czwartek, 17 września 2015

Igla Malowane 5/2015

Inny wpis byl w planach, ale ze w skrzynce pocztowej znalazlam gazetke to biore sie od razu za recenzje. A tamten wpis bedzie jutro :D


Juz sam poczatek mi sie podoba, tzn. ze gazetka dzis trafila do mnie i do kioskow! Duzy plus!


Natomiast z okladka juz nieco gorzej:( Mnie wcale nie zacheca do zakupu. 100x lepsza niz ostatnia okladka Tworczych Inspiracji, ale co na niej widze mnie odstrasza:( Maly plus za wesole kolory, ale duzy minus za same hafty:(


DSC08612


Pierwszy wzor ogolnie moze byc, choc "klaki" dziewczyny nieco za filmowe:P Prawie jak z Wladcy Pierscieni :D


DSC08617


Ciekawy pomysl z koralikami, ale mnie jakos do tego haftu nie pasuje. Choc widze na blogach, ze haftowanie koralikami robi sie coraz modniejsze:)


DSC08619


Sowka z tej samej serii co w Tworczych i znowu mowie nie, choc podejrzewam, ze bede wsrod nielicznych przeciwnikow. Mnie podoba sie tamborek kwadratowy! I tyle:P


DSC08621


Niestety misiek jest jeszcze gorszy:( Przypomina mi nieco rosyjskie wzory. Jakies takie przekombinowane jak dla mnie:(  Tamborek tez bym wziela!


DSC08623


No i moze kwiaty? Od jakiegos czasu zastanawiam sie nad wyprobowaniem haftu wstazeczkowego:)


DSC08625


Mam trzy zestawy do haftu z Hameryki, wiec kurs mi sie przyda. Na pewno do niego wroce przed napoczeciem ich :D


DSC08626


No i jedna z dwoch masakr w numerze:( Badziew straszny:( Juz na FB pisalam jak Coricamo prosilo o propozycje nazwy.


DSC08629


Wreszcie jakies male wzory! Ten pomysl akurat chwalilam na FB:) Oczywiscie nie wszystko i nie tak jak jest, jest do wykorzystania, ale cos sie da tu wybrac! Ja stawiam na kwiatki, motylki, gwiazdki i morskie zyjatka, choc bez oczek i usmieszkow. No moze jeszcze biedronka ze wzgledu na milosc Matkasa do tych owadow:)


DSC08631


Zdecydowanie nie i chyba nie musze tlumaczyc:(


DSC08633


Oooo, najbardziej interesujaca strona calego numeru! Kuraki! Na pewno sobie o nich przypomne jak mnie najdzie na motywy wielkanocne!


DSC08635


Z tych dwoch kartek wybieram tylko pranko na sznurku i kwiatki. Za reszte dziekuje.


DSC08637


Maki wcale nie sa zle. Widzialam juz wiele haftow z makami i kilka mi sie podobalo. Te sa po prostu za duze jak na mnie. I to tlo chyba niepotrzebne.


DSC08638


I druga masakra z tego numeru:( Nie, nie i jeszcze raz nie:( Ogolenie nie lubie pawi, ale ten juz szczegolnie badziewny:(


DSC08641


Serwetka pewnie spodoba sie wielu osobom, ale dla mnie ma trzy elementy, ktorych nie trawie - rozowe roze, haftowana koronke i koronke dookola:( Podoba mi sie tylko kolor kanwy - kawa z mlekiem, czyli jeden z moich ulubionych odcieni:)


DSC08643


To mi sie bardzo podoba! Uwielbiam jesienne krajobrazy, a w takiej chatce chetnie zamieszkalabym przez kilka dni. Tylko czemu az na 6 stron???????? Juz 2 bym przezyla, ale nie 6 :(


DSC08645


Galeria czytelnikow! Super pomysl:) I jeszcze znajoma blogerka - aeljot! Mnie podobaja sie najbardziej zawieszki do prezentow:) No i zasady publikacji mniej rystrykcyjne niz w Tworczych Inspiracjach. Wzor ma po prostu pochodzic z jakiegokolwiek numeru Igla Malowane lub Haftow Polskich. Bardzo fajnie:)


DSC08647


No i zaczynamy czesc reklamowa:P Tu zdjecia juz nieco lepsze niz w Tworczych tych samych produktow. Serca nadal mnie kusza:D


DSC08649


Tu tylko zachod slonca z wiatrakiem. Ale znowu za wielki:(


DSC08651


Nic na czym bym sie zatrzymala:(


DSC08653


Ho ho! Ktos tu bardzo skromny! "Najlepsze na swiecie wzory malowane igla"??? Akurat jak na samym dole sa jedne z najszpetniejszych rzeczy jakie widzialam do xxx? NIE!


DSC08654


Choc puchacz nie powiem, interesujacy:) Ale zostane przy sowie od Dimensions. Poczekam az iwonan ja wyhaftuje i wszyscy zapomna, to akurat swoja wyjme z garazu:D


DSC08657


Kupic, nie kupic? Znowu brak szczegolowej zapowiedzi nastepnego numeru, wiec nie wiadomo co pokaze sie w kioskach 19 listopada. Szkoda:(


DSC08659


Na tylniej okladce zainteresowal mnie tylko dol - passe-partout. Pierwsze slysze o dwoch rozmiarach - duze i male. Szkoda tylko ze nie ma rozmiarow, bo nie wiem ktore jest zwyklym rozmiarem, a ktore wiekszym czy mniejszym? Wie ktos bez zagladania do sklepu? Ja nie:(


DSC08661


I tyle. To byl moj pierwszy numer Igla Malowane do recenzowania. Juz nie pisalam o wszystkim jak przy Tworczych Inspiracjach, bo chyba kazdy widzi, ze wiekszosc wzorow nie zostalo wyhaftowanych tylko obrobionych komputerowo:(


Ogolnie to mam jedna duza uwage do calosci. Za duzo duzych wzorow. Angielskie gazetki nie maja az tylu wzorow drukowanych na 4-6 stronach, a tu mamy az 5 takich mega wzorow. Po co? Wolalabym wiecej mniejszych, po 1-2 kartki. Na cos tak duzego to chyba wiekszosc osob sie nie decyduje, wiec wtedy czesto rezygnuje z zakupu. A jakby bylo wiecej mniejszych wzorow, to mysle, ze i czytelnikow byloby wiecej. Ha! Wlasnie, tu nie ma co czytac, wiec raczej ogladaczy niz czytelnikow:( To dla mnie duzy minus, bo lubie poczytac nawet gazetki xxx. No, ale to pewnie tylko ja sie czepiam:P


 


Coricamo dziekuje za mozliwosc zrecenzowania nowego numeru Igla Malowane.


 


A Wam dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


taminacodzien - Mnie tez zawsze brakowalo recenzji/zdjec polskich gazetek na blogach jak bylam w Stanach. Dziewczyny mogly sobie w kioskach poogladac, a mnie okladka niewiele mowila, dlatego jak teraz jestem w kraju to bede pokazywac co kupuje:)


Basia - Wene kupilam w kiosku Ruchu, ale w empiku tez widzialam.


vr1974vr - Mnie by sie bardziej podobala opera z Sydney niz Statua Wolnosci. Co do Polskich miast to przeciez byla przez wiele lat seria z miastami, ta w brazach, chyba kojarzysz:) Nowoczesnosc tak, ale badziew nie, a malunki na dyniach byly koszmarne:( Sama w Stanach to malowalam dynie szeroko usmiechniete, np. cale fioletowe i byly ladniejsze niz te w kwiatki:(


 

1 komentarz:

  1. aeljot
    2015/09/17 21:40:25
    A ja nie mam jeszcze swojej. No a na tą czekam szczególnie ;)


    pakma
    2015/09/17 22:57:09
    Mam takie same odczucia, co do tej gazety... Nie wiem jaka jest jej cena, ale chyba nie warto kupowac...


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/18 08:53:43
    Maki są obłędne! Ale z haftowania tła zrezygnowałabym... Podobają mi się też kurczaki i puchacz :-) i tyle albo aż tyle.
    Dziękuję za recenzję :-)


    chwilo_trwaj
    2015/09/18 10:43:04
    Dziękuję za przegląd. Zdecydowanie NIE kupię.
    Fakt, ostatnio przerzuciłam się na małe hafty - brakuje mi tego w polskich gazetkach. Zdecydowanie przekopuje zasoby internetu.
    Chwalone przez ciebie tamborki - przetestowałam. O ile okrągły - jak to tamborek wskoczył ładnie po nałożeniu haftu, tak kwadratowego za chiny nie mogłam nałożyć.
    Zrobię podejście drugie - może tym razem sie uda.
    Muszę podejrzeć u Ciebie jak obrabiałaś tył ramko-tamborka - bo u mnie nie ładnie zwisa końcówka kanwy.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/18 17:30:17
    Mnie spodobał się konik morski i kurczaki. Maki też oblecą. Nie są złe.
    Puchacz, gdyby był jako schemat w gazetce to byłby super, no ale nie jest:)
    Dzięki za prezentację i recenzję!


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/18 20:48:27
    Dużo dużych wzorów to chyba zapożyczenie ze wschodu. Tam są gazetki tematyczne z samymi kobyłami a małych wzorków jak na lekarstwo. Ale zdarzają się perełki. Tylko szkoda, że na przykład ukraińskie wydawnictwa nie chcą wysyłać do Polski ;)


    taminacodzien
    2015/09/18 21:20:32
    Dzięki za kolejną recenzję, tym razem podobają mi się 2 wzorki więc nie wysylam rodzinki na polowanie.


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/18 22:11:27
    Wzory nie powalają, i dla mnie wielkim , wręcz ogromnym minusem jest pokazywanie wzorów komputerowych, ja chętnie obejrzałabym zdjęcia takiej pracy wcześniej wykonanej, czasem "na żywo" wygląda dużo lepiej i wtedy można się skusić:) Zdecydowanie nie dla zakupu, ale może dlatego, że już zobaczyłam zimowe wzorki na karteczki i do mini tamborków w cross stitch favourites christmas ;) oj tam to ja sobie poszaleję:) Pozdrawiam cieplutko!


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/19 12:53:16
    Masakryczny numer :/ jedyna na co ja bym się pokusiła, to może na te maki i tyle... A te wzory dla dzieci to jakieś takie strasznie badziewne...


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.104.*
    2015/09/19 14:14:10
    Bardzo lubię jesienne widoki,więc chata wpadła mi w oko. Maki też bardzo ładne. Maleństwa jednak wolę z zagranicznych gazetek. Wzory Riolis lubię tylko ceny trochę odstraszają. Z propozycji wybrałabym wianki bo widziałam gotowe i są naprawdę piękne.


    1_iwonan
    2015/09/20 11:04:34
    Powiem szczerze, że polskich gazetek xxx nawet nie przeglądam..., może to błąd, ale naprawdę większość prezentowanych w nich wzorów nie podoba mi się.
    W tej "Igle" to mnie tylko zainteresował ten puchacz, ale jak sam piszesz, haftuje teraz sowę z Dimensions, i ten ptak mi wystarczy :)


    Gość: Sylwia Fallopia, *.siec.idealan.pl
    2015/09/20 18:19:19
    Nie zgadzam się z twoją recenzją, ale rozumiem, że każdy ma inny gust. Mi się bardzo podoba właśnie ze względu na duże wzory bo tylko takie haftuję, te małe są mi do niczego nie potrzebne


    Gość: Sylwia Fallopia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2015/09/21 10:40:46
    Rozumiem, że każdy ma inny gust, właśnie temu ja wolę duże obrazy :) a w gazecie można znaleźć i duże i małe :) dla każdego coś innego

    OdpowiedzUsuń