z ramka.


DSC07902


Oraz dwie kartki z passe partout, jedna ze zwykla kanwa a druga z nadrukiem. Domyslacie sie, ktora obecnie koncze testowac? :)


DSC07906


W paczce byl tez spory schemat do haftu - niespodzianka:) Szkoda tylko, ze taki duzy, tzn. za duzy jak na moje standardy:P


DSC07923


A takze katalog sklepu Kokardka.


DSC07925


Co mi sie spodobalo? Wybredna jestem ogolnie, ale oferta Kokardki juz od lat mnie kusi. Tylko pobyt w Hameryce mnie powstrzymywal:P


Juz od lat ciekawily mnie zestawy kartkowe z passe i ciesze sie, ze az dwa bede testowac. Pozostale tez sa fajne! Wiem, kwiatkow za czesto nie haftuje, ale cos tam na swoim koncie mam:D


DSC07927


Najbardziej w oko wpadl mi slonecznik!


DSC07929


Zimowe kartki sa boskie! Juz od lat te i inne wzory kusza mnie w Kramie z Robotkami!


DSC07931


Tu moja sliczna kartka z kosciolkiem, ale inne tez sympatyczne:) I calkiem milo sie na nie patrzylo w czasie ostatnich upalow:)


DSC07933


To te wlasnie mnie kusily i nadal kusza w Kramie! Ostatnio porzadkowalam swoje gazetki xxx, te z UK, US i Polski i mam kilka wzorow do tych wlasnie kartek:)


DSC07935


W dalszych planach hafciarskich mam zegary xxx, wiec fajnie wiedziec, gdzie mechanizmy mozna kupic!


DSC07937


Duze dziecko ze mnie, wiec w oko wpadly mi tez filcowe zestawy. Sowka wymiata! Zreszta sporo promocji na Kokardce, koniecznie zajrzyjcie:)


DSC07939


No i ostatnia strona, bo slinianki wykoncze:P Marzy mi sie tez organizer do nici! Wiem, po co mi do moich mikroskopijnych haftow? Mam nieco wiekszych w garazu i chyba przy nich taki organizer bylby pomocny:) A do mniejszych prac na pewno zamowie kiedys breloczki!


DSC07941


To tyle odnosnie katalogu i slinianek:P


Jesli chodzi o samo testowanie, to za sowke wzielam sie w zeszla niedziele rano.


DSC08060


Bylam mocno spragniona prostego hafciku, po kanwie plastikowej i czarnej kanwie:P Sowka sprawdzila sie idealnie, bo skonczylam ja w niedzielny wieczor:D Czyli hafcik jednodniowy, a wlasciwie na dwa posiedzenia:P


Najpierw musialam dobie dorysowac/ponumerowac kratki, bo mi siatki we wzorze brakowalo. Srodka wzoru tez. Tak sie jakos, po kilku pomylkach z liczeniem i haftowaniem od rogu na mniejszych wycietych kawalkach kanwy, nauczylam zaczynac haftowanie od srodka.


DSC08066


Na kanwie tez sobie zaznaczam srodek znikajacym mazakiem. Akurat jak koncze haft to po mazaku nie ma sladu:)


DSC08064


Muliny juz w sorterze i nieco sie zdziwilam na poczatku, ze nie ma dopisanych kolorow, tylko symbole. Dopisalam sobie od razu, ale pzyznam sie, ze calkiem szybko przyzwyczailam sie do symboli. Bardzo wygodne oznaczenia, nic a nic sie nie mylilam. Wiem, wzor prosty:P Ale fajnie cos nowego wyprobowac na prostych haftach, bo juz przy nastepnym zestawie z Kokardki nie zwrocilam uwagi na brak opisu kolorow.


DSC08068


Haftowanie zaczelam od tych sennych oczek:) Sama czesto takie mialam w czasie studiow doktoranckich:P Za chwile mialam cala glowe!


DSC08071


 A pozniej juz brzusio:) To byl koniec na rano.


DSC08072


Nozki i skrzydelka pojawily sie juz wieczorem. Swiatlo lepsze, bo w kuchni nad stolem:) Specjalne lampki tata mi zainstalowal jak zakuwalam na Polibudzie:P


DSC08075


Jak szlam spac sowka juz byla cala i z ciekawoscia patrzyla jak wzielam sie za pierwsza kartke z passe:D


DSC08311


W zestawie mamy kanwe Zweigart 14ct i muliny DMC, wiec porzadne materialy:)


DSC08314


Sowka czekala tydzien na oprawe:P Dzis sie za nia wzielam. W zestawie mamy juz dopasowana drewniana ramke. Najpierw myslalam, ze jest ona pomalowana a po dokladnym obejrzeniu okazalo sie, ze jest zmyslnie obklejona:P


DSC08315


DSC08317


Kartonik na tyl jest pokryty tasma, wiec mozna sowke wygodnie przykleic i wyposrodkowac:) Lubie takie udogodnienia! Sama zawsze zaznaczam sobie znikajacym mazakiem na koncach ile kanwy poobcinac, zeby sie nie machnac za bardzo :P


DSC08319


I sowka juz w nowym domku:) Hmm, pomarudze, ale brakuje mi szybki! No i nie lubie bialych ramek, szkoda ze nie jest kolorowa:P Na wlasnej scianie nie mam ani jednej bialej ramki, kazda jest kolorowa!


DSC08325


Kanwa oczywiscie tylko na jedna sowke, ale mulin zostalo sporo, wiec mozna spokojnie jeszcze jedna wyxxx. Haftowalam zgodnie z instrukcja, czyli dwiema nitkami na kanwie 14ct, choc zwykle na 14 wole 3 nitki, zeby nie bylo przeswitow. Tu 2 nitki i przeswity lekkie tylko przy czarnej mulinie.


DSC08327


Sowka wyszla ciemniejsza niz na zdjeciu z zestawu.


DSC08330


Dosyc mala, wiec macie pomadke do porownania:) Miejsca na scianie juz raczej nie mam, wiec na razie sowka postoi na polce nad lozkiem, obok naparstkow:) Hmmm, a moze jednak te kilkanascie cm znajde gdzies? :D


DSC08335


A jak Wam sie  podoba moja sowka?


 


Podsumowujac testowanie zestawu Pani sowa ze sklepu Kokardka.pl:


- przyjemny i szybki hafcik jako przerywnik od wiekszych i trudniejszych wzorow


- idealny na jeden dzien dla doswiadczonej hafciarki lub na dluzej dla dziecka lub poczatkujacej hafciarki


- porzadne materialy - aida Zweigart i muliny DMC, mulin na przynajmniej dwie sowki


- wygodnie posortowane i pooznaczane muliny


- wzor niestety trzeba podzielic samodzielnie na kratki


- ramka w zestawie, choc jak dla mnie brakuje szybki


- cena w Kokardce - 19,90zl, co wliczajac ramke chyba nie jest wygorowana cena


 


W Kokardce znajdziecie jeszcze inne zestawy z tej serii, tzn. reszte sowiej rodzinki lub inne zwierzaki:)


 


Dziekuje sklepowi Kokardka.pl za mozliwosc przetestowania zestawu z sympatyczna sowka:)


 


A Wam jak zwykle dziekuje za odwiedziny i komentarze:D


WAZNE! Czy wiecie co sie dzieje z komentowaniem na blogerze? Dlaczego na niektorych blogach wyskakuje, ze mam zalozyc publiczny profil na Google+??? Ja nie chce! A przez to nie moge komentowac :( 




KasiaS - Moje naparstki tez w pudelkach i w garazu:( Ale jak tylko bede miala wlasne sciany to wieszam wszystkie poleczki i zapelniam je naparstkami!


Basia - Poczytaj moje wpisy nt publikacji w gazetkach (kategoria publikacje w gazetkach) i wszystko bedziesz wiedziala:) Bylam juz w wielu gazetkach, w roznych dzialach i szczegolowo o tym pisalam na blogu, wlacznie z tlumaczeniami tego co napisalam. Sama zwykle wysylalam wzory pochodzace z danej gazetki, ale nie trzeba, czasem widzialam jak wzor z jednej gazetki byl publikowany w innej:) Mysle, ze ze 2 zdania wystarcza nt haftu. Sama zwykle pisze za duzo i mnie obcinaja. Powodzenia!


kasiekas - :)


damar5 - Ale mi poslodzilas :D


bluebru nete - Oooo, to czekam na relacje z zakupow:) W UK nigdy nie bylam, ale slinilam sie juz do zdjec zakupow jaemigrantki. A jak raz wrzucila relacje ze sklepu to padlam, choc juz w Hameryce bylam i buszowalam po tamtejszych sklepach robotkowych:P


 

1 komentarz:

  1. kasiekas
    2015/09/07 23:31:44
    Wprawdzie to milczenie oznacza zgodę, ale uśmiech też pod to podciągnę :)


    Sówka jest urocza, a jakie krzyżyki równe - szaaacun


    cornelka2
    2015/09/08 08:34:12
    Ale urocza jest ta sówka . Test wyszedł Ci na 100 % wszystko przemyślane i w rameczkę oprawione super pozdrawiam


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/08 08:56:02
    Ja w zeszłym roku szalałam właśnie z tymi kartkami świątecznymi, w tym roku chyba czas też się już pomału rozglądać za wzorkami :P bo rok temu troszkę za późno się za to zabrałam :P
    A sówka ekstra!

    ps. Wydaje mi się że tworzysz kartkę świąteczną ;P


    arabeska291
    2015/09/08 10:30:24
    świetna sówka tylko ramko no mogłaby bu być inna bo jest tak biało


    renataa25
    2015/09/08 10:50:09
    Bardzo fajny hafcik. Szkoda, że ramka jest bez szybki, hafcik szybko będzie się kurzył. Uwielbiam jak coś testujesz, bo wiele rzeczy widzę nowych:)
    Pozdrawiam ciepło!


    damar5
    2015/09/08 11:22:01
    Kolorowa sowka jak widac sprawila Ci wiele radochy a o to chodzi.Czasem dobrze jest popelnic cos prostego i zarazem fajnego.Niech spoglada na Ciebie i rozsiewa pozytywna energie:)
    A bialy to tez kolor ,wiec jest kolorowo hihi
    Fajnie Ci idzie to testowanie :)
    Poz.Dana


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/08 11:32:18
    Dziękuję za odpowiedź na moje zapytanie, zaraz poszukam :) Dzięki także za wskazówki :)

    Świetne to testowanie dostałaś od Kokardki. Kiedyś kupowałam czasopismo ich ale nie bardzo mi się później podobało i było dosyć drogie. Ostatnio nie widzę tych gazetek nawet w Empiku...
    Ta sowa jest super, pięknie Ci wyszła :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/08 11:48:15
    Sówka jest bardzo sympatyczna a ramka całkiem porządna jak na taki zestaw.
    Coś pokombinowali z tym googlem, bo nie tylko Ty masz problemy z komentowaniem.


    Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/09/08 11:57:50
    Ten duży haft możesz mi spokojnie oddać nie obrażę się. ;) Co do szybki można jej namiastkę bardzo łatwo zrobić z folii jaką się używa do prezentacji przy pomocy rzutnika. Też nie lubię bez szyby bo się kurzy a potem jak to wyciągnąć i wyprać skoro już jest przyklejone.


    renataa25
    2015/09/08 13:57:17
    Przez Ciebie zrobiłam zakupy w Kokardce, mąż mnie wydziedziczy!!!!!


    Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/09/08 14:42:12
    Ale słodka sówka! :)


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/08 16:45:54
    Sówka urocza :-) mnie też bardzo podobają się zimowe karki z kokardki... i nie tylko zimowe :-)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/09/08 19:41:17
    Super sowka i już!!!! mama


    ela-haft
    2015/09/08 22:06:58
    Jejku! Ale się z Ciebie testowiczka zrobiła! Super się czyta te wpisy i tyle cennych rad. Czekam na kolejne :) pozdrawiam


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.78.213.*
    2015/09/09 13:08:01
    Bardzo przyjemny zestawik. Szybki nie dali może z obawy na uszkodzenie przy wysyłce. Zawsze można dociąć. Sówka prezentuje się lepiej niż na zdjęciu z opakowania. Podobają mi się propozycje zimowych domków z gotowym pp.


    raeszka
    2015/09/09 17:53:50
    Fajniutka jest ta sówka i zaskoczyłaś mnie, że jest aż tak mała ...

    Też lubię mieć hafty za szybką żeby mi się nie kurzyły ale nie zawsze się da ...

    Oj jakbyśmy tak chciały wyszyć wszystko co nam się podoba, to pewnie i 9 kocich żyć by nam brakło hihi.

    Cieszę się, że przyjęłaś moją nominację :).


    Gość: Kasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/10 13:33:45
    Powiedz mi a jak można być testerką i dostawać od nich darmowe kanwy?


    cath79
    2015/09/10 14:53:37
    Super sowa. Też mnie zastanawia, jak można zostać testerką Kokardki

    OdpowiedzUsuń