środa, 18 listopada 2015

Ostatnie zakupki!

Troche mnie tu nie bylo, ale tez troche sie dzialo. A wracam z zakupkami niedawnymi.


Z ostatniej wizyty w Warszawie wrocilam z dwoma nowymi naparstkami. Trafilam do Cepelii, w ktorej bylo sporo naparstkow, jakich nie mam, ale tylko te dwa nie byly badziewne. Zreszta balam sie o zycie, bo pani z obslugi byla bardzo niezadowolona, ze jej przeszkadzam, kiwala glowa, patrzyla na mnie bardzo wrogo, wcale nie zdziwilabym sie gdyby zaczela zionac ogniem:( Juz dawno nie spotkalam sie z kims takim:(


DSC09875


DSC09877


DSC09879


DSC09880


DSC09882


DSC09885


Kupilam tez kolejny zestaw na kartke. Ten akurat od dawna mi sie podobal, wlasciwie odkad zobaczylam go na blogu labores! A teraz jest moj. Chyba w lecie go zrobie, bo teraz juz za zimno na takie chlodne hafty:(


DSC09887


A w Galerii Katowickiej trafilam sliczna wstazke! Droga, wiec kupilam tylko 0,5 m, ale slodka!!!!!!!


DSC09889


Z prezentow dostalam jeszcze w sierpniu od mamy nozyczki, ktore juz pokazywalam. Niby takie zwykle, a jakie wesole:) Uzywam do wszystkiego - papieru, kanwy, filcu. Uwielbiam je! Mama kupila je kiedys w Lidlu.


DSC08872


A w sierpniu tez w Lidlu byla moja upatrzona ksiazka w promocji, wiec Rodzicki mi kupili:) Bedzie na wakacje! Lubie Dana Browna, a tej akurat nie mialam, wiec jestem zadowolona:) Mam tylko nadzieje, ze bedzie dobra.


DSC08867


To tyle jesli chodzi o wydana kase, a teraz co w sklepach slychac:P W Polsce nie zaprzestalam fotografowac w sklepach:P


Nadal szukam taniej i ladnej skrzynki/pudelka z elementami hafciarskimi za szybka. Pamietam jak byly takie w Biedronce i wiele z Was kupilo. Ja sie nie zalapalam, ale mam nadzieje, ze moze jeszcze kiedys beda w tym sklepie, bo w innych sa za drogie:( W Galerii Katowickiej, w English Home cos takiego za 70 zeta mozna nabyc.


DSC08083


A w Home & You takie dwa cusie - pierwszy za 120, a drugi za 50.


DSC08085


DSC08087


Nawet w kwiaciarni obok mojego cmentarza widzialam cos rozmiarowo pomiedzy i za 50 zeta, ale to nadal za duzo. Szalu nie ma, zwlaszcza cenowo, wiec czekam dalej. Jakby ktos widzial cos podobnego, ale w lepszej cenie (pewnie w jednym z ulubionych sklepow:) to dajcie cynk!!!


A w Carrefourze widzialam kubek sweterkowy, ale marna podrobke, bo to tylko kiepski nadruk. Nie wiem za ile, bo to byla jedna jedyna sztuka i mi sie nie podobala, ale jakby komus sie podobalo to chodzi o Carrefoura naprzeciw Ikei w Katowicach :P


DSC09970


I dwie nowosci z kioskow. Widzialam juz dawno wydanie specjalne Claudii z samymi ozdobnymi papierami. Nie bylam pewna czy to do skrapkow czy pakowania prezentow, ale w reklamie pisze ze to drugie. Ceny nie pamietam.


papiery


A druga nowosc to magazyn robotkowy, nasz polski. Cena 11 zeta za 100 stron. Obejrzalam, sporo pomyslow, ale ze nie ma xxx to ja dziekuje.


1


Na sam koniec mala bomba! Do ostatniej niedzieli w Silesia City Center byla loteria urodzinowa. Za zakupy powyzej 50 zeta w jakimkolwiek sklepie otrzymywalo sie kupon i mozna bylo brac udzial w loterii. Czesc nagrod mozna bylo od razu wygrac, czyli tylko wypelniajac zgloszenie przy tzw. sejfie, a nagrody glowne byly losowane wlasnie w niedziele. Alfy Romeo, b. drogiego zegarka, kolii z Apartu ani tabletu nie wygralismy, ale .... mamy takie cos!


DSC09932


Kupujac buty na zime dla taty, poszlismy do sejfu przy tesco, wypisalam wszystko na siebie i wygralismy piekny zegarek dla taty! NIeco tanszy niz ten z niedzieli, bo w Aparcie, gdzie tata byl go nastawic kosztuje 440 zl, a w ich sklepie online "tylko" 390 zl. Piekny, czarny z granatowymi elementami! I musze powiedziec, ze ladniejszy niz wszystkie inne jakie byly w loterii do wygrania, bo obejrzelismy sobie zawartosc wszystkich sejfow. Tata sie cieszy i juz nosi, a ja dostalam puszke:) I juz mam na nia pomysl xxx :D


DSC09937


I to by bylo na tyle jesli chodzi o zakupy na dluzszy czas. W poniedzialek spelnilo sie moje wielkie marzenie i teraz musze ograniczyc inne wydatki. Nie pytajcie, o co chodzi, bo wiecej nie zamierzam zdradzac. Jedyne co moge napisac to to, ze nadal nie moge uwierzyc w swoje szczescie :)  Co do zakupow to jakos przezyje, bo od czego mam garaz? Tam teraz bede chodzic na "zakupy" robotkowe :D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)


 

2 komentarze:

  1. damar5
    2015/11/18 22:06:46
    A ja przekornie wlasnie poslinie sie do tego brokaciku :D sliczna ta wstazeczka.Naparstki tez fajne ,szkoda ze obsluga taka kijowa a potem sie dziwic ,ze sklepy plajtuja:/
    Gratuluje wygranej,super zegarek mojej ulubionej firmy:D ,mam pierscionek zareczynowy i sukienke :D
    No i tego tajemniczego szczescia tez gratuluje i niech sie jeszcze darzy jak najwiecej :)
    Poz.Dana
    Zestaw tez fajny:D


    Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/11/18 22:25:22
    A byś tak czasem za pieniądze a nie za kupki. ;p Wstążka śliczna. O gazetce, wiem bo widziałam jej zapowiedź na okładce innego pisma, a do empiku pewnie się wybiorę w najbliższych dniach. Bo jutro nowe Igłą Malowane. :)


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/11/19 00:12:11
    Naparstkami się nie emocjonuję, ale wstążeczka jest mniam mniam :) Gratuluję wygranej, piękny zegarek ma Twój Tata. I gratuluję tajemniczego szczęścia - ciekawa jestem, o co chodzi :)


    Gość: kgosia, *.247.multiplay.pl
    2015/11/19 02:05:15
    Zestawik na kartkę też mi się podoba :) Książkę czytałam - równie dobra jak reszta
    książek Browna


    Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/11/19 07:32:47
    Ehh, Panie w Cepelii często zachowują się jakby pozostały w innej epoce, a szkoda, bo tyle tam skarbów i sympatyczna obsługa by się przydała, aaale masz bardzo ładne naparstki dzięki swojej dzielności!


    Gość: Safrin, 217.153.149.*
    2015/11/19 07:43:45
    Zobacz w Pepco- tam kiedyś były takie skrzyneczki a jak to na Pepco przystało za jakieś małe pieniądze :) (jakieś ostatnie sztuki widziałam w tym Pepco na Bytkowie w CH Atrium).
    Świetny ten zegarek- chyba już wiem co kupię mojemu M. na święta :)


    chwilo_trwaj
    2015/11/19 07:58:43
    Aaaa to takie buty...
    Próbowałam przejechać koło silesi w niedzielne popołudnie. Cuda tam się działy. :)
    Już myślałam że dają coś za darmo. Korek nieziemski.

    Co do skrzyneczek to faktycznie cena dużo za duża. Jak coś mi się rzuci w oko to dam znam.


    Gość: Dziunia40, *.adsl.inetia.pl
    2015/11/19 11:39:08
    Szkoda.że ja mam tak daleko do Warszawy:((( Naparstki super!! A książka rewelacyjna,czytałam ją jednym tchem.


    OdpowiedzUsuń
  2. arabeska291
    2015/11/19 13:15:13
    dyńka fajna zerka z zdjęcia.masz szczęście do prezentów (ładny zegarek).Książki nie czytałam,ale jak polecasz to pewnie fajna...czyżby mieszkanko było powodem do radości ?


    Gość: Aszka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/19 13:44:16
    Pudełka bardzo podobne do tego z English home były swojego czasu w Biedronce. Może jeszcze będą albo są na allegro.
    Pozdrawiam


    vr1974vr
    2015/11/19 17:04:27
    Kupiłaś sobie tę kartkę, którą mnie przysłali do testowania... Takiej wstążki nie widziałam - bogata :)
    A zegarek niech się dobrze sprawuje.


    Gość: , *.centertel.pl
    2015/11/19 18:17:33
    Super zakupy wszystko mi sie podoba wstazeczka super Gratulacje wygranej a skrzyneczke taka z Biedronki dostalam od Myszki pozdrawiam


    raeszka
    2015/11/19 18:30:42
    Fajne naparstki sobie kupiłaś :).
    I tak, że kupiłaś coś u tej pani, bo ja bym podziękowała za życzliwą obsługę i wyszła :).

    Gotowy zestaw jest śliczny i szkoda, że będzie czekał na cieplejsze dni ...

    Zdecydowanie za drogie są te skrzynki. A teraz tak sobie pomyślałam, że coraz częściej podobne rzeczy są także w sklepach "po 2 zł", to może tam poszukaj :).

    Teraz jest chyba szał na te sweterkowe kubki, bo w każdym sklepie są. Ta wersja jest najgorsza z tych co widziałam ...

    Ja od paru lat papiery do prezentów kupuję w Auchan, bo jest ich więcej na rolce i się fajnie poddają i nie targają.

    Tata wygrał super zegarek :).


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/19 19:16:57
    Piegucha takie pudełeczka i to o wiele tańsze są w Pepco albo w Kiku - za cholercię nie mogę sobie przypomnieć w którym dokładnie ostatnio widziałam. Ale w którymś w tym sklepów w zeszłym tygodniu były na pewno i to o wiele tańsze niż te które prezentujesz :)


    mpgoga1983
    2015/11/19 19:36:28
    Kartki z zimowymi pejzażami też wpadły mi w oko. Może się skuszę w przyszłym roku (bo w tym to już nie ma szans na nic związanego z zimą i świętami..) - o ile będą jeszcze je mieli w sprzedaży.
    Wstążka faktycznie urocza :)
    Nożyczki świetne! Mam identyczne czarne z szarym i przy Twoich wyglądają smutno, bidulki :)
    Skrzyneczki całkiem nie na moją kieszeń :( Ale żadna szczególnie nie przypadła mi do gustu.
    Kubek okropny! Po tych z Biedronki (nie kupiłam sobie ani jednego...) do tej pory wściekam się na siebie..
    Piękny prezent dla taty :) Puszka fajna!
    Masz naprawdę ogromne szczęście, że spełniło się Twoje marzenie! Pochwal się jak najszybciej :)


    xgalaktyka
    2015/11/20 08:46:20
    Ciekawam tego marzenia ...Ty to wiesz , jak człowieka trzymać w niepewności :)
    Zakupy jak zwykle rewelacja i zazdroszczę okrutnie....zwłaszcza naparstków, bo warszawskich, jeszcze nie posiadam:)
    Gratulacje dla Taty...zegarek bomba !
    Uściski zasyłam :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/11/20 11:32:27
    Gratuluję wygranej! Fajny zegarek!
    Gratuluję też tego drugiego szczęścia! Coś czuję, że to o własne M chodzi:))
    Ostatnio nie widziałam nigdzie fajnych, robótkowych pudełeczek. te co pokazujesz to faktycznie drogie. Przesada cenowa.
    Nową gazetkę tez już przejrzałam w Empiku, ale jakoś się nie zachwyciłam.
    Miłe panie w tej warszawskiej Cepelii :))) Robią łaskę, że pracują:) Ech...


    gosiazoltek
    2015/11/20 14:33:57
    Gratuluję wygranej i tajemniczego szczęścia. Zakupki bardzo udane. Ta karteczka tez mi wpadła w oko i jeszcze taka z mostkiem. Na 3 inne mam schematy.


    bebezet
    2015/11/24 08:12:10
    Byłaś w Warszawie i nic nie mówiłaś!! No wiesz co...

    OdpowiedzUsuń