środa, 11 listopada 2015

Wolno-szybko i po bólu!

Wolno, bo hafcik meczyl mnie chyba z piec wieczorow, z przerwami czyli chyba z 2 tygodnie kalendarzowo:( Najpierw ciezko haftowalo sie ze zdjecia. Pozniej znalazlam srednio wyrazny wzor. Dzieki niemu uswiadomilam sobie duza pomylke, prulam. Znowu sie pomylilam, ale juz nie prulam tylko kombinowalam. A jak kreskowalam to znalazlam kolejna pomylke! Koszmar! Nie lubie konczyc haftow, a jak widac one mnie tez nie lubia:P Tzn. chyba serii haftow, jesli chodzi o dokladnosc.


Szybko, bo nie mam dzis czasu na wodolejstwo. Dzis przygotowania, jutro ekipa remontowa w domu, a pozniej wielkie sprzatanie po nich:( Zmienily sie przepisy i na calym osiedlu wymieniaja rury od gazu, a liczniki wyrzucaja z mieszkan na korytarz:( Jutro nasza kolej :(


A oto i ostatni hafcik bambusowy! Ufff!


Kwiat kwitnacej jabloni, czyli oficjalny kwiat stanu Michigan:)


DSC00011


I wszystkie 12 hafcikow z tej serii razem! Nawet ulozone w kolejnosci haftowania :P


DSC00013


Zdjecia ciemne, bo pogoda do kitu:(


 


Mykam!


 


Dzieki za odwiedziny i komentarze:)


 


Safrin - Chude czarne to konczyny kota - ogon i lapka :) Spojrz na pomaranczowy hafcik, tam latwiej wywnioskowac co i jak:D


damar5 - Tyl niewazny? A kto mi ten wlasnie tyl macal w Silesii i krecil nosem? :P


mpgoga1083 - Heksa nieco lysawa, ale klaki ma czarne. Niebieskie jest okienko:P Bo inaczej na drugim hafcie bedziesz musiala zalozyc, ze jest ruda:P


xgalaktyka - U mnie sezon halloweenowy trwa caly rok. Hmm, jakos nigdy nie mam natchnienia na takie hafciki w pazdzierniku, ale kazdy inny miesiac jest idealny:D


Basia - Zajaczek Bebuni, kalendarz z WOCSa z zeszlego roku. Link masz w komentarzu:)


drugi.mauryjusz - Ty mnie nie denerwuj! Zazdroszcze Kanady, mnie sie strasznie w Toronto i nad Niagara podobalo:) Co do reszty to napisze Ci na FB, ale w przyszlym tygodniu.


 

1 komentarz:

  1. Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/12 00:06:33
    Storczyki mnie zauroczyły, cała kolekcja jest super :)


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/11/12 00:58:58
    Fajna ta kolekcja :)


    chwilo_trwaj
    2015/11/12 08:36:23
    Już nie moge się doczekać twojej oprawy.
    Licznik na zewnątrz? U nas na Tysiącleciu wymieniali w tym roku, bo stary był za stary i zostawili w mieszkaniu. Z jednej strony dobrze bo jak idzie inkasent to nie musisz być w domu :) A z drugiej strony zawsze może kogoś podkusić żeby pomajstrować przy takim czyimś liczniku.


    damar5
    2015/11/12 08:50:27
    Ja krecilam nosem???? Chyba mi musial kurz zaszkodzic hihihi Macalam tyly bo niewiarygodna Twoja precyzja a jeden czy dwa troszke odstajace od idealu to zadna tragedia jak dla mnie :D tym bardziej ,ze wlasciwa strona urocza:)
    Kwiatki swietne ,jablonki sa przecudne szkoda ,ze tak krotko mozna sie nimi cieszyc a Ty bedziesz przez caly rok!
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/11/12 09:29:29
    Sa takie delikatne , w moim stylu - mama


    lorena24
    2015/11/12 10:59:56
    Piękna kolekcja!!! Hafciki są rewelacyjne:)


    Gość: Tesa, *.sigma.jaslo.pl
    2015/11/12 11:51:13
    12 hafcików wszystkie piękne


    gosiazoltek
    2015/11/12 12:26:58
    Świetna kolekcja wyszla. W końcu paskudne liczniki wywalają na korytarz-brawo.Nie wiem jak u Ciebie ale spotkałam sie z takimi gdzie pion szedł dużo dalej od ściany i teraz kobinuj jak to estetycznie zabudować.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/11/12 13:15:39
    Imponująca kolekcja !

    vr1974vr
    2015/11/12 15:39:16
    Pięknie wyglądają wszystkie razem :)


    mpgoga1983
    2015/11/12 16:12:05
    Wyglądają razem pięknie! Ostatni hafcik dał Ci nieźle w kość ;) Teraz możesz się delektować widokiem całości!
    P.S. A ja myślałam, że to tak specjalnie z tymi włosiskami heksowymi, że się tak zlały z tłem :D Ale nie mów bo w niebieskich też byłoby jej do twarzy ;)


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/12 18:11:22
    Piękna kolekcja kwiatków :) Pięknie się prezentują wszystkie razem.

    Aniu jak wchodzę w ten link co mi podałaś, to nic tam nie ma. Tam jest kilka linijek tekstu po rosyjsku i nic więcej :(
    Czy mogłabym prosić raz jeszcze o link?
    A i przepraszam, że zawracam Ci głowę. Ty teraz remont masz, to w wolnej chwili.


    Gość: Safrin, *.mmj.pl
    2015/11/12 18:49:32
    Aaaaaaaaaha no faktycznie. Chociaż o ile na pomarańczowym to widzę to na tym ta łapa jakaś taka rachityczna- wierzę na słowo :P
    A ten ostatni hafcik z całej serii podoba mi się najbardziej! O! :)


    arabeska291
    2015/11/12 19:23:47
    ładne te kwiatki chociaż sama kwiatków haftować nie lubię,chociaż ostatnio mi się odmieniło,starzeję się chyba :P oprawiaj bo zawsze coś fajnego wymyślisz

    OdpowiedzUsuń