sobota, 14 listopada 2015

Wsiąść do pociągu...

... i zeby nie zasnac, cos poxxx:) Tak wygladaja moje wszystkie ostatnie podroze naszym PKP. Najpierw wzielam sie za filcowe zestawy od Dimensions, wydawaly sie idealne do podrozy pociagiem i sprawdzily sie idealnie:) Cztery filcowe zawieszki powstaly w czasie czterech podrozy w sierpniu - 2 x Warszawa, 1 x Wroclaw i 1 x Lodz. Od jednej dziewczynki uslyszalam, ze "ladnie szyje", a od jednej starszej pani zapytanie, czy to sa zestawy do nauki xxx:P No coz, jak uslyszala, ze kupilam w Stanach to juz nic nie mowila. Bo zestawy kupione w zeszlym roku w Joann w Michigan! Rok temu haftowalam ptaszki (tu), a tym razem choinki i skarpetki:)


Przejechalam sie nawet 3 razy Pendolino, na dowod zdjecie:) Niestety raz wracalam siedzac przy stoliku. Nie polecam:( Nogi zdretwiale, bo nie mozna ich wyciagnac:( Inne razy to bylo po prostu Intercity, bo na Pendolino tylko na warszawskiej trasie sie zalapalam.


DSC08020


Zaczelam od choinek:)


DSC00021


DSC00019


A pozniej przeszlam na skarpetki:)


DSC00017


DSC00015


Do kompletu ptaszki z Michigan :D


DSC00025


DSC00023


Zostal mi jeszcze czwarty zestaw z kolekcji, czyli bombki. Ale ze wzory mi sie nie podobaja to musze najpierw je przerobic. Takze na kolejne podroze pociagowe zabieralam inne hafty, ale o nich w osobnym wpisie.


DSC00042


Wzory jak widac bardzo aktualne. Niestety:(


A same filce tak wygladaja. Bardzo wygodnie sie na nich haftuje, choc igla spora:P Widok z przodu.


DSC00045


I z tylu.


DSC00046


Innych zestawow Wam nie pokaze, bo co mi zostalo przeslalam Pani Neli. Wzory niezniszczone, mulin pelno, wiec cornelka2 mogla i swoje zawieszki zrobic. A mozecie je obejrzec tu!


Wracajac do oryginalow, to na takim filcu haftuje sie 6 nitkami muliny, a backstitche robi sie 2.


DSC00029


DSC00034


DSC00031


DSC00032


DSC00037


DSC00039


Po wyhaftowaniu trzeba bylo je wykonczyc jak ptaszki. Jak zwykle mialam rule, wiec dopiero pod koniec pazdziernika zabralam sie do roboty:(


DSC09855


Filc i wstazka amerykanskie, tasma dwustronna od Osobistego Ojca i nozyczki z Lidla, ktore Matkas kupila sobie, ale niedawno mi podarowala:D


DSC09859


Mimo, ze mam sporo filcow to jednak nie mialam dokladnie takich samych odcieni, ale trudno:P


DSC00041


Filc z hameryki jest dosyc gruby, jak go porownam do tego z empiku to ze 2x grubszy, ale ten od DIM jest mega grubiutki :D


DSC00052


Bardzo podobaja mi sie te zestawy, nie tylko ze wzgledu na haftowanie na filcu, ale za to ze sa takie wesole i nowoczesne:) Uwielbiam takie wzory! I kocham wszelkie nowinki :D Wstazke sama dobralam, bo na zestawach ornamenty wisza na mulinie:( Ostatni kawalek tej wstazki juz wsadzilam do bombek:) Ufff, bedzie komplet!


DSC00027


To tyle na dzis! Mykam do haftu remontowego, bo mnie wciagnal na maxa!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Maciek dziekuje za komentarze i wszystkie zyczenia powrotu do zdrowia. I my nie mozemy sie tego doczekac, bo mamy juz dosc kulasa non stop w domu :P


 


Safrin - Tak myslalam, ze jakis talent show. Mam sporo zaleglosci, ale powoli nadrabiam przynajmniej te filmowe, bo lubie polskie filmy:)


xgalaktyka - Heksa dostepna w linku, ktory podalam lub na ebayu, tez widzialam. A ja lubie polskie komedie romantyczne:P Choc niektorych i ja nie trawie:( Ale naj, naj sa "Rozmowy noca"! "Palant jestem" to moj ulubiony moment:D Widzialam juz kilkanascie razy i co roku wracam przynajmniej raz.


renataa25 - Zdrowka!


 

1 komentarz:

  1. Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/11/14 20:56:14
    Ozdoby przepięknie się prezentują i tła ślicznie dobrane :) Będzie cudna choinka!


    pakma
    2015/11/14 21:31:06
    Tez chce takie na choinke!!! Mam nadzieje, ze je gdzies kiedys dorwe i sobie wyszyje :) Baardzo mi sie podobaja i co do bombek, to tez bym wzorki zmienila, bo jakies takie nijakie....
    Pozdrawiam!
    P.s. Moi domownicy, tez juz mnie maja dosyc i ja sama doczekac sie nie moge, kiedy juz bede calkiem samodzielna :)


    Gość: Basia, *.centertel.pl
    2015/11/14 22:28:18
    Śliczne są te zawieszki. U nas czegoś takiego nigdy nie widziałam, chodzi mi o filc z dziurkami. Mam kilka arkuszy, nawet w Aldi był ostatnio filc. Ale takiego z dziurkami w życiu nie widziałam nawet nie wiedziałam, że taki jest. Pięknie to wygląda. Super


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/11/15 10:44:34
    Bardzo fajne zawieszki!
    Wzory do bombek też bym zmieniła, bo są mało świąteczne.


    1_iwonan
    2015/11/15 10:56:39
    Fajne te filcowe zestawy, efekt końcowy śliczny - najbardziej podobają mi się choineczki :)


    damar5
    2015/11/15 14:49:08
    Cudne,kolorowe i prawdziwie swiateczne zawieszki :)
    6 nitek a takie rowniutkie,wyczesane krzyzyki ,czapki z glow :)
    Wygladaja na takie mieciutenkie te zawieszki :)
    Poz.Dana


    vr1974vr
    2015/11/15 15:06:03
    Krótko i na temat: MEGA zestawy :)


    gosiazoltek
    2015/11/15 16:05:06
    Śliczne te filcowe zawieszki. Na dziurkowanym drewienku już haftowalam ale na filcu jeszcze nie.


    Gość: Safrin, *.mmj.pl
    2015/11/15 18:16:02
    Zestawy do nauki haftu? Ona wie że rozmawiała z weteranką xxx w kraju i za oceanem? :P
    Szkoda, że u nas nie ma takich zestawów :(


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/11/15 18:54:16
    Wszystkie są fajne - bo takie wesołe i już!!!! mama


    mpgoga1983
    2015/11/16 15:07:34
    Rzeczywiście są bardzo kolorowe i wesołe :) Choinki najbardziej mi się podobają.
    Zazdroszczę Ci troszkę tych podróży koleją ;) Bardzo lubię jeździć pociągiem, nawet tymi zwykłymi starymi osobówkami!


    Gość: , *.centertel.pl
    2015/11/16 18:28:32
    Piekne zawieszki jak kupie plastikowa kanwe zrobie ten drugi wzor fajnie wyszlo super pozdrawiam cornelka2


    arabeska291
    2015/11/16 20:06:48
    ładnie to wykonałaś ,szkoda,że u nas takich nie ma :/


    musiak87
    2015/11/16 23:56:02
    Świetne hafciki!! Choineczki najlepsze, aż święta poczułam:)
    pozdrawiam serdecznie:))


    Gość: Karolina, 91.217.152.*
    2015/11/17 07:16:29
    Świetne te filce, dla mnie rewelacja. Też bym takie 'poszyła' :)


    raeszka
    2015/11/17 23:23:48
    Jak ja już dawno nie jechałam pociągiem ... Chyba ostatni raz jeszcze na studiach ...

    Zawieszki są cudne. Najbardziej podobają mi się choinki :).
    Wzory bombek też mi się nie podobają i fajnie, że znalazłaś już dla nich zastępstwo :).

    Rzeczywiście u nas ciężko jest spotkać gruby filc ...


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/11/19 00:08:49
    Fajne te filcowe zestawiki :)


    xgalaktyka
    2015/11/20 08:49:02
    Kapitalne ze zawieszki, szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie wyszywałam na filcu .
    Po Twoich równych rządkach, widzę że to chyba nic trudnego :)
    Lubię takie kolorowe duperelki :)))

    Rozmowy nocą, tak też lubię....jednak jako człowiek "starej daty"..najbardziej kocham chyba - nieśmiertelną Seksmisję ;)

    OdpowiedzUsuń