czwartek, 26 listopada 2015

Do mojej kuchni :D

Jeszcze nie wiem jak bedzie wygladac, ale mam juz trzy hafciki do powieszenia na scianie. Mama ma kuchnie bezowa. Babcia Krysia miala czerwona - tapety w serduszka i zaslony w czerwona kratke:) I moze w tym kierunku pojde? Niewazne, zobaczymy, ale haftow juz nie zmienie. Podobaly mi sie jak tylko je zobaczylam na necie i juz je mam gotowe i oprawione!


Srodkowy zestaw kupilam osobiscie w Warszawie kilka lat temu, a dwa pozostale tez kilka lat temu dostalam od damar5. Dana, dzieki jeszcze raz!


DSC00277


Haftowanie zaczelam od najladniejszego:) Zestawy bez sortera, wiec wreszcie moge sie pobawic sorterem kupionym na joann.com tez kilka lat temu:) Jak widac kolorow tylko 5. Kanwe zamienilam z 14 na 16, bo inaczej hafciki nie zmiescilyby mi sie do ramek z Walmarta. A ramki tez juz kilka lat temu kupilam w Hameryce, pamietam ze wykupilam wszystkie jakie mieli, bo byly przecenione na 96 centow :D Wszystko haftowane dwiema nitkami mulin DMC, backstitche tylko jedna.


DSC00084


Na kazdy hafcik zeszlo mi poltora wieczoru. Zdjecia bez backstitchy robione w nocy w kuchni, bo tu wieczorami i nocami xxx, wiec kolorki nieco przeklamane. Wyprasowane hafty cykane juz na mojej kapie w ciagu dnia, wiec bardziej prawdziwe.


DSC00089


DSC00281


DSC00125


DSC00279


DSC00126


DSC00283


Kanwe od razu byla przycielam pod ramki, wiec moglam je od razu po prasowaniu oprawic:) Hafciki maja po 4,5 cm, a ramki 8 cm.


DSC00291


DSC00289


DSC00293


A na scianie beda w takiej kolejnosci wisiec:) Prawda, ze ramki idealnie pasuja do hafcikow? :) Wszystko czekalo kilka lat, ale teraz wreszcie moge sie bawic i laczyc co mi sie podoba, a co mam w zasiegu reki :D Sama przyjemnosc!


Clipboard01


Na koniec na specjalne zyczenie Matkasa kaktus od Osobistego Ojca, ktory po roku zakwitl:) Wszyscy sie nim w domu zachwycamy!


DSC00247


I jeszcze to co mama najczesciej robi z bizuterii, czyli korale dla siebie :D A ma ich juz sporo, sama nie wie ile:P A za chwile kolejna gielda mineralow w Spodku :P


DSC00249


Matkas lubi niesymetrycznosc i wszelkie udziwnienia/ulepszenia, wiec tym razem takie cos sobie wymyslila. Mnie sie tez podoba :)


DSC00250


A korale najbardziej lubi wlasnie w ksztalcie kuleczek, bo inne ksztalty ja drapia w szyje:P


DSC00252


To tyle na dzis:) Bylam dzis w garazu z pelna lista rzeczy do wykonczenia najnowszych i nieco starszych haftow, wiec bedzie sie dzialo :D Zrobilam tez kilka pomiarow ramek, ktore mam z US i pewnych zestawow i moze uda mi sie co nieco w pary polaczyc, musze tylko policzyc rozmiary na roznych kanwach i materialach :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze dla Matkasa :D Hmm, chyba Wam nie napisze co mi powiedziala jak uslyszala ile komentarzy dla niej:) Pozniej sobie wszystkie poczytala :D


 


iss-ola - No chyba:P Bo juz od poczatku istnienia bloga pisze o Black Friday:P Dzis w Stanach Swieto Dziekczynienia, a jutro najwieksze przeceny w roku czyli czarny piatek. Jak widac i polskie sklepy zarazily sie przecenami, choc na pewno nie tak wysokimi jak w US. Nawet na Casa Cenina widzialam, ze dzis i jutro jest przecena 25% na wszystko. Marne podrobki Hameryki:P Nie to co przeceny o 70% w Michaelsie, juz dzis jak co roku:(


drugi.maurycjusz - Jestem ciekawa Twojego pomyslu :)


taminacodzien - Wiekszosc tych zestawow ze zdjec kupilam na ebayu, bo w sklepach tez nie bylo. Tak, pisalam o Tobie i renataa25, bo Ty juz oglosilas SAL, a Renata dopiero myslala nad nim. Nie lubie tlumnego haftowania tych samych wzorow, wiec teraz jakis inny kalendarz sobie wyxxx. A do wrozek wroce za jakis czas:)


damar5 - Wszystkie Twoje pudelka wykorzystane. Matkas tez ma kilka, bo sie podzielilam :)


iwonan_1 - Nie masz sie o co martwic:) Jest jakis powod, ze dopiero koncze porzadki w garazu :P


vr1974vr - Nie mam pojecia co to unifil.


donka66, raeszka, mpgoga1983 - Rozne sa gusta i dzieki temu nie jest na blogach robotkowych nudno :D


Basia - Przywieszki byly gotowe, nie bylo zadnego malowania:P

1 komentarz:

  1. Gość: Safrin, *.mmj.pl
    2015/11/26 21:09:58
    No to kuchnia musi być beżowa i mnóstwo czerwonych dodatków- tak żeby połączyć obie kuchnie, które Ci się dobrze kojarzą a do której pasowałyby Twoje hafciki. Fajnie patrzeć jak ktoś z taką radością i w takim tempie jak Ty tworzy :)


    damar5
    2015/11/26 21:27:15
    O rany ale cudne malenstwa ,fajnie se to wymyslilas Ty kombinatorko:) Ramki idealnie pasuja ,i beda sie pieknie prezentowac na bezowym kolorze :) I bardzo mi sie to trio podoba ,bardzo ,bardzo:)
    No rozkrecila sie w koncu tworczo Pani Iwona ,fajnie ,mamy co ogladac i podziwiac:) no i prosze o wiecej:)
    Superasny wpis!
    Dzieki ,pozdrawiam Dana


    Gość: Katarzyna G, *.bas512.cwt.btireland.net
    2015/11/26 21:46:20
    Ramki normalnie jakby od kompletu!!! Bomba. Mam nadzieje ze pochwalasz sie swoją kuchnia jak juz ja będziesz miała.


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/11/26 21:58:23
    ależ ślicznie Ci wyszło!!! życzę abyś jak najszybciej tej własnej kuchni się dorobiła.

    Moja Mama ma takiego samego kwiatka, tylko kwitnie na ulubiony kolor Twojej Matkasi. Mama woła na niego Wojtek ;)


    damar5
    2015/11/26 22:10:14
    A o kwiatku zapomnialam,piekny jest:)Mam dwa bialy i rozowy ,bialy juz przekwitl a rozowy ciagle strajkuje, juz drugi rok:/
    Pa!:)


    xgalaktyka
    2015/11/27 09:20:42
    Tempo produkcyjne masz szalone...w każdym razie obrazki miodzio ,też mam na nie ochotę :)
    Ania, czy to znaczy, że zostajesz już w Polsce na stałe ?
    Bo, jeśli tak to wiesz ... kawa Cię nie ominie :)
    Pozdrowienia ;)


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/27 09:37:08
    Słodkie te rameczki i obrazki :) sama właśnie mam w planach haftować coś w tematyce kuchennej... na pewno wezmę udział w małym Facebookowym SALu, bo będzie właśnie obrazek kuchenny. A będę potrzebować jeszcze jednego :) Także w najbliższym czasie będę przekopywać się przez Pina w poszukiwaniu kuchennych obrazków...


    cornelka2
    2015/11/27 09:50:44
    Ale śliczności te maleństwa ,fajnie się będą prezentować na ścianie . No i mamy nową twórczynię super piękne korale zrobiła a co do kwiatka mam w doniczce dwa kolory kwitną jak oszalałe dwa razy w roku opiekuję się nimi po mamie pozdrawiam serdecznie


    vr1974vr
    2015/11/27 10:37:59
    Te hafty w tych rameczkach - tryptyk idealny :)


    Gość: Aszka, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2015/11/28 11:38:35
    Super te kuchenne motywy. Naprawdę bardzo mi się podobają. I bardzo podoba mi się ten organizer na pasma muliny. On był razem z zestawem?


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/11/28 22:50:09
    Trzy cudeńka! Ramki pasują idealnie.
    Do mojej nowej kuchni też by pasowały, hi, hi. Chyba muszę takie sobie wyhaftować :)


    1_iwonan
    2015/11/29 12:30:29
    Wspaniale dopasowałaś hafty do ramek ! Trzy cudowne kuchenne hafty ! Brawo Piegucho !


    renataa25
    2015/11/29 14:46:23
    Przepiękne małe hafciki i te słodkie rameczki !!! Jak zwykle jesteś mistrzynią w oprawianiu hafcików!


    raeszka
    2015/12/02 12:08:37
    Jejku jakie te maleństwa są fajniutkie :).

    Lubię czytać jak robisz zakupy, bo to będzie do tego, a to do tego i wcześniej czy później realizujesz swój plan :).

    Ooo, Twoja babcia musiała mieć piękną kuchnię :).

    Nasza jest jeszcze przed remontem i ciągle zmieniam na nią plan, a że jest połączona z pokojem, to ubolewam, że ma tak mało ścian na obrazki ... Ale na pewno coś wykombinuję :).


    Gość: Myśli pisane, 84.78.21.*
    2015/12/12 15:26:23
    Czerwone ramki i hafciki. Toż to zestaw nierozłączny!! Pasują bardzo idealnie. I są piękne

    OdpowiedzUsuń