poniedziałek, 9 listopada 2015

Panienka z okienka :D

Czyli Meg&Mog po raz drugi! W marcu pokazywalam Wam pierwszy obrazek z heksa i jej towarzyszami - kotem i sowa. Tu w scenerii michiganskiej:) A caly wpis tu.


DSC05650


Na oku mialam tez drugi wzor z sympatyczna heksa i choc w gazetce ukazal sie jako pierwszy, to zabralam sie za niego w drugiej kolejnosci. Wzor z Cross Stitch Crazy nr 79 z 2005 roku. Jak widac tradycyjnie, czyli nudnie oprawiony w ramke:P


064715kqvnogubmd6ifefq


U mnie inaczej:P A moze tak samo, jak pokaze ostatnie zdjecie:P


Oczywiscie nie moglam haftowac na bialej kanwie:P Bleeee, nie lubie koloru bialego:P Wybralam moja ukochana szara kanwe od DMC, 14ct odcien 3033. Uzywana juz wiele razy, wiec ten jeden jedyny kawalek co mam z ebaya powoli sie kurczy :( Haftowalam 3 nitkami muliny DMC wg legendy. Jedyne kosmetyczne zmiany byly w dodaniu lub odjeciu pojedynczych xxx. Jakos musialam ulepszyc to okienko, bo wydawalo mi sie nieokragle w kilku miejscach.


Poniewaz cala paka znajomych siedzi w niebieskim okienku to wiedzialam, ze musze ich oprawic tylko i wylacznie w niebieski tamborek z Michaelsa! Kupilam kilka lat temu cala pake tych tamborkow, kazdy w innym rozmiarze za 10$ w Michaelsie i wreszcie pierwszy wykorzystalam! Srednica tamborka - 20,5 cm.  


Sesja z wczoraj, gdy mielismy piekna pogode w Katowicach. Dzis padalo:( Takze w niedziele idac do mojego garazu zatrzymalam sie w dwoch miejscach. Piersza byla choinka obok przedszkola. Nieco zacieniona:)


DSC09989


DSC09992


Drugi przystanek niedaleko gorki, z ktorej zjezdzalam na sankach jak bylam mniejsza:) A za gorka moj garaz:) Tu juz w pelnym sloncu. Szkoda tylko, ze zachody slonca coraz wczesniejsze, bo w drodze powrotnej robilo sie juz ciemno:(


DSC09994


DSC09997


DSC09998


Nie ma prac idealnych, wiec i tu maly niewypal:( Przycielam duzy kawalek kanwy, z odpowiednim zapasem na tamborek. Zaczelam haftowac srodek na srodku, ale...


DSC09999


...ze wzor malo symetryczny, to musialam sie nieco pobawic w jego dobre rozplanowanie w tamborku. Srodek juz nie jest na srodku, wiec z jednej strony maly zapas kanwy. Ale to nic, troche podkleilam tasma dwustronna i sie trzyma. Z przodu nie widac i to najwazniejsze!


DSC00001


Bardzo mi sie podoba ten niebieski kolor:)


Hafcik powstal na poczatku roku. Chyba wlasnie w marcu juz go xxx, bo w kwietniu to juz na pewno wisial na mojej scianie na kampusie. Wszystko ze sciany juz Wam pokazalam, wiec nie musze ukrywac juz tego zdjecia. Ostatnie zdjecie mojej sciany z apartamentu, w ktorym spedzilam prawie 5 lat. Cykane doslownie na chwile przed sciaganiem wszystkiego i pakowaniem do plecaka z lapkiem. Teraz juz moj aparatment 1523K po remoncie i mozliwe, ze ktos inny juz w nim mieszka. Nie na dlugo jednak, bo w 2017 wszystko maja wyburzyc, bo moje osiedle mialo sporo lat, budowane chyba w latach '50-60. Zegnaj Spartan Village! Juz za Toba tesknie! Ale przynajmniej to co na scianie przywiozlam ze soba :D


DSC06185


Juz czekam na scianie, na ktorej bede mogla znowu cala ta kolekcje powiesic :) Do tego czasu na pewno jeszcze kilka tamborkowo-halloweenowych haftow przybedzie :D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Co do ramek, tylko jedna osoba zgadla poprawnie, ale ze jeszcze nic nie oprawilam to na wyjasnienie musicie poczekac :P


 

1 komentarz:

  1. Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/11/10 00:15:39
    Fajnie wygląda ta "straszna" ściana :)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/11/10 01:33:21
    wszystkie xxx sa super, ale jednak "czarna" dynia nie tylko na fotkach prezentowała się zjawiskowo- na "ścianie" suuuper!!! Uwielbiam ten hafcik, tym bardziej, że wzorku nie spotkałam :)


    Gość: Safrin, 217.153.149.*
    2015/11/10 07:27:24
    Nie no heksa całkiem przyjazna :) nie umiem tylko dojść do tego co to jest to chude czarne od strony kota? :P chyba brak mi wyobraźni przestrzennej :P


    Gość: ela-haft, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2015/11/10 08:30:45
    Super haft i jak kolorystycznie dobrałaś tamborem. A już cała kolekcja wygląda znakomicie! Gratuluje! Pozdrawiam :)


    cornelka2
    2015/11/10 09:21:10
    Bardzo ładnie wyszło i zdjęcia w plenerze super ,ściana cudna pozdrawiam


    aeljot
    2015/11/10 09:52:40
    Jak zawsze u Ciebie haft, którego jeszcze nigdzie nie widziałam :) Niebieski rzeczywiście fajny. I nawet heksa jakoś tak sympatycznie wygląda.


    Gość: Madzia, *.comarch.com
    2015/11/10 10:27:03
    Ale fajne te czarownice, super kolekcja, pozdrawiam ciepło :)


    vr1974vr
    2015/11/10 11:06:00
    Fajnie dopasowałaś tamborek. Niebieski w tym wypadku to dobry wybór :)


    damar5
    2015/11/10 11:10:39
    Fajowa gromadka :) Nad caloscia mozna sie tylko zachwycac nie ma innej opcji :)
    Wszystko pieknie pasuje a nad tylami nie ma co sie roztrzasac ,przylegaja do sciany to niech se tam troche odstaje :)
    Swietna praca!
    poz.Dana


    Gość: Tesa, *.sigma.jaslo.pl
    2015/11/10 11:19:26
    w pierwszej chwili patrząc na ten wzorek pomyślałam, nie nie moj styl, ale jak to tak sprytnie oprawiłaś i te zdjęcia w tej scenerii, to juz mi się podoba


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/11/10 11:39:04
    Podobają mi się oba obrazki. Wybór szarej kanwy do tego drugiego haftu bardzo trafiony. Sowa jest jasna, więc lepiej wyróżnia i prezentuje na tej szarości..


    mpgoga1983
    2015/11/10 12:55:48
    Fajny hafcik :) Niebieskie włosy wiedźmy są super! Tamborek jakby dołączony do zestawu ;) Pasuje idealnie. Kanwa w cudnym kolorze. Pozdrawiam!


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/11/10 13:21:29
    Lubimy wszystkie HEKSY... mama


    xgalaktyka
    2015/11/10 13:42:49
    Booosz....to nie fair !
    Ja tu już po halloween a Ty tu z takimi cudami wyskakujesz !
    Muszę ją mieć ,choćby nie wiem co :)
    Świetnie dobrałaś rankę..idealnie wpasowana i wyeksponowana :)
    To jest to ,co heksańskie tygryski lubią najbardziej ;)
    Ściskam :)


    Gość: Jadwiga Król, *.adsl.inetia.pl
    2015/11/10 17:45:25
    Zajefane te obrazeczki-po prostu przecudne.


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/10 18:27:47
    A cóż to za czarownice... Hafty piękne jak zwykle.
    Widzę, że czarownice lubisz bo już trochę ich masz :)
    A ja dopatrzyłam się na Twojej ścianie z czarownicami czegoś pięknego... Chodzi mi o kalendarz zdaje się, w każdym razie to co tam wisi z boku po lewej strony. Widzę tam króliczka, którego uwielbiam. Czy masz może do nich schematy? Albo chociaż zdradzisz co to za seria? Bo nie wiem jak szukać.
    Pozdrawiam serdecznie


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/11/11 09:40:16
    Twoje zmiany w hafcie są doskonałe. Kolor nieba idealnie współgra z ramką. Ściana przyciąga wzrok :))


    drugi.maurycjusz
    2015/11/11 18:14:47
    Bombiasty tamborek, a hafcik powalający ;-) chyba pogrzebię w swoim archiwum gazetowym ;-) napisz mi, czy masz jakieś pragnienia co do kanw lub zestawów zza oceanu, Kobietko, bo istnieje szansa ,że w grudniu będę w Kanadzie i mogę Ci cos zakupic ;-) pozdrowiooonka!


    gosiazoltek
    2015/11/11 20:24:38
    Bardzo podoba mi się Twoja kolekcja. Mam nadzieję, że z czasem i ja będę miała podobną. Fajnie dobrałaś tamborek do wzoru.

    OdpowiedzUsuń