środa, 9 września 2015

Miszmasz :D

Najpierw bedzie filmowo, bo przez ostatni miesiac bylismy z Mackiem 3 razy w kinie. Brakowalo mi tych naszych wyjsc jak bylam w Michigan:)


Na poczatku sierpnia wybralismy sie na Malego Ksiecia, w wersji 2D. Nie wiem po co teraz tyle filmow robia w 3D? Przeciez tylko niektorych z nich nie da sie w 2D ogladac, a reszte juz tak. Niewazne.


Film bardzo mi sie podobal, bo i Malego Ksiecia lubie i filmy animowane, ale to chyba po babci, ktora do smierci lubila kreskowki:) Podobalo mi sie polaczenie starej animacji z nowa komputerowa. Wyszlam z kina wzruszona i bardzo zadowolona. Polecam wszystkim! Czasem dobrze sobie przypomniec jak fajnie bylo sie malym:)


maly


W wielkie upaly malo jest opcji weekendowych w duzym miescie, wiec znowu poszlismy sie ochodzic do klimy:P Wybralam tym razem najnowszy western Tommy'ego Lee Jonesa, czyli Eskorte. I to byl niestety blad! Zawsze tak mam, ze jak ide do kina, bo chce isc do kina, a film dobieram w drugiej kolejnosci to jest to zwykle niewypal. Jak ide na konkretny film to jest to zwykle fajne wyjscie. Westerny lubie, Hilary ma juz dwa oskary no i miala byc Meryl. Meryl byla w ostatnich scenach, film sie ciagnal, a od polowy juz byl nie do zniesienia, idiotyczny, fabuly albo brak albo idiotyczna. Dlaczego Hilary skonczyla jak skonczyla do dzis nie kumam. Niby na poczatku taka silna a na koniec gimza:( A bohater Jonesa to juz zupelna zagadka dla mnie. Pomylka, nie polecam! Trzymajcie sie z daleka!


7692924.3


A w ostatnia niedziele wreszcie poszlismy na polski film - Zyc nie umierac! Oj, jak ja tesknilam za polskimi filmami:) Maciek tez lubi polskie produkcje, oczywiscie te dobre. Film smutny, od razu bylo wiadomo jak sie skonczy, ale podobal mi sie. I Tomasz kot:) Jedyne co mi w polskich filmach przeszkadza to nadmiar przeklenstw:( Naprawde tyle razy i prawie kazdy w filmie musi rzucac k...??? U mnie w domu takiego slownictwa sie nie uzywa, a do dzis pamietam dwoch kolegow ze studiow, ktorzy naduzywali k i ch i jak mnie to strasznie denerwowalo. Wiem, w amerykanskich filmach tez rzucaja f... :( Film polecam jak najbardziej:)


7697576.3


Lubie tez chodzic do kina ze wzgledu na zwiastuny kinowe:) Tak, tak:) To jak z zapowiedzia nastepnego numeru gazetki, rzucaja mi kawalki a ja sie slinie i wyczekuje dnia premiery lub krzywie i zaraz zapominam. Tym razem cos mi wpadlo w oko i na pewno do kina trafilmy jeszcze we wrzesniu:) Maciek ma bardzo fajna ulge w Planet Cinema w Katowicach to korzystamy, bo taniej nigdzie nie trafimy :D


 


To byla planowana czesc wpisu a teraz nieplanowana. Bylam dzis na blogu u raeszki i zobaczylam, ze zostalam wyrozniona Liebster Blog Award. Hmm, takie "miszanie" angielskiego z niemieckim:P Przekazywac dalej nie bede, bo juz tak bylo, ze w leb dostalam, ale na pytania raeszki odpowiem, bo inaczej nie mam o czym wody dzis lac:P


1


Pytania raeszki.


1. Jakiego jedzenia nie zjadlabys za zadne skarby?


Koniny. Kiedys jezdzilam, tata kocha je od czasu studiow, wiec nie umialabym przelknac.


2. Jakie trzy rzeczy wzielabys ze soba na bezludna wyspe?


Moze nie rzeczy, a osoby - Macka, Matkasa i Osobistego Ojca:) Razem dalibysmy sobie rade ze wszystkim!


3. Czy jest cos czego sie panicznie boisz?


Boje sie roznych rzeczy, glownie zalezy od sytuacji, ale paniki nigdy nie ma. Najwiekszy strach mialam ostatnio przed moim grudniowym egzaminem, ale jak wiemy poszlo mi dobrze:) Na obrone doktoratu szlam juz znacznie spokojniejsza:]


4. Ulubiona aktorka i w jakim filmie zrobila na Tobie najwieksze wrazenie?


Sandra Bullock w Ja cie kocham a ty spisz. Obejrzalam w jedno BN wiele lat temu i odtad jest moja ulubiona aktorka. Ogladam kazdy film z nia:) A Chicago, w ktorym dzieje sie akcja zostalo moim drugim ulubionym miastem w Hameryce, bylam tam az 7 razy i mam nadzieje, ze jeszcze kiedys wroce.


5. Jakie lubisz cechy u ludzi, a jakie Cie draznia?


Bardzo mnie denerwuje jak ktos mnie oklamuje. Niestety mam to (nie)szczescie, ze przypadkiem dowiaduje sie o czym kto mnie oklamal. W dzisiejszych czasach, z internetem na czele nie jest to trudne. A najbardziej juz mnie denerwuje jak ktos klamie w sprawie bzdur. A co lubie u ludzi? Slownosc i punktualnosc.


6. Jak Twoja rodzina postrzega Twoje hobby?


Matkas to moja najwieksza fajnka, do dzis tylko jedna praca jej sie nie podobala:P Osobisty Ojciec sie krzywi jak widzi co robie:P A Mackiek ma obojetny stosunek.


7. Ktora z prac domowych lubisz najbardziej robic, np. sprzatanie, gotowanie, prasowanie...?


Lubie zmywac gary:) Nie lubie i nie umiem za bardzo gotowac, wiec w domu mamy taka niepisana umowe, ze rodzice gotuja a ja zmywam:) Mnie bardzo pasuje:D


8. Masz w domu jakies zwierzatka? Ewentualnie jakie bys chciala miec?


Kiedys jak bylam mala mielismy rybki, ale po wakacjach juz zostaly u sasiada i do nas nie wrocily. Nigdy nie marzylam o zwierzetach w domu, jakos sie przyzwyczailam, ze ze wzgledu na dlugie i zagraniczne wakacje oraz mieszkanie w bloku nie mamy zwierzaka. Ale wszelkie zwierzeta mnie lubia, bo koty znajomych zawsze znajdowaly sobie miejsce na moich kolanach, a psy w windzie zawsze sie na mnie przyjacielsko rzucaja:)


9. Jakiej dziedziny z rekodziela chcialabys sie nauczyc?


Po porzadkach w garazu stwierdzam, ze mam zestawy do hardangera i haftu wstazeczkowego:) A takze podobaja mi sie bransoletki Matkasa, wiec pewnie kiedys poprosze o korepetycje:P


10. Wolisz Wielkanoc czy Boze Narodzenie i dlaczego?


BN! Od zawsze! Oczekiwanie jest juz fajne, a kalendarze adwentowe w tym pomagaly. Dluzsza przerwa niz na wiosne, a i atmosfera jakas bardziej swiateczna. Zreszta w Stanach bylo jeszcze gorzej, bo Wielkanoc to tylko niedziela a w poniedzialek z powrotem do pracy.


11. 1,2,3... Napisz mi jaka pierwsza mysl przyszla Ci teraz do glowy?


Ze juz ostatnie pytanie, a ja musze rozchodzic moje nowe buty. Czerwone:) Wlasnie w nich siedze w kuchni:P


 


Raeszka dzieki za zabawe i sorry, ze ja zakanczam na sobie.


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Rozpieszczacie mnie ostatnio bardzo:) Kolejne testy wkrotce, jak taki lubicie moje wodolejstwo:P


 


Marta - Zgadlas:) Dobrze pamietam Twoje kartki. Ty tez sie przyczynilas do mojego testowania w Kokardce:D


Basia - Kram z robotkami i Haft gobelinowy nadal wychodza. U mnie w empiku sa, ale czesciej widuje w Ruchu.


Jaglana - Tak wlasnie myslalam, zeby kupic folie do rzutnikow:) W Stanach moja promotorka lubila na nich wyklady prowadzic. A mieli je w rolkach, a nie arkuszach, wiec tak sobie zgrabnie przewijala jak calosc zapisala:D


renataa25 - Czuje sie winna:P Ja tez cos w Kokardce kupilam przy okazji testowania, ale pochwale sie jak juz zaczne xxx:D


Dominika - Twoj komentarz wymiata :D


ela-haft - Chyba sie uzaleznilam od testowania:P Kopa dostalam i po miesiacach abstynencji xxx, haftuje jak szalona:D


MalgorzataZoltek - Hmm, nie zauwazylam tych brakow:( Mam nadzieje, ze te moje zachomikowane free gifty sa kompletne. Za niedlugo sie za nie wezme:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/10 08:59:10
    My też się wybieramy na film z "Kotem" ale pewnie będzie mnie też drażnić słownictwo, bo niestety ;) my też nie używamy takich słów a faktycznie polskie filmy maja bardzo dużo ich w swojej "opowieści". Poprzedni wpis z sówką- super!
    A zapomniałabym napisać ;) Byłaś w agorze i jej okolicach więc ja jestem jakieś 20minut spacerkiem od niej więc już wiesz jaki mam naparstek... hi hi hi.... Cieplutko pozdrawiam!


    damar5
    2015/09/10 09:30:34
    Maly Ksiaze to moja jedyna tegoroczna lektura wakacyjna ,fajnie bylo sobie przypomniec :)
    Gratulacje nowego miszmaszowego tytulu:D
    Pokaz nowe butki :D
    Poz.Dana


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.77.184.*
    2015/09/10 12:55:18
    Oj brakuje mi wypraw do kina w kraju. Teraz ograniczam się do filmów online albo wypożyczam (krajan ma obwoźną wypożyczalnię -film za euracza na tydzień) Też mnie drażnią przekleństwa w filmach ale co sie dziwić idę na miasto i słyszę w sklepach k... co drugie słowo-znaczy rodak.


    vr1974vr
    2015/09/10 14:23:37
    I co mam tu napisać w tym komentarzu? Jak ja do kina nie chodzę i prawie nic nie oglądam. No dobra, okay, podczas wyszywania oglądnę online jakieś serialowe Przyjaciółki, czy dla dziwienia się "jacy to dziwni ludzie są" to coś pt. "Kto poślubi mojego syna" Hmmm... Co do przekleństw mam takie samo zdanie, wystarczyłyby dwa przekleństwa na 90 minut, w najbardziej emocjonalnych momentach.


    raeszka
    2015/09/13 23:40:39
    Też jestem zdania, że niepotrzebnie robią tyle filmów w 3D, bo spokojnie można je obejrzeć w 2D.

    Haha też bardzo lubię zwiastuny filmowe i jak dla mnie za miast reklam mogli by ich więcej puszczać :).

    U mnie w rodzinie też lubimy bajki (ja, mama, tata, siostrzenice).
    Pamiętam jak byłam dzieckiem i zawsze w niedziele puszczali stare westerny. Oglądaliśmy wszystkie. Obecne się do nich nie umywają ...

    Tomasz Kot już mi się chyba przejadł ...

    Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. Chętnie poczytałam odpowiedzi :).
    Też się zastanawiałam nad dalszym ciągiem tej zabawy ;).

    OdpowiedzUsuń