piątek, 25 września 2015

3 x bambus :)

Czyli pierwsze trzy zestawy z bambusowymi ramkami od DMC wyhaftowane!!!


Po tym jak kupilam zestaw w Bielsku i macalam go przez jakis czas, wzielam sie za xxx:) W zestawie kanwa i muliny DMC. Sugeruja  haftowanie 2 nitkami, ale ja zdecydowalam sie na 3, bo haft na zdjeciu ma brzydkie przeswity, a ja ich nie lubie:P Zreszta kanwa DMC ma chyba najwieksze dziury sposrod dostepnych obecnie na rynku:P Przynajmniej ja tak stwierdzam, a haftowalam juz na roznych kanwach, tych dostepnych w Polsce, jak i w Hameryce:P


DSC08374


Po dwoch dniach od rozpoczecia xxx, kwiat wisni byl gotowy:) Mulin oczywiscie mi nie starczylo, a wlasciwie tylko jednego zielonego i jednego rozu:P Ale zestawy o tyle fajne, ze podane sa numery mulin, wiec myk do garazu do segregatorow z mulinami i juz mialam caly kwiatek!


DSC08561


Pozniej z rozpedu zabralam sie za kwiatek od annmargaret! I tez po dwoch dniach byl gotowy!


DSC08563


A w sobote w lapki trafily niezapominajki od Edyty! Tez dwa dni, testy nawlekaczy (kto zauwazyl na zdjeciach w poscie?) i mam!


DSC08559


I wszystkie trzy kwiatki razem! Cudne sa, nie?


DSC08556


Ale i tak najbardziej w tych zestawach zauroczyly mnie ramki! Zreszta bardzo lubie jak w zestawie jest wszystko, czyli wlacznie z wykonczeniem, niewazne czy jest to ramka, tamborek czy jeszcze cos innego. Musze sie wkrotce zabrac za inne takie zestawy:D Daydreams czekaja na mnie i kusza, ze hej!


Ramki bambusowe niby nic specjalnego, ale wpadly mi w oko:D


DSC08785


Surowe i bez szybek, wiec jak juz wszystkie wyxxx to wszystkie ramki bede malowac. "Poczestuje" sie lakierami od taty:) Moze trafi mi sie moj ulubiony mat, a jak nie to bedzie polmat lub polysk satynowy:) Zalezy co klienci akurat sobie zazycza, bo tacie zawsze cos zostaje po wymieszaniu dwoch skladnikow.  No i skorzystam z Waszych rad i kupie sobie folie do rzutnikow! Dzieki za pomysl!


DSC08787


Jak juz wczoraj wspominalam, w kazdym zestawie sa tez zdjecia calej kolekcji bambusowej i chcialabym miec wszystkie. Jestem chapisiem i sie z tym nie kryje:P Takze szukam jeszcze tych czterech zaznaczonych! Jakby ktos mial na zbyciu te konkretne, albo ogolnie te zestawy to chetnie przygarne ze wzgledu na rameczki, bo bez nich obrazki traca caly urok. Jestem w stanie haftowac z tych zdjec, bo tak mi sie podobaja:) Oczywiscie oferuje wymianke na jakies amerykanskie przydasie:D


kwiatki1


Matkasowi obrazki tez sie podobaja, zwlaszcza te zaznaczonone rozowe, wiec bede sie musiala podzielic:P Ale z Matkasem to ja sie lubie dzielic:D


kwiatki2


Kolejne zestawy od Edytki kusza, wiec mysle, ze powoli beda powstawac:) W przerwach miedzy testowaniem:P


 


A teraz bedzie z innej paki, juz nie xxx :P Szybki wypad do Silesii City Center na zakupy spozywczo-przemyslowe zaowocowal fajnym lupem:) Nie ma jak miec najwieksze centrum handlowe na Slasku jako sklep osiedlowy:P A kupilam sobie nowa Claudie z fajnym Dziennikiem podroznika od Beaty Pawlikowskiej:)


DSC08774


Zawsze czegos takiego brakowalo mi w czasie wakacji! Nie jestem typem co regularnie pisze dziennik, od tego mamy Koszalka-Matkasa:) Mama co roku ma nowy zeszyt i wszystko w nim skrzetnie notuje, a ja jestem mniej pozbierana, ale cos tam chcialoby sie zanotowac a nie ma w czym! Od dzis mam juz taki dziennik i zamierzam go uzywac przez wiele lat:) Lubie tez zbierac jakies pocztowki, ulotki, wycinki z gazet, wiec ten dziennik bedzie dla mnie idealny! Szkoda tylko, ze dopiero teraz sie pojawil, a nie w maju! No nic, zaczne od przyszlego roku.


W srodku kartki w roznych kolorach, bo i o roznym przeznaczeniu:)


DSC08775


DSC08776


DSC08777


DSC08778


DSC08779


Twarda oprawa z gumka. Uwielbiam wszelkie notesy/kalendarze z gumkami, bo nic mi z nich nie wypada:) Dziennik chyba z roku 2013, bo w srodku zapowiedzi ksiazek Beaty na rok 2013 i 2014, ale mnie to nie przeszkadza. Cena 35 zeta, a z Claudia tylko 10 zeta!


DSC08780


A jak juz jestem przy kalendarzach to pytanie i prosba do Was! Jeszcze przed wyjazdem do Stanow co roku kupowalam kalendarz torebkowy ze Swiata Kobiety. Bardzo mi odpowiadal, bo maly, na gumke i bardzo ladny:) Pozniej w Stanach przerzucilam sie na zdziebko wieksze planery akademickie. Do zapisywania mialam sporo, wiec rozmiar byl oki, a poza tym byly za darmo na calym kampusie:) Trzymalam w nich nawet kupony do sklepow robotkowych. Komorki w Stanach nie mialam, wiec bez kalendarza jak bez reki:(


DSC08782


Duzy skubaniec skonczyl sie, a na nowy widoku nie ma:( Natomiast nie wiem czy Swiat Kobiety dalej takie cosie daje w prezencie? Najnowszy jak widac mam z roku wyjazdu, czyli z 2008. W kioskach widzialam juz inne kalendarze, wiec nie wiem czy czekac czy nie? Nawet nie pamietam w jakim miesiacu sie ukazywal :(


Zastanawialam sie juz nad tym kolorowym ze Zwierciadla, ale za bardzo zeszytowaty, a za malo segregatorowy i nie zmiesci sie w nim za wiele dodatkowego badziewia:( (Ponizsze zdjecia znalezione na necie.)


kalendarzyki


Wczoraj zauwazylam kalendarze w Pani. Te juz takie jak chce, czyli maly segregatorek, ale jakos nie przepadam za takim malarstwem:(


2


W Claudii tez jest zapowiedz na nastepny miesiac, ale nie uwazam takich "skor" za cos eleganckiego:(


s93


Ogolnie lubie wydawnictwa Beaty Pawlikowskiej, ale jej kalendarz jest z kolei za duzy! Dzis macalam w empiku. Niby lekki, ale pol torebki zajmie:( No i drozszy niz te gazetowe:(


pawlikoska


Chyba poczekam do 13 pazdziernika na Twoj Styl, bo zapowiedz jest ciekawa. Stokrotki mi sie podobaja:) Mam podobne jako tapete na pulpicie lapka:D Matkasowi podobaja sie kwiaty na czarnym tle, ale to ma byc moj kalendarz:P A zdjecia w polskich sklepach tez da sie cykac! Nikt mnie w empiku nie scigal jak to cykalam:P


DSC08772


A Wy jakie kupujecie i polecacie kalendarzyki? :) Oj, same problemy z powrotem z Hameryki:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :D


 


ela-haft - To zapraszam do czestszego komentowania:) A przy malych haftach to czasu niewiele trzeba, wiec nie bedzie tak zle z realizacja:) Zreszta nie zamierzam zaraz umierac:P


Basia - Nie wiedzialam, ze przyjezdzasz na zakupy do Katowic. Czyli niedaleko mieszkasz? Czesc pasmanetrii przeniesli, w inny punkt lub np. do Siemianowic. Przeszlam sie w sierpniu i tez mi bylo smutno:( Moze zrobie nowa liste katowickich pasmanerii? Nie zauwazylam, zeby ktoras zupelnie zamkneli. O ktora konkretnie Ci chodzi? Dwie nowe mam pod domem, czyli w Silesii, ale ceny maja wysokie:( Co do zakupow internetowych w Polsce to nie mam za wielkiego doswiadczenia, ale widzialam u dziewczyn na blogach, ze czasem dostawaly jakies male zestawy w gratisach.


Marta - Widzialam stosik u Edyty na stole obok kanapy:) Przejrzalam wszystko, ale czesc tych gazetek mam w domu, a reszta jakos mnie na tyle nie zachecila, ale fajny pomysl:) Kiedys na dworcu PKP w Katowicach w kilku punktach mozna bylo kupic stare gazetki i czesto cos znajdywalam jak czekalam na opoznione pociagi do Gliwic. Nawet na moim osiedlowym targu jeszcze kilka lat temu kupowalam archiwalne Kramy, ale juz nie ma tej pani:(


mpgoga1983 - Oooo, koniecznie zdaj relacje z ogladania gazetek:) W moim empiku jakos malo ich ostatnio:( A w Joann mialam prawie wszystkie, choc z 4-6 tygodniowym opoznieniem. Hmmm, moze to i lepiej, bo mniej kusza? A ceny bandyckie w empiku:(


Jaglana - Oddaj, oddaj:) Chapis przyjmie z radoscia i jeszcze sie odpowiednio odwdzieczy:D


 

3 komentarze:

  1. bebezet
    2015/09/25 08:44:40
    Kwiatuszki urocze... czasem lubię takie małe coś zrobić.

    Kalendarz Pawlikowskiej czadowy. Ja od dawna prowadzę dziennik podróżniczy. Mam osobny (już drugi) zeszyt na górskie wycieczki (jako studenci dużo chodziliśmy po Tatrach) i drugi na morskie opowieści. Fajnie tak czasem zajrzeć i zobaczyć jak było nad morzem kilka lat temu, jak przez lata wzrastały wydatki :) Polecam.

    A takie kalendarze na gumkę z Twojego Stylu kiedyś kupowałam. Bardzo fajne i zgrabne. W sam raz do torebki.

    Pozdrawiam


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/09/25 08:51:07
    Rety, kiedy Ty to wszystko robisz?! Nie mogę się nadziwić!!! Piękne te kwiaty w bambusach :)


    musiak87
    2015/09/25 09:17:33
    Hafciki i rameczki - cudeńka! Zachwycają! A dziennik Beaty Pawlikowskiej po prostu super! Rewelacyjna okładka i w środku pomysłowy. Zazdroszczę takiego łupu;)
    Pozdrawiam!:)


    renataa25
    2015/09/25 09:46:18
    Bardzo fajne hafciki, jestem ciekawa na jaki kolor pomalujesz rameczki!!!?? Kalendarz to ja sama musze sobie sprawić, ale zawsze jakoś w grudniu są fajne w biedonce i rózne rozmiary. Ale Te ostatnie co pokazałaś z makami tez mi sie podobaja, więc moze się skuszę. Chyba muszę rzadziej zaglądać na Twój blog, bo co chwile coś fajnego pokazujesz. Nie mam czasu chodzić po sklepach więc nie wiem co na rynku a tym samym kasy nie wydaję:)


    Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2015/09/25 12:11:53
    Przepiękna cała seria !!! Niestety nie ma, chyba sama zacznę szukać :) Ramki świetne !!!
    Jeżeli chodzi o szyby w obrazach haftowanych, to jestem ich wielkim, a nawet bardzo wielkim przeciwnikiem. Wcale się tak szybko nie kurzą, a co kilka lat ( kuchenne raz w roku) piorę, a jak trzeba gotuję ( przede wszystkim te na białej kanwie) i mam, jak nowe.
    Pozdrawiam serdecznie.


    Gość: Iwonan_1, *.st.poznan.pl
    2015/09/25 12:14:41
    Życzę Ci miłego haftowania wymarzonych kwiatuszków, ja bardzo rzadko haftuje kwiaty, a ostatnio wiecznie koty, albo patki... :)
    Jeśli chodzi o kalendarzyki, to ja korzystam od lat z tego ze Zwierciadła, z tej prostej przyczyny, że Zwierciadło to jedyny miesięcznik z prasy kobiecej, który kupuje regularnie. Cenie go za niebanalne teksy, sporo tam naprawdę fajnych artykułów. Kalendarzyk rzeczywiście nie jest zbyt wielki i za dużo zapisać w nim nie można - ja jednak jakoś się mieszczę :)
    Na ten podróżny notes chyba się skuszę (już siostra mi go reklamowała), ale na pewno zakleję okładkę, bo nie lubię pani Pawlikowskiej. Jak była tylko podróżniczką to było OK, lubiłam jej posłuchać i coś poczytać, ale odkąd uważa, ze zna odpowiedź na wszystkie pytania dot. życia i dzieli się myślami w stylu Paulo Coelho, to już mi nie odpowiada... :( Ale notes kupię !


    Gość: pakma, *.dynamic.voo.be
    2015/09/25 12:37:35
    Ale szybka jestes :)
    Tak cos czuje, ze uda Ci sie wszystkie te zestawy zdobyc :)


    damar5
    2015/09/25 13:21:04
    No wlasnie caly urok w tych rameczkach :) Mnie sie wlasnie ta ich surowosc podoba :)
    Ladne te kwiatuszki ale niezapominajki najladniejsze :)
    I tez sie zastanawiam kiedy Ty to wszystko robisz??
    A kalendarz ze stokrotkami mi sie podoba :)
    Poz.Dana


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/25 17:30:10
    Śliczne są te kwiatki, nie widziałam ich wcześniej zdaje się... Ciekawa jestem jak będą wyglądać w ramkach już oprawione :)
    Jeśli chodzi o gazety o uwielbiam je i sprawiłaś mi dużą radość pokazując je na blogu. Uwielbiam kalendarze a szczególnie te gazetowe, mam ich sporo i nie mogę się z nimi rozstać.
    Jeśli chodzi o mnie to ja mieszkam w Katowicach. Chodziło mi o zlikwidowaną pasmanterię na ul. Mickiewicza tam w bramie. Byłam tam chyba dwa dni wcześniej po koraliki i za dwa dni przyszłam bo mi brakło i chciałam dokupić i panowie siedzieli przed pasmanterią i powiedzieli, że zlikwidowana jest już. Jest na ul Jana a ta przeniesiona została do Siemianowic. Szkoda, bo lubiłam tam chodzić. Taki miły pan tam sprzedawał. Zazwyczaj jak robię zakupy to w Katowicach no chyba, że coś bardzo potrzebuję to kupuję w internetowej pasmanterii ale nie podobają mi się koszty przesyłki... W Silesii jest pasmanteria? W którym miejscu? Kiedyś dzwoniłam to pan powiedział, że tylko punkt gdzie można przynieść coś do zszycia... W Galerii Katowickiej to wiem, że jest.


    mpgoga1983
    2015/09/25 17:56:08
    3 nitki obowiązkowo, 100% lepiej niż 2 - już się sama przekonałam ;)
    Najbardziej podoba mi się kwiat wiśni.
    Kalendarze fajowe :) Też lubię. Ja swój z tego co pamiętam kupiłam w Biedronce, była ciekawa seria, wybrałam motyw z balonami (takimi do latania). Kalendarz jest mały, ale grubiutki - takie lubię. Przeważnie wybieram książkowe, ale te z gumeczką są faktycznie bardziej praktyczne.


    cornelka2
    2015/09/25 18:48:42
    Mówisz że ja mam turbodoładowanie a tu proszę tyle cudności powstało !!!!!!!


    vr1974vr
    2015/09/25 21:27:22
    Hafciki ładne, podobają mi się. Ale te ramki, to nie. Widzę, że innym się podobają, to aż jestem ciekawa, czy i ja na nie kiedyś spojrzę łaskawszym okiem (bo czasem tak mam).


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/09/25 21:49:22
    Śliczne są te wzory kwiatowe! Ramki bardzo ciekawe i niespotykane.


    OdpowiedzUsuń
  3. kasiekas
    2015/09/26 12:43:59
    Oj zamilkłam i pomyślisz, że byłam interesowna. Byłam na konferencji a później zycie mnie dopadło, ale ciągle czytam. Bardzo się cieszę, że marzenie bambusowe się spełniło i będę rozglądała się za takimi zestawami, tymi brakującymi.
    Wciąż kibicuję


    raeszka
    2015/09/26 13:18:38
    Kwiat wiśni kiedyś wyszywałam ale nie miałam go z zestawem.
    Twoje kwiatki są śliczne i te ramki na prawdę bardzo fajne :).
    Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć pozostałe zestawy.

    A ja ciągle kombinowałam czym zastąpić szybki w ramkach żeby były lżejsze. oprócz pleksy, a tu taka niespodzianka folie do rzutników, super :).

    Bardzo fajny kupiłaś sobie dziennik podróżnika.

    Jeśli chodzi o kalendarze, to ja w zeszłym roku kupiłam sobie w Biedronce był dodatkiem do gazety "Smaki życia". W tym roku na pewno też będzie ale nie wiem jaki.
    Jestem z niego bardzo zadowolona :).

    Na ten rok mam już upatrzony kalendarz i już nie mogę się doczekać kiedy będę go mieć w łapakach :)
    www.empik.com/notes-do-kolorowania-2016-52-tygodnie-z-rysunkami-ktore-inspiruja-opracowanie-zbiorowe,p1113529839,ksiazka-p


    Gość: Mamy do pogadania, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/26 18:39:20
    Zachęcona Twoimi pięknymi pracami, wygrzebałam wczoraj starą kanwę i mulinę.. pół nocy dziergałam i przypomniałam sobie, jaka to przyjemność, dziękuję :)


    xgalaktyka
    2015/09/27 12:19:17
    Fajne te kwiatkowe motywy...ale sama bym się chyba, na nie nie zdecydowała.
    Muszę przyznać natomiast , że to dzięki Tobie spróbowałam wyszyć Gąsa 3 nitkami muliny i przyznam , że efekt jest całkiem fajny :
    Haft jest pełny i sprawia wrażenie lekko wypukłego, co mnie cieszy , bo podobnie jak Ty...nie przepadam za prześwitami.
    Gazetki z dodatkami niezłe... ale staram się je omijać szerokim łukiem...choćby dlatego , że takie duperelki w stylu notatników , czy kalendarzy bardzo lubię.
    Tylko, na Boga... gdzie trzymać, te sterty papierzysk ? ;)
    xgalaktyka2.blogspot.com/


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.65.*
    2015/09/27 21:01:33
    Sprawdzę w mojej pasmanterii czy jest ta seria z bambusową ramką. Kalendrze lubię z Twojego Stylu.


    Gość: donka66, *.internetdsl.tpnet.pl
    2015/09/29 15:06:17
    Fajna ta kwiatowa seria, ale dziury w kanwie jak do piekła! Nie lubię kanwy DMC, jak dla mnie - rządzi tylko Zweigart! Kalendarz świetny upolowałaś. Skoro mieszkasz tak blisko Silesii, to chyba blisko moich byłych teściów - oni na osiedlu rzut beretem od tego centrum :)


    Gość: donka66, *.f-net.pl
    2015/10/08 08:44:37
    A ten Dziennik podróżnika Pawlikowskiej to dzisiaj na bazarku dogo widziałam :)

    OdpowiedzUsuń