niedziela, 1 listopada 2015

Polskie gazetki :)

Po 7 latach w Stanach jestem bardzo spragniona polskich gazetek robotkowych i na swoja zgube szukam ich na necie:P


W tym tygodniu w kioskach pojawilo sie tegoroczne wydanie specjalne Kramu z Robotkami - Pomysly na Swieta Bozego Narodzenia. Zawsze bardzo lubilam ten numer swiateczny, wiec zaraz po info na FB polecialam do Silesii :P Kupilam i jest moje! Koszt 8,90 zl.


DSC09671


Nie jest to najlepszy numer jaki widzialam, ale cos dla siebie znalazlam.


Poduszki do wykorzystania po rozlozeniu na czesci skladowe:P Domki osobno, sniezynki osobno, razem na pewno nie.


DSC09673


Motywy a la skandynawskie! Bardzo mi sie podobaja, zwlaszcza sowka i serce:) Tu do wyxxx na plastiku, ale mysle ze na czerwonej kanwie byloby rownie ladnie i do haftowania tylko biale motywy by zostaly, wiec byloby szybciej:D Ozdobki po drugiej stronie bardziej typowe dla Kramu. Mnie tylko mikolaj sie nie podoba, reszta oki.


DSC09675


Serca! Nie tylko Matkas lubi, ja tez! Choc te czerowne jako tako mi sie nie widza, ale sowke i sniezynke mozna inaczej wykorzystac, nie?


DSC09677


Natomiast mniejsze niebieskie serca to byl glowny powod zakupu tego numeru! Prawie wszystkie mi sie widza:) No moze nie rozumiem co te zajaczki wielkanocne robia na BN?


DSC09679


Szydelkowe bombki nie dla mnie. Nawet kolory maja jakies takie jesienne a nie zimowe:P


DSC09681


Ptaszki pewnie kilka lat temu by mi sie podobaly, ale obecnie juz nie. Nie ten styl i nie te ptaszki, wole kardynalki :D


DSC09683


Tego czegos po lewej nie bede komentowac, bo nawet nie wiem jak i czym to sie robi, ale po prostu zupelnie nie w moim stylu, nawet po ciemku i bez okularow:P Natomiast aniolek...


DSC09685


... to moj nr 1 z tego numeru! Boski jest! I fajnie wykonczony jako gwiazda! Podoba mi sie i na pewno cos z tego bedzie :D


DSC09687


A teraz ta moja glupota! Po co ja ogladam okladki starych numerow? Po co!? Chyba zeby siebie i Was meczyc! :P Otoz szukam, wiec jakby ktos mogl sie podzielic wzorami z ponizszych gazetek to bede wdzieczna:) Jakby co to piszcie na poczte gazetowa (piegucha).


Z tego specjalnego kramu mam tylko okladke, ale pewnie zawartosc i cos innego fajnego kryje. Natomiast takie serca z okladki chetnie bym zrobila! Nawet mam takie plastiki, kiedys naparstki mi w nich przeslal sprzedawca z ebaya:P


Clipboard04


Tu mi sie widza zakladki! Zwlaszcza sloneczniki!


Clipboard03


Duze kartki z okladki wygladaja ciekawie:)


Clipboard02


I jeszcze dwie kartki z okladki - sniezynki i gwiazda betlejemska! Cud, miod i orzeszki!


Clipboard01


Pomozcie! :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


Jak Wam minelo Halloween? U nas tylko raz pojawily sie dzieci, ale byly fajnie poprzebierane i z dorosla obstawa. Mama sie bardzo ucieszyla i dala im czekolade:) Moze za rok pojawi sie wiecej dzieci?


 


donka66 - Tak, Corki McLeoda:) Polubilam jak puszczali na tvp3. Wyjezdzajac ze Stanow sprawilam sobie prezent po obronie i kupilam wszystkie sezony:)


Basia - Nie wiem jak to opisac, ale mulina swiecaca w ciemnosci jest taka puchowa, jakby zrobiona z waty. Bardzo niewygodnie sie haftuje:( Prawie jak metalizowanymi, ale jednak inaczej.


Kasiek - Moze:P Choc wczoraj byla gesta mgla i nic nie bylo widac:(


titania - Dynki robilam na kanwie kupionej na ebayu. Producent nieznany, ale jak wpiszesz ze orange fabric to cos znajdziesz:P


 

1 komentarz:

  1. chwilo_trwaj
    2015/11/01 21:24:15
    Mam Igłą Malowane z jesiennym mostkiem na okładce. Udostępnie w tygodniu. A co chcesz? Skan? foto?


    mpgoga1983
    2015/11/01 21:51:49
    Niestety nie pomogę bo tych gazetek nie kupuję.
    Ten najnowszy numer jest niczego sobie, muszę przyznać. Najbardziej spodobały mi się te niebieskie hafciki w sercach - sówka jest świetna :)
    Wyszywana gwiazda też bardzo ładna, chociaż napis mógłby być po polsku.
    Ciekawa jestem Twojej wizji :)
    Pozdrawiam


    Gość: Anna K-ce, *.dynamic.chello.pl
    2015/11/01 22:16:00
    Witam Pani Aniu,
    czytam Pani bloga już szmat czasu:) (pierwszy raz coś tu komentuje), sama go nie mam, ale też hafuje, też mam na imię Ania i też mieszkam w Katowicach. posiadam wszystkie gazetki z których chce Pani wzorki, proszę o jakiś email to chętnie prześlę.
    pozdrawiam
    Ania M.


    gentiana
    2015/11/01 22:35:09
    Mam gdzieś serca - będę musiała dokonać tzw poszukiwania. Z powodu niebieskich serc dokonałam zakupu też


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/11/01 23:02:44
    O chyba polecę nabyć :P

    I Twóczę inspiracje, chociaż wyhaftowałam dwie zakładki i przerzuciłam się na czapki na drutach. Zawsze chciałam się nauczyć i nauczyć robić warkocze i umiem :D :D Obrabiam w czapy całą rodzinę.


    Jak się nigdzie nie wychodzi - mgła jest fajna. Ja wyłażę z choroby ale na cmentarz polazłam i szczęka mnie boli ;/ więc kryminał i książki.

    A tyle haftów czeka, ale Złotą Igłę i tak mama dzierży :P Dzięki za gazetkowy przegląd wiem co Mamindzie nabyć


    damar5
    2015/11/01 23:19:12
    Z pewnoscia lepsiejsza :D niz ta poprzednia:)
    Male hafciki w serduszkach sa swietne! A zajaczki wpatruja sie w niebo i czekaja na cud tej Nocy :) i to wlasnie serduszko najbardziej mi sie widzi hehe
    A taka gwiazda i ja bym nie pogardzila:)
    Poz.Dana


    iss-ola
    2015/11/02 12:33:30
    jednak te polskie gazetki, no cóż takie sobie są...


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/02 13:19:05
    Dzięki za przegląd, mi się jedynie podobają te ozdoby, w sam raz na plastikową kanwę.
    A tak to chyba nic jakoś specjalnie mi się nie spodobało.

    Czyli ta mulina świecąca jest taka słabiutka, że jak się nią robi krzyżyki to się rwie? Czy tylko się puszy?


    gosiazoltek
    2015/11/02 17:54:01
    Dzięki za prezentację. Byłam bardzo ciekawa co jest w gazetce. Niestety juz nie zdążyłam jej dostać przed wyjazdem.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/02 18:03:31
    To dziwne coś po lewo to na moje oko jest filet szydełkiem robiony :D


    Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/11/03 07:18:45
    Ależ się świątecznie zrobiło :) Cudnie. Bardzo mi się podobają wszelkie te haftowane zawieszki na choinkę, ale czasu i zapału brak. Na razie wkręciłam się w sówki :) Pozdrowienia!


    drugi.maurycjusz
    2015/11/03 09:13:25
    Bardzo podobają mi się serduszka czerwono- biale i motywy norweskie oraz płócienna gwiazda ;-) To cos białego to szydełkowa firanka robiona metodą filet. Zaraz ide do szpitalnego kiosku w poszukiwaniu tej gazetki ! Dziekuje za podpowiedz i recenzje i pozdrawiam serdecznie jak zawsze!!! ;-)


    Gość: Sylwia Fallopia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2015/11/03 10:04:28
    Ja jakiś czas temu kupiłam gazety na Olx i to bardzo stare wydania, zobacz również na allegro bo widziałam jakiś czas temu, że również były.


    chochlicam
    2016/01/13 10:50:22
    Dzień dobry Pani Aniu,
    co jakiś czas czytam Pani bloga i odkąd zobaczyłam okładkę Dodatku specjalnego Kramu z robótkami z granatowymi serduszkami to nie ustaję w poszukiwaniach wzorków, ale niestety nigdzie nie mogę ich znaleźć. Stąd moje pytanie czy udało się Pani je zdobyć i czy istnieje możliwość aby się Pani podzieliła?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń